Hier is onze lijst met apps voor Declaratiesoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

239 softwareopties

Certify is een systeem voor reis- en onkostendeclaraties voor werknemers dat krachtige tools biedt voor boekhouding, onkostenregistratie, registratie van ontvangstbewijzen, verwerking van betalingen, rapportage, naleving en meer. Certify is ontworpen om het proces voor onkostendeclaraties te versnellen met analyse van ontvangstbewijzen en functies... Meer informatie over Emburse Certify Expense
Chrome River EXPENSE is een snelle, soepele, mobiele weboplossing die wereldwijde organisaties het nieuwste biedt op het gebied van reis- en onkostenbeheer. Meer informatie over Emburse Chrome River Expense
SaaS-oplossing voor digitalisering en beheer van tickets, facturen en onkostendeclaraties. Een oplossing die eenvoudig kan worden geïntegreerd met andere software dankzij openbare API's die beschikbaar zijn en met een breed scala aan functionaliteiten, allemaal voor één prijs. Meer informatie over XPENDOR
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Meer informatie over Rydoo
ExpensePoint is bekroond als favoriet op het gebied van waarde en gebruikerservaring en biedt geautomatiseerde software voor onkostendeclaraties aan meer dan 45.000 klanten in meer dan 87 landen. Meer informatie over ExpensePoint
Met BizAway kun je reisbeleidsregels, goedkeuringsstromen, volledige controle en kosten goedkeuren en alles rechtstreeks factureren aan je boekhoudafdeling. Je krijgt ook directe facturen of je kunt ervoor kiezen om ze periodiek te ontvangen; wekelijks, tweewekelijks of maandelijks. Meer informatie over BizAway
Wallester helpt andere bedrijven om VISA-bedrijfskaarten uit te geven en hun bedrijfsuitgaven te stroomlijnen. Meer informatie over Wallester
Zoho Expense is cloudgebaseerde software die is ontworpen om je uitgavenrapportage moeiteloos te maken. Automatiseer moeiteloos je uitgavenregistratie- en goedkeuringsprocessen. Meer informatie over Zoho Expense
De alles-in-één software van Precoro voor uitgavenbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven om uitgaven te volgen ten opzichte van hun budgetten. Meer informatie over Precoro
Ga verder dan reactieve onkostendeclaraties. Als je er genoeg van hebt om alleen maar te reageren en de uitgaven die je team al heeft gedaan na afloop goed te keuren, dan is er een betere manier. Ontdek hoe je interne controles kunt instellen, naleving van de inkoopregels kunt garanderen en alle bestedingsgegevens van je organisatie kunt vastleggen... Meer informatie over Procurify
BoondManager is software voor ERP en resource planning waarmee bedrijven projecten kunnen beheren, facturen kunnen bijhouden, prospectie kunnen doen, uitgaven kunnen controleren en meer, op een gecentraliseerd platform. Met de module voor wervingsbeheer kunnen medewerkers een cv-bibliotheek bijhouden, cv's analyseren, kandidaten kwalificeren en... Meer informatie over BoondManager
Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI. Meer informatie over Yokoy
N2F is een mobiel platform voor onkostendeclaraties van freelancers aan bedrijven van elke omvang en sector waarmee gebruikers hun uitgaven kunnen beheren, van ontvangstbewijs tot aan de boekhouding. Werknemers kunnen onkosten indienen waar ze ook zijn, en de slimme scanfunctie vult automatisch onkostendeclaraties in. Meer informatie over N2F
Naadloze onkostenrapportage voor jou en je team. Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Voorkom fouten, verhoog de efficiëntie en krijg een duidelijk overzicht van het onkostenproces. Maak een foto en dien binnen enkele seconden zakelijke kosten in. Boek vandaag nog een gratis online demo. Meer informatie over Klippa Expense Management
Intergiro is een cloudgebaseerd platform waarmee bedrijven hun bankactiviteiten kunnen beheren. Integreer je financiële diensten in je eigen producten, zorg dat je moderne virtuele kaarten kunt uitgeven, creëer in-app betaalmethoden, zet een nieuwe neobank op, zet traditionele kaartprogramma's op of voeg IBAN-accounts met meerdere valuta's aan je... Meer informatie over Intergiro
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens op één platform kunnen beheren, met realtime dashboards en rapporten. Meer informatie over Quickbooks Online
Importeer automatisch uitgaven van je creditcards en bankrekeningen naar FreshBooks. Maak onderweg foto's van bonnen en genereer aangepaste onkostendeclaraties. Meer informatie over FreshBooks
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Koppel een bankrekening om automatisch al je onkostentransacties te downloaden. Gebruik de Wave-app voor het scannen van ontvangstbewijzen om nog meer werk te besparen. Meer informatie over Wave Accounting
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Meer informatie over Expensify
