Contract management software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Contract management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
143 softwareopties
Bespaar tijd en verminder fouten tijdens je contractbeheerproces met PandaDoc.
Meer informatie over PandaDoc
Beheer van contracten en leveranciers in de cloud. Duidelijk overzicht van al je contracten, uitgaven, risico's en belangrijke datums. Verlaagt de kosten drastisch met betere zichtbaarheid.
Meer informatie over Gatekeeper
Agiloft is vijfvoudig winnaar van de "Editors' Choice Award" van PC Magazine en "Value Award" van Spend Matters. Het wordt geprezen als "het meest aanpasbare contractbeheersysteem op de markt". Dankzij de agile technologie is het platform eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Het is volledig audit-compatibel met ondersteuning voor HIPAA, SOX en...
Meer informatie over Agiloft
ContractNow is een cloudgebaseerde oplossing voor contractbeheer. Beheer verlengingen, bespaar kosten, verminder risico's, doorzoek clausulegegevens en krijg inzicht in al je contractverplichtingen op één plek. Het platform wordt momenteel gratis aangeboden tot 1 september 2020.
Meer informatie over ContractNow
Juro is een end-to-end oplossing voor contractbeheer met ondersteuning voor contractcreatie, onderhandeling, e-ondertekening en analyse voor niet-openbaarmakingsovereenkomsten, arbeidscontracten, verkoopcontracten, service level agreements, SaaS-contracten voor ondernemingen en nog veel meer.
Meer informatie over Juro
Verbeter wervingsprocessen, verkort de verkoopcyclus en hou alle contracten met Odoo bij. Deze geïntegreerde oplossing voor elektronische handtekeningen is een snelle en eenvoudige manier om documenten te verzenden, ondertekenen en goed te keuren. Bereid contracten voor door blokken te verslepen en neer te zetten, volg de status van verzonden...
Meer informatie over Odoo
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of...
Meer informatie over Knowliah
Vereenvoudig je leven. Versnel je bedrijfsvoering. DocuSign is de pionier van eSignature en creëerde 's werelds eerste overeenkomst-cloud.
Meer informatie over Docusign
Jotform Sign is de geautomatiseerde oplossing voor e-handtekeningen, ontworpen om je workflow te stroomlijnen. Met velddetectie, een intuïtieve ontwerpfunctie en integraties met geweldige automatiseringstools is Jotform Sign een zeer efficiënte manier om e-handtekeningen te verzamelen.
Meer informatie over Jotform
Deel is een wereldwijd platform voor loonadministratie voor internationale teams waarmee bedrijven iedereen overal in dienst kunnen nemen, zonder zich zorgen te maken over lokale wetten, ingewikkelde belastingsystemen of internationale loonadministratie. Met Deel kan elk bedrijf met slechts een paar klikken in meer dan 150 landen conform de...
Meer informatie over Deel
CaptivateIQ is een oplossing voor het beheer en de planning van verkoopcommissies waarmee bedrijven snel commissieregelingen kunnen opstellen en uitbetalingen kunnen berekenen voor hun verkoopteams. Met het cloudgebaseerde platform kunnen gebruikers veronderstellingen beheren, commissieregelingen opstellen, uitbetalingen berekenen, simulaties...
Meer informatie over CaptivateIQ
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB.
Meer informatie over HoneyBook
Freshservice beheert hardware- en softwarelicentiecontracten met externe leveranciers en automatiseert het contractverlengingsproces.
Meer informatie over Freshservice
PDFelement is een documentbeheeroplossing voor bedrijven van elke omvang dat meerdere Microsoft Office-bestandsindelingen in PDF converteert, inclusief .docx, .doc, .xlsx, .pptx, .ppt en afbeeldingsbestanden zoals .jpeg, .jpg, .png, .tiff, .gif en .bmp. De tool werkt op elk Mac- of Windows-besturingssysteem.
Meer informatie over PDFelement
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer.
Meer informatie over Quickbase
Maintenance Connection is een CMMS ontworpen om onderhoudsprofessionals te helpen, de kosten te volgen en te beheren en waardevolle inzichten in projecten te bieden. De oplossing ondersteunt verschillende sectoren bij het beheren van middelen en inventaris, het volgen van bestellingen, preventief onderhoud, en het beheren van serviceaanvragen.
Meer informatie over Maintenance Connection
Proposify vermindert de wrijving in je voorstelworkflow, waardoor het voor je verkoopmedewerkers gemakkelijker wordt om snel professioneel ogende voorstellen te maken die indruk maken op prospects, en meer deals te sluiten.
Meer informatie over Proposify
Met de oplossing van Nintex Workflow Cloud kunnen gebruikers complexe zakelijke workflowprocessen automatiseren met minimale implementatiekosten en meerdere integraties.
Meer informatie over Nintex Process Platform
Concord is een alles-in-één platform voor succesvolle contracten waarmee bedrijven de groei kunnen versnellen met behoud van een vlekkeloze naleving.
Meer informatie over Concord
Een populair platform voor digitale projectoplevering en controles dat bouwteams over de hele wereld verbindt. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers wereldwijd.
Meer informatie over Oracle Aconex
Signable is cloudgebaseerde software voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven documenten elektronisch kunnen verzenden om door meerdere partijen te worden ondertekend.
Meer informatie over Signable
Stroomlijn contracten van creatie tot afsluiting met M-Files. Intelligente metagegevens houden ze georganiseerd en doorzoekbaar. Automatiseer workflows, handhaaf toegangscontroles en vereenvoudig audits. Bouw sterkere relaties op en minimaliseer risico's.
Meer informatie over M-Files
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens.
Meer informatie over Procurify
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert.
Meer informatie over Planview AdaptiveWork