Hier is onze lijst met apps voor Facility management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

371 softwareopties

Met teambuilding- en welzijnsevenementen biedt Witco een toolkit om het gevoel van verbondenheid te versterken door van het kantoor een socialere plek te maken waar werknemers in het echte leven en online contact kunnen leggen. Dankzij de Witco-app kunnen managers een holistische ervaring bieden. Meer informatie over Witco
IWMS-software (Integrated Workplace Management System) van de volgende generatie die verbinding maakt met het IoT. Best-practice FM-procesautomatisering, met mobiele apps voor eindgebruikers, schoonmakers en technici. Zeer configureerbaar, OpenBIM, Outlook-invoegtoepassing, bruikbare inzichten, ruimtebeheer, centrale database, lage bedrijfskosten,... Meer informatie over Spacewell
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
De software voor facilitair beheer van TOPdesk helpt je om al je taken en workflows snel en eenvoudig uit te voeren binnen één tool. Meer informatie over TOPdesk
[email protected] is een SaaS-toepassing, geïntegreerd met Microsoft Teams, die hybride werkbeheer ondersteunt. [email protected] vereenvoudigt de organisatie van het werk, ondersteunt flexibel werken en optimalisering van de ruimte, en versterkt de sociale banden. Meer informatie over [email protected]
Bulbthings is software voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor bedrijven in verschillende verticale sectoren, zoals de bouw, productie, horeca, transport, gezondheidszorg, onderwijs, entertainment, farmaceutica en meer. Meer informatie over Bulbthings
Facile is een app waarmee bedrijven kantoorpanden een nieuw doel kunnen geven, onvoldoende gebruikte ruimte kunnen optimaliseren, de bezettingsgraad kunnen verhogen, slimme gebouwen kunnen beheren en hun hybride teams veilige werkomstandigheden kunnen bieden door kamers en werkstations op afstand toe te wijzen, met geplande opties voor toegang en... Meer informatie over Facile
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die frontlijnteams van fabrieken helpt precies te weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen met gecentraliseerde veiligheidsprocedures, milieuchecklists, tooling en meterrapportage, onderhoudsprocedures, trainingschecklists en meer. Meer informatie over MaintainX
Luna is een whitelabel app voor werkplekervaring waarmee FM- en vastgoedteams de gebruikerservaring kunnen verbeteren. Een van de kernmodules is Book, een reserveringssysteem voor vergaderruimtes, bureaus, kluisjes, parkeerplaatsen en meer. Mix- en matchmodules zijn ook Find, Events, Travel en Help & Support. Meer informatie over Luna
Software voor facilitair beheer met inventarisregistratie, inkooporders, onderhoud, scannen van QR-codes/streepjescodes en RFID-integratie. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Een SaaS-platform voor facilitair beheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van medewerkers naar kantoor kunnen beheren. Meer informatie over WorkInSync
Ultimo EAM is een geïntegreerd softwarepakket dat oplossingen biedt voor het beheren van faciliteiten, wagenparken, onderhoud, infra-activa, IT-diensten, medische activa en veiligheid. Het pakket is geschikt voor sectoren zoals productie, logistiek, gezondheidszorg, vrije tijd, overheid, onderwijs, milieu en energie. Meer informatie over Ultimo Enterprise Asset Management
ParkOffice is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van het parkeerreserveringsproces op meerdere locaties. Werkgevers kunnen personeel en parkeerplaatsen voor gasten toewijzen met behulp van een algoritme op basis van informatie zoals werkschema's, anciënniteit, reistijden en gezondheid van de... Meer informatie over Wayleadr
Brivo Access is wereldleider op het gebied van mobiel, cloudgebaseerd toegangscontrolebeheer en slimme ruimteplatforms voor commercieel onroerend goed, meergezinswoningen en grote gedistribueerde ondernemingen. Meer informatie over Brivo Access
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
Ungerboeck biedt een end-to-end softwareoplossing voor evenement- en locatiebeheer met CRM, boeking, registratie, mobiel, websites, rapportage en financiële gegevens. Meer informatie over Ungerboeck Software
audits.io is een volledig aanpasbare facilitaire beheertool die op alle apparaten werkt - zowel online als offline. Voer onderweg audits en controles uit, geef extra informatie met afbeeldingen en bijlagen en wijs CAPA's toe aan de juiste mensen. Probeer de gratis proefversie vandaag nog uit. Meer informatie over Falcony
PackageX is een cloudgebaseerde pakketbeheeroplossing die tools biedt voor het volgen en automatiseren van leveringen, zodat ze nooit vermist raken of gestolen worden. Het platform maakt gebruik van het scannen van streepjescodes, meldingen en statusupdates om workflows voor pakketlevering en -verzameling te stroomlijnen. Meer informatie over PackageX Receive
Matrix Engine is een online oplossing voor het onderhoud en beheer van apparatuur en middelen, geschikt voor alle sectoren en bedrijfsgroottes. Bedrijven kunnen interventies, voorraad, kosten en human resources beheren en controleren. Het is alleen beschikbaar voor Frans- en Spaanstalige gebruikers. Meer informatie over Matrix Engine GMAO
Felix is cloudgebaseerde software voor facilitair beheer waarmee serviceproviders en andere bedrijven de toestand van apparatuur en machines kunnen bewaken met behulp van beoordelingen, inspecties en rapporten. Het stelt gebruikers in staat GPS-coördinaten vast te leggen, afbeeldingen bij te voegen en via mobiele apparaten inspecties uit te voeren. Meer informatie over Felix
Microsoft Visio is een oplossing voor diagramvorming, procesmodellering en gegevensvisualisatie die communicatie van complexe informatie mogelijk maakt via aan gegevens gekoppelde diagrammen Meer informatie over Visio
