Hier is onze lijst met apps voor Declaratiesoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

147 apps
Sorteren op
Laat het bedrijf stromen
Chrome River EXPENSE is een snelle, soepele, mobiele weboplossing die wereldwijde organisaties het nieuwste biedt op het gebied van reis- en onkostenbeheer. Meer informatie over Emburse Chrome River Expense
Software voor het beheer van reis- en onkostendeclaraties
Certify is een systeem voor reis- en onkostendeclaraties voor werknemers dat krachtige tools biedt voor boekhouding, onkostenregistratie, registratie van ontvangstbewijzen, verwerking van betalingen, rapportage, naleving en meer. Certify is ontworpen om het proces voor onkostendeclaraties te versnellen met analyse van ontvangstbewijzen en functies... Meer informatie over Emburse Certify Expense
Platform voor het boeken van zakelijke reizen en onkostenbeheer
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Meer informatie over Rydoo
Oplossing voor reis- en onkostenbeheer
MobileXpense is een cloudgebaseerde oplossing voor het bijhouden en beheren van uitgaven, met tools voor het automatiseren van onkosteninvoer en goedkeuringsworkflows. MobileXpense is ontworpen voor internationale bedrijven en biedt hulpmiddelen voor planning en autorisatie, registratie, controle en goedkeuring van uitgaven, en voor integratie en... Meer informatie over MobileXpense
Digitaal onkostenbeheer
Declaree is een mobiele en online webapp die het onkostenbeheerproces digitaliseert en stroomlijnt, met vastleggen van bonnen, creditcardintegratie, dagelijkse toelageconfiguratie, kilometerregistratie, dynamische werkstromen, gegevensrantsoenering, aangepaste velden, boekhouding- en ERP-integratie en meer. Meer informatie over Declaree
Factuur- en ontvangstverwerking voor detailhandelbedrijven.
Voorkom fouten, verhoog de efficiëntie en krijg een duidelijk overzicht van je onkostenproces. Klippa biedt je een gebruiksvriendelijke onkostenapp. Het indienen van onkosten wordt net zo eenvoudig als het maken van een foto met je smartphone. Je kunt zakelijke onkosten met een paar eenvoudige klikken goedkeuren of afwijzen. Meer informatie over Klippa
Mobiel beheer van onkostendeclaraties
N2F is een mobiel platform voor onkostendeclaraties van freelancers aan bedrijven van elke omvang en sector waarmee gebruikers hun uitgaven kunnen beheren, van ontvangstbewijs tot aan de boekhouding. Werknemers kunnen onkosten indienen waar ze ook zijn, en de slimme scanfunctie vult automatisch onkostendeclaraties in. Meer informatie over N2F
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.
Spendesk helpt je bij het bijhouden van alle bedrijfsuitgaven met prepaid en virtuele creditcards, uitgavenbeleid en workflows voor voorafgaande goedkeuring, en je hebt geen tijdrovende onkostendeclaraties meer. Meer informatie over Spendesk
Basisbesturing voor inkoop in je bedrijf
De alles-in-één software van Precoro voor uitgavenbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven om uitgaven te volgen ten opzichte van hun budgetten. Meer informatie over Precoro
Uitgavenbeheer en onkostenregistratie
Haslle is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer en onkostenregistratie voor teams. Het platform, dat werkt met slimme betaalpassen, stelt bedrijven in staat om vanaf één plek bedrijfsbudgetten, aankopen door werknemers, facturen, abonnementen en meer te beheren en bij te houden. Meer informatie over Haslle
Boekhoudsoftware voor kleine bedrijven
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over Quickbooks Online
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
Importeer automatisch uitgaven van je creditcards en bankrekeningen naar FreshBooks. Maak onderweg foto's van bonnen en genereer aangepaste onkostendeclaraties. Meer informatie over FreshBooks
Boekhoudsoftware voor MKB's
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Alles-in-één beheer van boekhouding, facturering, salarisadministratie, betalingen en ontvangstbewijzen
Wave is een alles-in-één boekhoudoplossing voor kleine bedrijven die het bijhouden van inkomsten en uitgaven, factureren, scannen van bonnen en online betalingen combineert in één oplossing. Meer informatie over Wave Accounting
Cloud-based spend management software
Happay helps businesses handle expenses, invoices, payments, claims, and more on a unified portal. The platform includes AI technology, which enables employees to automatically scan and capture receipt data from text messages, emails, credit card statements, invoices, and other sources. Meer informatie over Happay
Geautomatiseerd onkostenbeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Meer informatie over Expensify
Urenregistratie voor salarisadministratie en facturering
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor... Meer informatie over Timesheets.com
Tevreden klanten. Onverslaanbare integraties.
