Een bezoekersregistratiesysteem is een digitale oplossing die is ontwikkeld om organisaties te helpen hun processen voor het beheer van bezoekers te automatiseren. Dat wordt gedaan door het verzamelen, volgen en controleren van informatie over de mensen die toegang krijgen tot gebouwen. Bezoekersregistratie software kan op grote schaal worden gebruikt door winkels, fabrieken en commerciële bedrijven, maar ook door het onderwijs, de horeca, het toerisme en de financiële sector. De aankomst en het vertrek van elk type bezoeker, inclusief contractanten, nieuwe werknemers, klanten, bezorgers, cateraars, schoonmakers, werknemers en zakenpartners. Voor beveiligingsprofessionals is het met deze software mogelijk om badges af te drukken, te scannen en te controleren of de verblijfplaats van bezoekers na te gaan via monitoren die verbonden zijn met sensoren van het IoT. Zelfbedieningstools kunnen ook worden ingezet op vrijstaande kiosken, display totems en toegangsterminals. Hiermee kunnen bezoekers zich vooraf registreren, hun eigen badges afdrukken, snel inchecken, kamers en bureaus reserveren, of gebruik maken van bewegwijzering en kaarten. Dit kan allemaal worden gedaan, terwijl ook de naleving van AVG en andere wetgeving inzake gegevensbescherming en privacy wordt gewaarborgd. Typische functies van tools voor bezoekersregistratie zijn pre-registratie, self-check-in en check-out, badgebeheer, contactbeheer en het volgen van bezoekers. Bezoekersregistratie apps lijken veel op agenda- of afsprakensoftware. Elke tool waarmee bezoekers toegang tot een vergaderruimte kunnen aanvragen, werkt in principe op dezelfde manier als ruimtebeheer software of reserveringssystemen voor vergaderruimtes. Aangezien er een element van locatietracking en -monitoring is, kan een tool voor bezoekersregistratie een aanvulling zijn op facility management software. Vergelijk verschillende bezoekersregistratie apps op GetApp om het beste product voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Sorteren op

52 softwareopties

EVA Bezoekersmanagement & registratie helpt bedrijven hun bezoekers te managen. Verhoog de veiligheid en verlaag het aantal calamiteiten en beperk uw aansprakelijkheid. EVA levert geen product maar een oplossing die past bij elke toepassing. Meer informatie over EVA
Maak indruk op je bezoekers en beveilig je receptie met een meertalige op iPad gebaseerde oplossing voor bezoekersbeheer die wordt gebruikt door Fortune500 en het MKB. Meer informatie over Proxyclick
Vizito is een aanpasbare tool voor bezoekersregistratie waarmee bedrijven bezoekers kunnen registreren, volgen en beheren met behulp van een front-end iPad/Android-kiosk en een backend website. Meer informatie over Vizito Bezoekersregistratie Systeem
GymMaster software voor gezondheidsclubs is een eenvoudig te gebruiken systeem voor het beheer van gezondheidsclubs en sportscholen dat wordt vertrouwd door duizenden bedrijven. GymMaster is ontworpen in nauwe samenwerking met gymeigenaren en biedt 24 uur per dag toegang, krachtig lidmaatschapsbeheer, facturering die voor jou werkt en nog veel... Meer informatie over GymMaster
Qminder is een cloudgebaseerd bezoekersbeheersysteem dat bedrijven helpt hun wachtrijervaringen te digitaliseren. Dit systeem is geschikt voor elke sector: van detailhandel en gezondheidszorg tot onderwijs. Iedereen kan deze hulp gebruiken. Meer informatie over Qminder
Brivo Access is wereldleider op het gebied van mobiel, cloudgebaseerd toegangscontrolebeheer en slimme ruimteplatforms voor commercieel onroerend goed, meergezinswoningen en grote gedistribueerde ondernemingen. Meer informatie over Brivo Access
