Hier is onze lijst met apps voor Workflow management systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

519 softwareopties

Bouw de perfecte workflow van je team binnen enkele minuten op een flexibel platform (geen codering vereist). Ga aan de slag met een van de verschillende vooraf gemaakte workflowsjablonen. Zet vervolgens je workflow op de automatische piloot en laat automatisering het handmatige werk voor je doen. Meer informatie over monday.com
Kissflow Workflow helpt bedrijven bij het ontwerpen, implementeren en beheren van aangepaste workflows om de productiviteit en het gebruik van middelen te optimaliseren. Gebruikers kunnen gepersonaliseerde formulieren met aangepaste lay-outs, inhoud en media maken om informatie te verzamelen en de toewijzing en escalatie van taken en andere... Meer informatie over Kissflow
ClickUp is de op maat gemaakte workflow-app die geliefd is bij teams in alle sectoren. Voeg statussen toe aan je workflow voor elk individueel project. Gebruik vooraf geselecteerde statussen of creëer je eigen status. Met teambrede workflowsjablonen kun je snel je favoriete aangepaste statussen hergebruiken in elk project of elke ruimte. Meer informatie over ClickUp
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Organiseer je workflow online – beheer je schermen en statussen op één bord. Werk moeiteloos samen en volg je status. Meer informatie over Miro
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Beheer meerdere projecten met vertrouwd workflowbeheer van Wrike. Visualiseer de voortgang met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapportagetools en meer. Stroomlijn je administratie met aangepaste aanvraagformulieren, automatische toewijzing en realtime samenwerking. Meer informatie over Wrike
PandaDoc biedt verkoopteams de mogelijkheid om snel documenten te creëren, verzenden en volgen binnen een goedkeuringssysteem dat voor iedereen werkt. Met door het merk goedgekeurde sjablonen en optionele vergrendeling van inhoud blijf je de controle houden over het uiterlijk en de acties binnen elk klantgericht document dat wordt verzonden. Meer informatie over PandaDoc
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die frontlijnteams van fabrieken helpt precies te weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen met gecentraliseerde veiligheidsprocedures, milieuchecklists, tooling en meterrapportage, onderhoudsprocedures, trainingschecklists en meer. Meer informatie over MaintainX
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Workflowbeheer met software van Manifestly. Dankzij de Slack-integratie, het mobiele web, Zapier-integraties en webhooks kan de service volledig worden geïntegreerd met bestaande softwaresystemen en -processen. Plan taken, verzamel gegevens en gebruik voorwaardelijke logica om workflows aan te passen. Meer informatie over Manifestly
Stroomlijn je bedrijfsprocessen met Zoho Creator om aangepaste zakelijke toepassingen te creëren en om aangepaste workflows te ontwerpen en te automatiseren met behulp van je eigen regels en logica. Meer informatie over Zoho Creator
Digitaliseer je formulieren en workflows met dit codevrije cloudplatform voor desktop en mobiel, zodat je werk leuk wordt. Geef gebruikers een intuïtief, eenvoudig te gebruiken en te ondersteunen mobiel cloudplatform. Iedereen kan ontwerpen met deze Word- en Excel-tools. Leg handtekeningen, GPS en meer vast. Meer informatie over Forms On Fire
Formstack Forms vereenvoudigt het proces van gegevensverzameling zodat je binnen een minuut prachtige online formulieren kunt maken. Maak enquêtes, leadgeneratie-, donatie- en bestelformulieren, allemaal vanuit één gecentraliseerde app. Meer informatie over Formstack Forms
Er is een krachtige workflow- en goedkeuringsmodule beschikbaar die processen kan automatiseren, inclusief e-handtekeningen. Meer informatie over FileHold
Automatiseer deskundige processen voor het genereren van documenten, workflow en besluitvorming met behulp van een eenvoudige ontwerpfunctie zonder code en op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Checkbox
FlowWright is BPM/workflow-software voor het automatiseren en integreren van processen en systemen. Gebouwd op Microsoft-technologiestack. Teams kunnen de interface op basis van slepen en neerzetten gebruiken om aangepaste formulieren te creëren met capaciteiten voor het vastleggen van elektronische handtekeningen. Meer informatie over FlowWright
zenphi is een codevrij platform voor workflowautomatisering dat is ontworpen voor Google Workspace. Meer informatie over zenphi
Met Appmixer kunnen SaaS-bedrijven geavanceerde, hoge ticketgebruikers verwerven en behouden door een whitelabel ingesloten iPaaS te bieden met een visueel workflowautomatiseringssysteem dat integratie van een onbeperkt aantal connectoren mogelijk maakt. Meer informatie over Appmixer
WebCenter is a packaging management software designed to help businesses across consumer packaged goods (CPG), life sciences, retail, apparel, electronics, and other industries streamline artwork printing, production, and distribution operations. It enables managers to create website content, configure internal workflows, and generate custom... Meer informatie over WebCenter
