Projectadministratie software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Projectadministratie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
49 softwareopties
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie over klanten, werknemers en leveranciers. De software bevat tools voor het beheer van voorraad, verzending, verkooporders, prijzen, taken, facturering, rapportage en meer.
Meer informatie over QuickBooks Enterprise
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende klanten wereldwijd om al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit te voeren.
Meer informatie over NetSuite
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget.
Meer informatie over Odoo
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen en loonadministratie kunnen bijhouden vanuit een enkel dashboard.
Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.
Meer informatie over BQE CORE Suite
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie.
Meer informatie over Paymo
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen.
Meer informatie over BigTime
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van projecten en meer controle om ze op een winstgevende manier te beheren. Bedrijven kunnen tijd en onkosten voor projecten moeiteloos beheren om klanten nauwkeurig te factureren.
Meer informatie over Replicon
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer.
Meer informatie over Everhour
Meer dan 1000 bouwbedrijven in de Verenigde Staten vertrouwen op Dexter + Chaney Construction Software om hun bedrijven te beheren. De bouwsoftware integreert 28 modules, waaronder taakkosten, documentimaging, bouwboekhouding, apparatuurbeheer, human resources, projectmanagement, service en dispatch.
Meer informatie over Viewpoint Spectrum
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
Streamtime biedt projectmanagement, offertes en facturering voor creatieve teams en bedrijven. Plan en volg de tijd op het internet of in de iOS-app van Streamtime.
Meer informatie over Streamtime
Canopy helpt accountants en belastingdeskundigen om klantinformatie en -documenten te verzamelen, scenario's voor belastingafwikkeling te beoordelen en IRS-formulieren automatisch in te vullen.
Meer informatie over Canopy
ClickTime maakt het eenvoudig om tijd en budgetten van medewerkers te plannen, te volgen en te beheren.
Meer informatie over ClickTime
Aplos Accounting is een cloudgebaseerde boekhoudoplossing voor kerken en non-profitorganisaties, voor fondsboekhouding, facturering, budgettering en financiële rapportage.
Meer informatie over Aplos
Microsoft Dynamics NAV is een ERP-oplossing waarmee het MKB financiën, verkoop, klantrelaties, productie, supply chains en analytics kan beheren en meer.
Meer informatie over Dynamics 365 Business Central
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis.
Meer informatie over Accelo
Sage 300cloud is een cloudgebaseerde oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun bedrijf kunnen beheren zonder dat traditionele ERP-software nodig is. Het systeem ondersteunt meerdere bedrijven, valuta's en talen om de rapportage van resultaten, de bankafstemming en meer te vereenvoudigen.
Meer informatie over Sage 300cloud
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren. De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer.
Meer informatie over FreeAgent
Acumatica Cloud ERP is een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsvoering voor middelgrote bedrijven met financiële, distributie-, productie-, e-commerce-, bouw-, buitendienst- en CRM-toepassingen.
Meer informatie over Acumatica Cloud ERP
MYOB Essentials is boekhoudsoftware die is ontworpen om bedrijven van elke omvang in Australië en Nieuw-Zeeland te helpen bij het verzorgen van GST, facturen, rapportage, onkosten en salarisadministratie (inclusief payroll met één druk op de knop). Ontworpen om tijd te besparen, de productiviteit te verhogen en te blijven voldoen aan ATO-verplichti...
Meer informatie over MYOB Business
Jedox is een pakket voor business performance management met op bestuurders gebaseerde modellering, door de GPU versnelde analyse, plus self-service budgettering voor Excel, web en mobiel.
Meer informatie over Jedox
ZipBooks is een cloudgebaseerde boekhoudsoftware die tegemoet komt aan de administratie- en boekhoudbehoeften van kleine tot middelgrote bedrijven en boekhoudbedrijven. De oplossing biedt onder andere kernadministratie, financiële rapportage, online facturering, onkostenregistratie en creditcardverwerking.
Meer informatie over ZipBooks
Prophix stelt organisaties in staat om op één platform hun activiteiten op het gebied van budgettering, planning, prognoses, financiële consolidatie en rapportage te automatiseren en integreren.
Meer informatie over Prophix
Multiview biedt een reeks financiële softwareoplossingen voor bedrijfsinformatie, crediteuren en debiteuren, voorraad, inkoop, workflow en meer.
Meer informatie over Multiview ERP