Hier is onze lijst met apps voor Content collaboration software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

63 softwareopties

ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
CELUM Digital Asset Management is een online systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen waarmee middelen kunnen worden beheerd op basis van project, merk, campagne en meer. Meer informatie over Celum
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Meer informatie over GatherContent
Met Fonto wordt gestructureerde inhoudbewerking eenvoudig gemaakt: hiermee kunnen materiedeskundigen missiekritieke documenten creëren, bewerken en beoordelen. Onberispelijk, snel en efficiënt. De toekomst van documenten. Meer informatie over Fonto
From PDF or image files, with Readiris PDF you can convert them to editable files PDF to Word, JPG to Word, and JPG to Excel. With Readiris PDF you can edit your scan documents or export them to cloud services. Meer informatie over Readiris PDF
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
eFileCabinet is een papierloze oplossing voor kantoor- en documentbeheer die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van meerdere sectoren door middel van cloudgebaseerde of lokale implementatie. Meer informatie over eFileCabinet
Adobe Acrobat DC is PDF editing software that can be used to create, convert and share PDF documents. It can convert documents in Microsoft Office formats to PDFs, and vice versa. PDFs can be viewed, annotated, and signed using the free Acrobat Reader mobile app. Meer informatie over Adobe Acrobat
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
LiquidText brengt alle documenten met je markeringen, annotaties, observaties en notities samen in één werkruimte, zodat je live verbanden kunt leggen onder, tussen en binnen alle gegevens in het project door alleen maar lijnen te trekken. Meer informatie over LiquidText
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
Werk effectiever samen en neem weloverwogen beslissingen met Bluescape, een veilige visuele samenwerkingsoplossing. Krijg flexibele virtuele werkruimten, krachtige whiteboarding, slimme videoconferenties, annotaties en tekentools, aanpasbare sjablonen en eenvoudig delen van bestanden. Meer informatie over Bluescape
zipBoard is een cloudgebaseerde oplossing voor website-aantekeningen die is ontworpen om webontwikkelaars en ontwerpers te helpen bij het maken en beheren van foutrapporten en het verzamelen van feedback. Belangrijke functies zijn onder meer taakbeheer, opmerkingen, e-mailmeldingen, samenwerkingstools, versiebeheer, voortgangsregistratie en... Meer informatie over zipBoard
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week & manage less people. Meer informatie over Wordable
Alboom CRM is a customer relationship management system for small creative businesses. Alboom has been built to meet the needs of individuals and small businesses. Industry-leading features include one-click data view and update, business rules to control how your data flows, an activity dashboard, a contact database, and more. Meer informatie over Alboom CRM
ContentKing voorziet digitale marketingbureaus, e-commercebedrijven en andere online organisaties van realtime SEO-auditing en change tracking om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en behouden. De oplossing helpt gebruikers om onverwachte veranderingen en problemen te herkennen voordat zoekmachines en bezoekers dit doen. Meer informatie over ContentKing
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Gain is een platform voor het goedkeuren van inhoud waarmee marketingteams en -bureaus hun marketinginhoud, bestandsgoedkeuringsprocessen en publicatie kunnen plannen, stroomlijnen en eraan kunnen samenwerken. Meer informatie over Gain
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen. Meer informatie over DocSend
SugarSync is niet alleen een back-upoplossing; je kunt al je bestanden zoals Microsoft Office-documenten en -media direct synchroniseren met al je computers en mobiele telefoons met internettoegang. Bewaar en maak een back-up van je bestanden op de beveiligde servers en krijg overal en altijd toegang vanaf elke webbrowser. Je kunt deze bestanden... Meer informatie over SugarSync
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Huddle
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Zoho WorkDrive is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor teams, en het biedt een veilige gedeelde werkruimte, teammappen, realtime meldingen, het opstellen en publiceren van documenten, het delen van bestanden met configureerbare toegangscontroles, desktop-synchronisatie, versiebeheer, analyses en... Meer informatie over Zoho WorkDrive
dotCMS is een content management systeem voor grote ondernemingen voor het beheren van websites, intranetten en apps. Meer informatie over dotCMS
Content Central, aangeboden door Ademero, is een online documentbeheersysteem dat helpt bij het delen van documenten, samenwerking en workflowbeheer. Meer informatie over Content Central
For researchers, Citavi is the only all-in-one scholarly note-taking and reference management application that streamlines organizing and reviewing articles, taking notes, and writing papers in one place so that they can focus on what matters – research and publishing. Meer informatie over Citavi
