Hier is onze lijst met apps voor Taakbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

344 softwareopties

Sorteren op
Creëer en wijs taken toe met vertrouwd workflowbeheer van Wrike. Volg de voortgang met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapportagetools en meer. Deel de nieuwste bestanden, communiceer in realtime en krijg een duidelijk overzicht voor eenvoudige prioritering. Meer informatie over Wrike
monday.com is intuïtieve software voor taakbeheer en helpt teams om beter samen te werken vanaf elke locatie en taken in recordtijd te voltooien. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle instap voor je team met de mogelijkheid om op je eigen manier prioriteiten te stellen, taken toe te wijzen en ze te volgen. Meer informatie over monday.com
Asana is een taakbeheertool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Met Jira is taakbeheer eenvoudig. Plan, volg en rapporteer elk bedrijfsproject met Jira en houd je team georganiseerd - elk team, van elke omvang. Ga vandaag nog aan de slag. Meer informatie over Jira
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,... Meer informatie over Shortcut
Een krachtig taakbeheersysteem dat je helpt om overbodig werk en overbelastingen te voorkomen. Splits je werk op in bruikbare taken en organiseer ze met behulp van verschillende taakweergaven en planningsopties. Zorg ervoor dat alle taken aan de juiste mensen worden toegewezen op basis van hun capaciteit en beschikbaarheid. Meer informatie over ActiveCollab
De flexibele projectborden van MeisterTask passen zich aan je workflow aan en zorgen ervoor dat iedereen altijd op één lijn zit. Taakbeheer is nog nooit zo intuïtief geweest. Meer informatie over MeisterTask
Definieer taken voor jezelf of je collega's, wijs taken toe en delegeer ze. Houd de tijd bij voor elke taak en maak rapporten aan het einde van de periode. Meer informatie over Bitrix24
SpiraPlan is een robuust realtime taakbeheersysteem dat je in staat stelt om taken te definiëren en ze in soorten te categoriseren, per map te ordenen, aan teamleden toe te wijzen en te volgen. Meer informatie over SpiraPlan
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Splits projecten op in beheersbare taken, wijs ze toe aan je team en stel mijlpalen in. Maak projectsjablonen die je kunt gebruiken voor repetitief werk. Meer informatie over Paymo
Met Zoho Projects kun je mijlpalen, takenlijsten, taken en subtaken creëren. Bekijk taakafhankelijkheden om prioriteitstaken te bekijken en Kanbankaarten om taken per status te bekijken. Meer informatie over Zoho Projects
Profit is een tool voor het instellen en volgen van OKR-doelen (doelen en belangrijkste resultaten) voor het beheren van individuele, team- en organisatiebrede doelen voor bedrijven van alle soorten. Bedrijven kunnen Profit gebruiken om aangepaste statistieken te definiëren, en OKR's binnen het hele bedrijf uitrollen om doelen en resultaten bij te... Meer informatie over Profit.co
Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten rechtstreeks op een pagina bij te houden. Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren. Meer informatie over BugHerd
todo.vu is een cloudgebaseerd taakbeheersysteem waarmee freelancers en kleine teams hun projecten, taken en tijd effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
VOGSY integreert taakbeheer met Google Workspace in je werkstroom vanaf de offerte tot en met de betaling. Maak taken aan, wijs ze toe en voer ze uit vanuit Gmail. Gebruik de taaktimer die automatisch urenstaten, projectbudgetten en marges bijwerkt. Houd taken bij in Kanban- of Gantt-weergaven en werk samen op een vertrouwd, op Google gebaseerd... Meer informatie over VOGSY
Setapp is cloudgebaseerde software die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen toegang te krijgen tot een verzameling Mac- en iOS-toepassingen, om te helpen met productiviteit en het optimaliseren van taken. Het stelt gebruikers in staat om toepassingen uit verschillende categorieën te selecteren, waaronder onderhoud, creativiteit,... Meer informatie over SetApp
ActionR is een cloudgebaseerde tool voor projectmanagement waarmee gebruikers hun taken in realtime kunnen organiseren. Geef prioriteit aan acties en beheer je projecten en programma's in meerdere stromen. Ondersteunt werken op afstand, zodat je over de grenzen heen kunt coördineren en samenwerken met je multidisciplinaire teams. Meer informatie over ActionR
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
The time of ineffective meetings is over. Aster is the new solution to prioritize, decide and follow up on actions in meetings. Both remotely and face-to-face. Meer informatie over Aster