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Emburse Nexonia Expenses
Onkostendeclaraties gemakkelijk gemaakt.
Zoho Expense is cloudgebaseerde software die is ontworpen om je uitgavenrapportage moeiteloos te maken. Automatiseer moeiteloos je uitgavenregistratie- en goedkeuringsprocessen. Meer informatie over Zoho Expense
Uren en facturering | projectmanagement | boekhouding
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over BQE Core Suite
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Uitstekende cloudgebaseerde ERP voor financiën
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
QuickBooks-gecertificeerde uren- en onkostenregistratie
Minute7 is een door QuickBooks gecertificeerde tool voor het bijhouden van urenstaten en onkosten voor werknemers, leveranciers en aannemers, met native mobiele apps voor het onderweg indienen van onkosten. Meer informatie over Minute7
Mobiele geautomatiseerde onkostendeclaratie voor werknemers
ExpensePoint is bekroond als favoriet op het gebied van waarde en gebruikerservaring en biedt geautomatiseerde software voor onkostendeclaraties aan meer dan 45.000 klanten in meer dan 87 landen. Meer informatie over ExpensePoint
Toepassing voor extractie van ontvangstbewijsgegevens en onkostenbeheer
Itemize is een oplossing voor onkostenbeheer die gegevens van digitale en papieren ontvangstbewijzen en facturen vastlegt, specificeert en categoriseert. Meer informatie over Itemize
Moeiteloos scannen van ontvangstbewijzen en bijhouden van kosten
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Online boekhoudsoftware voor kleine en startende bedrijven
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
Zakelijke betaalkaarten en geautomatiseerde onkostendeclaratie
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Intuïtieve, eenvoudige, intelligente software voor onkostendeclaratie
Automatiseer je zakelijke onkostendeclaraties met SutiExpense. SutiExpense gebruikt geautomatiseerde koppeling van ontvangstbewijzen, creditcardintegratie en geïntegreerde export van financiële gegevens en is ideale software voor onkostendeclaratie voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SutiExpense
Uitgaven- en leveranciersbeheer met automatisering
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
TripActions is een reisplatform voor bedrijven.
TripActions is een platform voor reismanagement waarmee financiële teams, human resource-teams en reismanagers kunnen samenwerken bij het bouwen, beheren en schalen van een programma voor het beheren van bedrijfsreizen. Met de native mobiele apps kunnen werknemers overal een zakenreis zoeken en boeken. Meer informatie over TripActions
Cloudgebaseerde software voor facturering
Bill4Time is eersteklas cloudgebaseerde software voor urenregistratie, onkosten, klanten en projecten. Maak binnen enkele seconden facturen, overzichten, voorlopige facturen en rapporten. Bill4Time functioneert ook als juridische factureringssoftware met LEDES-facturering, functies voor trustboekhouding, conflictbeheer en meer. Werk mobiel met... Meer informatie over Bill4Time
Intelligent onkostenbeheer
De oplossing voor onkostenbeheer van Fyle stelt financiële teams in staat om taken zoals kaartafstemming, goedkeuringen, enz. te automatiseren met geavanceerde functies zoals het instellen van meerdere valuta's, projectgebaseerde budgetten, integraties met boekhouding, HR- en reissystemen en rapportage met 1 klik vanuit Gmail, Outlook, WhatsApp en... Meer informatie over Fyle
Expense Reporting For Microsoft Dynamics 365 & Sage
Gorilla Expense takes the pain out of expense reporting through our simple and powerful platform, thereby providing 100% visibility of T&E spend and offering savings through automation. Meer informatie over Gorilla Expense
Expense, receipt capture, and project management tool
Veryfi is a cloud-based platform for managing expenses, receipt collection, and more, automatically. The solution can be used across various industries including construction, property investment, speciality trades, and more, to automate data entry, manage projects, report on key metrics, and more. Meer informatie over Veryfi Receipts OCR & Expenses
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Ga verder dan reactieve onkostendeclaraties. Als je er genoeg van hebt om alleen maar te reageren en de uitgaven die je team al heeft gedaan na afloop goed te keuren, dan is er een betere manier. Ontdek hoe je interne controles kunt instellen, naleving van de inkoopregels kunt garanderen en alle bestedingsgegevens van je organisatie kunt... Meer informatie over Procurify
Online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven
Kashoo is eenvoudige cloudgebaseerde boekhouding voor eigenaren van kleine bedrijven die de controle en eenvoud van het doen van hun eigen boekhouding willen hebben. Het biedt eigenaren van kleine bedrijven de mogelijkheid om hun bedrijf te runnen zoals ze willen, met tools voor factuurbeheer, betalingsverwerking, rapportage en meer. Meer informatie over Kashoo
Moderne app voor het boeken van zakenreizen en 24/7 ondersteuning.
