Hier is onze lijst met apps voor Telefonie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

146 softwareopties

Sorteren op
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde telefoniesoftware die klaar is voor gebruik met één druk op de knop, voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Cloud PBX is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen met het beheer van oproepdoorschakeling, voicemailmeldingen en uniforme berichten. Met Cloud PBX kunnen gebruikers bestaande VoIP- en IP-telefoons met internet verbinden om opgenomen spraakberichten naar meerdere bestemmingen te routeren. Meer informatie over Axiom
Sabienzia is cloudgebaseerde software voor contactcenters waarmee bedrijven hun klantenserviceactiviteiten kunnen stroomlijnen via meerdere communicatiekanalen. Functies zijn toegang op afstand, prestatiestatistieken, teamsamenwerking, automatische oproepdistributie en gegevensbeheer. Meer informatie over Sabienzia
Bitrix24 is een gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om ultramoderne telefonische activiteiten op te zetten. Het biedt telefoonnummers in meer dan 90... Meer informatie over Freshcaller
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Profiteer van uitgebreide softwarefunctionaliteit voor callcenters vanuit Zendesk, Salesforce en Desk.com met de Talkdesk CTI-widget. Meer informatie over Talkdesk
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Sms-berichtenservice voor marketingwaarschuwingen, verkoopevenementen, kortingsbonnen, meldingen en afspraakherinneringen Meer informatie over Textedly
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
CallHippo is een virtueel telefoonsysteem dat gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
8x8 Virtual Office biedt slimmere, efficiëntere manieren om contact te onderhouden met klanten en werknemers. 8x8 Virtual Office levert een krachtig platform voor unified communications dat één oplossing biedt voor spraak, video en chat op elk apparaat, altijd en overal. Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Google Voice is a phone system and call management software that integrates with your Gmail account and allows you to send voicemails to landlines, mobile and electronic numbers at a click. Google Voice is low cost and converts SMS to email as well as call logging and call screening. Meer informatie over Google Voice
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Ondersteun je bedrijfsactiviteiten en begin met het bouwen van je communicatie-oplossing met een aangepast telefoniesysteem. Meer informatie over MessageBird
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek. Meer informatie over EZ Texting
LoopUp is een premium oplossing voor vergaderingen op afstand die leidt tot betere, productievere telefonische vergaderingen. Door de combinatie van audiobetrouwbaarheid met een eenvoudige gebruikerservaring en krachtige samenwerkingsfuncties biedt LoopUp een conferentieoplossing van wereldklasse die je gebruikers en gasten zullen waarderen. Meer informatie over LoopUp
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Ooma Office is een cloudgebaseerde zakelijke VoIP-oplossing die is ontworpen om kleine ondernemingen te helpen bij het beheren en doorverbinden van gesprekken en voicemails vanaf elke locatie via mobiele apparaten. Het platform biedt functies zoals een virtuele receptionist, doorverbonden gesprekken, conferenties, kiezen van toestelnummers,... Meer informatie over Ooma Office
De telefoondienst die je nodig hebt voor een betaalbare prijs, bellen en gebeld worden via je website, virtueel telefoonnummer en nog veel meer. Meer informatie over Toky
Myphoner is een frisse nieuwe kijk op hoe software voor contact via de telefoon en vervolgacties op prospects moet worden uitgevoerd. Dit platform is erop gericht je gebruiksvriendelijke software te bieden, maar met alle tools die je nodig hebt om een succesvol team te runnen. Je zult niet geloven hoe eenvoudig het is en hoe gefocust je kunt zijn. Meer informatie over Myphoner
Intulse is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat is ontworpen om organisaties te helpen processen voor inkomende en uitgaande communicatie te stroomlijnen door telefoonoplossingen te bieden. Belangrijke functies zijn onder meer teamsamenwerking, wachtrijbeheer, vergadergesprekken, voicemail, nummeroverzetting en rapportage. Meer informatie over Intulse
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Met Call Loop kan je eenvoudig bulk sms-marketingcampagnes en spraakuitzendingen verzenden naar tien- of tienduizend contacten met slechts enkele klikken. Meer informatie over Call Loop
Dankzij de telefoniemogelijkheden van MightyCall is zakelijke communicatie betrouwbaarder dan ooit. Met tientallen functies kun je er zeker van zijn dat elk aspect van de communicatie van je bedrijf soepel verloopt. Meer informatie over MightyCall
