Virtuele assistent
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Virtuele assistent. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
18 softwareopties
Het toegewijde, door technologie ondersteunde talent van Wing voltooit terugkerend werk zoals klantrelatiebeheer, klantenondersteuning, e-mailbeheer en meer met een hoogwaardig werkresultaat.
Meer informatie over Wing
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten.
Meer informatie over INSIDE
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's...
Meer informatie over Haptik
Freshcaller is een cloudgebaseerd modern telefoonsysteem dat je helpt bij het opschalen van je bedrijf zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de complexiteit. Freshcaller van Freshworks kan je helpen gesprekken opnieuw uit te vinden en de context terug te winnen. Freshworks wordt vertrouwd door meer dan 40.000 klanten.
Meer informatie over Freshcaller
Stroomlijn je coachingbedrijf:
Met het platform kunnen coaches logge, onsamenhangende en vervelende systemen consolideren op één eenvoudige plaats.
Meer informatie over Practice
Boost.ai helpt bedrijven in het bankwezen, verzekeringen en andere sectoren bij het maken, lanceren en beheren van geautomatiseerde chatbots om vragen van klanten te verwerken. Met behulp van zelflerende AI kunnen organisaties informatie van bestaande websites of chatlogboeken gebruiken om binnen enkele uren geavanceerde virtuele medewerkers te...
Meer informatie over Boost.AI
Conversica is een toonaangevende leverancier van intelligente virtuele assistenten die organisaties helpt om op schaal klanten aan te trekken, te werven en te ontwikkelen.
Meer informatie over Conversica
De op AI gebaseerde verkoopassistent van Exceed helpt bedrijven om klanten sneller en efficiënter te vinden en vast te houden door leads automatisch te contacteren, ze te betrekken, kwalificeren en op te volgen via natuurlijke tweerichtingsgesprekken.
Meer informatie over Exceed.ai
Ada personaliseert klantenbinding door de kracht van AI in handen te geven van de mensen die jouw bedrijf het beste kennen. Met Ada is het voor niet-technische teams eenvoudig om een geautomatiseerd chatbot voor ondernemingen te creëren die 80% van de vragen van klanten kan beantwoorden.
Meer informatie over Ada
AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via e-mail, spraak en chat in het ecosysteem van je onderneming. Automatiseer 85% van alle gebruikersgerelateerde vragen in meer dan 12 talen, verhoog de CSAT-scores met 25% en wees binnen een dag klaar voor implementatie.
Meer informatie over Enterprise Bot
Forethought is de meest geavanceerde generatieve AI-agent voor klantenservice, getraind op jouw unieke gegevens.
Meer informatie over Forethought
CoSupport AI is een genAI-copilot die is ontworpen voor de groei van klantenservice en zorgt voor 360º zichtbaarheid in bedrijfsinzichten.
CoSupport AI bestaat uit 3 componenten die in synergie werken om de productiviteit van het klantenserviceteam te verhogen, klantverzoeken volledig te automatiseren en opmerkelijke zakelijke inzichten te...
Meer informatie over CoSupport AI
Quidget is een platform waarmee gebruikers in een paar klikken aangepaste chatbots of AI-assistenten kunnen maken, en dat allemaal zonder te hoeven coderen. Upload eenvoudig een kennisbankdocument om je AI-assistent te trainen of maak gebruik van webhooks om extra mogelijkheden aan je bots toe te voegen.
Meer informatie over Quidget
Squirro biedt geavanceerde AI-oplossingen, van first response en copilot tot automatisering. Gegevens vinden een doel met Squirro, de eerste bedrijfsklare generatieve AI voor automatisering, inzichten en zoeken. Vertrouwd door centrale banken en meer dan 30 marktleiders.
Meer informatie over Squirro
Met assist365 kun je de volledige klantenserviceworkflow automatiseren voor zowel inkomende als uitgaande zendingen. Van conversationele IVR tot het afhandelen van complexe vragen voor verschillende gebruikssituaties.
Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant
Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen.
Meer informatie over Kindly
Engaige is een revolutionair AI-aangedreven platform voor klantervaringen dat is ontworpen om je ondersteuningsteam een boost te geven. De oplossing automatiseert complexe klantenservicegevallen, verlaagt de kosten met maximaal 80% en verhoogt de klanttevredenheid. De AI Agent Assist-functie van Engaige maakt menselijke medewerkers twee keer zo...
Meer informatie over Engaige
IT Communication Assistant is een webapplicatie die is ontworpen om IT-professionals binnen ITSM te ondersteunen bij het maken van effectief communicatiemateriaal. Het biedt verschillende tools, waaronder sjablonen voor het opstellen van IT-berichten, het maken van nieuwsbrieven, het uitleggen van technische concepten in eenvoudige taal, het maken...
Meer informatie over IT Communication Assistant