Hier is onze lijst met apps voor Samenwerkingssoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

452 softwareopties

Sorteren op
Asana is een samenwerkingstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Breng teams samen met krachtige websamenwerking van Wrike. Maak spreadsheets, e-mails en statusupdates overbodig. Houd altijd de nieuwste bestanden binnen handbereik, werk samen en doe aanvragen in realtime en ontvang automatische rapporten. Meer informatie over Wrike
monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën en @mention teamgenoten. Meer informatie over monday.com
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Acollab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform dat teams helpt met projectmanagement en het delen van bestanden. Belangrijke functies zijn onder meer een gedeelde agenda, berichtenuitwisseling, documentbeheer, taakbeheer, gezamenlijk schrijven en tijd en kosten bijhouden. Meer informatie over Acollab
Van het creëren van documenten tot projectsamenwerking, Confluence is een manier voor teams om ideeën te delen, een community op te bouwen en werk op één plek gedaan te krijgen. Meer informatie over Confluence
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplatform of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Meer informatie over Plek
Element is een veilige berichten- en chat-app die de samenwerking stroomlijnt tussen teams in verschillende sectoren, waaronder universiteiten, maatschappelijke organisaties, de publieke sector en anderen. Het kan lokaal of in de cloud worden gehost met behulp van Element Matrix Services of een server naar keuze. Meer informatie over Element
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Pobuca Connect – maak verbinding met je contacten. Zet je meerdere en overlappende contactlijsten om in één gedeeld zakelijk adresboek dat op elk apparaat toegankelijk is. Meer informatie over Pobuca Connect
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamsamenwerking die het sturen van berichten, delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en projectmanagement ondersteunt, zodat gebruikers kunnen samenwerken en de teamvoortgang overal en altijd kunnen volgen, via elk apparaat met internetverbinding, inclusief tablets en smartphones. Meer informatie over Atolia
Bubble Plan is een collaboratieve, meertalige online oplossing voor projectmanagement met planning op basis van slepen en neerzetten, Gantt-diagrammen, voortgangsrapportage, chat, opmerkingen en meer, voor teams van elke omvang. Meer informatie over Bubble Plan
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Je kunt vrije dagen, vakantie en ziekteverlof bijhouden in ActiveCollab. Het is er allemaal. Eén plek voor samenwerking bespaart tijd en laat je team veel sneller werken. Je weet meteen wie er beschikbaar is en wie niet. Updaten van spreadsheets is verleden tijd. Iedereen zal op dezelfde golflengte zitten. Meer informatie over ActiveCollab
SpiraTeam bevat een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem waarmee projectleden documenten kunnen uploaden op een veilige, gecentraliseerde locatie, met ondersteuning voor maporganisatie, documentatietaxonomieën, metatagging en ingebouwd versiebeheer. Meer informatie over SpiraTeam
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfsinhoud kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten kunnen stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen organisaties wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Meer informatie over Bitrix24
Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en op aanvraag te delen. Bespaar tijd en moeite door simpelweg een proces te verzenden dat is ingesloten in een URL. Meer informatie over Minerva
Zorg dat je bijblijft: bekijk in realtime wanneer anderen iets bekijken, opmerkingen plaatsen of iets bewerken. De samenwerkingsdetectie van ClickUp zorgt ervoor dat je weet wanneer anderen opmerkingen plaatsen, iets bewerken of dezelfde taak bekijken als jij. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro biedt een boeiende, intuïtieve, persoonlijke samenwerkingservaring met meerdere opties voor realtime of asynchroon teamwork op een online whiteboard. Probeer krachtige integraties, vooraf ontworpen sjablonen en meer. Meer informatie over Miro
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Ziflow is online proefdruksoftware waarmee marketingbureaus en bedrijven in de sectoren voor consumentengoederen, productie, detailhandel, financiële diensten en gezondheidszorg op een gecentraliseerd platform processen voor inhoudbeoordeling en goedkeuring kunnen beheren. Meer informatie over Ziflow
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Volledige toegang tot alle werknemers betekent dat het werk wordt gedaan en er geen e-mails nodig zijn. Meer informatie over Speakap
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
Sympli is een cloudgebaseerd platform voor het ontwikkelen van toepassingen dat ontwerpprototyping, samenwerkingstools en versiebeheer biedt. De oplossing stroomlijnt de ontwikkeling van apps vanaf de modelfase tot aan de voltooiing en verbetert de samenwerking tussen ontwerpers, ontwikkelaars en productmanagers. Meer informatie over Sympli
Visual Planning is software voor resourceplanning en -programmering waarmee gebruikers op een eenvoudige en efficiënte manier hun planningen kunnen maken, beheren en bijwerken. Functies binnen Visual Planning omvatten bouwplanning, projectmanagement, personeelsbeheer, CRM en meer. Meer informatie over Visual Planning
Sofvie is een samenwerkend intelligentieplatform voor risico- en gevarenbeheer op de werkplek. Met tools voor gegevensverzameling, het indienen van formulieren, incidentbeheer en aanpasbare rapportage helpt het platform bedrijven risico's te minimaliseren. Sofvie biedt een mobiele app om onderweg gegevens te verzamelen. Meer informatie over Sofvie
Setapp is cloudgebaseerde software die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen toegang te krijgen tot een verzameling Mac- en iOS-toepassingen, om te helpen met productiviteit en het optimaliseren van taken. Het stelt gebruikers in staat om toepassingen uit verschillende categorieën te selecteren, waaronder onderhoud, creativiteit,... Meer informatie over SetApp
