Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

555 softwareopties

Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aanvraagformulieren en taken en verkort je goedkeuringen met visuele controle. Vereenvoudig documentbeheer met de meer dan 400 integraties van Wrike. Meer informatie over Wrike
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
UpSlide is een cloudgebaseerde oplossing voor contentbeheer die is ontworpen om bedrijven in de banksector te helpen bij het exporteren van Excel-bladen naar PowerPoint-tabellen om de besluitvorming te vereenvoudigen. Hiermee kunnen gebruikers de gedeelde bibliotheek gebruiken om bedrijfsgrafieken, logo's, dia's en cv's op te slaan en te bekijken. Meer informatie over UpSlide
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte taxonomiestructuren en interne tekstzoekopdrachten. Meer informatie over Bynder
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Het genereren van documenten door Conga creëert aantrekkelijke, nauwkeurige digitale documenten die automatisch worden ingevuld met je gegevens om je merk te verbeteren en je klanten aangenaam te verrassen. Ongeacht je sector, je rol of je gebruiksscenario, is het gemakkelijk om snel foutloze documenten te genereren en processen te automatiseren. Meer informatie over Conga Document Generation
Genereer sneller dan ooit aangepaste, foutloze en veilige documenten met PandaDoc voor kleine tot middelgrote bedrijven in alle afdelingen. Meer informatie over PandaDoc
ABBYY FineReader PDF is ontworpen om particulieren en bedrijven te helpen bij het maken van pdf-documenten en het stroomlijnen van bewerkingsworkflows. Het kan worden gebruikt om verschillende soorten aangepaste pdf's te converteren, bewerken en delen, zoals bewerkbare formulieren. Teams die in digitale werkruimten werken, kunnen samenwerken en... Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
XaitPorter is een alles-in-één oplossing waarmee teams de productie en het onderhoud van grote en complexe documenten kunnen beheren die alle activa verzamelen in één centrale opslagplaats voor inhoud. Hergebruik inhoud in al je documenten en hou wijzigingen bij, met ingebouwde workflow en toegangscontrole. Meer informatie over XaitPorter
Met monday.com work OS kun je alle documenten en formulieren op één plek creëren, opslaan en beheren. Automatiseer het maken en goedkeuren van documenten, deel en werk in realtime samen, volg en beoordeel eerdere bewerkingen via de zoekfunctie voor documenten, en maximaliseer de beveiliging door alles op één plek te centraliseren. Meer informatie over monday.com
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR (Optical Character Recognition), veilig delen van bestanden en krachtige tools voor workflowautomatisering combineert om de manier waarop je bedrijf omgaat met papierwerk te transformeren. Meer informatie over eFileCabinet
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor... Meer informatie over Bitrix24
Formstack Documents is een webgebaseerde teamtool voor het maken van documenten die functies biedt zoals aanpasbare documentsjablonen, automatisch gegenereerde formulieren, geavanceerde gegevensrouting, documentopslag en meer. Het stelt bedrijven in staat hun gegevens om te zetten naar op maat gemaakte merkeigen documenten. Meer informatie over Formstack Documents
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en... Meer informatie over Filecamp
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
Voor grote organisaties die op zoek zijn naar veilige, geversieerde documentcontrole met gecontroleerde workflow en goedkeuring. Installeer intern of in de cloud. AD-synchronisatie. Geschikt voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Windward Core is een systeem voor het genereren van documenten waarmee organisaties verschillende aangepaste documenten kunnen maken, zoals contracten, leningsovereenkomsten, voorstellen, HR-brieven en meer. Met deze tool kunnen professionals gepersonaliseerde sjablonen ontwerpen met Microsoft Word en deze opslaan in een gecentraliseerd archief. Meer informatie over Windward Core
Alobees is a simple and intuitive tool allowing construction professionals to increase productivity and efficiency on all their sites. Meer informatie over Alobees
