Hier is onze lijst met apps voor Samenwerkingssoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
323 softwareopties
Van het creëren van documenten tot projectsamenwerking, Confluence is een manier voor teams om ideeën te delen, een community op te bouwen en werk op één plek gedaan te krijgen.
Meer informatie over Confluence
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro biedt een boeiende, intuïtieve, persoonlijke samenwerkingservaring met meerdere opties voor realtime of asynchroon teamwork op een online whiteboard. Probeer krachtige integraties, vooraf ontworpen sjablonen en meer.
Meer informatie over Miro
monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën en mention teamgenoten.
Meer informatie over monday.com
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren.
Meer informatie over Jamespot
Breng teams samen met krachtige websamenwerking van Wrike. Maak spreadsheets, e-mails en statusupdates overbodig. Houd altijd de nieuwste bestanden binnen handbereik, werk samen en doe aanvragen in realtime en ontvang automatische rapporten.
Meer informatie over Wrike
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld.
Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast.
Meer informatie over OnBoard
Zoho Projects is de ultieme samenwerkingstool voor teams, doordat naadloze communicatie, taakbeheer en het bijhouden van de voortgang mogelijk wordt gemaakt.
Meer informatie over Zoho Projects
Sherpany is dé software voor vergaderbeheer voor formele vergaderingen van grote en middelgrote ondernemingen. Met de nextGen-functies kunnen directieleden, bedrijfssecretarissen en bestuursleden optimaal beheer en voorbereiding van vergaderingen bieden zodat ze uiteindelijk tijd kunnen besparen en zich meer op besluitvorming kunnen richten.
Meer informatie over Sherpany
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer.
Meer informatie over ReviewStudio
Inside is een samenwerkingsoplossing die bedrijven eenvoudige en effectieve tools biedt om een gepersonaliseerd intranet te creëren en te onderhouden. Hiermee kunnen bedrijven een digitale werkplek met een aantrekkelijk ontwerp creëren en gebruiken.
Meer informatie over Inside
Gladys is een tool voor projectmanagement waarmee teams taken kunnen opstellen en toewijzen, projecten kunnen beheren en de voortgang van hun strategische plan kunnen volgen. Met Gladys kunnen gebruikers Gantt-diagrammen, taakafhankelijkheden en projectsjablonen maken en hun communicatieprocessen stroomlijnen.
Meer informatie over Gladys
Messagenius is de berichten-app voor ondernemingen die interne communicatie veilig, conform, slim en geïntegreerd maakt.
De app draait op de privéservers/-clouds van klanten, verhoogt de productiviteit met speciale functies en kan worden geïntegreerd in elke software in gebruik.
Meer informatie over Messagenius
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen
Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen van bestanden, groepsberichten en meer mogelijk maakt.
Meer informatie over Zoom Meetings
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer.
Meer informatie over Microsoft 365
Asana is een samenwerkingstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt.
Meer informatie over TeamViewer
GoToMeeting is een tool voor websamenwerking waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing.
Meer informatie over GoTo Meeting
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer.
Meer informatie over Microsoft Teams
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is.
Meer informatie over Evernote Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer.
Meer informatie over Webex
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren.
Meer informatie over Box
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer
Meer informatie over Microsoft SharePoint
Zorg dat je bijblijft: bekijk in realtime wanneer anderen iets bekijken, opmerkingen plaatsen of iets bewerken. De samenwerkingsdetectie van ClickUp zorgt ervoor dat je weet wanneer anderen opmerkingen plaatsen, iets bewerken of dezelfde taak bekijken als jij.
Meer informatie over ClickUp
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden.
Meer informatie over Hootsuite
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden.
Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken.
Meer informatie over Join.Me
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers.
Meer informatie over Microsoft Project
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren.
Meer informatie over Adobe Workfront
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Meer informatie over Workplace from Meta
Cisco Jabber is een tool voor unified communications waarmee bedrijven instant messaging, spraak- en video-oproepen, voice messaging en webconferenties kunnen bieden. Functies omvatten het delen van bestanden, het doorschakelen van gesprekken, het delen van desktops, permanente chat, actieve controles tijdens het bellen, smartwatch-compatibiliteit...
Meer informatie over Cisco Jabber
MeisterTask is een intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web die is ontworpen voor teams om efficiënter samen te werken.
Meer informatie over MeisterTask
Adobe Spark is een oplossing voor het creëren van aangepaste visitekaartjes, afbeeldingen, webpagina's en videoverhalen zonder dat gebruikers over ontwerp- of programmeervaardigheden hoeven te beschikken. Het platform biedt thema's en sjablonen die kunnen worden aangepast met zakelijke of persoonlijke logo's, afbeeldingen, lettertypen en kleuren.
Meer informatie over Adobe Creative Cloud Express
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets.
Meer informatie over Bluebeam Revu
CaptivateIQ is een oplossing voor het beheer en de planning van verkoopcommissies waarmee bedrijven snel commissieregelingen kunnen opstellen en uitbetalingen kunnen berekenen voor hun verkoopteams. Met het cloudgebaseerde platform kunnen gebruikers veronderstellingen beheren, commissieregelingen opstellen, uitbetalingen berekenen, simulaties...
Meer informatie over CaptivateIQ
Zoho Meeting is een oplossing voor webconferenties die individuele gebruikers en bedrijven van elke omvang een manier biedt om samen te werken via beveiligde online vergaderingen en webinars.
Meer informatie over Zoho Meeting
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen
Meer informatie over Yammer
Bitrix24 is een toonaangevend gratis samenwerkingsplatform dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen organisaties wordt gebruikt. Het platform is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer.
Meer informatie over Bitrix24
BlueJeans is een vergaderplatform voor de moderne werkplek. BlueJeans is de eerste clouddienst die desktops, mobiele apparaten en kamersystemen in één videovergadering verbindt en maakt het gemakkelijk om snel deel te nemen aan vergaderingen, zodat mensen productief kunnen werken, waar en hoe ze maar willen.
Meer informatie over BlueJeans Meetings
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners
Meer informatie over Kantata