HulerHub is the world's best-looking and fully personalised employee experience platform designed to supercharge engagement and make collaboration from anywhere easy by enabling users to organise and securely share information both internally and externally. Meer informatie over HulerHub
Slickplan is een planningspakket voor het creëren van aantrekkelijke websites. Deze intuïtieve app is ideaal voor het bouwen van sitemaps voor websites, het creëren van stroomdiagrammen voor gebruikers, het plannen van inhoud en meer. Creëer en bewerk je projecten met behulp van een vriendelijke en eenvoudige interface op basis van slepen en... Meer informatie over Slickplan
Morro Data CloudNAS is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven van elke omvang hun samenwerking, gegevenssynchronisatie, bestandsdeling en andere activiteiten kunnen stroomlijnen via een uniform portaal. Met het platform kunnen organisaties de CacheDrive-gateway in verschillende netwerken inbedden, waardoor gebruikers de snelheid van bestandstoe... Meer informatie over Morro Data CloudNAS
Protect privacy and ensure compliance of all sensitive content sent via email, file share, automated file transfer, APIs, and web forms - with one platform. Meer informatie over Kiteworks
Van documentbeheer tot workflowautomatisering: HighQ heeft de tools die je nodig hebt om de manier waarop je werkt te versterken en te stroomlijnen. Meer informatie over HighQ
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfsinhoud kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten kunnen stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
ClearVoice is een platform voor het creëren van inhoud en voor marketing, met een geïntegreerde marktplaats voor het vinden, in dienst nemen, samenwerken met en betalen van freelance webschrijvers. Meer informatie over ClearVoice
bip is a workspace for ‘Build In Public’ Makers. Using bip, Makers can... ➤ Involve their personal networks in building their product ➤ Build product evangelism, get new customers, and get feedback ➤ Build Patrons who can fund their project with a monthly subscription in the initial days Meer informatie over bip
Ingeniux Headless is the CMS API for content-driven sites and apps that doesn't sacrifice an ounce of web experience capability. Meer informatie over Ingeniux CMS
A novel employee communication platform that allows instant contact between your remote staff via convenient chatting and video calling options. Meer informatie over WorkHub Connect
x360Sync, by Axcient, is a cloud collaboration solution which enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, via any internet-enabled device, including desktops, laptops, tablets, & mobiles. Anchor keeps data secure in compliant data centers using encryption technology. Meer informatie over x360Sync
Narrato is a content creation, planning and workflow platform. It is powered by an AI content creation and optimization assistant, which offers AI writing, SEO content briefs, readability and grammar optimization. Loaded with calendar, boards, workflow automation, templates etc., it packs a punch. Meer informatie over Narrato Workspace
REAL is een platform voor transformatie en betrokkenheid dat is ontworpen voor consultants in verandermanagement met functies voor samenwerking, analyse en training. Meer informatie over Howspace
Bit is a document collaboration platform designed for the workplace. It enables global teams to create and organize all knowledge and digital assets in one place for streamlined collaboration. The platform can be used to create dynamic notes, docs, wikis, knowledge bases, projects, training guides, client deliverables, and more. Bit can integrate... Meer informatie over Bit
Resilio Connect is een platform voor bestandsoverdracht en -synchronisatie voor technologie, logistiek, techniek en detailhandel met P2P-technologie en WAN-versnelling. Meer informatie over Resilio Connect
eBridge is a cloud-based document management software designed to help businesses of all sizes store, edit, and manage documents via a unified portal. The platform allows organizations to upload and organize documents in secure cloud storage and provide access to authorized users to view, modify, or delete documents. Meer informatie over eBridge
SharePlus Enterprise is a collaboration solution for teams that offers intuitive, innovative features such as content sharing, data visualization and more. Meer informatie over SharePlus Enterprise
Collaborator is a cloud-based code and document review platform, which helps businesses monitor the source code quality by facilitating collaboration among teams. It allows IT professionals to evaluate design documents, requirements, user stories, and test plans in a unified manner. Meer informatie over Collaborator
ProjectMark streamlines business development and marketing workflows by providing an array of smart solutions tailored specifically for Architectural, Engineering & Construction companies. The platform allows companies to catalog and categorize all of their company, project and employee information Meer informatie over Design+
Peppercontent is a content management tool that helps users manage and collaborate on multiple pieces of content at one place. We have built the product based on user experience, taking into account all needs of our customers to get an easy and intuitive way to manage their projects. The high quality talent network integration helps users improve... Meer informatie over Pepper Content

Gerelateerde categorieën