Hier is onze lijst met apps voor Nonprofit Project Management. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

192 softwareopties

Sorteren op
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Business
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en teams sneller, betere code kunnen schrijven. Meer informatie over GitHub
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en geschikt voor grotere teams en freelancers. Het biedt urenregistratie, rapportage, projectmanagement, het berekenen van factureerbare tarieven en teambeheer. Meer informatie over Clockify
Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Lucidchart is een webgebaseerde diagramtool voor het tekenen van diagrammen, inclusief stroomdiagrammen, organigrammen, wireframes, UML, mindmaps en meer. Meer informatie over Lucidchart
De toonaangevende resource planning software voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij het plannen van hun projecten en het plannen van de uren van hun teams. Met een eenvoudige interface op basis van slepen en neerzetten en krachtige bewerkingstools bespaart Float je tijd en houdt het projecten op... Meer informatie over Float
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectmanagement. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork
My Hours is eenvoudige cloudgebaseerde software voor urenregistratie met een trackrecord. My Hours is ontworpen om kleine teams en freelancers te helpen en biedt realtime tracking van projecten, taken en klanten. My Hours ondersteunt ook functies voor rapportage, projectmanagement, facturering en meer. Meer informatie over My Hours
Paycom geeft bedrijven tijdige en nauwkeurige toegang tot hun personeelsgegevens. Het systeem geeft werknemers eenvoudig en op elk moment toegang om hun eigen informatie te bekijken en te gebruiken, waardoor de administratieve lasten voor HR worden verminderd. Aangezien alle toepassingen worden aangestuurd vanuit een enkele database, worden... Meer informatie over Paycom
GitLab is een geïntegreerd, open source platform voor DevOps levenscyclusbeheer voor software-ontwikkelingsteams om productveranderingen te plannen, coderen, testen, implementeren en bewaken. Meer informatie over GitLab
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
TimeCamp is een urenregistratieplatform waarmee kleine en middelgrote bedrijven tijd kunnen bijhouden en de winstgevendheid van een project kunnen meten met urenstaten, een logboek en automatische taakherkenning. Meer informatie over TimeCamp
Boomr is cloudgebaseerde software voor urenregistratie waarmee mobiele medewerkers over de hele wereld met een grotere verantwoordelijkheid en efficiëntie kunnen werken door de werkuren van medewerkers, het volgen van projecten en de algehele prestaties van de organisatie te bewaken en automatiseren. Meer informatie over Boomr Mobile
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en projecten te leveren met behulp van Insightly. Meer informatie over Insightly
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Harvest is gebruiksvriendelijke online software voor urenregistratie waarmee je cruciale vragen over de tijd en de status van je projecten kunt beantwoorden. Meer informatie over Harvest
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van projecten en meer controle om ze op een winstgevende manier te beheren. Bedrijven kunnen tijd en onkosten voor projecten moeiteloos beheren om klanten nauwkeurig te factureren. Meer informatie over Replicon
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie. Meer informatie over Paymo
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: werklastbeheer, urenregistratie, taakafhankelijkheden, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. Meer informatie over ActiveCollab
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd doorbrengen tijdens de werkdag. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken door je werknemers zijn geopend en bekijk om de paar minuten schermopnames van het computerscherm terwijl je ze werken. Meer informatie over Time Doctor
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer. Meer informatie over Everhour
Flowlu is an online business management tool that provides task management, project management, online invoicing and knowledge management. Meer informatie over Flowlu
De alles-in-één oplossing met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden. Meer informatie over Celoxis
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
GanttPRO is software voor Gantt-diagrammen voor projectbeheer waarmee teams projectplannen kunnen visualiseren en taken kunnen beheren voor een betere projectplanning. Meer informatie over GanttPRO
Zenkit is een projectmanagement- en samenwerkingstool met meerdere weergaven die functies biedt voor taak- en gegevensbeheer, mindmapping, Kanbanborden, tabellen en takenlijsten. Meer informatie over Zenkit
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
