Hier is onze lijst met apps voor Werkplek reserveringssystemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

47 softwareopties

Gemakkelijke software voor de planning en reservering van werkplekken. Beheer op een flexibele manier de beschikbare kantoorcapaciteit en laat medewerkers zelf hun werkplek boeken met gebruiksvriendelijke reserveringsoftware. Thuiswerken en werken op kantoor vergemakkelijken. De bezettingsgraad opvolgen en een lijst met aanwezigen opstellen voor... Meer informatie over Spacewell
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
Een SaaS-oplossing waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen opzetten en werknemers veilig naar kantoor kunnen laten terugkeren. WorkInSync is een oplossing in 'één app' voor al je hybride werkplekbehoeften. Medewerkers kunnen hun bureau op kantoor en hun vergaderruimtes boeken en met hun teams samenwerken. Meer informatie over WorkInSync
Tribeloo is een oplossing voor bureaus en vergaderruimtes waarmee je vastgoedkosten bespaart en tegelijkertijd teams samenbrengt op kantoor. Geïntegreerd met zowel Outlook- als Google-agenda's. Probeer de gratis proefversie op de website van het bedrijf om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere... Meer informatie over Tribeloo
We provide software solutions for managing meetings, desks and visitors. It's all integrated in one, simplified flow. Meer informatie over Pronestor
[email protected] is een SaaS-toepassing, geïntegreerd met Microsoft Teams, die hybride werkbeheer ondersteunt. [email protected] vereenvoudigt de organisatie van het werk, ondersteunt flexibel werken en optimalisering van de ruimte, en versterkt de sociale banden. Meer informatie over [email protected]
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Van bezoekers tot werknemers, aannemers en meer: beheer de stroom van mensen op jouw manier terwijl je veilig en wereldwijd compliant blijft. Inclusief gezondheidsscreening voorafgaand aan het bezoek en 100% contactloos inchecken. Meer informatie over Proxyclick
Ga veilig weer aan de slag met een beveiligde, contactloze aanmeldoplossing die je bezoekers, werknemers, leveringen en meer beheert. Een populaire en waardevolle oplossing voor bezoekersbeheer. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Teem is a cloud-based meeting room booking solution with at-a-glance availability, real-time scheduling, trouble ticketing, utilization reporting, and more Meer informatie over Teem
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YAROOMS
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
Eden provides the all-in-one platform for HR, Workplace, and People Operations professionals to make workflows easier across their organization. Meer informatie over Eden Workplace
The hybrid working platform that coordinates your people, projects, and spaces. Meer informatie over Kadence
UMA Provides Meeting Room, Desk Booking, Locker Booking, Space Management & Hardware Monitoring all from our UMA Vision SaaS Platform. We integrate with meeting room hardware & leverage data from these devices. Our latest additions Integrations are with Cisco and Jabra Cameras bring people count. Meer informatie over UMA Vision
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,... Meer informatie over Wisp
Gaia Workspace stroomlijnt je werkplekplanning en houdt de werkruimte veilig en efficiënt. Met de Gaia Workspace-screeningtool kun je de vragenlijst over je gezondheidsstatus beantwoorden voordat je het gebouw betreedt. Gaia-afspraken vereenvoudigen het boekingsproces en elimineren heen-en-weer e-mails. Meer informatie over Gaia Workspace
Een alles-in-één platform dat wordt vertrouwd door Fortune 500's om een volledig aangepaste oplossing voor bureauboekingen te leveren, compleet met realtime plattegrondweergaven, mobiele apps en Buddy-synchronisaties. Eindgebruikers hebben geen speciale training nodig. Het werkt gewoon. Meer informatie over Zynq Workspace
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more. Meer informatie over Okku
Instantly search and book workspaces with the ResourceXpress Mobile App for iOS and Android devices. Meer informatie over ResourceXpress
Witco is a Worktech solution for workplace management, hybrid work management, and employee experience. Our platform helps your employees stay connected to each other and their company, improving productivity and well-being at work. Meer informatie over Witco
Tactic is a hybrid management platform that empowers employees to choose when they want to work in-office with desk, meeting room, and parking spot reservations. Meer informatie over Tactic
Shiawa offers a desk booking software enabling employees to book a desk for the coming day or week. Plan your week(s) in one, simple flow and select the time that fits your calendar and the desk attributes supporting you in carrying out your tasks. Meer informatie over Shiawa
