Hier is onze lijst met apps voor Samenwerkingssoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

733 softwareopties

monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën en mention teamgenoten. Meer informatie over monday.com
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamsamenwerking. De software ondersteunt het sturen van berichten, delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en projectmanagement. Het stelt gebruikers in staat samen te werken en de teamvoortgang overal en altijd te kunnen volgen via elk apparaat met internetverbinding, inclusief tablets en smartphone... Meer informatie over Atolia
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Acollab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform dat teams helpt met projectmanagement en het delen van bestanden. Belangrijke functies zijn onder meer een gedeelde agenda, berichtenuitwisseling, documentbeheer, taakbeheer, gezamenlijk schrijven en tijd en kosten bijhouden. Meer informatie over Acollab
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplatform of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Meer informatie over Plek
Element is een veilige berichten- en chat-app die de samenwerking stroomlijnt tussen teams in verschillende sectoren, waaronder universiteiten, maatschappelijke organisaties, de publieke sector en anderen. Het kan lokaal of in de cloud worden gehost met behulp van Element Matrix Services of een server naar keuze. Meer informatie over Element
Lively is sociale en collaboratieve intranet- en digitale werkpleksoftware die bedrijfscommunicatie ontwikkelt en werknemers ondersteunt bij hun dagelijkse activiteiten. Meer informatie over Lively
Pobuca Connect – maak verbinding met je contacten. Zet je meerdere en overlappende contactlijsten om in één gedeeld zakelijk adresboek dat op elk apparaat toegankelijk is. Meer informatie over Pobuca Connect
Van het creëren van documenten tot projectsamenwerking, Confluence is een manier voor teams om ideeën te delen, een community op te bouwen en werk op één plek gedaan te krijgen. Meer informatie over Confluence
Zorg dat je bijblijft: bekijk in realtime wanneer anderen iets bekijken, opmerkingen plaatsen of iets bewerken. De samenwerkingsdetectie van ClickUp zorgt ervoor dat je weet wanneer anderen opmerkingen plaatsen, iets bewerken of dezelfde taak bekijken als jij. Meer informatie over ClickUp
Breng teams samen met krachtige websamenwerking van Wrike. Maak spreadsheets, e-mails en statusupdates overbodig. Houd altijd de nieuwste bestanden binnen handbereik, werk samen en doe aanvragen in realtime en ontvang automatische rapporten. Meer informatie over Wrike
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
MeisterTask is een intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web die is ontworpen voor teams om efficiënter samen te werken. Meer informatie over MeisterTask
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro biedt een boeiende, intuïtieve, persoonlijke samenwerkingservaring met meerdere opties voor realtime of asynchroon teamwork op een online whiteboard. Probeer krachtige integraties, vooraf ontworpen sjablonen en meer. Meer informatie over Miro
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen organisaties wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Meer informatie over Bitrix24
Ziflow is online proefdruksoftware waarmee marketingbureaus en bedrijven in de sectoren voor consumentengoederen, productie, detailhandel, financiële diensten en gezondheidszorg op een gecentraliseerd platform processen voor inhoudbeoordeling en goedkeuring kunnen beheren. Meer informatie over Ziflow
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Zoho Sprints is een samenwerkende, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrum, agile rapportage en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
SpiraTeam bevat een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem waarmee projectleden documenten kunnen uploaden op een veilige, gecentraliseerde locatie, met ondersteuning voor maporganisatie, documentatietaxonomieën, metatagging en ingebouwd versiebeheer. Meer informatie over SpiraTeam
Volley is cloudgebaseerde software voor probleemregistratie die bedrijven de tools biedt om gezamenlijk QA-processen voor websites vast te stellen, te verbeteren en te stroomlijnen. Supervisors kunnen opmerkingen toevoegen op sites en teamleden vragen om aanvullende feedback te geven, waardoor de samenwerking in de hele organisatie wordt verbeterd. Meer informatie over Volley
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Volledige toegang tot alle werknemers betekent dat het werk wordt gedaan en er geen e-mails nodig zijn. Meer informatie over Speakap
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
Boolebox is een cloudgebaseerd en lokaal platform voor gegevensbescherming waarmee organisaties in financiën, onderzoek, gezondheidszorg, IT en diverse andere sectoren gegevens kunnen archiveren, synchroniseren en veilig delen op meerdere apparaten. Meer informatie over BooleBox
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfsinhoud kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten kunnen stroomlijnen. Co-auteurs kunnen zich concentreren op het creëren van winnende content, teams worden efficiënter en de productietijd en -kosten worden... Meer informatie over XaitPorter
Axelor is een cloudgebaseerd pakket voor bedrijfsmanagement waarmee gebruikers financiële activiteiten, inventaris, projecten, bestellingen, distributie, processen en meer kunnen beheren via de modules voor ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning), CRM (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) en BPM (Business... Meer informatie over Axelor
Ineffectieve vergaderingen zijn nu verleden tijd. Aster is de nieuwe oplossing om tijdens vergaderingen prioriteiten te stellen, beslissingen te nemen en vervolgstappen voor acties te nemen. Zowel op afstand als persoonlijk. Meer informatie over Aster
Wil je de manier van werken in je bedrijf veranderen? VitalTeam helpt je bij het implementeren van participatie en samenwerking binnen je teams. Meer informatie over VitalTeam
Maak je web-app direct collaboratief, waardoor meerdere gebruikers met elkaar kunnen communiceren op elke website of platform, net als Miro, Figma of Google Docs. Voeg op elk gewenst moment samenwerkingsfuncties toe: videochat, scherm delen, co-browsen, delen en bewerken van bestanden, annotaties en e-handtekeningen. Meer informatie over Surfly
Projectfusion is een virtuele dataroomoplossing waarmee bedrijven datarooms kunnen opzetten, projecten beheren, samenwerken en bestanden op een veilige manier delen. Meer informatie over Projectfusion
Suppeco delivers a paradigm shift in B2B attitude - leveraging customer-supplier relationships to drive collaborative performance excellence, relationship driven resilience, and operational sustainability deep into the ecosystem & supply chain. Meer informatie over Suppeco
Inside is een samenwerkingsoplossing die bedrijven eenvoudige en effectieve tools biedt om een gepersonaliseerd intranet te creëren en te onderhouden. Hiermee kunnen bedrijven een digitale werkplek met een aantrekkelijk ontwerp creëren en gebruiken. Meer informatie over Inside
Stelt teams in staat om sneller te communiceren en meer te bereiken met video. Meer informatie over PixelMixer
Begrijp je time-to-market, productiviteit, voorspelbaarheid, kwaliteit en stroomefficiëntie. Identificeer belangrijke bronnen van vertraging en verborgen beperkingen die je tegenhouden. Meer informatie over VSM Platform
Petal Secure Communication is a cloud-based collaboration platform that helps centralize and standardize all communication between medical teams, meaning that physicians spend more time with the patient. The solution helps improve patient engagement, reduce absences, and streamline administrative operations. It allows doctors to reach patients... Meer informatie over Petal Secure Communication
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom Meetings
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Asana is een samenwerkingstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana

Gerelateerde categorieën