Hier is onze lijst met apps voor IVR-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

100 softwareopties

Sorteren op
Deze functie verbetert de kwaliteit van de diensten die door je callcenter worden geleverd. Het automatiseert workflows, zodat je je callcenter efficiënter kunt beheren. Meer informatie over CloudTalk
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
IVR, Virtual Agent, Outbound IVR Dialer, ACD. Highly configurable. Flexible integration. Easy to deploy & Easy to manage. Meer informatie over VoiceGuide IVR
Bitrix24 is een gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Verspil geen kostbare beltijd meer aan iets wat een IVR-menu beter kan afhandelen. Meer informatie over Aircall
Met de ontwerpfunctie voor interactieve spraakherkenning op basis van slepen en neerzetten kun je verschillende interactieve spraakherkenningsprojecten creëren, van complex tot eenvoudig, bijvoorbeeld om oproepen naar de juiste afdelingen te leiden of 24/7 self-servicetoepassingen te bieden. Meer informatie over XCALLY
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller combineert functies zoals IVR op één niveau en op meerdere niveaus, en geavanceerde capaciteiten zoals IVR en IVR CSAT met spraakfunctionaliteit om je te helpen bij het opzetten van ultramodern... Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Routee, aangedreven door AMD Telecom, biedt web- en API-Communication as a Service-oplossingen om de communicatiecapaciteiten tussen mensen, toepassingen, bedrijven en technologie uit te breiden en te vereenvoudigen. Organisaties kunnen vormen van berichten, spraak en verificatie gebruiken. Meer informatie over ROUTEE
Botmock is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt voor het ontwerpen en bouwen van chatbots met AI voor meerdere communicatiekanalen. Supervisors kunnen conversatieworkflows aanpassen met behulp van een editor op basis van slepen en neerzetten en teamleden om feedback vragen. Meer informatie over Botmock
Geen wachttijden meer, je klanten kunnen de juiste bestemming bereiken zonder te hoeven wachten. Stel je IVR in met TalkChief, upload je mediamuziek en configureer nu je lijnopties. Voeg IVR toe aan je gespreksstroom om het beste uit je activiteiten te halen. Meer informatie over TalkChief
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Configureer gemakkelijk je multi-level IVR om ervoor te zorgen dat elke beller naar de juiste medewerker, team of afdeling wordt doorgestuurd. Meer informatie over Talkdesk
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een cloudgebaseerde oplossing voor interactieve spraakherkenning die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse.... Meer informatie over CallHippo
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Beheer je buitendienstbedrijf met Workiz, voorheen Send A Job. Je kunt opdrachten inplannen en hun status in realtime bijhouden, documenten creëren en verzenden, betalingen ontvangen en statistieken opvragen. Meer informatie over Workiz
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Bouw moeiteloos een IVR-menu dat communiceert met bellers, informatie verzamelt en oproepen doorstuurt naar de meest geschikte mensen binnen je team. Meer informatie over MessageBird
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Intelligente interactieve spraakherkenning stuurt binnenkomende spraakberichten en digitale Salesforce-kanalen op dynamische wijze door op basis van alles wat er over een klant bekend is. Meer informatie over Vonage Contact Center
Asia’s leading cloud communication platform transforming CX efforts of 4500+ businesses. Enterprises from Flipkart to Gojek use Exotel to reliably handle and scale engagement during peak business periods. Its remote-ready solution for cloud telephony, SMS or VoIP can be deployed in 30 minutes. Meer informatie over Exotel
De software van Connect First biedt contactcenteroplossingen voor inkomende/uitgaande oproepen, IVR-klantenbinding en callcenters. Meer informatie over Connect First
Bouw moeiteloos eenvoudige of complexe dynamische gespreksworkflows met de gebruiksvriendelijke IVR-bouwer op basis van slepen en neerzetten van 3CLogic. Maak gebruik van gegevens uit elk CRM- of klantenserviceplatform voor begeleide oproeproutering naar de medewerker die het best geschikt is om de klant te helpen. Meer informatie over 3CLogic
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Easy creation of IVR's and Chatbots with wolkvox that allows to combine components, functionalities and artificial intelligence to develop in Diagram Studio, you can configure routing engines in an agile and simple way through the integration of cognitive components such as ASR, TTS and Dialog Flow. Meer informatie over wolkvox
Spoke Phone turns mobile phones into your business phone system / PBX. You get comprehensive PBX/phone system features and more, in a simple to use app on you and your mobile phones. Ideal for companies from 3 to 1000 employees with mobile and remote workers. You won't need desk phones anymore! Meer informatie over Spoke Phone
Telefoniesoftware die is ontworpen om je klantenservice te versterken. Met Channels kun je een aanpasbaar IVR-systeem creëren om je bellers altijd met de juiste medewerker te verbinden. Je hoeft ze niet meer door te verwijzen of in de wacht te zetten. Meer informatie over Channels
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organizations of all sizes to simplify their customer service and team collaboration. Meer informatie over Acefone
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
Improve your customer experience using a complete IVR to automate activities and free your agents. With a simple workflow designer, create your own experience. Meer informatie over uContact

Gerelateerde categorieën