Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

444 softwareopties

Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte taxonomiestructuren en interne tekstzoekopdrachten. Meer informatie over Bynder
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Archive your BasWare IP supplier invoices now! With the Uncode Invoice Archive solution, continue to view your BasWare IP supplier invoices while having decommissioned your old BasWare Infrastructure. Meer informatie over Uncode Invoice Archive
Genereer sneller dan ooit aangepaste, foutloze en veilige documenten met PandaDoc voor kleine tot middelgrote bedrijven in alle afdelingen. Meer informatie over PandaDoc
Met de oplossing van Nintex Workflow Cloud kunnen gebruikers complexe zakelijke workflowprocessen automatiseren met minimale implementatiekosten en meerdere integraties. Meer informatie over Nintex Process Platform
XaitPorter is een alles-in-één oplossing waarmee teams de productie en het onderhoud van grote en complexe documenten kunnen beheren die alle activa verzamelen in één centrale opslagplaats voor inhoud. Hergebruik inhoud in al je documenten en hou wijzigingen bij, met ingebouwde workflow en toegangscontrole. Meer informatie over XaitPorter
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor... Meer informatie over Bitrix24
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
Voor grote organisaties die op zoek zijn naar veilige, geversieerde documentcontrole met gecontroleerde workflow en goedkeuring. Installeer intern of in de cloud. AD-synchronisatie. Geschikt voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Creëer en beheer documenten, automatiseer bedrijfsprocessen met workflows, bouw conforme, maar toch onzichtbare beheer- en retentiecapaciteiten in en ga verder met behulp van AI en het platform met weinig code om meer waarde uit je documenten te halen en meer te leren uit de kennis die ze bevatten. Meer informatie over Nuxeo
Adobe PDF Library is een SDK waarmee bedrijven pdf-bestanden kunnen maken, bewerken, verwerken, beoordelen, afdrukken en beheren. Hiermee kunnen personeelsleden documentindexen maken in meerdere lettertypen en talen, waaronder Arabisch, Chinees, Hebreeuws, Koreaans en Japans. Meer informatie over Adobe PDF Library
Juro is een end-to-end oplossing voor contractbeheer met ondersteuning voor contractcreatie, onderhandeling, e-ondertekening en analyse voor niet-openbaarmakingsovereenkomsten, arbeidscontracten, verkoopcontracten, service level agreements, SaaS-contracten voor ondernemingen en nog veel meer. Meer informatie over Juro
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je audits, actieplannen, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
AirManual helps businesses to document and use their processes, training, and onboarding to free up time, improve quality, and continuously improve. To do this, AirManual provides a super user-friendly tool and expert support to help you address your biggest challenges. Meer informatie over AirManual
Xpertdoc is software voor documentgeneratie en formulierenautomatisering, ontworpen om bedrijven te helpen de volledige documentlevenscyclus te stroomlijnen, van het maken van contracten, offertes, beleidsregels en overeenkomsten met behulp van sjablonen tot het opslaan van digitale middelen in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Xpertdoc
MuPDF API is een lichtgewicht PDF-, XPS- en eBook-viewer, -renderer en -toolkit. Meer informatie over MuPDF
For all organizations faced with the growing difficulty of leveraging and governing information, Alfeo offers an enterprise portal that federates data sources to decompartmentalize knowledge and give meaning to information. Meer informatie over Syracuse
One complete intelligent system that manages all your documents within a controlled archive that only authorized members can access. Meer informatie over Hyarchis Document Management
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken. Meer informatie over Box
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden. Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aanvraagformulieren en taken en verkort je goedkeuringen met visuele controle. Vereenvoudig documentbeheer met de meer dan 400 integraties van Wrike. Meer informatie over Wrike
LibreOffice is a cloud-based and on-premise suite of applications designed to help businesses, charities, and government organizations create, edit, and manage documents, spreadsheets, presentations, graphs, drawings, mathematical formulas, and more. Meer informatie over LibreOffice
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR (Optical Character Recognition), veilig delen van bestanden en krachtige tools voor workflowautomatisering combineert om de manier waarop je bedrijf omgaat met papierwerk te transformeren. Meer informatie over eFileCabinet
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Bekroonde alles-in-één tool voor documentbeheer. Groepschat via tekst en video, realtime documentbewerking, het delen van bestanden en taken. Het kan worden geïntegreerd in meer dan 1000 apps. Meer informatie over Samepage
PDFfiller is een online formulier- en documentbeheersysteem voor het bewerken, afdrukken, downloaden, verzenden en converteren van documenten. Het cloudgebaseerde systeem biedt mogelijkheden voor e-handtekening, een pdf-bewerkingsfunctie, formulierbouwer, verificatiefuncties en systeemeigen mobiele toepassingen voor Android en iOS. Meer informatie over pdfFiller
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken. Meer informatie over Microsoft Word
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer. Meer informatie over Brandfolder
Suralink is een oplossing voor het beheer van workflows die accountantskantoren helpt bij het stroomlijnen van processen met betrekking tot beheer geleverd door PBC-lijsten (Provided By Client), audits, documentoverdrachten en meer. Met de functionaliteit voor slepen en neerzetten kunnen gebruikers bestanden toevoegen aan de PBC-lijsten en deze... Meer informatie over Suralink
Drupal is een open source platform voor contentbeheer dat miljoenen websites en toepassingen ondersteunt. Het is ontworpen, gebruikt en ondersteund door een actieve en diverse gemeenschap van mensen over de hele wereld. Meer informatie over Drupal
PDFelement is een documentbeheeroplossing voor bedrijven van elke omvang dat meerdere Microsoft Office-bestandsindelingen in PDF converteert, inclusief .docx, .doc, .xlsx, .pptx, .ppt en afbeeldingsbestanden zoals .jpeg, .jpg, .png, .tiff, .gif en .bmp. De tool werkt op elk Mac- of Windows-besturingssysteem. Meer informatie over PDFelement
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
Gebruik ShareFile om alle bestanden en documenten te beheren, ze te delen met collega's en klanten, ze op te slaan in de cloud, mapmachtigingen in te stellen en meer. Meer informatie over Citrix ShareFile
Smallpdf is een tool voor desktop- en cloudgebaseerd pdf-documentbeheer- en conversie, met een pakket van 18 tools voor het maken, converteren en bewerken van documenten. Meer informatie over Smallpdf
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
LEAP is echte cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor advocatenkantoren. LEAP omvat het beheer van juridische zaken, geautomatiseerde juridische formulieren, e-mailbeheer, automatische tijdregistratie, trustboekhouding, facturering, kantoorrapportage en een klantenserviceportaal in één systeem voor één prijs. Meer informatie over LEAP

Gerelateerde categorieën