Hier is onze lijst met apps voor IVR-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

89 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
Deze functie verbetert de kwaliteit van de diensten die door je callcenter worden geleverd. Het automatiseert workflows, zodat je je callcenter efficiënter kunt beheren. Meer informatie over CloudTalk
Voorspellende nummerselectie en telefoniesoftware voor telemarketeers
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Omnichannel contactcenterbeheer
Met de ontwerpfunctie voor interactieve spraakherkenning op basis van slepen en neerzetten kun je verschillende interactieve spraakherkenningsprojecten creëren, van complex tot eenvoudig, bijvoorbeeld om oproepen naar de juiste afdelingen te leiden of 24/7 self-servicetoepassingen te bieden. Meer informatie over XCALLY
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Cloud-telefonie voor verkoop
Telefoniesoftware die is ontworpen om je klantenservice te versterken. Met Channels kun je een aanpasbaar IVR-systeem creëren om je bellers altijd met de juiste medewerker te verbinden. Je hoeft ze niet meer door te verwijzen of in de wacht te zetten. Meer informatie over Channels
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller combineert functies zoals IVR op één niveau en op meerdere niveaus, en geavanceerde capaciteiten zoals IVR en IVR CSAT met spraakfunctionaliteit om je te helpen bij het opzetten van... Meer informatie over Freshcaller
Unified communications en transactionele e-mails
Routee, aangedreven door AMD Telecom, biedt web- en API-Communication as a Service-oplossingen om de communicatiecapaciteiten tussen mensen, toepassingen, bedrijven en technologie uit te breiden en te vereenvoudigen. Organisaties kunnen vormen van berichten, spraak en verificatie gebruiken. Meer informatie over ROUTEE
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip

INO CX

(0)
Omnichannel contact center solution
INO CX is a cloud-based omnichannel call center software, which helps businesses aggregate customer interactions from various channels such as voice, SMS, email, chat in a centralized platform. Meer informatie over INO CX
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Configureer gemakkelijk je multi-level IVR om ervoor te zorgen dat elke beller naar de juiste medewerker, team of afdeling wordt doorgestuurd. Meer informatie over Talkdesk
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Business Phone and IP telephony system
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
Virtueel telefoonsysteem voor teams in verkoop, marketing en ondersteuning
CallHippo is een cloudgebaseerde oplossing voor interactieve spraakherkenning die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse.... Meer informatie over CallHippo
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
De populaire keuze om meer opdrachten te winnen en sneller betaald te krijgen
Beheer je buitendienstbedrijf met Workiz, voorheen Send A Job. Je kunt opdrachten inplannen en hun status in realtime bijhouden, documenten creëren en verzenden, betalingen ontvangen en statistieken opvragen. Meer informatie over Workiz
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Bedrijfsbreed cloudgebaseerd communicatieplatform
Bouw moeiteloos een IVR-menu dat communiceert met bellers, informatie verzamelt en oproepen doorstuurt naar de meest geschikte mensen binnen je team. Meer informatie over MessageBird
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
100% cloud phone for startups and SMBs
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
SMS survey software for the healthcare and eCommerce sectors
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
Intelligente interactieve spraakherkenning stuurt binnenkomende spraakberichten en digitale Salesforce-kanalen op dynamische wijze door op basis van alles wat er over een klant bekend is. Meer informatie over Vonage Contact Center
De alles-in-één oplossing voor contactcenters en het volgen van oproepen
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Omnichannel cloudgebaseerd contactcenter
De software van Connect First biedt contactcenteroplossingen voor inkomende/uitgaande oproepen, IVR-klantenbinding en callcenters. Meer informatie over Connect First
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
Bouw moeiteloos eenvoudige of complexe dynamische gespreksworkflows met de gebruiksvriendelijke IVR-bouwer op basis van slepen en neerzetten van 3CLogic. Maak gebruik van gegevens uit elk CRM- of klantenserviceplatform voor begeleide oproeproutering naar de medewerker die het best geschikt is om de klant te helpen. Meer informatie over 3CLogic
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Turn mobile phones into a cloud business phone system / PBX.
Spoke Phone turns mobile phones into your business phone system / PBX. You get comprehensive PBX/phone system features and more, in a simple to use app on you and your mobile phones. Ideal for companies from 3 to 1000 employees with mobile and remote workers. You won't need desk phones anymore! Meer informatie over Spoke Phone
Communication management system for contact centers
Easy creation of IVR's and Chatbots with wolkvox that allows to combine components, functionalities and artificial intelligence to develop in Diagram Studio, you can configure routing engines in an agile and simple way through the integration of cognitive components such as ASR, TTS and Dialog Flow. Meer informatie over wolkvox
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Gehost zakelijk telefoonsysteem
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Alles-in-één software voor contactcenters
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Cloudgebaseerd contactcenter voor inkomende, uitgaande en gemengde communicatie
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
Improve your customer experience using a complete IVR to automate activities and free your agents. With a simple workflow designer, create your own experience. Meer informatie over uContact
VoIP-telefoonserviceprovider voor medewerkerscommunicatie
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
A phone system trusted by modern businesses
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organisations of all sizes to simplify their customer service and team collaboration. Meer informatie over Acefone
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
Telefonie- en callcenter-app
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
CRM, call center and telephony software
Snapforce combines CRM, call center and telephony to offer a complete CRM with an integrated phone system, ACD, IVR and call center reports. Meer informatie over Snapforce
Digital self-service solutions for IVR, text and mobile.
Aspect CXP Pro lets enterprises design, develop, deploy and manage customer self-service solutions on IVR, text, and mobile channels. Meer informatie over Aspect CXP Pro
Conversational AI platform
Conversational AI platform and autonomous contact center management software. The provides always-on and flexible call center capacity for customer service with voice AI. Meer informatie over Replicant
Voorspellende belfunctie en gespreksautomatisering voor callcenters
De callcentertoepassing van Dialing Innovations is een voorspellende belfunctie en geautomatiseerde tool voor uitgaande gesprekken voor callcenters, ontworpen om bij callcenteractiviteiten te helpen door het automatiseren van taken zoals leadprioritering, gespreksverdeling, gespreksopname, antwoordapparaatdetectie, kostenbewaking en meer. Meer informatie over Dialing Innovations Call Center Application Suite
Omnichannel contact management with compliance
Noble Solution Suite offers contact management, strategy planning, resource management, & compliance tools for companies of all sizes Meer informatie over Noble Suite
Cloud-based inbound call tracking software
Ringba is a cloud-based call tracking software designed to help businesses manage call attribution, recording and routing, marketing campaign, customer service, and other operational processes on a centralized platform. Managers can allocate local and on-demand toll-free phone numbers. Meer informatie over Ringba
Cloud-based all-in-one marketing platform
Phonexa is an all-in-one marketing software that streamlines call tracking, lead management, ROI tracking, email marketing, and accounting for businesses across healthcare, insurance, or home service industries. Meer informatie over Phonexa
Business phone system for streamlining customer service
Yodel is a cloud-based business phone system designed to help teams manage inbound and outbound calls via Slack using existing phone numbers. It lets customer service representatives view which members are on active calls, and join conference calls to facilitate communication across organizations. Meer informatie over Yodel
Oplossing voor cloudcontactcenter-software
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
Omnichannel Contact Centre Software
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider, best for 10 - 1000 users plus. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team. Meer informatie over MaxContact
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Auto attendant cloud phone system
VoiceShot is an auto attendant cloud phone software that helps businesses manage call forwarding, transfer, screening, and reporting on a centralized platform. It enables users to create pre-recorded greetings and automatically deliver all voicemails to linked email addresses in WAV file format. Meer informatie over VoiceShot
Interactive Voice Response (IVR) toolkit
Pronexus VBVoice™7 is a powerful rapid application development toolkit for Interactive Voice Response solutions. VBVoice enables the creation of feature-rich inbound and outbound IVR applications. IVR solutions built with VBVoice have been deployed by thousands of customers in various industries. Meer informatie over VBVoice
Call center software in the cloud
Nectar Desk is a cloud-based call center solution that supports inbound & outbound communication with IVR, ACD, call recording, monitoring, call transfer & more Meer informatie over Nectar Desk
Call tracking system
Jet Interactive is a call tracking system which helps call centers & marketers track the source & result of their calls, & then feeds this information back into their CRM &/or analytics system. Jet Interactive ensures sales teams have access to real-time data to see which ad has triggered the call. Meer informatie over Jet Interactive
Zakelijk telefoonsysteem voor je moderne zakelijke behoeften
Geen wachttijden meer, je klanten kunnen de juiste bestemming bereiken zonder te hoeven wachten. Stel je IVR in met TalkChief, upload je mediamuziek en configureer nu je lijnopties. Voeg IVR toe aan je gespreksstroom om het beste uit je activiteiten te halen. Meer informatie over TalkChief
Top Contact Center solution that ensures your business grows
SparkTG VCC is a cloud-based contact center solution that provides businesses with tools to improve customer service processes and convert leads on a centralized platform. Supervisors can use the dashboard to generate reports and manage call recordings to boost agents' overall productivity. Meer informatie over SparkTG VCC
Cloud contact center solutions
MiContact Center from Mitel includes a range of basic and advanced solutions for contact centers of all sizes. There are several solutions covering informal contact centers, small contact centers, large-scale contact centers, outbound contact centers, and Microsoft Lync-based contact centers. Meer informatie over MiContact Center
Global Phone System 100% native in Salesforce CRM
Natterbox is a cloud based business telephony and voice service software for small and medium sized organizations and can be integrated with Salesforce CRM Meer informatie over Natterbox
Voice AI platform for enterprises
Vozy transforms the way companies interact with customers through voice assistants and conversational AI. Meer informatie over Vozy
Business VoIP service
SureTel is a cloud-based telephony solution, which helps businesses manage communication across teams & clients through Google integrations, call history, route timing, custom caller ID & more. It lets users record calls to store customer interactions in a unified database for future reference. Meer informatie over SureTel
Interactive voice response survey system.
Industry-leading Interactive Voice Response survey system. Deliver self-completion surveys and automated messages to a broad audience. Meer informatie over Voxco IVR
On-Demand Customer Service and Support Solutions
A web-based platform that enables communication via Voice, email, chat, SMS, Facebook and Twitter with the help of an integrated customer interaction database. It has features such as scalable contact center solution using a pay-as-you-go model customize reports, design IVRs and more. Meer informatie over LiveOps
Testpakket voor spraak, IVR en klantervaring
ETS is een testpakket voor spraak, IVR en klantervaringen die gerepliceerde gesprekken uit de echte wereld opneemt en analyseert om fouten in realtime te identificeren en recht te zetten. Meer informatie over ETS
Communication management solution
Servetel is a communication management solution designed to help businesses connect and communicate with customers via calls and custom messages. The platform comes with a call management module, which lets organizations transfer calls to executives based on rosters, availability and shift timings. Meer informatie over Servetel
Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio Unified Interaction Center
360° Office Automation Solutions
Office24by7 Virtual Number helps to streamline the entire inbound business communications. It provides for segregating and routing calls to specific departments with the help of DTMF inputs. You can create your own call flow as needed without the support of a technical team. Meer informatie over SMART OPERATOR