Laat je medewerkers inkomende en uitgaande oproepen afhandelen via het webplatform (WebRTC) of de softphone. Supervisors kunnen moeiteloos medewerkers, wachtrijen, PBX-extensies, kiesplannen, interactieve-spraakherkenningsprojecten en meer beheren dankzij de gebruiksvriendelijke webinterface van XCALLY, met verschillende realtime dashboards en... Meer informatie over XCALLY
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
Bekroond en zeer betrouwbaar cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee kleine bedrijven de kosten verlagen en de productiviteit van werknemers verhogen. Dankzij aanvullende mobiele desktop-apps blijven gebruikers naadloos verbonden. Unite wordt ondersteund door 24/7 assistentie (gecertificeerd door J.D. Power) en een serviceniveauovereenkomst die een... Meer informatie over Intermedia Unite
Een geavanceerde geautomatiseerde spraakberichtendienst om je eigen audio op te nemen of het bedrijf kan tekst voor je omzetten naar spraak. Stel de IVR in en stuur oproepen door. Volg elk gesprek. Meer informatie over CallHub
Integreer je verkoop- en servicegesprekken eenvoudig en betaalbaar met Salesforce en Desk.com. Registreren en opnemen van oproepen. Bekijk klantrecords samen met inkomende oproepen. Meer informatie over Vonage Contact Center
DialMyCalls is een oplossing voor bulkberichten die onderwijsinstellingen, religieuze organisaties en bedrijven helpt om tekst-, spraak- en e-mailberichten uit te zenden naar individuen en groepen. Beheerders kunnen de tekst-naar-spraak-technologie gebruiken om audioberichten in meerdere stemmen en talen te creëren. Meer informatie over DialMyCalls
Een tweede telefoonnummer zonder een tweede telefoon, dat beter werkt dan VoIP of cloudgebaseerde opties. Meer informatie over Sideline
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Matrix
Complete business phone system. Comprehensive PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Meer informatie over Spoke Phone
wolkvox helps contact centers manage communication via mobile devices, landlines, video calls, email, SMS, and more on a unified portal. Users can handle interactions across various social media channels and web chat applications like Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, Line, and Telegram. Meer informatie over wolkvox
Phone.com is het toonaangevende cloudgebaseerde telefoonbedrijf dat zich richt op de behoeften van het MKB en ondernemers. Naast het aanbieden van verschillende oplossingen, levert Phone.com bekroonde, in de VS gevestigde klantenondersteuning aan meer dan 30.000 klanten in heel Amerika. Meer informatie over Phone.com
De cloudgebaseerde IP-telefoonsystemen van Evolve IP bieden een gehoste PBX van zakelijke kwaliteit zodat je bedrijf zich niet langer meer bezig hoeft te houden met het beheren van providers, hardware en leveranciers. Meer informatie over IP Phone System
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Telefoniesoftware die is ontworpen om je klantenservice te versterken. Channels integreert met je favoriete platforms zoals Shopify en Pipedrive en verzamelt daarin opgeslagen gegevens. Wanneer je klanten vervolgens bellen, toont Channels je alle gegevens, zodat je meteen ter zake kunt komen. Meer informatie over Channels
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Het verkoopversnellingsplatform van Playbooks biedt: • Zichtbaarheid: weet wat je verkopers doen en wat er werkt. • Productiviteit: verhoog belangrijke statistieken met gebruiksvriendelijke tools en motivatie. • Effectiviteit: verkoop meer door vertegenwoordigers te richten op deals die het meest waarschijnlijk zullen sluiten. Meer informatie over Playbooks
Asterisk is een open source kader dat helpt bij het bouwen van communicatietoepassingen en wordt gebruikt door kleine, middelgrote en grote bedrijven en overheden over de hele wereld. Meer informatie over Asterisk
Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening. Meer informatie over Zadarma
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
Every SendHub account comes with a new business line in the area code of your choice. We also give you the option to port in an existing line. Meer informatie over SendHub
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
uContact is a contact center solution designed to provide inbound, outbound & blended call centers with multiple channels to manage sales & customer care Meer informatie over uContact
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organisations of all sizes to simplify their customer service and team collaboration. Meer informatie over Acefone
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over VirtualPBX
SEP (SpitFire Enterprise Predictive) is web-based software voor callcenters die tools biedt om gemengde inkomende en uitgaande callcentercampagnes te lanceren. Meer informatie over SpitFire