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Boolebox is a cloud-based and on-premise data protection platform designed to help organizations across finance, research, healthcare, IT and various other sectors archive, synchronize, and securely share data across multiple devices. Meer informatie over BooleBox
Proteus is business management software die is ontworpen om freelancers en bedrijven in de juridische, financiële, mijnbouw-, halfgeleider-, bouw- en energiesector te helpen bij het omgaan met klanten, voorstellen, projecten, facturering, documenten, inventaris en meer op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Proteus
Workflow Steps for Jira brings Jira to your Slack workflows. It allows everyday users to create their own integrations and automations with all their Jira instances. Create and update Jira issues, scrape Slack message content, and import workflow templates! Meer informatie over Jira Workflow Steps for Slack
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
GoToMeeting is een tool voor websamenwerking waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt. Meer informatie over Zoom Meetings
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Business
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden. Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Cisco Jabber is een tool voor unified communications waarmee bedrijven instant messaging, spraak- en video-oproepen, voice messaging en webconferenties kunnen bieden. Functies omvatten het delen van bestanden, het doorschakelen van gesprekken, het delen van desktops, permanente chat, actieve controles tijdens het bellen,... Meer informatie over Cisco Jabber
Bekroonde alles-in-één tool voor websamenwerking. Groepschat via tekst en video, realtime documentbewerking, het delen van bestanden en taken. Het kan worden geïntegreerd in meer dan 1000 apps. Meer informatie over Samepage
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Zoho Meeting is een oplossing voor webconferenties die individuele gebruikers en bedrijven van elke omvang een manier biedt om samen te werken via beveiligde online vergaderingen en webinars. Meer informatie over Zoho Meeting
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
RingCentral Video is a cloud-based video conferencing platform designed to help businesses conduct virtual meetings from multiple devices such as desktops, tablets & mobile devices. The solution offers collaboration tools including audio and video calls, screen sharing, integrated messaging & more. Meer informatie over RingCentral Video
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Communiceer, organiseer en krijg het werk gedaan op één plek dankzij Podio. Een tool die je team graag zal gebruiken en die je volledig kunt aanpassen op hoe jij je projecten het meest efficiënt uitvoert. Meer informatie over Podio
OpenText Hightail helpt creatieve en marketingteams om creatieve beoordelingen en goedkeuringen van visuele content te stroomlijnen. Meer informatie over Hightail
Met het intuïtieve procesplatform van Pipefy kun je moeiteloos samenwerken aan activiteiten, communicatie centraliseren en workflowprocessen stroomlijnen. Meer informatie over Pipefy
Resolve questions in real-time via chat, collaborate on your records in comments, broadcast announcements in the feed, always stay up to date by getting notified on relevant updates. Meer informatie over Flowlu
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Highfive is een alles-in-één hardware- en softwareoplossing voor video- en webconferenties die de zakelijke samenwerking vereenvoudigt. Meer informatie over Highfive
FreeConferenceCall.com biedt HD-audioconferenties en online vergaderingen voor teamsamenwerking binnen bedrijven. Meer informatie over FreeConferenceCall.com
Notejoy is een samenwerkingstool die organisaties helpt bij het vastleggen, delen en ontdekken van ideeën met behulp van notities om roadmaps, blogposts, oproepscripts, onboarding-materiaal, OKR's en meer te genereren. Gebruikers kunnen afbeeldingen uploaden, checklists maken, codes delen en markdown-syntaxis en sneltoetsen definiëren. Meer informatie over Notejoy
Priority Matrix is software voor project- en prioriteitsbeheer waarmee bedrijven taken kunnen beheren, projectactiviteiten in realtime kunnen volgen en kunnen samenwerken met teamleden. Het systeem laat gebruikers taken volgens hun prioriteitsstatus categoriseren als kritiek, onmiddellijk, niet-onmiddellijk of ongecategoriseerd. Meer informatie over Priority Matrix
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team die documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring. Meer informatie over Quip
Een geïntegreerd trainingsplatform met een ingebouwd door WebRTC aangedreven HTML5 virtueel klaslokaal en bedrijfsvergaderruimte die alle gebruikers een realtime samenwerkingsomgeving biedt. BrainCert is een eenvoudige manier om training te geven en samen te werken met je externe/virtuele team van leerlingen. Meer informatie over BrainCert
CardBoard is een cloudgebaseerde tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen waarmee gebruikersteams productideeën, gebruikerservaringen en klanttrajecten en dergelijke gezamenlijk kunnen visualiseren, door gebruik van kaarten op basis van slepen en neerzetten die kunnen worden herschikt om workflows te beschrijven die zijn gekoppeld aan... Meer informatie over CardBoard
Het cloudgebaseerde samenwerkingsplatform van Seismic combineert een krachtige samenwerkingsoplossing met een intuïtief platform dat binnen enkele dagen tot 90% acceptatie leidt, waardoor je teams over de hele wereld dichter bij elkaar worden gebracht. Meer informatie over Seismic
Lucidspark is a web-based whiteboard tool, designed to help teams collaborate on projects and share ideas. The collaborative platform provides users with an adaptable space to share ideas, create plans, collaborate on projects, organize tasks, and evaluate ideas. Meer informatie over Lucidspark
Loom is een oplossing voor het maken van video's die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het faciliteren van communicatie op de werkplek via video- of schermopnamemogelijkheden. Hiermee kunnen gebruikers de webinterface gebruiken om schermen vast te leggen of cameravideo's aan de voorkant op te nemen en deze via een link te delen met... Meer informatie over Loom

Gerelateerde categorieën