Content collaboration software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Content collaboration software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
52 softwareopties
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer.
Meer informatie over ReviewStudio
Windward Core is een systeem voor het genereren van documenten waarmee organisaties verschillende aangepaste documenten kunnen maken, zoals contracten, leningsovereenkomsten, voorstellen, HR-brieven en meer. Met deze tool kunnen professionals gepersonaliseerde sjablonen ontwerpen met Microsoft Word en deze opslaan in een gecentraliseerd archief.
Meer informatie over Fluent
Met Fonto wordt gestructureerde inhoudbewerking eenvoudig gemaakt: hiermee kunnen materiedeskundigen missiekritieke documenten creëren, bewerken en beoordelen. Onberispelijk, snel en efficiënt. De toekomst van documenten.
Meer informatie over Fonto
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen.
Meer informatie over Google Drive
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren.
Meer informatie over Box
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer
Meer informatie over Microsoft SharePoint
eFileCabinet is een papierloze oplossing voor kantoor- en documentbeheer die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van meerdere sectoren door middel van cloudgebaseerde of lokale implementatie.
Meer informatie over Revver
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten.
Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer.
Meer informatie over Brandfolder
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer.
Meer informatie over Quickbase
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. Het kan worden gebruikt voor het zoeken, opslaan, delen en beheren van alle bestandstypen, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties en e-mail.
Meer informatie over M-Files
LiquidText brengt alle documenten met je markeringen, annotaties, observaties en notities samen in één werkruimte, zodat je live verbanden kunt leggen onder, tussen en binnen alle gegevens in het project door alleen maar lijnen te trekken.
Meer informatie over LiquidText
Een alles-in-één, AI-aangedreven tool die is ontworpen om de samenwerking met klanten te stroomlijnen met geavanceerde maar intuïtieve functies voor realtime samenwerking en projectmanagement. Optimaliseer de dagelijkse activiteiten met de geavanceerde FuseBase AI-assistent.
Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing.
Meer informatie over Wimi
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van...
Meer informatie over Citrix Workspace
Werk effectiever samen en neem weloverwogen beslissingen met Bluescape, een veilige visuele samenwerkingsoplossing. Krijg flexibele virtuele werkruimten, krachtige whiteboarding, slimme videoconferenties, annotaties en tekentools, aanpasbare sjablonen en eenvoudig delen van bestanden.
Meer informatie over Bluescape
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging.
Meer informatie over FileInvite
Paperflite is een platform voor het beheer van marketingcontent waarmee het verkoopteam content kan ontdekken, distribueren, delen en volgen bij kopers.
Van het volgen van pdf's tot video's, Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyse van hoe je inhoud wordt gebruikt, geopend, bekeken en gedeeld door eindgebruikers.
Meer informatie over Paperflite
CELUM Digital Asset Management is een online systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen waarmee middelen kunnen worden beheerd op basis van project, merk, campagne en meer.
Meer informatie over CELUM
zipBoard is een cloudgebaseerde oplossing voor website-aantekeningen die is ontworpen om webontwikkelaars en ontwerpers te helpen bij het maken en beheren van foutrapporten en het verzamelen van feedback. Belangrijke functies zijn onder meer taakbeheer, opmerkingen, e-mailmeldingen, samenwerkingstools, versiebeheer, voortgangsregistratie en...
Meer informatie over zipBoard
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren.
Meer informatie over LogicalDOC
ContentKing voorziet digitale marketingbureaus, e-commercebedrijven en andere online organisaties van realtime SEO-auditing en change tracking om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en behouden. De oplossing helpt gebruikers om onverwachte veranderingen en problemen te herkennen voordat zoekmachines en bezoekers dit doen.
Meer informatie over ContentKing