Hier is onze lijst met apps voor Portal software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

152 softwareopties

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
LiveAgent is een webgebaseerde klantenportaloplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Bitrix24 is een gratis intranetportal met wereldwijd 4 miljoen bedrijven die het gebruiken. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code. Meer informatie over Bitrix24
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Meer informatie over Tipalti
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Axelor is een cloudgebaseerd pakket voor bedrijfsmanagement waarmee gebruikers financiële activiteiten, inventaris, projecten, bestellingen, distributie, processen en meer kunnen beheren via de modules voor ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning), CRM (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) en BPM (Business... Meer informatie over Axelor
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Workfolio Client Microsites lets law firms create private, co-branded websites for clients to engage their prospects during the sales process. The microsites are private, co-branded sites that can be created to meet the needs of each client and designed to complement existing marketing campaigns. Meer informatie over Workfolio Client Microsites
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
BoardPro biedt slimme, betaalbare bestuursmanagementsoftware voor het mkb en non-profitorganisaties met een ongeëvenaarde tijdsbesparing en meer productiviteit van een bestuurslid. Meer informatie over BoardPro
SuiteDash is an all-in-one business software that enables collaboration with teams and optimizes interaction with clients. Meer informatie over SuiteDash
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Pas je klantenportal aan met je merk. Laat klanten inloggen en vergaderingen plannen, boeken en betalen voor diensten, en de geschiedenis bekijken met eerdere interacties - 24/7 vanaf elk apparaat. Meer informatie over vcita
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
BoardBookit is moderne bestuursportaalsoftware, ontworpen om de vertrouwde technologiepartner te zijn voor middelgrote tot grote organisaties bij het aangaan van moderne governance-uitdagingen. Met een ongeëvenaarde ROI, op de gebruikerservaring gericht ontwerp en hoogwaardige ondersteuning is BoardBookit het antwoord op complexe governance. Meer informatie over Govenda
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
SmartVault helps businesses store documents and collaborate with internal and external stakeholders via a unified portal. The platform complies with a variety of statutory guidelines including CCPA, SEC, GLBA, GDPR, and FINRA to prevent violation of rules and fulfil legal obligations. Meer informatie over SmartVault
OnSemble intranetsoftware geeft je de mogelijkheid om een betere bedrijfscultuur te bevorderen door je in staat te stellen regelmatig met alle werknemers te communiceren, ervoor te zorgen dat werknemers verbonden en betrokken blijven, werknemers af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen en werknemers de tools te geven om documenten te delen en samen... Meer informatie over Ntranet
Stop met het verzamelen van gegevens via saaie formulieren. Begin met het bouwen van live presentaties en apps die je publiek echt aanspreken. Meer informatie over Formaloo
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Motiveer je medewerkers, ontwikkel een geweldige klantervaring en moderniseer je bedrijfsactiviteiten. Meer informatie over eXo Platform
Gebruik de krachtige bestuursportal en software voor bestuursmanagement van Boardable om onder andere virtuele vergaderingen te houden, agenda's te maken en te delen, notulen vast te leggen, taken toe te wijzen en te beheren tussen vergaderingen, digitaal te stemmen, documenten te tekenen en discussies te voeren. Ontdek Boardable met een gratis... Meer informatie over Boardable
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Experience Cloud
Knack helpt organisaties om alledaagse innovators in staat te stellen echte problemen op te lossen. Door gebruik te maken van het intuïtieve platform en deskundige bouwernetwerk van Knack, kunnen teams snel toepassingen zonder code of met weinig code bouwen die gegevens benutten, processen automatiseren en workflows online verplaatsen. Meer informatie over Knack
Manage yout frontline team with an all-in-one digital workplace for task management, communication, and training. Meer informatie over YOOBIC
