Hier is onze lijst met apps voor Collaboration software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

564 softwareopties

monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën en @mention teamgenoten. Meer informatie over monday.com
Asana is een samenwerkingstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamsamenwerking die het sturen van berichten, delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en projectmanagement ondersteunt. Hierdoor kunnen gebruikers samenwerken en de teamvoortgang overal en altijd volgen, via elk apparaat met internetverbinding, inclusief tablets en smartphones. Meer informatie over Atolia
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Acollab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform dat teams helpt met projectmanagement en het delen van bestanden. Belangrijke functies zijn onder meer een gedeelde agenda, berichtenuitwisseling, documentbeheer, taakbeheer, gezamenlijk schrijven en tijd en kosten bijhouden. Meer informatie over Acollab
Van het creëren van documenten tot projectsamenwerking, Confluence is een manier voor teams om ideeën te delen, een community op te bouwen en werk op één plek gedaan te krijgen. Meer informatie over Confluence
Element is een veilige berichten- en chat-app die de samenwerking stroomlijnt tussen teams in verschillende sectoren, waaronder universiteiten, maatschappelijke organisaties, de publieke sector en anderen. Het kan lokaal of in de cloud worden gehost met behulp van Element Matrix Services of een server naar keuze. Meer informatie over Element
Lively is sociale en collaboratieve intranet- en digitale werkpleksoftware die bedrijfscommunicatie ontwikkelt en werknemers ondersteunt bij hun dagelijkse activiteiten. Meer informatie over Lively
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Pobuca Connect – maak verbinding met je contacten. Zet je meerdere en overlappende contactlijsten om in één gedeeld zakelijk adresboek dat op elk apparaat toegankelijk is. Meer informatie over Pobuca Connect
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Je kunt vrije dagen, vakantie en ziekteverlof bijhouden in ActiveCollab. Het is er allemaal. Eén plek voor samenwerking bespaart tijd en laat je team veel sneller werken. Je weet meteen wie er beschikbaar is en wie niet. Updaten van spreadsheets is verleden tijd. Iedereen zal op dezelfde golflengte zitten. Meer informatie over ActiveCollab
SpiraTeam bevat een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem waarmee projectleden documenten kunnen uploaden op een veilige, gecentraliseerde locatie, met ondersteuning voor maporganisatie, documentatietaxonomieën, metatagging en ingebouwd versiebeheer. Meer informatie over SpiraTeam
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfsinhoud kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten kunnen stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
Inside is een samenwerkingsoplossing die bedrijven eenvoudige en effectieve tools biedt om een gepersonaliseerd intranet te creëren en te onderhouden. Hiermee kunnen bedrijven een digitale werkplek met een aantrekkelijk ontwerp creëren en gebruiken. Meer informatie over Inside
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen organisaties wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Meer informatie over Bitrix24
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
Zorg dat je bijblijft: bekijk in realtime wanneer anderen iets bekijken, opmerkingen plaatsen of iets bewerken. De samenwerkingsdetectie van ClickUp zorgt ervoor dat je weet wanneer anderen opmerkingen plaatsen, iets bewerken of dezelfde taak bekijken als jij. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro biedt een boeiende, intuïtieve, persoonlijke samenwerkingservaring met meerdere opties voor realtime of asynchroon teamwork op een online whiteboard. Probeer krachtige integraties, vooraf ontworpen sjablonen en meer. Meer informatie over Miro
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Volledige toegang tot alle werknemers betekent dat het werk wordt gedaan en er geen e-mails nodig zijn. Meer informatie over Speakap
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
Sympli is een cloudgebaseerd platform voor het ontwikkelen van toepassingen dat ontwerpprototyping, samenwerkingstools en versiebeheer biedt. De oplossing stroomlijnt de ontwikkeling van apps vanaf de modelfase tot aan de voltooiing en verbetert de samenwerking tussen ontwerpers, ontwikkelaars en productmanagers. Meer informatie over Sympli
Door schermopnames in technische logboeken op te nemen, bespaart Bird Eats Bug gemiddeld 2-4 uur/gebruiker/dag aan tijd die je normaal besteedt aan technische problemen. Er is geen technische installatie nodig voor de tool. Elk bedrijf kan het binnen enkele minuten al gebruiken, zodat het vanaf dag 1 efficiënter is. Meer informatie over Bird Eats Bug
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
BugReplay bespaart je tijd met uitzonderlijke bugrapportagetechnologie. Met BugReplay kun je je schermopname synchroniseren met Javascript-logboeken, netwerkverkeer, uitzonderingen op de server en alle informatie die je nodig hebt om je workflow te optimaliseren en problemen sneller dan ooit tevoren te diagnosticeren en op te lossen. Meer informatie over BugReplay
Understand your time-to-market, productivity, predictability, quality and flow efficiency. Identify key sources of delay and hidden constraints holding you back. Meer informatie over VSM Platform
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom Meetings
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
GoToMeeting is een tool voor websamenwerking waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex

Gerelateerde categorieën