Hier is onze lijst met apps voor IVR-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
69 softwareopties
Deze functie verbetert de kwaliteit van de diensten die door je callcenter worden geleverd. Het automatiseert workflows, zodat je je callcenter efficiënter kunt beheren.
Meer informatie over CloudTalk
Squaretalk is een krachtig en veelzijdig cloudgebaseerd communicatieplatform met eenvoudige automatiseringen en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf.
Koppel je favoriete tools zoals Zoho, Salesforce of andere populaire CRM's dankzij de native integraties of aangepaste API.
Meer informatie over Squaretalk
Zendesk biedt een volledig geïntegreerd callcenter dat rechtstreeks in het ondersteuningsplatform is ingebouwd. Medewerkers kunnen oproepen afhandelen in dezelfde werkruimte als alle andere kanalen. Dit cloudgebaseerde ondersteuningsplatform geeft hen volledige context over de klantgeschiedenis om de meest complexe en dringende problemen sneller...
Meer informatie over Zendesk Suite
Geweldige klantenservice begint met betere callcentersoftware.
Meer informatie over LiveAgent
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer.
Meer informatie over RingCentral MVP
Bitrix24 is een gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven.
Meer informatie over Bitrix24
Configureer gemakkelijk je multi-level IVR om ervoor te zorgen dat elke beller naar de juiste medewerker, team of afdeling wordt doorgestuurd.
Meer informatie over Talkdesk
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste...
Meer informatie over GoTo Connect
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
CallHippo is een cloudgebaseerde oplossing voor interactieve spraakherkenning die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse....
Meer informatie over CallHippo
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes.
Meer informatie over Weave
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en...
Meer informatie over Twilio
Verspil geen kostbare beltijd meer aan iets wat een IVR-menu beter kan afhandelen.
Meer informatie over Aircall
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één.
Meer informatie over Kixie PowerCall
Beheer je buitendienstbedrijf met Workiz, voorheen Send A Job. Je kunt opdrachten inplannen en hun status in realtime bijhouden, documenten creëren en verzenden, betalingen ontvangen en statistieken opvragen.
Meer informatie over Workiz
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen.
Meer informatie over PhoneBurner
Bouw moeiteloos een IVR-menu dat communiceert met bellers, informatie verzamelt en oproepen doorstuurt naar de meest geschikte mensen binnen je team.
Meer informatie over MessageBird
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps.
Meer informatie over UJET
Met JustCall kun je IVR-systemen activeren om een interactief menu voor je klanten te creëren en de belasting van oproepen en escalaties tot een minimum te beperken.
Meer informatie over JustCall
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters.
Meer informatie over Bright Pattern
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer.
Meer informatie over Toky
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
Met de ontwerpfunctie voor interactieve spraakherkenning op basis van slepen en neerzetten kun je verschillende interactieve spraakherkenningsprojecten creëren, van complex tot eenvoudig, bijvoorbeeld om oproepen naar de juiste afdelingen te leiden of 24/7 self-servicetoepassingen te bieden.
Meer informatie over XCALLY
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface.
Meer informatie over InfoFlo
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt
Meer informatie over Ameyo
Lifesize is een tool voor audio-, web- en videoconferenties die ondersteuning biedt voor chatfunctionaliteit, een geïntegreerde, op zoeken gebaseerde namenlijst, en opname en delen van videogesprekken.
Meer informatie over Lifesize
Intelligente interactieve spraakherkenning stuurt binnenkomende spraakberichten en digitale Salesforce-kanalen op dynamische wijze door op basis van alles wat er over een klant bekend is.
Meer informatie over Vonage Contact Center
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties.
Meer informatie over FluentStream
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en...
Meer informatie over ZIWO
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of...
Meer informatie over Kavkom
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd.
Meer informatie over AVOXI
Bouw moeiteloos eenvoudige of complexe dynamische gespreksworkflows met de gebruiksvriendelijke IVR-bouwer op basis van slepen en neerzetten van 3CLogic. Maak gebruik van gegevens uit elk CRM- of klantenserviceplatform voor begeleide oproeproutering naar de medewerker die het best geschikt is om de klant te helpen.
Meer informatie over 3CLogic
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer.
Meer informatie over Call Center Studio
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen.
Meer informatie over CloudCall
Telefoniesoftware die is ontworpen om je klantenservice te versterken. Met Channels kun je een aanpasbaar IVR-systeem creëren om je bellers altijd met de juiste medewerker te verbinden. Je hoeft ze niet meer door te verwijzen of in de wacht te zetten.
Meer informatie over Channels
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking.
Meer informatie over VoIPstudio
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller combineert functies zoals IVR op één niveau en op meerdere niveaus, en geavanceerde capaciteiten zoals IVR en IVR CSAT met spraakfunctionaliteit om je te helpen bij het opzetten van ultramodern...
Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer.
Meer informatie over CloudAgent
NUACOM biedt een alles-in-één cloudgebaseerd telefoonsysteem voor mkb-bedrijven die een moderne, volledig schaalbare oplossing voor zakelijke communicatie nodig hebben. Het platform biedt meer dan 50 zakelijke functies om de productiviteit te verhogen, afdelingen te verbinden en telefonie voor alle locaties te centraliseren.
Meer informatie over NUACOM
Global Call Forwarding biedt internationale gratis nummers, lokale telefoonnummers en spraakoplossingen voor ondernemingen uit de meeste landen over de hele wereld.
Meer informatie over Global Call Forwarding
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter.
Meer informatie over CallFire
Routee, aangedreven door AMD Telecom, biedt web- en API-Communication as a Service-oplossingen om de communicatiecapaciteiten tussen mensen, toepassingen, bedrijven en technologie uit te breiden en te vereenvoudigen. Organisaties kunnen vormen van berichten, spraak en verificatie gebruiken.
Meer informatie over ROUTEE
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen.
Meer informatie over CallShaper
Vocalcom Hermes360 is een omnichannel contactcenteroplossing die medewerkers de slimme functies biedt die ze nodig hebben om klanten op alle kanalen relevante reacties te geven.
Meer informatie over Vocalcom Hermes360
De callcentertoepassing van Dialing Innovations is een voorspellende belfunctie en geautomatiseerde tool voor uitgaande gesprekken voor callcenters, ontworpen om bij callcenteractiviteiten te helpen door het automatiseren van taken zoals leadprioritering, gespreksverdeling, gespreksopname, antwoordapparaatdetectie, kostenbewaking en meer.
Meer informatie over Dialing Innovations Call Center Application Suite
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer.
Meer informatie over Infobip
Geen wachttijden meer, je klanten kunnen de juiste bestemming bereiken zonder te hoeven wachten. Stel je IVR in met TalkChief, upload je mediamuziek en configureer nu je lijnopties. Voeg IVR toe aan je gespreksstroom om het beste uit je activiteiten te halen.
Meer informatie over TalkChief