Nasdaq Boardvantage is een cloudgebaseerde governance- en samenwerkingstool die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen en beheren van bestuursvergaderingsprocessen. Met Nasdaq Boardvantage kunnen gebruikers één of meerdere vergaderingen per dag creëren en gegevens, bestanden en aanwezigheid bijhouden met behulp... Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Met de intranetsoftware van Jostle is het gemakkelijk om medewerkers te informeren en met elkaar te verbinden om werk gedaan te krijgen. Het is gemakkelijk om nieuws te delen, teams op elkaar af te stemmen en bijdragen te erkennen. Meer informatie over Jostle
With the development platform Intrexx, you can quickly and easily create an individual digital work platform - your company portal. Digitalize your company simply, fast and individually with low-code development. With Intrexx, you can create workflows and web-based applications in next to no time. Meer informatie over Intrexx
Clustdoc a smart customer onboarding solution which offers tools for sharing documents, collaborating with partners, building forms, and storing files within the cloud. Clustdoc aims to automate the document collection process for sales, financial services, contractors, consultants, and more. Meer informatie over Clustdoc
BoardEffect is cloudgebaseerde software voor bestuursmanagement met tools voor het beheren van vergadercycli, jaarlijkse bestuurscycli en bestuursontwikkelingscycli. Meer informatie over BoardEffect
Clinked is een cloudgebaseerd klantenportaal en een samenwerkingstool. Stel klanten, interne teams en projectgroepen in staat om efficiënt te werken binnen merkeigen, veilige en intuïtieve werkruimten. Verhoogde merkherkenning en productiviteit van Clinked bevorderen de klantretentie en -opstelling. Meer informatie over Clinked
Axero is the easy-to-use intranet portal software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Axero
Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Huddle
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Recapped.io is een cloudgebaseerde oplossing die professionals in de bedrijfsontwikkeling helpt prospects te begeleiden bij de verkoopcyclus en de klantenbinding bij te houden. Gebruikers kunnen ook voorsteldocumenten creëren met samenvattingen van gesprekken en deze delen met belanghebbenden in de pijplijn. Meer informatie over Recapped
A platform that listens to your needs and those of your customers. Facilitate the collection of documents, sending of confidential data and messages. Save time and avoid email chains. It's easy to access and just as easy to use! Secure exchanges, Secure eSignatures, and more ! Meer informatie over TagMyDoc
LumApps is a SaaS platform dedicated to Employee Experience. LumApps helps companies in all industries improve their communications and employee engagement. Let's get in touch! Meer informatie over LumApps
Source allows users to launch a central portal for employees to share information, submit expenses & time sheets, build online forms, and more Meer informatie over Intranet Connections
Stacker is een cloudgebaseerde ontwerpfunctie voor toepassingen die kan worden geïntegreerd met Google Spreadsheets en Airtable, waardoor bedrijven hun spreadsheets kunnen omzetten naar op maat gemaakte apps. Het platform biedt tools voor het aanpassen van apps waarmee gebruikers intuïtieve toegang tot gegevens verkrijgen. Meer informatie over Stacker
Easily create web-based portals for multiple business cases such increasing engagement with partners and customers. Meer informatie over MyHub
Happeo is moderne intranetsoftware die is gericht op het verbeteren van de interne communicatie. Het integreert exclusief met Google Workspace en biedt gebruikers een contentmanagementsysteem, analyse van medewerkersbetrokkenheid, machtigingsbeheer en merkaanpassing en de overige samenwerkingstools van Google. Meer informatie over Happeo
Interact is intranetsoftware die organisaties met verspreide werknemers helpt contact te leggen en te communiceren. Het kan worden geïntegreerd met Office 365, Concur, ServiceNow, Salesforce, Google Workplace, Workday en Box. Meer informatie over Interact
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden. Meer informatie over Malcolm!
Mango Practice is a cloud-based practice management solution designed to help CPs, accountants, and tax professionals manage their time and billing more effectively. Meer informatie over Mango Practice Management

Gerelateerde categorieën