Software voor kwaliteitsbewaking contactcenter
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Software voor kwaliteitsbewaking contactcenter. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
20 softwareopties
LiveAgent is cloudgebaseerde software voor contactcenters/helpdesks. De software helpt bedrijven om alle klantinteracties met multichannel ticketbeheer in één platform te beheren. LiveAgent is toonaangevend in het leveren van uitzonderlijke ervaringen aan klanten.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig.
Meer informatie over LiveAgent
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten.
Meer informatie over Zoho Desk
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit.
Meer informatie over Nextiva
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit.
Meer informatie over Talkdesk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten.
Meer informatie over CloudTalk
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen.
Meer informatie over XM for Customer Experience
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call...
Meer informatie over JustCall
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren.
Meer informatie over Squaretalk
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te...
Meer informatie over Sprinklr
Tickets voor klantenondersteuning worden gekoppeld aan bestelgegevens vanaf elke plek waar je verkoopt, samengebracht in een eenvoudig systeem dat je team zal waarderen.
Meer informatie over eDesk
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren.
Meer informatie over Froged
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer.
Meer informatie over Call Center Studio
Scorebuddy - een alles-in-één kwaliteitsbeheerplatform voor contactcenters voor het scoren van medewerkers en het analyseren van klantinteracties; flexibele scorekaarten, rijke dashboards, AI-tekstanalyse, oplossingen voor leren en ontwikkeling geïntegreerd in één platform; als bundel of zelfstandige oplossing. Gratis proefversie van 30 dagen.
Meer informatie over Scorebuddy
Klaus verbetert op meetbare wijze de kwaliteit van de klantenservice door interne feedback eenvoudig en systematisch te maken.
Meer informatie over Zendesk QA
Balto is een software-oplossing voor callcenters die kan worden geïntegreerd met bestaande webgebaseerde telefoniesystemen, waarbij kunstmatige intelligentie wordt gebruikt om oproepen te controleren en telefoongesprekken te interpreteren om verkoop- of servicemedewerkers te voorzien van aanwijzingen over de beste dingen die ze kunnen zeggen op...
Meer informatie over Balto
GamEffective is een SaaS-gebaseerd gamification-platform voor het stimuleren van prestaties en trainen van medewerkers met motiverende technieken, gepersonaliseerde doelen en e-learning.
Meer informatie over Centrical
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard.
Meer informatie over LiveCaller