Procore is constructiebeheersoftware dat bedrijven helpt de projectefficiëntie en aansprakelijkheid te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen. Meer informatie over Procore
Platform voor facilitair beheer, cloudgebaseerd met mobiele apps. Het is gemakkelijk te gebruiken, instelbaar en betaalbaar. Vraag vandaag nog een demo en een offerte aan. Meer informatie over Asset Panda
UpKeep is mobiele software voor onderhoudsbeheer voor faciliteiten waarmee gebruikers hun team kunnen beheren, werkorders kunnen toewijzen, apparaten kunnen synchroniseren en meer. Meer informatie over UpKeep
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies. Meer informatie over mHelpDesk
Easy Storage Solutions biedt software voor het beheer van self-storage voor kleine tot middelgrote opslagfaciliteiten. Meer informatie over Easy Storage Solutions
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning, facturering, klanten en offertes kunnen beheren en meer. Meer informatie over Jobber
Sine is een online incheckbeheeroplossing voor het volgen van bezoekers en aannemers van bouwbedrijven, industriële faciliteiten, ziekenhuizen en meer. Meer informatie over Sine
Fiix, een bedrijf van Rockwell Automation, is een uitstekende manier om werk, bedrijfsmiddelen en onderdelen te beheren. Krijg een 360-gradenoverzicht van kosten, planningen, KPI's en meer. Verbeter de prestaties van bedrijfsmiddelen en verhoog de uptime met cloudgebaseerde en mobiele capaciteiten, AI-gestuurde inzichten en de mogelijkheid om... Meer informatie over Fiix
Fracttal is een cloudgebaseerd CMMS en EAM (Enterprise Asset Management). Met Fracttal kunnen bedrijven alle aspecten van onderhoudsbeheer volgen, zoals apparatuur, leveranciers, technici, planningen, reserveonderdelen, kosten, werkorders, noodsituaties en meer. Meer informatie over Fracttal
ArcGIS van Esri is een geïntegreerd softwarepakket voor een geografisch informatiesysteem (GIS) dat een conform platform biedt voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten, waarbij ArcGIS Online een webgebaseerde oplossing biedt die overal en altijd toegankelijk is voor het creëren en delen van 3D-kaartvisualisaties. Meer informatie over ArcGIS
eSPACE is een webgebaseerde softwareoplossing voor faciliteitenbeheer die functies biedt zoals evenementenbeheer, werkorderbeheer, levenscyclusplanning en integraties met belangrijke bouwsystemen. Meer informatie over eSPACE
Facilities Management eXpress (FMX) is webgebaseerde software voor faciliteitenbeheer voor vastgoedbeheer, scholen, religieuze organisaties, overheidsinstellingen en meer. Meer informatie over FMX
Het plannen van afspraken was nog nooit zo eenvoudig. Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Meer informatie over Booksy
Hippo CMMS is eenvoudige en gebruiksvriendelijke onderhoudssoftware die geschikt is voor bedrijven in de productie, gezondheidszorg, horeca, scholen en meer. Een onbeperkt aantal gebruikers, een eenvoudig interface-ontwerp en een klantgerichte benadering maken van Hippo een leider in de CMMS-markt. Neem contact op met Hippo voor een gratis demo of... Meer informatie over Hippo CMMS
Volg het bezoekersverkeer van je kantoor. Volledig aanpasbaar, op sms en e-mail gebaseerd, tweerichtingscommunicatiesysteem met afdrukken van badges. Voor kantoren met 1 tot meer dan 3000 werknemers. Meer informatie over The Receptionist for iPad
Maintenance Connection is een CMMS ontworpen om onderhoudsprofessionals te helpen, de kosten te volgen en te beheren en waardevolle inzichten in projecten te bieden. De oplossing ondersteunt verschillende sectoren bij het beheren van middelen en inventaris, het volgen van bestellingen, preventief onderhoud, en het beheren van serviceaanvragen. Meer informatie over Maintenance Connection
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
eMaint CMMS helpt facilitaire teams bij het verminderen van de backlog en het verlagen van de onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint CMMS
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
TimeTap is een geautomatiseerde oplossing voor het plannen van afspraken voor op afspraak gebaseerde bedrijven waarmee klanten hun eigen afspraken en boekingen kunnen beheren. Meer informatie over TimeTap
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om complexe inspecties, audits en andere taken met vertrouwen uit te voeren op hun mobiele... Meer informatie over ProntoForms
Limble CMMS is a web-based and mobile computerized maintenance management system (CMMS) designed for businesses with facilities of all sizes across a variety of industries. Key features include asset management, preventative maintenance management, and work order management. Meer informatie over Limble CMMS
Maxpanda CMMS-software biedt tools zoals geïntegreerd middelenbeheer, voorraadbeheer en preventief onderhoud. Organiseer de dagelijks binnenkomende werkorderverzoeken, preventieve onderhoudsroutines en meterstanden voor een onbeperkt aantal gebruikers inclusief personeel. Meer informatie over Maxpanda CMMS
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden. Meer informatie over Asset Essentials
Voorzie je frontlinie van een inspectie-oplossing die ze binnen enkele minuten kunnen aanleren, zodat je vanaf elke locatie je operationele activiteiten kunt beheren. iAuditor wordt gebruikt om meer dan 1 miljoen inspecties per maand uit te voeren in alle sectoren voor veiligheid, kwaliteitscontrole en operationele activiteiten. Meer informatie over iAuditor
Ganttic is een hulpmiddel voor middelen- en projectportfolioplanning dat een gratis versie biedt voor maximaal 10 middelen die worden gebruikt. Als online Gantt-diagramsoftware geeft Ganttic je een zo goed mogelijk overzicht van je plannen die toegankelijk is op al je apparaten. Meer informatie over Ganttic
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak

Gerelateerde categorieën