Met Basaas kun je alle toonaangevende oplossingen voor taak- en projectmanagement en je productiviteits- en samenwerkingstools op één plek voor alle bedrijfstaken integreren. Verbind Asana, Jira, Monday en meer met een uniforme en goed georganiseerde taakoplossing. Meer informatie over Basaas
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om teams te helpen met e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Gebruikers kunnen er inkomende en uitgaande berichten mee beheren, samenwerken aan e-mails en taken en de teamprestaties bijhouden. Meer informatie over Rooftop
PowerSteering combineert de robuuste functionaliteit voor PPM (project- en portfoliomanagement) die door wereldwijde organisaties wordt gevraagd, met de kosten en speed-to-value voordelen van cloud-levering en een ongeëvenaard niveau van flexibiliteit. Eenvoudig te gebruiken en te beheren, en het maakt het top-down programma- en portfoliomanagement... Meer informatie over PowerSteering
Agile and flexible task management, for every team member even when being at the customer’s or when working from home. The current status of the tasks is visible directly on the board and in the individual dashboard. A web-based tool including project time recording function. SaaS or On-Premises. Meer informatie over PLANTA Pulse
Teams van elke omvang gebruiken Trello om hun taken te organiseren en te beheren. Trello kan worden gebruikt om informatie transparant op te slaan en te volgen, betere vergaderingen te organiseren en repetitieve taken te automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde... Meer informatie over Trello
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Het beheren van je taken is nog nooit zo eenvoudig geweest. Selecteer met één klik veel taken tegelijk en voer elke actie op deze taken uit met de ClickUp Multitask-werkbalk. Organiseer taken en breng snel wijzigingen aan. Verdeel taken als het team zich aan moet passen aan nieuwe vereisten en sorteer al je taken tegelijk, niet per project. Meer informatie over ClickUp
Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do
Je kunt taken toevoegen, voltooien en ze opnieuw inplannen vanaf je telefoon, tablet, desktop, browser, e-mail, smartwatch en meer, zelfs offline, met synchronisatie op al je apparaten. Meer informatie over Todoist
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Toewijzing en bijwerking van teamtaken binnen enkele seconden op basis van je werkelijke capaciteit. Sinds 2012 helpt Float topmerken uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en BuzzfOgilvy, met het voorspellen van hun uren. Met een prachtig eenvoudig ontwerp, een interface op basis van slepen en neerzetten en razendsnelle technologie maakt Float... Meer informatie over Float
Gebruik Workfront om taken te beheren en te consolideren in een enkele, op sociale media gebaseerde weergave en gebruik inline bewerking om taken, vervaldatums, toegewezen personen en meer bij te werken. Meer informatie over Adobe Workfront
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7shifts
Alles-in-één app voor taakbeheer. Groepschat via tekst en video, realtime paginabewerking, taaktoewijzingen, deadlines, statusindicatoren. Het kan worden geïntegreerd in meer dan 1000 apps. Meer informatie over Samepage
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Ongeacht de methodologie, functie of certificeringen, met Teamwork kun je werken zoals jij dat wilt. Projectmanagement is meer dan alleen het werk gedaan krijgen. Het draait om het leveren van resultaten. Meer informatie over Teamwork
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Met Miro kun je verschillende tools en sjablonen gebruiken om het werk visueel gedaan te krijgen en samen te werken met je team, zelfs als je team verspreid is. Meer informatie over Miro
Justworks Hours is a cloud-based time tracking software which enables mobile workforces around the globe to operate with greater accountability and efficiency by monitoring and automating employee work hours, project tracking, and overall organizational performance Meer informatie over Justworks Hours
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en projecten te leveren met behulp van Insightly. Meer informatie over Insightly
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren van elke omvang. Meer informatie over PracticePanther Legal Software
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van projecten en meer controle om ze op een winstgevende manier te beheren. Bedrijven kunnen tijd en onkosten voor projecten moeiteloos beheren om klanten nauwkeurig te factureren. Meer informatie over Replicon
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook

Gerelateerde categorieën