Streamtime biedt projectmanagement, offertes en facturering voor creatieve teams en bedrijven. Plan en volg de tijd op het internet of in de iOS-app van Streamtime. Meer informatie over Streamtime
Keela is cloudgebaseerde software voor non-profitorganisaties waarmee kleine non-profitorganisaties donateurs en contacten kunnen beheren, donatiepagina's op hun website integreren, e-mailmarketing verzenden, projecten beheren en meer. Meer informatie over Keela
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Populaire toepassing voor taak-/projectmanagement en samenwerking met Kanban, Gantt-diagram en urenregistratie. Meer informatie over Kanbanchi
Ayoa tilt online collaboratieve whiteboards naar het volgende niveau. Door het naadloos samenvoegen van functies voor het genereren van ideeën, taakbeheer en teamsamenwerking, gaat Ayoa verder dan gebruikelijk en biedt het een platform voor teams om samen te werken en kennis te cultiveren die kan worden gebruikt om succes te stimuleren. Meer informatie over Ayoa
Priority Matrix is software voor project- en prioriteitsbeheer waarmee bedrijven taken kunnen beheren, projectactiviteiten in realtime kunnen volgen en kunnen samenwerken met teamleden. Het systeem laat gebruikers taken volgens hun prioriteitsstatus categoriseren als kritiek, onmiddellijk, niet-onmiddellijk of ongecategoriseerd. Meer informatie over Priority Matrix
TeamGantt combineert Gantt-charts met urenregistratie, taakniveaucommunicatie en het delen van bestanden voor projectmanagement en projectplanning voor teams. Meer informatie over TeamGantt
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert. Meer informatie over Clarizen
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
WorkOtter is een SaaS PM/PPM die PMO-automatisering eenvoudig en aangenaam maakt. Intake, workflow, Gantt, agile, kanban, urenregistratie en meer dan 100 Magic dashboards. Integreert met MS Project, JIRA, SharePoint, Outlook, API's en meer. Zeer hoog gewaardeerd in 2017, 2018 en 2019 volgens Gartners softwareadvies voor bruikbaarheid en reviews.... Meer informatie over WorkOtter
Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer. Meer informatie over Cherwell Service Management
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Meer informatie over Karbon
Ganttic is een hulpmiddel voor middelen- en projectportfolioplanning dat een gratis versie biedt voor maximaal 10 middelen die worden gebruikt. Als online Gantt-diagramsoftware geeft Ganttic je een zo goed mogelijk overzicht van je plannen die toegankelijk is op al je apparaten. Meer informatie over Ganttic
4myRollout is een oplossing voor projectmanagement die is ontworpen om retailers te helpen bij het beheren van taken op meerdere locaties met behulp van Agile-methoden. Het geeft merkleiders inzicht in de status van taken om besluitvorming te vergemakkelijken en de projectprestaties te verbeteren. Meer informatie over Pacer
I Done This is een agile taakbeheertool die is ontworpen om teams te synchroniseren en de productiviteit te bevorderen met dagelijkse controles, voortgangsregistratie, rapportage en meer. Meer informatie over IDoneThis
Any.do is mobiele en online software voor taakbeheer en takenlijsten met realtime synchronisatie tussen een reeks apps voor iOS, Android, Mac OS X en Google Chrome. Meer informatie over Any.do
RescueTime helpt gebruikers hun dagelijkse gewoonten te begrijpen om inefficiënties te herkennen en de productiviteit te verbeteren door tijd te volgen, doelen te stellen en afleidingen te blokkeren. Meer informatie over RescueTime
Software voor schatten, plannen en projectbeheer bestaande uit geïntegreerde modules voor uittrekstaten, schatting, planning, beheer van onderaannemers, prognoses, cashflow, taxaties en beheer van de verdiende waarde. Jij hebt de controle over je project, van de eerste schatting tot de toewijzing en uiteindelijk de definitieve account. Meer informatie over Candy
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard. Meer informatie over Pivotal Tracker
Redmine is online projectmanagementsoftware die is ontworpen op het Ruby on Rails-framework, specifiek voor kleine groepen Meer informatie over Redmine
Brightpod is a web-based project management software that helps teams to eliminate problems while collaborating: email spam, multiple file versions, lost files, task accountability issues. It is positioned between the simple project tools and complex per user per month project management tools. Meer informatie over Brightpod
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Toggl Plan zorgt voor tevreden, stressvrije en winstgevende teams. Zelfs als je met meerdere projecten tegelijk te maken hebt. Creëer snel kleurgecodeerde tijdlijnen voor beschikbaarheid, projecten en deadlines. Krijg inzicht in hoe druk je team het heeft, hoe het werk vordert en waar er ruimte is voor nieuwe projecten. Meer informatie over Toggl Plan