Ontvang een hoogwaardige VoIP-oplossing die in je browser draait en binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Profiteer van lokale tarieven in >60 landen vanaf $ 99 per gebruiker/per maand met een tarief van $ 0,02 naar gebruik. Meer informatie over Dixa
A data collection software that provides organizations with telephone, face-2-face, and internet research from one centralized cloud-platform Meer informatie over Dub InterViewer
BroadVoice b-Hive is everything you need and anywhere you want to go! Untether your team from their desk phones and give them the power to provide deeper customer experiences and seize on opportunities more effectively. Meer informatie over BroadVoice Cloud PBX
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
Onbeperkt bellen in de VS en Canada. Goed beoordeelde uptime binnen de sector. Meerdere vermeldingen in het Gartner Magic Quadrant als visionair. Meer informatie over PanTerra Networks
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Fonality is a business VoIP and unified communications solution with both pure cloud-hosted and hybrid options, and offers users native iOS and Android apps Meer informatie over Comm-unity
Ring4 is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het genereren van een tweede telefoonlijn voor bellen en sms'en. Belangrijkste functies omvatten labels, oproepopname, nummerportering, lokaal/internationaal bellen, nummerherkenning en blokkering van spamoproepen. Meer informatie over Ring4
eXsight Call Accounting is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van technologiekosten en unified communications met optionele uitbestede managed services. Meer informatie over eXsight
De callcentertoepassing van Dialing Innovations is een voorspellende belfunctie en geautomatiseerde tool voor uitgaande gesprekken voor callcenters, ontworpen om bij callcenteractiviteiten te helpen door het automatiseren van taken zoals leadprioritering, gespreksverdeling, gespreksopname, antwoordapparaatdetectie, kostenbewaking en meer. Meer informatie over Dialing Innovations Call Center Application Suite
Talkroute is a virtual phone system designed to help businesses manage voicemail, route calls and communicate with customers via various channels. It offers an audio library, which includes several prompts for agents to create custom greetings for clients. Meer informatie over Talkroute
eVoice is a virtual phone system and PBX tool for small and medium sized businesses. eVoice provides users with new phone numbers, or it takes your existing phone numbers, adds the ability to use a range of features such as auto-receptionist, recorded greetings, voicemails, conferencing and more. Meer informatie over eVoice
Yodel is a cloud-based business phone system designed to help teams manage inbound and outbound calls via Slack using existing phone numbers. It lets customer service representatives view which members are on active calls, and join conference calls to facilitate communication across organizations. Meer informatie over Yodel
Ninja Number is a business phone line that works on your smartphone, managing your phone calls and texts while you work. It's leading edge technology that incorporates live virtual agents on demand and a chatbot powered by artificial intelligence to answer customer's FAQ's. Meer informatie over Ninja Number
CircleLoop is a cloud-based,self-serviced business telephony software system with native desktop, and mobile apps, boasting features including UK and international number support, personalized voicemail, call transfer, call recording, SMS integration, smart notifications, contact management and more Meer informatie over CircleLoop
Flowroute is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren, implementeren en beheren van een verenigd systeem voor spraak-, sms-, mms- en faxgebaseerde communicatie. Het platform wordt geleverd met een SIP-trunking-module waarmee bedrijven meerdere spraakoproepen kunnen afhandelen met lokale en gratis nummers. Meer informatie over Flowroute
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Meer informatie over Ringio
Brring is een cloudgebaseerde oplossing voor leadgeneratie die verkoopteams helpt met telefonisch vergaderen, prospecten bellen en betrokkenheid. Belangrijke functies zijn onder meer herinneringsberichten, een contactendatabase, een activiteitendashboard, oproepplanning, agenda-integratie, oproepgeschiedenis en rapportage. Meer informatie over Brring
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
VoiceShot is an auto attendant cloud phone software that helps businesses manage call forwarding, transfer, screening, and reporting on a centralized platform. It enables users to create pre-recorded greetings and automatically deliver all voicemails to linked email addresses in WAV file format. Meer informatie over VoiceShot

Gerelateerde categorieën