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Hou je bezig met je passie. Die van dit platform is facturering en urenregistratie.
Oplossing voor advocaten en andere professionele bedrijven • Bewezen uren- en factureringsoplossing sinds 1999 • Verhalende vervangingscodes voor het snel invoeren van veelgebruikte beschrijvingen • Meerdere timers om gelijktijdig de uren voor meerdere zaken te beheren • Conflictbeheer om gemakkelijk naar gerelateerde partijen te zoeken •... Meer informatie over TimeSolv
Boekhoud- en online facturatiesoftware
ZipBooks is een cloudgebaseerde boekhoudsoftware die tegemoet komt aan de administratie- en boekhoudbehoeften van kleine tot middelgrote bedrijven en boekhoudbedrijven. De oplossing biedt onder andere kernadministratie, financiële rapportage, online facturering, onkostenregistratie en creditcardverwerking. Meer informatie over ZipBooks
Oplossingen voor online bedrijven.
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
Creëer en verstuur professionele facturen op elk apparaat.
Met Invoice2go kunnen zakelijke en onafhankelijke gebruikers professionele facturen maken en verzenden via smartphone-apps, worden uitgaven bijgehouden en betalingen geaccepteerd. Meer informatie over Invoice2go
Software voor het extraheren van gegevens van facturen, rekeningen en bonnen.
Receipt Bank bespaart je de rompslomp van je uitgaven. Receipt Bank zet die vervelende stukjes papier, bonnen en facturen, om in gegevens die jij en je bedrijf kunnen gebruiken. Receipt Bank verzamelt je bonnen en facturen, scant ze en verwerkt ze. Vervolgens worden je ontvangstgegevens verzonden naar de persoon of software die ze nodig... Meer informatie over Dext Prepare
Onkostenbeheer en -declaraties met herkenningstechnologie
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren, accountantintegratie, slimme statistieken en e-mailverwerking. Meer informatie over Expensya
Boeking en beheer van zakelijke reizen
Lola is een cloudgebaseerde reismanagementoplossing voor zakenreizen die tools biedt voor het boeken van vluchten en accommodatie, beheer van reisbeleid, automatisch bijhouden van uitgaven en uitgavenrapportage. Hiermee kunnen bedrijven reisplannen voor werknemers plannen, boeken, beheren en analyseren. Meer informatie over Lola
Cloudplatform voor facturering en tijdregistratie voor het MKB
Dit is supereenvoudige software voor onkostenregistratie, waarmee je je kunt concentreren op het maken van een professionele indruk in het bedrijfsleven. Het is een levenslang, gratis abonnement. Meer informatie over Elorus
Software voor automatische zakelijke kilometer- en onkostenregistratie
Everlance is een online oplossing voor het bijhouden van kilometerstanden en onkosten voor wagenparkbedrijven die automatisch ritten bijhoudt via de GPS-functionaliteit van bijbehorende iOS- en Android-apps, en het biedt teams een beheerdersdashboard voor het bekijken van uitgezette routes, het registreren van uitgaven en het genereren van... Meer informatie over Everlance
Software voor realtime beheer van personeelsuitgaven
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards af te stemmen en je uitgavenbeleid te implementeren met realtime inzichten en rapportage. Meer informatie over Emburse Abacus
Professional Services Automation (PSA) App for Salesforce
Manage projects and gain complete visibility into projects, resources and pipeline all in Salesforce - with FinancialForce PSA Meer informatie over FinancialForce PSA
Gratis boekhoudsoftware voor kleine bedrijven.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven, met online facturering, meerdere valuta's, financiële rapporten, bankafstemming en meer. Meer informatie over SlickPie
Webgebaseerde geïntegreerde oplossing voor projectmanagement en ERP.