Flowbiz is cloudgebaseerde workflowbeheersoftware waarmee bedrijven in allerlei sectoren met behulp van sjablonen en opmaaktools afbeeldingen en eigenschappen voor verschillende processen kunnen aanpassen. Teams kunnen zoeken naar specifieke rapporten, e-mails, agenda-items en bestanden op basis van vereisten. Meer informatie over Flowbiz
Longview is a fully integrated CPM solution, which provides a proprietary analytics engine, coupled with the flexibility of Longview’s suite of applications, helps achieve a better understanding of financial performance and allows users to optimize reporting processes throughout your business. Meer informatie over Longview Close
Document your processes with video and train your team with step-by-step instructions. Craft your video processes with added notes, files, images and links. Add new steps and easily reorder them with our drag-and-drop functionality. Integrate your VidGuides into any online software your team uses. Meer informatie over VidGuide
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Asana is een workflowmanagementtool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Microsoft Visio is een oplossing voor diagramvorming, procesmodellering en gegevensvisualisatie die communicatie van complexe informatie mogelijk maakt via aan gegevens gekoppelde diagrammen Meer informatie over Visio
Zapier biedt een cloudgebaseerd integratieplatform om je te helpen je gewenste web-apps en systemen te verbinden. Je kunt het Zapier-platform gebruiken om gegevens over te dragen tussen je favoriete apps, waarbij de software meer dan 300 apps ondersteunt. Zapier kan worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je apps met elkaar communiceren wanneer er... Meer informatie over Zapier
Lucidchart is een webgebaseerde diagram tool voor het tekenen van diagrammen, inclusief stroomdiagrammen, organigrammen, wireframes, UML, mindmaps en meer. Meer informatie over Lucidchart
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Google Cloud Platform is een modulair platform dat meerdere bouw- en schaalservices biedt aan bedrijven van elke omvang binnen elke sector. Het biedt tools voor documentopslag, datawarehousing, afdwingen van beveiligingssleutels, app-creatie, API-beheer, AI en machine learning, live chat en meer. Meer informatie over Google Cloud
Voor elk bedrijfsproces kan binnen Workfront een sjabloon gemaakt worden om workflows te standaardiseren en de procesefficiëntie te verbeteren. Met aanpasbare rapportage en dashboards kun je de voortgang zien voor elke workflow, en het door kunstmatige intelligentie ondersteunde middelenbeheer verbindt werk met de juiste mensen. Meer informatie over Adobe Workfront
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies. Meer informatie over mHelpDesk
Beheer je werk, niet je software. Teamwork is een intuïtieve tool voor werkbeheer die uit de weg gaat en je team de gelegenheid geeft zich te concentreren op de dingen die ertoe doen. Teamwork heeft alles wat je nodig hebt om effectief samen te werken, deadlines te halen en hoogwaardige resultaten te behalen. Meer informatie over Teamwork
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
LiquidPlanner is een oplossing voor workflowbeheer die gebruik maakt van voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en projectonzekerheid te beheersen. Ervaar automatische afstemming van middelen over je hele projectportfolio en heb vertrouwen dat de juiste mensen aan de juiste zaken werken. Meer informatie over LiquidPlanner
UiPath Robotic Process Automation is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven en overheidsorganisaties helpt bij het ontwerpen en beheren van bewaakte en onbeheerde automatiseringstaken voor het stroomlijnen van front-office activiteiten. Met UiPath RPA kunnen gebruikers meerdere licenties opslaan in een geïntegreerde database voor toekomstige... Meer informatie over UiPath
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Sine is een online incheckbeheeroplossing voor het volgen van bezoekers en aannemers van bouwbedrijven, industriële faciliteiten, ziekenhuizen en meer. Meer informatie over Sine
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Kantata
Bitrix24 is eenvoudige en betaalbare workflowbeheersoftware die beschikbaar is als cloudgebaseerde en lokale versie met toegang tot open source-code. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
OutSystems is een populair platform met lage code voor digitale transformatie - bouw mobiele apps, webportals, missiecruciale systemen en meer. Meer informatie over OutSystems
Daylite is een aanpasbare app voor workflowbeheer voor teams van 1 tot 100 werknemers die Macs gebruiken. Stroomlijn de manier waarop je team klanten, deals en projecten beheert - allemaal binnen één gedeelde app. Gemaakt voor Apple-apparaten. Integreer met Apple Mail en deel met Apple Contacten en iCal. Gebruik Siri, herinneringen en meer. Meer informatie over Daylite for Mac
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com

Gerelateerde categorieën