Hier is onze lijst met apps voor Customer support software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

41 softwareopties

Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen (verkoop@, ondersteuning@, enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf. Meer informatie over Efficy CRM
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Meer informatie over Zoho Desk
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Meer informatie over Userlike
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Smartsupp biedt tools voor gespreksbeheer tot en met AI. Het levert een platform voor klantenondersteuning via meerdere kanalen met live chat, chatbots, video-opnamen en alle tools voor klantenservice die je waarschijnlijk ooit nodig zult hebben om consistente en uitstekende hulp aan websitebezoekers te bieden Meer informatie over Smartsupp
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Tempo Timesheets is software voor urenregistratie in Jira waarmee teams de tijd online kunnen bijhouden en betrouwbare gegevens kunnen verzamelen voor rapportage, facturering, boekhouding en meer. De Tempo Cloud-app biedt gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun iOS- en Android-smartphone of -tablet. Meer informatie over Tempo Timesheets
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor wie op zoek is naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Meer informatie over Tracker
Tickets voor klantenondersteuning worden gekoppeld aan bestelgegevens vanaf elke plek waar je verkoopt, samengebracht in een eenvoudig systeem dat je team zal waarderen. Meer informatie over eDesk
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. Meer informatie over Froged
Chaport is moderne software voor klantberichten met livechat via meerdere kanalen, chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram en groepschatmogelijkheden. Het heeft desktop-apps voor Mac, Windows, web en complete mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Chaport
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
AzureDesk - helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van bedrijfsbrede systemen, aangeboden aan alle bedrijven voor minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteuning. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om activiteiten voor klantenondersteuning op te zetten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Met de cloudtoepassing van Casengo voor klantenondersteuning kunnen online detailhandelaren en andere kleine bedrijven sneller en beter dan ooit op vragen van klanten reageren. Eén teaminbox voor klantchats, e-mails en berichten op sociale media. Verbeter je helpdesk. Meer informatie over Grasp
Iridize is een krachtig platform voor het maken van interactieve productgidsen en stapsgewijze instructies voor werknemerstraining en webgebruikers. Meer informatie over iridize
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
VSight Remote is cloudgebaseerde software voor hulp op afstand die veldtechnici verschillende AR-tools biedt om teamcommunicatie en samenwerking tussen onderhoudswerkzaamheden te vereenvoudigen. Bedrijven kunnen bestanden en afbeeldingen met gebruikers delen in verschillende indelingen. Meer informatie over VSight Remote
Paldesk is een omni-channel helpdeskoplossing met livechat voor klantenservice- en verkoopteams waarmee gebruikers vanuit één centraal dashboard interacties met klanten kunnen volgen en beheren. Er kan een Paldesk-widget in de bedrijfswebsite worden geïntegreerd om klanten online directe ondersteuning te bieden. Meer informatie over Paldesk
Help Lightning is webgebaseerde software voor ondersteuning op afstand waarmee dienstverlenende organisaties van elke omvang klanten of nieuw personeel kunnen helpen met non-verbale communicatie, handgebaren en visuele aanwijzingen binnen een omgeving van gemengde realiteit. Meer informatie over Help Lightning
Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Het SaaS-platform stelt organisaties in staat om een overlay van menselijke stem en aanpasbare grafische coachmarkeringen toe te voegen die bezoekers aanspreken, belangrijke aanbiedingen presenteren en gebruikers door webtrechters begeleiden. Toonimo biedt een... Meer informatie over Toonimo
WotNot automatiseert je klantinteracties op schaal met chatbots. Los zakelijke uitdagingen op, zoals meer leads krijgen, meer afspraken boeken en je klantenondersteuning opschalen. Meer informatie over WotNot
De alles-in-één Business Suite van 500apps bevat NinjaChat, een livechatsoftware die uitstekende klantenondersteuning biedt voor je websitebezoekers. Door je livechat te integreren met multi-channel communicatie. De alles-in-één Business Suite van 500apps biedt 50 apps voor niet meer dan $ 14,99. Meer informatie over NinjaChat
ConSol/CM Customer Service is een helpdeskoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen met cross-channel klantenondersteuning. De software kan worden aangepast aan individuele behoeften en via flexibele interfaces worden geïntegreerd in bestaande bedrijfssystemen. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
Support.cc is krachtige software waarmee je je klanten een snellere en betere ervaring biedt. Support.cc automatiseert de omnichannel-klantervaring en helpt je het klantbehoud en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Support.cc
Brand Embassy is het best gewaardeerde cloudgebaseerde klantenserviceplatform met meer dan 30 geïntegreerde socialemediakanalen, instant messaging, livechat, e-mail en een door AI aangestuurde chatbotservice op schaal. Dit platform is een implementatiepartner voor populaire kanalen zoals WhatsApp of Apple Business Chat. Meer informatie over Brand Embassy
OTO is een spraakanalyse-API en AI-aangedreven spraakinformatietechnologie die het klantsentiment door middel van spraaktoon analyseert. Het platform kan worden gebruikt door callcenters, zorgverleners, aanbieders van thuistechnologie en robotica-ontwikkelaars om spraakgegevens te begrijpen en te benutten. Meer informatie over OTO
OneChat is een alles-in-één oplossing voor klantcommunicatie. Meer informatie over OneChat

Gerelateerde categorieën