PDFLiner helpt je bij het invullen van formulieren, het bewerken van pdf's, het converteren van afbeeldingen naar pdf en terug, het creëren van je eigen invulbare documenten en meer. Meer informatie over PDFLiner
Juro is een end-to-end oplossing voor contractbeheer met ondersteuning voor contractcreatie, onderhandeling, e-ondertekening en analyse voor niet-openbaarmakingsovereenkomsten, arbeidscontracten, verkoopcontracten, service level agreements, SaaS-contracten voor ondernemingen en nog veel meer. Meer informatie over Juro
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je audits, actieplannen, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
Colligo Email Manager voor Microsoft 365 is software voor e-mailbeheer die kleine en middelgrote bedrijven binnen de sectoren overheid, olie en gas, bouw en meer helpt om e-mails en bijlagen vast te leggen vanuit MS Outlook en deze op te slaan in SharePoint. Beheerders kunnen inhoud labelen en bestanden met teams delen als koppelingen. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
Met brahms® kunnen bedrijven hun processen voor het creëren, gebruiken en delen van digitale content onder controle krijgen. Biedt een overzichtelijk managementdashboard waarop bedrijfsmiddelen echt bijdragen aan de externe en interne impact van hun merk. Elimineert dubbel werk en digitaal afval, waardoor tijd en geld worden bespaard. Meer informatie over brahms
Xpertdoc is software voor documentgeneratie en formulierenautomatisering, ontworpen om bedrijven te helpen de volledige documentlevenscyclus te stroomlijnen, van het maken van contracten, offertes, beleidsregels en overeenkomsten met behulp van sjablonen tot het opslaan van digitale middelen in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Xpertdoc
MuPDF API is een lichtgewicht PDF-, XPS- en eBook-viewer, -renderer en -toolkit. Meer informatie over MuPDF
Zeendoc is een oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van scannen, archiveren, elektronisch factuurbeheer, gegevens ophalen, onkostenadministratie en meer. Hiermee kunnen organisaties elektronische documenten via e-mail, virtuele printers of directe verzending naar een gecentraliseerde database overbrengen. Meer informatie over Zeendoc
zeroheight is je enige bron van waarheid voor al je ontwerpdocumentatie. Hou alle teams op elkaar afgestemd met behulp van de krachtige stijlgidsen die het delen van ontwerpkennis vlot en gemakkelijk maken. Stop met het onderbreken van je creatieve proces door het beantwoorden van vragen met hex-code, bewaar dit alles in zeroheight. Meer informatie over zeroheight
Met Colligo Office Connect voor Microsoft 365 kunnen bedrijven vanuit Microsoft 365 documenten op SharePoint opslaan en categoriseren. Meer informatie over Colligo Office Connect for Microsoft 365
Voor alle organisaties die te maken hebben met de toenemende moeilijkheid om informatie te benutten en te beheren, biedt Alfeo een bedrijfsportal die gegevensbronnen samenbrengt om kennis te decomprimeren en betekenis aan informatie te geven. Meer informatie over Syracuse
top.legal helpt verkoop-, juridische en andere bedrijven bij het opstellen, onderhandelen en sluiten van contracten. Meer informatie over top.legal
Popdocx is een flexibele oplossing voor het invullen van documenten met automatiserings- en workflowcapaciteiten en is bedoeld om tijd en kosten te besparen bij het verminderen van de tijd die nodig is voor het doorlopend invullen van alledaagse statische formulieren en documenten. Laat een softwareoplossing het werk voor je doen terwijl je... Meer informatie over Popdocx
Aspect, an intelligent document processing platform, helps enterprises monetize the value hidden in their unstructured data assets. Meer informatie over Fosfor Aspect
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken. Meer informatie over Box
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden. Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
LibreOffice is a cloud-based and on-premise suite of applications designed to help businesses, charities, and government organizations create, edit, and manage documents, spreadsheets, presentations, graphs, drawings, mathematical formulas, and more. Meer informatie over LibreOffice
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken. Meer informatie over Microsoft Word
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion

Gerelateerde categorieën