Klantbehoud software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Klantbehoud software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Sorteren op
17 softwareopties
Akita is software voor klantensucces waarmee je het verloop kunt verminderen en je inkomsten van je bestaande klanten kunt verhogen door middel van up-selling, cross-selling en uitbreiding. Akita biedt je CSM's scores voor klantvitaliteit, draaiboeken, intelligente waarschuwingen, tools voor het beheer van klanttrajecten, succes-KPI's en meer.
Meer informatie over Akita
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie.
Meer informatie over Custify
Apex Loyalty is een loyaliteitsmarketing- en incentive-automatiseringstool die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het betrekken van en communiceren met kanaalpartners om merkbehartiging te stimuleren.
Meer informatie over Apex Loyalty
Hotjar maakt het gemakkelijk om verder te gaan dan traditionele web-analytics en te begrijpen wat mensen echt op je site doen.
Meer informatie over Hotjar
Campaign Monitor is de toonaangevende leverancier van professionele e-mailmarketing- en automatiseringssoftware voor groeiende bedrijven
Meer informatie over Campaign Monitor by Marigold
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen.
Meer informatie over XM for Customer Experience
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten.
Meer informatie over ReviewTrackers
Emma is een e-mailmarketingplatform dat is gericht op segmentatie, automatisering en een gebruiksvriendelijke e-mailontwerpfunctie om het voor teams van elke omvang gemakkelijk te maken om hun klantgegevens te benutten, de betrokkenheid te vergroten en meer inkomsten uit e-mail te genereren. Gebruikers kunnen content voor e-mailcampagnes creëren...
Meer informatie over Emma by Marigold
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen.
Meer informatie over ChurnZero
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de digitale acceptatie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en...
Meer informatie over Whatfix
Een intelligent platform voor klantenbinding voor de door de klant geobsedeerde marketeer, dat klantanalyses, door AI aangedreven optimalisatie- en personalisatie-opties op één plek samenbrengt.
Meer informatie over MoEngage
Screeb stroomlijnt het proces van het identificeren van mogelijkheden om ervaringen te verbeteren en het verzamelen van feedback van klanten tot het nemen van strategische roadmapbeslissingen, allemaal binnen één krachtig platform.
Meer informatie over Screeb
Bereik de groei waar je naar streeft met één platform. Betrek, converteer en behoud je klanten via pushmeldingen, berichten in de app, e-mails, sms- en WhatsApp-berichten.
Meer informatie over Pushwoosh
Selligent is een omnichannel marketingoplossing voor het identificeren van klanten, het analyseren van gedrag via verschillende kanalen en het interpreteren van gegevens met behulp van aangepaste rapporten.
Meer informatie over Selligent by Marigold
Talon.One is een promotiesysteem waarmee je bedrijf relevante, effectieve en gepersonaliseerde promoties kan leveren op basis van jouw gegevens. Met één integratie kun je couponcodes, kortingen, bundels, verwijzingsbeloningen en loyaliteitsprogramma's creëren, beheren en bijhouden, allemaal op één holistisch platform.
Meer informatie over Talon.One
Natero is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van klantensucces die is ontworpen om klantensuccesteams te helpen bij het beheren van klanten, het voorkomen van opzeggingen en het vergroten van accountuitbreidingen. Het platform biedt een scala aan functies, waaronder workflowbeheer, klantintelligentie en gezondheidsscores en meer.
Meer informatie over Freshsuccess
Flyx biedt een loyaliteitsoplossing en orderbeheersysteem met verschillende functies. De oplossing helpt bij het creëren van coupons, punten, beloningen, gamification, het opslaan van kaarten, lidmaatschappen, boosters en meer vanuit een uniform platform.
Meer informatie over Flyx