SignInSafe is software voor bezoekersbeheer waarmee bezoekers QR-codes kunnen gebruiken om zich aan te melden bij restaurants en andere locaties. Met het platform kunnen managers via zelfbeoordelingsrapporten inzicht krijgen in de datum en tijd van elke aanmelding. Meer informatie over SignInSafe
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
WorkforceID Visitor Manager is een cloudgebaseerd platform dat bedrijven in de gezondheidszorg, onderwijs, transport, energie, overheid, financiën, energie en andere sectoren helpt bij het automatiseren van incheckprocessen. Met de software kunnen managers aangepaste screeningsvragen maken om extra controles overbodig te maken. Meer informatie over HID Visitor Management Solutions
FareHarbor biedt toonaangevende online ticketing- en boekingsoplossingen voor rondleidingen, activiteiten, attracties en evenementen. Via intuïtieve functies en één gecentraliseerd dashboard vereenvoudigt FareHarbor de activiteiten voor meer dan 13.000 bedrijven wereldwijd. Meer informatie over FareHarbor
Sine is een online incheckbeheeroplossing voor het volgen van bezoekers en aannemers van bouwbedrijven, industriële faciliteiten, ziekenhuizen en meer. Meer informatie over Sine
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Volg het bezoekersverkeer van je kantoor. Volledig aanpasbaar, op sms en e-mail gebaseerd, tweerichtingscommunicatiesysteem met afdrukken van badges. Voor kantoren met 1 tot meer dan 3000 werknemers. Meer informatie over The Receptionist for iPad
WeTravel is cloudgebaseerde software waarmee internationale touroperators, retraite- en wellnesscentra en reisbureaus reisboekingen kunnen afhandelen en betalingen van klanten kunnen innen. Medewerkers kunnen aanpasbare boekingspagina's aanmaken met reisbeschrijving, reisschema en andere vereisten. Meer informatie over WeTravel
Bedrijven moeten weten wie hun faciliteiten wereldwijd betreedt. Traction Guest biedt een toonaangevend bezoekersbeheersysteem voor ondernemingen dat is gericht op het versterken van de beveiliging op locatie. Met het aanpasbare platform kunnen organisaties bezoekers identificeren en volgen en nalevingsregels aanpakken. Meer informatie over Sign In Enterprise
Een SaaS-oplossing waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen opzetten en werknemers veilig naar kantoor kunnen laten terugkeren. WorkInSync is een oplossing in 'één app' voor al je hybride werkplekbehoeften. Medewerkers kunnen hun bureau op kantoor en hun vergaderruimtes boeken en met hun teams samenwerken. Meer informatie over WorkInSync
iLobby is een tabletgebaseerd bezoekersbeheerplatform dat is ontworpen om de functies van de receptie te beheren en het incheckproces voor bezoekers, aannemers en werknemers te stroomlijnen. Meer informatie over iLobby
Schedulicity is het toonaangevende online boekingssysteem voor bedrijven die afhankelijk zijn van afspraken, lessen en workshops - inclusief betalingsverwerking en marketingtools. Meer informatie over Schedulicity
Setster is een intuïtieve planningsoplossing die bedrijven in staat stelt om lussen en processen te sluiten via een REST-gebaseerde API voor afsprakenplanning. Ontworpen voor ondernemingen en toch eenvoudig en vriendelijk in gebruik voor kleinere teams. Meer informatie over Setster
Verwelkom je bezoekers in stijl met het cloudgebaseerde bezoekersbeheerplatform van Teamgo. Vervang papieren boeken door een moderne oplossing voor je receptie. Meer informatie over Teamgo
De geïntegreerde TrackTik-software voor het beheer van beveiligingspersoneel biedt beveiligingsdienstbedrijven volledige controle over elk aspect van hun bedrijf. Meer informatie over TrackTik
Donesafe is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor milieu, gezondheid en veiligheid om aan al je gezondheids- en veiligheidsvereisten te voldoen. Snel en eenvoudig te gebruiken voor werknemers, gemakkelijk aan te passen voor managers. Bespaar tijd en automatiseer repetitieve taken. Geschikt voor alle sectoren. Probeer het nu. Meer informatie over HSI Donesafe