Happay helps businesses handle expenses, invoices, payments, claims, and more on a unified portal. The platform includes AI technology, which enables employees to automatically scan and capture receipt data from text messages, emails, credit card statements, invoices, and other sources. Meer informatie over Happay
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor salarisadministra... Meer informatie over Timesheets.com
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
Dankzij de intuïtieve, mobiele uren- en onkostenregistratie van Core kunnen medewerkers hun gegevens snel en gemakkelijk invoeren. Meer informatie over BQE CORE Suite
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Emburse Nexonia Expenses
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Deltek Vision is a project management solution, which helps businesses in the professional services sector manage customer relationship management (CRM), project planning, document tracking, resource planning, payroll processes, and more. It improves project profitability and streamlines client relationships by managing the complete lifecycle of a... Meer informatie over Deltek Vision
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren, accountantintegratie, slimme statistieken en e-mailverwerking. Meer informatie over Expensya
Quicken helpt je om je accounts bijeen te brengen, en zo begrijp je gemakkelijk hoeveel geld je echt hebt. Intuïtieve tools voor geldbeheer kunnen je precies laten zien waar je geld naartoe gaat. Meer informatie over Quicken
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a cloud-based solution for freelance and small business workers, designed to streamline the time & expense tracking process with tools such as invoicing, contract creation, time tracking, expense tracking, & more. Fiverr Workspace also provides native mobile app support for Android & iOS. Meer informatie over Fiverr Workspace
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer. Meer informatie over Everhour
Agiled is a cloud-based business management software designed to help businesses of all sizes manage invoicing, contracts, employees, finances, and other operations on a unified portal. Its project management capabilities allow organizations to handle tasks, project details, and team members using customizable templates, view, edit and share... Meer informatie over Agiled
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Minute7 is een door QuickBooks gecertificeerde tool voor het bijhouden van urenstaten en onkosten voor werknemers, leveranciers en aannemers, met native mobiele apps voor het onderweg indienen van onkosten. Meer informatie over Minute7
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize. Meer informatie over Itemize
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor een slimmer kostenbeheer. Meer informatie over webexpenses
Pastel My Business Online is een online boekhoudoplossing voor kleinere bedrijven die is ontwikkeld in Zuid-Afrika. Pastel biedt software voor boekhouding, ERP en bedrijfsvoering aan bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting
Synder helpt bij het beheren van financiën en de boekhouding door transacties van Shopify, Stripe, PayPal en Square automatisch op te nemen in QuickBooks of Xero. Het maakt het ook mogelijk om facturen met één klik en CC-betalingen online te creëren en te verzenden en een realtime beeld te krijgen van je online verkopen vanuit verschillende... Meer informatie over Synder
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
Met Invoice2go kunnen zakelijke en onafhankelijke gebruikers professionele facturen maken en verzenden via smartphone-apps, worden uitgaven bijgehouden en betalingen geaccepteerd. Meer informatie over Invoice2go
Factorial is krachtige HR-software waarmee kleine tot middelgrote bedrijven administratieve taken zoals documenten, feestdagen, afwezigheid en nog veel meer kunnen automatiseren. Je kunt op één plek de loonadministratie beheren en belangrijke documenten veilig opslaan, of zelfs flexibele vergoedingen en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werknemers... Meer informatie over Factorial
Costpoint is an artificial intelligence (AI)-enabled enterprise resource planning (ERP) software that helps businesses streamline project management, accounting, and material tracking operations. It offers a budgeting module, which enables administrators to allocate project budgets and create estimates at completion (EAC) forecasts. Meer informatie over Deltek Costpoint
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die handmatige onkostendeclaraties automatiseert en realtime inzicht biedt in de uitgaven. Meer informatie over Spendesk
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Automatic mileage tracker for individuals and enterprises. Meer informatie over Psngr
Met SentricHR kun je veel meer dan alleen maar gegevens beheren. Papierloze onboarding, documenten en e-handtekeningen, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer. Meer informatie over SentricHR

Gerelateerde categorieën