Unanet is een geïntegreerde oplossing voor projectmanagement die tools biedt voor middelenplanning, boekhouding, samenwerking tussen personeel, urenregistratiebeheer en meer. Meer informatie over Unanet
Online facturerings- en betaalsoftware voor kleine bedrijven
Hiveage helpt kleine bedrijven en freelancers om facturen en offertes te verzenden, online betalingen te accepteren, tijd en uitgaven bij te houden en abonnementen in rekening te brengen. Beheer met één account meerdere bedrijven en teams met verschillende toegangsniveaus. Meer informatie over Hiveage
Online boekhoudoplossing voor personeelskosten
Advataxes is een online boekhoudoplossing die is ontworpen om ondernemingen en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren en automatiseren van het herstel van Canadese belasting over de toegevoegde waarde, inclusief GST, HST en QST, op personeelskosten. De oplossing werkt automatisch regels of wijzigingen in belastingtarieven bij. Meer informatie over Advataxes
Mobiel en online uitgavenbeheer voor kleinere bedrijven.
De medewerkers van Tallie zijn van mening dat kleine bedrijven software voor uitgavenrapporten verdienen die gebruiksvriendelijk is, weinig tijd in beslag neemt om te beheren, boekhoudkundige fouten elimineert en snel kan worden geïmplementeerd. Meer informatie over Emburse Tallie
Uitgavenbeheer en creditcards met regels over bestedingen
Emburse Cards stelt het financiële team en bedrijfsmanagers in staat om creditcards aan te maken en aan werknemers te geven om hun budget op schema te houden. Het aanpasbare platform geeft gebruikers volledige controle over hun bedrijfs- en personeelsuitgaven, met ingebouwde regels over bestedingen. Meer informatie over Emburse Cards
Uitgaven- en urenbeheer op automatische piloot
TriNet Expense, voorheen ExpenseCloud, is een mobiele en online oplossing voor onkostendeclaraties en urenregistratie waarmee bedrijven het volledige proces van onkostendeclaraties moeiteloos kunnen beheren. TriNet Expense is een uitstekende oplossing voor het MKB dankzij directe self-service installatie, ondersteuning voor meer dan 20.000... Meer informatie over TriNet Expense
Easy Invoicing Software for Small Business Owners
With Zervant it's quick and easy to export all your sales and invoice data to your accountant. Both Excel and PDF format available. Meer informatie over Zervant
Jij richt je op het leven. De software richt zich op de cijfers.
Crunch is een baanbrekend online accountantskantoor voor freelancers, aannemers en kleine bedrijven. Door geaccrediteerde, bekroonde interne accountants te combineren met realtime cloudgebaseerde software. Meer informatie over Crunch
Software voor het vastleggen van gegevens voor facturen en ontvangstbewijzen
Datamolino extraheert gegevens uit bonnen, rekeningen en facturen voor export naar boekhoudsoftware zonder de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer. Meer informatie over Datamolino
Corporate card and expense management platform
Ramp is a cloud-based expense and spend management solution that provides businesses with virtual corporate cards for employees and allows them to track and manage company spending. The platform helps businesses to track trends in spending and identify areas where costs could be cut. Meer informatie over Ramp
Spend management software
Get meaningful visibility and control from a powerful expense management software application that works across the organization. Meer informatie over Coupa Business Spend Management
Cloudoplossing voor bedrijfsuitgaven en procesefficiëntie
Fraxion, voorheen eRequester, biedt cloudgebaseerde inkoopsoftware voor efficiënte processen van aanvraag tot inkooporder en goedkeuring, goedkeuring van facturen en drievoudige matching, budgetcontrole, onkostenbeheer en uitgavenanalyse. Meer informatie over Fraxion
All-in-one expense accounting tool available on any device
Circula is an expense report solution. This all-in-one tool includes an offline mode, an expense folder, a mobile app, and a receipt scanner feature. It provides managers with control processes, cost analysis, notifications, and an assistant mode. Meer informatie over Circula
De toonaangevende cloudoplossing voor professional services automation
NetSuite OpenAir is een populaire cloudoplossing voor professional services automation. Maximaliseer de bedrijfsprestaties van je diensten met de volledig geïntegreerde en krachtige oplossingen van OpenAir, zoals projectmanagement, resource management, projectboekhouding, urenstaat- en uitgavenbeheer en analyse. Meer informatie over NetSuite OpenAir