Things by Cultured Code is a task management software designed to help iOS, Mac, and Apple Watch users handle structured content, checklists, and calendars. The application enables organizations to set up reminders, manage projects, create and track to-do lists, and add notes on a unified platform. Meer informatie over Things
Quire is een moderne collaboratieve tool voor projectmanagement die speciaal is ontworpen voor teams om hen te helpen hun ideeën te verwezenlijken met meerdere veelzijdige taakweergaven. Meer informatie over Quire
RationalPlan is eenvoudige project management tools die krachtig genoeg zijn om projectmanagers te helpen bij het ontwikkelen van plannen, het toewijzen van middelen, het volgen van de voortgang, het beheren van budgetten en het analyseren van de werklast. Het is handig voor het plannen en volgen van projecten. Meer informatie over RationalPlan
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Hub Planner is een webgebaseerd platform voor resourcebeheer dat zakelijke teams ondersteunt met resourceplanning en -aanvragen met slepen en neerzetten, urenstaten voor urenregistratie en goedkeuring, vakantiebeheer en projectbudgetplanning, met rapportagefuncties, waaronder realtime dashboardanalyse. Meer informatie over Hub Planner
Orangescrum is the best Project Management and Task Management software with multiple features to increase the productivity of small, medium and large enterprises. It has both cloud and community editions for users. Meer informatie over Orangescrum
Kanbanize is de toonaangevende Kanban-software voor agile project- en portfoliobeheer. Het biedt inzicht in alle projecten en portfolio's, verbindt planning met uitvoering en helpt teams sneller te leveren. Meer informatie over Kanbanize
ITM Platform kan binnen twee weken worden geïmplementeerd en stemt je projectportfolio af op de bedrijfsstrategie. Teamleden leren binnen één dag hoe ze de complete project- en werkmanagementtools moeten gebruiken, waardoor portfoliomanagers beschikken over de statistieken die ertoe doen. Meer informatie over ITM Platform
Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te "plakken"? Heb je er genoeg van dat het testen van de softwarelevenscyclus niet werkt zoals het hoort? Neem de controle over de ontwikkelings- en softwaretestcyclus van je project met SpiraTeam® van Inflectra. Meer informatie over SpiraTeam
Een krachtige manier om prioriteit te geven aan wat je moet doen en effectievere roadmaps te creëren. airfocus integreert met Jira, Trello, Asana, Azure DevOps en Zapier om je binnen enkele minuten aan de slag te helpen. Start je gratis proefversie van 14 dagen nu op de website van het bedrijf. Meer informatie over airfocus
GoodDay is een cloudgebaseerd platform voor werkmanagement dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van projectplanning, productbeheer, taakorganisatie, voortgangscontrole en samenwerking. Het platform bevat een interactief dashboard waarmee gebruikers taken kunnen bekijken, plannen, inroosteren en uitvoeren. Meer informatie over GoodDay
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Meer informatie over Redbooth
Maak prachtige stappenplannen voor producten die zijn gemaakt om te delen. Stem teams af op de productstrategie met duidelijke, visuele en flexibele stappenplannen. Meer informatie over Roadmunk
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
inMotion ignite streamlines creative workflows by combining project management, request intake, and online proofing. Marketing and creative teams will launch projects faster and collaborate better with custom work views, automated approval routes, dynamic reporting, and a seamless workflow. Meer informatie over inMotion ignite
Daptiv is opgericht in 1997 en is de toonaangevende leverancier van on-demand oplossingen voor PPM (Project Portfolio Management). Het geïntegreerde pakket PPM-toepassingen van Daptiv omvat portfoliomanagement, projectmanagement, resourcemanagement, tijd en kosten, documentbeheer en meer. Tot de klanten van Daptiv behoren organisaties van... Meer informatie over Changepoint PPM
WebWork Time Tracker helpt om medewerkers te controleren en de gewerkte tijd te volgen met behulp van het vastleggen van schermopnames, het bijhouden van activiteiten, urenstaten, rapporten, factureerbare uren en het genereren van facturen. Meer informatie over WebWork Time Tracker
ProProfs Project is a simple project management software which offers tools for task creation and delegation, sub tasks management, time tracking, task mapping, reporting, invoicing, and more. Meer informatie over ProProfs Project
Manifestly is a cloud-based checklist software with Slack integration, which allows teams to assign and schedule tasks, collect data, and use conditional logic to customize workflows. Other features of the platform include process documentation creation, checklist scheduling, task assignment & more. Meer informatie over Manifestly

Gerelateerde categorieën