Hier is onze lijst met apps voor Customer support software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

73 softwareopties

Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Smartsupp biedt tools voor gespreksbeheer tot en met AI. Het levert een platform voor klantenondersteuning via meerdere kanalen met live chat, chatbots, video-opnamen en alle tools voor klantenservice die je waarschijnlijk ooit nodig zult hebben om consistente en uitstekende hulp aan websitebezoekers te bieden Meer informatie over Smartsupp
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf. Meer informatie over Efficy CRM
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
ConSol/CM Customer Service is een helpdeskoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen met cross-channel klantenondersteuning. De software kan worden aangepast aan individuele behoeften en via flexibele interfaces worden geïntegreerd in bestaande bedrijfssystemen. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Meer informatie over Zoho Desk
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Meer informatie over Userlike
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor wie op zoek is naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Meer informatie over Tracker
Tickets voor klantenondersteuning worden gekoppeld aan bestelgegevens vanaf elke plek waar je verkoopt, samengebracht in een eenvoudig systeem dat je team zal waarderen. Meer informatie over eDesk
AzureDesk - helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van bedrijfsbrede systemen, aangeboden aan alle bedrijven voor minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Chaport is een moderne livechat-oplossing met automatische berichten, integraties met Facebook, Viber, Telegram, capaciteiten voor groepschat, opgeslagen antwoorden en offline berichten. Het bevat desktop-apps voor Mac, Windows en web, en mobiele apps voor iOS en Android met volledige functionaliteit. Meer informatie over Chaport
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. Meer informatie over Froged
Ontvang een cloudgebaseerd klantenservicesysteem met backend-functionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt kleine en middelgrote bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact... Meer informatie over NABD System
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over DeskPRO
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate sales, distribution, customer service, marketing and collections processes. The platform enables users to manage pre-sale activities from a centralized location. Meer informatie over Kapture CX
Our Enterprise Customers Just Love The Convenience. Case Management, Ticket Management, Workflows Automation, Native Integrations, Knowledge Base, and accurate Analytics & Insights, all built-in inside a modern B2B Customer Management Software. Meer informatie over Supportbench
ThriveDesk is a live chat software designed to help small businesses manage real-time customer communications across channels. Key features include shared inbox, knowledge base, customer relationship management, tagging, private notes, and reporting. Meer informatie over ThriveDesk
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteuning. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om activiteiten voor klantenondersteuning op te zetten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Meer informatie over C-Desk
Iridize is een krachtig platform voor het maken van interactieve productgidsen en stapsgewijze instructies voor werknemerstraining en webgebruikers. Meer informatie over iridize
Blitzz is a video-powered support platform which allows users to visualize customer problems, organize inquiries, collaborate, exchange documents & more. Blitzz is designed for field services such as electronic engineers, insurance providers, medical equipment technicians, IT specialists & more. Meer informatie over Blitzz
Met de cloudtoepassing van Casengo voor klantenondersteuning kunnen online detailhandelaren en andere kleine bedrijven sneller en beter dan ooit op vragen van klanten reageren. Eén teaminbox voor klantchats, e-mails en berichten op sociale media. Verbeter je helpdesk. Meer informatie over Grasp
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Meer informatie over HappyFox Chat
Tiflux is a cloud-based ticket management software that helps businesses in IT, legal, finance, telecommunications, and other sectors handle and optimize ticket flows to streamline customer service processes. It lets employees create message templates, share documents, view chat history, and transfer chats to agents, facilitating multi-channel... Meer informatie over Tiflux
SupportCenter Plus combineert geautomatiseerde registratie van aanvragen, ondersteuning via meerdere kanalen, kennisbank, self-service, contract- en SLA-beheer, rapportage en meer. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. Search engine, internal/external kb moderator tools, workflows, ticketing, custom forms, editor, article templates and snippets, statistics reporting, drafts and much more. Meer informatie over Enghouse eKMS
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Meer informatie over InfoServ
Dashly platform helps SaaS companies improve communications with their customers. Convert website traffic through every step of the funnel and reactivate inactive users with live chat, bots, and targeted messages. An unlimited number of seats for every plan. Meer informatie over Dashly
Talla facilitates integration with existing third-party applications and workflows to help businesses develop machine learning models of routine tasks, resolve frequent queries, and improve the productivity of agents. Meer informatie over Talla
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Paldesk is een omni-channel helpdeskoplossing met livechat voor klantenservice- en verkoopteams waarmee gebruikers vanuit één centraal dashboard interacties met klanten kunnen volgen en beheren. Er kan een Paldesk-widget in de bedrijfswebsite worden geïntegreerd om klanten online directe ondersteuning te bieden. Meer informatie over Paldesk
VSight Remote is cloudgebaseerde software voor hulp op afstand die veldtechnici verschillende AR-tools biedt om teamcommunicatie en samenwerking tussen onderhoudswerkzaamheden te vereenvoudigen. Bedrijven kunnen bestanden en afbeeldingen met gebruikers delen in verschillende indelingen. Meer informatie over VSight Remote
Help Lightning is webgebaseerde software voor ondersteuning op afstand waarmee dienstverlenende organisaties van elke omvang klanten of nieuw personeel kunnen helpen met non-verbale communicatie, handgebaren en visuele aanwijzingen binnen een omgeving van gemengde realiteit. Meer informatie over Help Lightning
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Re:Desk is an online web based customer support software & ticketing system for small and medium business companies and eCommerce or multi-vendor stores Meer informatie over Re:Desk

Gerelateerde categorieën