Smartway2 helps you transform workspace utilization, improve collaboration & boost productivity. Quick & easy meeting room booking, desk booking & more from any device, even Outlook! Smartway2 also supports visitor management, digital signage & kiosks. Includes workplace analytics. Meer informatie over Smartway2
FLYDESK is een boekingssysteem voor vergaderruimten dat hybride werk voor flexibele teams en gedeelde kantoren mogelijk maakt via mobiele toepassingen. FLYDESK integreert ook een groot netwerk van coworking-ruimtes om een bureau of vergaderruimte op verzoek en wereldwijd te boeken. Meer informatie over FLYDESK
Othership is a flexible working platform that gives the freedom to work how and where users want, whether remote, hybrid or in the office. Meer informatie over Othership
Workplace management for the hybrid workplace. Easily book desks, know who's in office, safety tools, and improve team collaboration. Integrates with most major HRIS systems, Slack, and SSO/SAML. Meer informatie over Worksphere
The only desk booking tool that lives in Slack Officely allows your team to see who is in the office and booking in alongside them. All in Slack Meer informatie over Officely
Condeco is a leader in innovative workspace management solutions for flexible work. Meer informatie over Condeco Desk Booking Software
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
Sequoia brings your traditionally siloed demographic data, benchmarking, and financial modeling tools together in one place. It delivers the proactive decision-making power HR leaders need to get more value from their people investment and higher level of employee satisfaction.​ Meer informatie over Sequoia
FMS:Employee is a cloud-based, software and hardware solution designed to help organizations deliver efficiency and productivity across their operations. Meer informatie over FMS:Employee
ELIA assists with the desk booking process by allowing employees to book a workspace according to their specific needs through a set of filters. It comes with an interactive map that shows real-time occupancy and lets employees find their colleagues whenever they need to. Meer informatie over ELIA
Deskfound is a cloud-based space management software that helps employees book available desks and view floor plans from within the Slack application. It lets supervisors assign desk owners, view seating arrangements, and manage workspace for designated days or weeks. Meer informatie over Deskfound
Easily manage and improve space utilization with our cloud-based desk booking solution. It allows employees to reserve or cancel their booked desk real-time through their mobile phones upon arrival, hours or days ahead. Boost workplace experience and organizational productivity today! Meer informatie over ProSpace
Rendezvous Workspace Desk Booking is a space management solution that helps businesses in education, healthcare, law, and other sectors, manage desk booking via floorplans and desk sensor technology. The platform offers both a handy way to book a desk and also provides a visual representation of where it's safe to work. The built-in cleaning time... Meer informatie over Rendezvous Workspace Desk Booking
Smarten Spaces is a hybrid workplace solution to connect businesses with workspaces for hybrid or digital employees. Companies can book desks or meeting rooms for employees and teams. It also supports visitor access management, consulting floor plans, dashboards, and space allocation reports. Meer informatie over Smarten Spaces Hybrid Workplace Software
Freespace's hybrid workplace operating system provides enterprise leaders with reliable technology solutions, mobile tools, and analytics. To optimize real estate, simplify facility management, and increase workplace productivity by empowering employees. Meer informatie over Freespace
The software is a solution for desk reservations. Users can book their favorite desk on the floor plan. It helps to reduce office space, enabling organizations to balance attendance vs. home office days. Let your cross-functional teams organize their seating arrangement dynamically. Meer informatie over Desk Sharing
Access-A Seat is the ideal platform for workplace management and desk booking as it comes with a mobile-friendly UI from which employees can book desks, find colleagues, or even book parking slots. It was designed with a special focus on security and data privacy, and easy setup. Meer informatie over Access-A Seat
SeQure Desk Booking Application is a mobile-first software solution that enables floor-map-based office seat allocation and booking for a hybrid workforce. Hotdesking can be managed from any device and any location. It supports fast implementation and customizable office space management software. Meer informatie over SeQure Seat Booking App
We help companies manage hybrid work and eliminate barriers that stop employees from coming to the office. Share by Parkanizer is an application to manage hybrid work, book desks and parking spots, and organize offices. Meer informatie over Parkanizer
Digital management of workspaces and corporate resources in Latin America. Meer informatie over Kantoor

Gerelateerde categorieën