Omnis

(0)
Contact center solution for customer engagement
Omnis is a cloud-based contact center solution which assists businesses of all sizes with contact management and call monitoring. Its key features include campaign management, interactive voice response, queue management, real time monitoring and analytics. Meer informatie over Omnis

Verascape

(0)
Klantenservice en ordertrackingoplossing voor bedrijven
Versacape is een cloudgebaseerde oplossing waarmee klantervaringsteams klanten een selfservice-ervaring kunnen bieden om problemen op te lossen. Bedrijven kunnen zelfbedieningsinformatie verstrekken voor onderwerpen zoals voordelenadministratie, inventaris, loyaliteitsprogramma's, productcatalogus en meer. Meer informatie over Verascape
Voice bio-metrics solution for businesses
AISB Engine is a cloud-based & on-premise voice biometrics solution designed to help businesses in industries such as finance, healthcare, retail & air travel identify and authenticate visitors. Key features include password resetting, authentication, secure data access, and fraud detection. Meer informatie over AISB Engine
Private branch exchange (PBX) solution
Fonvirtual virtual PBX is a business telephone system that helps companies manage internal and external voice, video, or chat- based communications. The platform allows users to create custom greeting messages to automatically redirect clients to the right agent based on specific requirements. Meer informatie over Fonvirtual Virtual PBX

CALLR

(0)
Communication tool with voice call & text messaging services
CALLR is a cloud-based software that helps businesses establish two-way communication with customers via SMS and voice calls. The custom IVR tool lets organizations build phone menus to process customer requests and route calls to relevant customer service agents. Meer informatie over CALLR

CallVU

(0)
Digital call experience platform for call centers
CallVU is a call center software designed to help businesses in industries including finance, insurance, telecommunications, and more engage with clients via digital sessions to resolve issues, automate data collection processes using digital forms, and more. Meer informatie over CallVU

CallOne

(0)
CallOne is call center software to aid customer service
CallOne enables companies to integrate various call center functions into their customer service facility. These include intelligent call control, real-time monitoring with statistics, and call recording, as well as cloud storage of emails. Meer informatie over CallOne
Communication platform with messaging tools
Make automated calls and apply decision trees for predefined actions to existing or new communications toolkits. Organizations can make text-to-speech calls, prerecorded audio and send OTPs in an agile, simple and automated way. Meer informatie over Soprano Connect