Platform voor uitgavenbeheer met automatisering van crediteuren
Airbase is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen met uitgavenbeheer, factuurbetalingen, boekhoudautomatisering en realtime rapportage. De software biedt virtuele en bedrijfskaarten waarmee werknemers aankopen kunnen doen en aan het bedrijfsbeleid kunnen voldoen. Meer informatie over Airbase
Expense management and spend analysis platform
Soldo combines prepaid company cards with a management platform. The brighter way to manage spending. Meer informatie over Soldo
Urenstaat en onkosten met facturatie
TimeLive is een op internet gebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en het volgen en factureren van onkosten. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken hulpmiddelen voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software... Meer informatie over TimeLive
Intelligent and Scalable Accounts Payable Automation
Track your receipts and manage expenses on the go with Finly. Just take a photo of your receipt and Finly automatically transcribes the details. #ExpenseManagement Meer informatie over Finly.io
Oplossing voor uitgaven die financiën en reizigers samenbrengt.
DATABASICS Expense is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer en -rapportage voor middelgrote bedrijven en ondernemingen. Met DATABASICS Expense kunnen bedrijven alle bedrijfskosten registreren en bijhouden, automatische per diems maken, terugbetalingen beheren en projectuitgaven bijhouden. Meer informatie over DATABASICS Expense
Project and task management software
OfficeTimer is timesheet software used by 100s of companies worldwide to effectively manage and streamline their Office activities like timesheet, employee time-offs, employee payroll, project management, project expense tracking, expense reimbursement and client billing. Meer informatie over OfficeTimer
Online uitgavenbeheer voor het beheersen van de uitgaven van werknemers
PEX is een oplossing voor zakelijk uitgavenbeheer die populaire boekhoudsoftware integreert met prepaid-betaalkaarten om de uitgaven van werknemers te controleren en te beperken. Meer informatie over PEX
Expense reporting designed specifically to meet SMB needs
ExpensePath helps users manage expense reports and company cards. Free trials are offered with full support to setup for any accounting and process needs. Meer informatie over ExpensePath
HR SaaS-provider
CIPHR is een toonaangevende Britse ontwikkelaar en leverancier van HR Software as a Service die een volledig schaalbare oplossing biedt voor alle HR-behoeften, die de hele levenscyclus van de werknemer bestrijkt met beheer van werknemers, selfservice voor werknemers, verzuim- en werktijdbeheer, loonadministratie, e-werving, communicatie en meer Meer informatie over CIPHR
Purchase-to-pay & e-invoicing solutions
Basware provides e-invoicing and purchase-to-pay solutions including e-procurement, accounts payable automation, travel & expense management, analytics and more Meer informatie over Basware
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Accounts Payable software for automated invoice processing
NextProcess accounts payable (AP) software integrates with existing ERPs to accurately automate invoice processing, route approvals and add vendor self-services Meer informatie over NextProcess
Accounts Payable & Receivable for the Modern Enterprise
An easy-to-use interface with a process tailored to fit your workflow. Use data and transactions you already have and incorporate your current auditing rules, with full ERP integration. Only flagged transactions are presented to AP for audit review, decreasing the review queue exponentially. Meer informatie over DataServ SaaS AP Automation
Draadgebonden, draadloos, WAN, voorraad- en factuurbeheer
Clearview is een web-based platform voor het beheer van telecom- en draadloze uitgaven, voorraad en facturen, afgeleid van de meer dan 28 jaar ervaring in telecomaudits van Valicom. Volg spraak, draadloos en data in één centrale opslagplaats en krijg op elk moment toegang tot à la carte telecombeheer-services. Meer informatie over Clearview
Integrated Business Environment
Track expenses on the go using our native iOS or Android apps, take photos of receipts, track mileage in our GPS or import transactions from your bank card Meer informatie over iBE.net
Business travel booking portal with native mobile apps
Lanes & Planes provides an online portal and native mobile apps for booking and managing all aspects of business travel. The software combines an efficient travel management system with a 24/7 concierge service for all business travelers. Meer informatie over Lanes & Planes