Greetly is een app voor het inchecken van bezoekers voor Apple iOS- en Google Android-tablets. Greetly handelt bezoekers, leveringen, uitchecken bij de evenementregistratie en nog veel meer af. Greetly kan op eenvoudige wijze foto's van bezoekers creëren, e-handtekeningen documenteren, bezoekersbadges afdrukken en een digitaal bezoekerslogboek... Meer informatie over Greetly
VisitUs Reception is een tool voor bezoekersbeheer die wordt gebruikt om bezoekers en personeel aan te melden met behulp van een iPad, web of mobiel. Begroet bezoekers met een professionele aanmeldingservaring die is afgestemd op je bedrijf, verzend sms- en e-mailmeldingen, leg bezoekersinformatie vast, laat bezoekers geheimhoudingsovereenkomsten... Meer informatie over VisitUs Reception
Lobbipad is een iPad-oplossing voor bezoekersregistratie- en receptiebeheer voor klantgerichte bedrijven met tools voor het inchecken en registreren van bezoekers. Meer informatie over Lobbipad
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Met het bezoekersbeheer van Robin kunnen werkplekteams bezoekers die naar het kantoor komen beheren. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren. Meer informatie over Robin
Jonas Fitness is cloudgebaseerde software voor sportschoolbeheer waarmee sportscholen hun bedrijfsactiviteiten kunnen verbeteren door de klantgegevens en geautomatiseerde facturering te controleren. Meer informatie over Compete
HootBoard is een digitaal conciërgeplatform op basis van Kiosk as a Service (KaaS) dat is ontworpen om onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, hotels, ziekenhuizen, werkplekken, kantoren en andere organisaties te helpen aankondigingen, evenementen, advertenties, banen, en andere informatie intern te delen via een online prikbordkiosk. Meer informatie over HootBoard
Vizitor is een oplossing voor bezoekersbeheer met een selfservice check-in-functionaliteit voor gasten. Het cloudgebaseerde platform kan worden geïmplementeerd op tablets om het digitaal inchecken van gasten te vergemakkelijken. Het biedt ook functies zoals hostmeldingen, e-mailuitnodigingen, badgeprinten en meer. Meer informatie over Vizitor
Gaia Workspace stroomlijnt je werkplekplanning en houdt de werkruimte veilig en efficiënt. Met de Gaia Workspace-screeningtool kun je de vragenlijst over je gezondheidsstatus beantwoorden voordat je het gebouw betreedt. Gaia-afspraken vereenvoudigen het boekingsproces en elimineren heen-en-weer e-mails. Meer informatie over Gaia Workspace
Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace
Parkalot is een online reserverings- en beheersysteem voor bedrijfsparkeren waarmee gebruikers parkeerregels kunnen definiëren, parkeerplaatsen voor werknemers kunnen beheren en meer. Meer informatie over Parkalot
CoReceptionist is een cloudgebaseerd bezoekersbeheersysteem dat is ontworpen voor kleine tot grote bedrijven om registratieprocessen te helpen automatiseren, inclusief in- en uitchecken, introductie en meer. Het biedt een gecentraliseerd platform om de activiteiten van de receptie te stroomlijnen en de bezoekerservaring te verbeteren. Meer informatie over CoReceptionist
Veris is een cloudgebaseerde oplossing voor bezoekersbeheer die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het beheren van hun receptie, beveiliging, inchecken en toegang. Het platform stelt gebruikers in staat hun bezoekersregistratieproces te automatiseren, inclusief het vastleggen van foto's, het afdrukken van badges, meldingen en... Meer informatie over Veris Welcome
