Waarom GetApp gratis is

Software voor kwaliteitsbewaking contactcenter

Hier is onze lijst met apps voor Software voor kwaliteitsbewaking contactcenter. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

20 softwareopties

Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over XM for Customer Experience
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call... Meer informatie over JustCall
Scorebuddy - een alles-in-één kwaliteitsbeheerplatform voor contactcenters voor het scoren van medewerkers en het analyseren van klantinteracties; flexibele scorekaarten, rijke dashboards, AI-tekstanalyse, oplossingen voor leren en ontwikkeling geïntegreerd in één platform; als bundel of zelfstandige oplossing. Gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Scorebuddy
Balto is een software-oplossing voor callcenters die kan worden geïntegreerd met bestaande webgebaseerde telefoniesystemen, waarbij kunstmatige intelligentie wordt gebruikt om oproepen te controleren en telefoongesprekken te interpreteren om verkoop- of servicemedewerkers te voorzien van aanwijzingen over de beste dingen die ze kunnen zeggen op... Meer informatie over Balto

Gerelateerde categorieën