Timesheet software and billing solution
Abak because is the user-friendly one-stop shop for time sheets, expense reports, billing and business management. Keep track of customers, invoices, and work in process. Invoice clients automatically and never forget to bill a client. Data is automatically transferred to the accounting system and payroll, eliminating double data entry. If you're... Meer informatie over Abak 360
Integrated enterprise resource planning (ERP) software
Unit4 ERP is an integrated enterprise resource planning (ERP) software designed to help businesses in professional services, non-profit, and higher education sectors streamline operations across finances, projects, payroll, field services, and more. Meer informatie over UNIT4 ERP
Expenses management and travel booking on Salesforce
Submit and process expense claims on Salesforce against specific sales opportunities, customers, projects, campaigns and more. Employees submit receipts on the go via dedicated mobile app. Expense reports not necessary. Meer informatie over SalesTrip
Request, approve, and track company spending in real-time
Teampay is a new way to manage spend, giving you proactive controls and real-time visibility without slowing down your employees. Meer informatie over TeamPay
Expense Management Platform
ExpenseBot is an automated end-to-end solution for expense report creation, approval, & reimbursement which integrates with staff credit cards, calendar, email & mobile devices to learn staff habits as they spend & track, categorize & add expenses to reports Meer informatie over ExpenseBot
Eindelijk één oplossing voor al je tijd- en onkostenbehoeften.
DATABASICS Time & Expense optimaliseert en automatiseert middelgrote en grote ondernemingen met gestroomlijnde urenstaten en onkostendeclaraties. Bekijk alle gegevens in realtime. Automatiseer bedrijfsregels en workflows. Versnel de vergoeding en salarisadministratie. Maak het hele team blij. Altijd en overal toegang. Meer informatie over DATABASICS Time & Expense
Discover a better way to manage employee expenses
Online employee expense management. Streamline your expense process by using ExpenseIn's online and mobile expense platform. Meer informatie over ExpenseIn
Planning, budgeting, forecasting, analysis & scorecarding
IBM Planning Analytics is a cloud-based solution that promises to automate planning, budgeting and forecasting processes for organizations of any size Meer informatie over IBM Planning Analytics
Travel and entertainment (T&E) expense reporting solution
ExpenseVisor is an expense reporting solution designed to help businesses streamline auditing processes to eliminate excessive spending. With the DocScan mobile app, teams can scan and capture multiple receipts using mobile devices, which are automatically sent to the expense reporting queue. Meer informatie over ExpenseVisor
Billpay automation solution
Entryless lets users import their bills in any format into their cloud accounting. Simply sync incoming bills, then Entryless does everything else allowing users to get more done in less time by having a more efficient running office. Meer informatie over Entryless
Cloud-based Procure to Pay software platform
SnapAP is a totally paperless procure-to-pay solution covering purchase order approvals, electronic purchase orders, e-invoicing, and cash management Meer informatie over SnapAP
Expense tracking & reporting in Slack
ExpenseTron is an expense tracking & reporting solution which allows users to track & reimburse team expenses, upload & manage receipts, plus approve expenses & purchase orders all within Slack. Users can also generate reports & sync with QuickBooks Online & Xero in real time Meer informatie over ExpenseTron
All-in-one expense management and company payment card
Expend is an all-in-one expense management platform that supports modern businesses. Enabling real-time business expenses automation and visibility on all business spending. Expend much more than another expense card, it allows employees to submit out-of-pocket expense claims and mileage claims. Meer informatie over Expend
Simple online purchase orders, expenses and time off records
We love the paperwork you hate. Need an easier way to track employee vacations and time off, process purchase orders and expense claims and keep track of your HR records? Say hello to Turbine and goodbye to tedious paperwork. * Purchase orders * Time off requests * Expenses * Employee database Meer informatie over Turbine