Inloggen voor bezoekers, contactloos inloggen, inloggen met QR-code, COVID-app, COVID-app voor het traceren van contactpersonen, inloggen van personeel, inchecken van personeel, app-logboek, digitaal inloggen, software voor bezoekersbeheer, systeem voor bezoekersbeheer, app voor bedrijfsveiligheid Meer informatie over Villo
Engage is een cloudgebaseerd bezoekers- en ledenbeheersysteem voor coworking-ruimtes. Het biedt een backend-platform voor het beheren van contracten, boekingen, facturering, ticketsysteem, bezoekers en meer, en whitelabel mobiele apps die kunnen worden aangepast voor elke coworking-ruimte. Meer informatie over Engage
Een bezoekersbeheersysteem/lobbybeheersysteem op ondernemingsniveau helpt met bezoekersregistratie, bezoekerspasuitgifte en het volgen van bezoekersbewegingen. Bezoekers worden gescreend, geregistreerd, snel ingelogd en mogen alleen toegestane gebieden bezoeken via integratie met toegangscontroleapparaten. Meer informatie over eFACiLiTY
Qwaiting is een wachtrijbeheersysteem voor fysieke rijen en walk-ins bij mkb-bedrijven. De software helpt serviceteams het hoogste niveau van klantenservice te bieden, workflows te beheren, vervolgacties te plannen en realtime gegevensinzichten te bieden. Qwaiting is een alles-in-één systeem. Probleemloze installatie en onderhoud. Meer informatie over Qwaiting
Ivana is een intelligente bezoek- en meldingsassistent voor bezoekersbeheer binnen kantoren die live ondersteuning bieden, universiteiten, zakelijke helpdesks en andere locatiegebaseerde ondersteuningsdiensten. Ivana kan de taken en verantwoordelijkheden van kantoormanagers, assistenten en receptionisten op zich nemen. Meer informatie over PRSONAS-VMS
Vizmo is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van bezoekers die het kantoor betreden door het proces van het verifiëren van telefoonnummers, het vastleggen van ID's en het afdrukken van badges te automatiseren. Ondernemingen kunnen hun kiosk aanpassen met merklogo/kleuren en vragen aanpassen op het... Meer informatie over Vizmo
Gate Key is een cloudgebaseerd bezoekersbeheersysteem dat is ontworpen om appartementencomplexen en omheinde gemeenschappen te helpen met het beheren van gasten, huisdieren en geregistreerde voertuigen. Belangrijke functies zijn onder meer een contactendatabase, gastregistratie, activiteiten volgen, incidentrapportage, gegevensexport en integraties... Meer informatie over Gate Key
Het platform biedt softwareoplossingen voor het beheren van vergaderingen, bureaus en bezoekers. Het is allemaal geïntegreerd in één vereenvoudigde stroom. Meer informatie over Pronestor
WhosOnLocation stelt organisaties in staat om mensen te beheren die werklocaties en kantoren binnenkomen en verlaten, om de veiligheid en beveiliging te verbeteren en werknemers en bedrijfsmiddelen te beschermen. Meer informatie over WhosOnLocation
DORBUK is een cloudgebaseerd systeem voor bezoekersbeheer dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bezoekersinformatie, -uitnodigingen, -aankomsten, -vertrekken en meer te beheren. Het wordt geleverd met een self-servicekiosk die draait op iOS- en Android-apparaten en gasten in staat stelt om zonder hulp in- en uit te checken. Meer informatie over DORBUK
Bisner Visitor Management is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van incheckprocessen voor bezoekers en het waarborgen van de veiligheid op de werkplek op meerdere locaties. Het stelt organisaties in staat om contactgegevens, identiteitsbewijzen en andere bezoekersinformatie in een gecentraliseerde hub vast te leggen en op te... Meer informatie over Bisner Visitor Management
Beheer afspraken, filiaalbezoeken en wachtrijen terwijl u essentiële gegevens verzamelt met het alles-in-één Customer Journey-platform van Qmatic, dat de efficiëntie, medewerkerstevredenheid en klantervaring verbetert. Meer informatie over Qmatic

Gerelateerde categorieën