Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
250 softwareopties
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
e-DMS conform met 21 CFR Part 11.
Meer informatie over Orcanos
Het genereren van documenten door Conga creëert aantrekkelijke, nauwkeurige digitale documenten die automatisch worden ingevuld met je gegevens om je merk te verbeteren en je klanten aangenaam te verrassen. Ongeacht je sector, je rol of je gebruiksscenario, is het gemakkelijk om snel foutloze documenten te genereren en processen te automatiseren.
Meer informatie over Conga Document Generation
De software voor documentgeneratie en -automatisering van Experlogix is ontworpen om bedrijven te helpen de volledige documentlevenscyclus te stroomlijnen, van het maken van contracten, offertes, beleidsregels en overeenkomsten met sjablonen tot het opslaan van digitale middelen in een gecentraliseerde opslagplaats.
Meer informatie over Experlogix Document Automation
WhiteVision is software voor gegevensextractie die bedrijven helpt bij het verwerken van inkomende documenten. Het biedt een reeks functies om de verwerking van documenten te automatiseren, waaronder SMART-OCR, regelherkenning en matching.
Meer informatie over WhiteVision
Genereer sneller dan ooit aangepaste, foutloze en veilige documenten met PandaDoc voor kleine tot middelgrote bedrijven in alle afdelingen.
Meer informatie over PandaDoc
Met monday.com work OS kun je alle documenten en formulieren op één plek creëren, opslaan en beheren. Automatiseer het maken en goedkeuren van documenten, deel en werk in realtime samen, volg en beoordeel eerdere bewerkingen via de zoekfunctie voor documenten, en maximaliseer de beveiliging door alles op één plek te centraliseren.
Meer informatie over monday.com
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aanvraagformulieren en taken en verkort je goedkeuringen met visuele controle. Vereenvoudig documentbeheer met de meer dan 400 integraties van Wrike.
Meer informatie over Wrike
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor...
Meer informatie over Bitrix24
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren.
Meer informatie over Flipsnack
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en...
Meer informatie over Filecamp
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren.
Meer informatie over LogicalDOC
Schaal kritieke kennis in je productieactiviteiten en verbeter de first-time-right.
Meer informatie over SwipeGuide
Voor grote organisaties die op zoek zijn naar veilige, geversieerde documentcontrole met gecontroleerde workflow en goedkeuring. Installeer intern of in de cloud. AD-synchronisatie. Geschikt voor mobiel.
Meer informatie over FileHold
Alobees is een eenvoudige en intuïtieve tool waarmee bouwprofessionals de productiviteit en doelmatigheid op al hun locaties kunnen verhogen.
Meer informatie over Alobees
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten.
Meer informatie over Legito
Juro is een end-to-end oplossing voor contractbeheer met ondersteuning voor contractcreatie, onderhandeling, e-ondertekening en analyse voor niet-openbaarmakingsovereenkomsten, arbeidscontracten, verkoopcontracten, service level agreements, SaaS-contracten voor ondernemingen en nog veel meer.
Meer informatie over Juro
XaitPorter is een alles-in-één oplossing waarmee teams de productie en het onderhoud van grote en complexe documenten kunnen beheren die alle activa verzamelen in één centrale opslagplaats voor inhoud. Hergebruik inhoud in al je documenten en hou wijzigingen bij, met ingebouwde workflow en toegangscontrole.
Meer informatie over XaitPorter
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je audits, actieplannen, non-conformiteiten en claims mee beheren.
Meer informatie over AppQual
Colligo Email Manager voor Microsoft 365 is software voor e-mailbeheer die kleine en middelgrote bedrijven binnen de sectoren overheid, olie en gas, bouw en meer helpt om e-mails en bijlagen vast te leggen vanuit MS Outlook en deze op te slaan in SharePoint. Beheerders kunnen inhoud labelen en bestanden met teams delen als koppelingen.
Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
Projectfusion is een door het VK/de EU gehoste virtuele dataroom-oplossing waarmee ondernemingen documenten veilig kunnen opslaan en delen via een privécloud.
Meer informatie over Projectfusion
Zeendoc is een oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van scannen, archiveren, elektronisch factuurbeheer, gegevens ophalen, onkostenadministratie en meer. Hiermee kunnen organisaties elektronische documenten via e-mail, virtuele printers of directe verzending naar een gecentraliseerde database overbrengen.
Meer informatie over Zeendoc
Onderteken je pdf's en Word-bestanden digitaal, ongeacht je locatie of platform, zodat je je workflow soepel kunt laten verlopen.
Meer informatie over Fill
Voor alle organisaties die te maken hebben met de toenemende moeilijkheid om informatie te benutten en te beheren, biedt Alfeo een bedrijfsportal die gegevensbronnen samenbrengt om kennis te decomprimeren en betekenis aan informatie te geven.
Meer informatie over Syracuse
top.legal helpt verkoop-, juridische en andere bedrijven bij het opstellen, onderhandelen en sluiten van contracten.
Meer informatie over top.legal
ShareGate is een cloudgebaseerde oplossing van GSoft voor gegevensmigratie voor Microsoft 356 en Office 365 waarmee gebruikers content kunnen verplaatsen, gebruikers in kaart kunnen brengen en rapporten kunnen controleren en maken.
Meer informatie over ShareGate
Met NAGIX kunnen organisaties de productie van toegankelijke documenten automatiseren en tegelijkertijd voldoen aan wet- en regelgeving.
Meer informatie over Nagix
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen.
Meer informatie over Google Docs
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen.
Meer informatie over Google Drive
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen
Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer.
Meer informatie over Microsoft 365
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
Vereenvoudig je leven. Versnel je bedrijfsvoering. DocuSign is de pionier van eSignature en creëerde 's werelds eerste overeenkomst-cloud.
Meer informatie over DocuSign
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Meer informatie over Box
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer
Meer informatie over Microsoft SharePoint
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden.
Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken.
Meer informatie over Microsoft Word
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan.
Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet...
Meer informatie over iCloud
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat.
Meer informatie over Jotform
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt.
En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook.
Meer informatie over Microsoft OneNote
iLovePDF Desktop is documentbeheersysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het openen, comprimeren, samenvoegen, splitsen en bewerken van PDF-bestanden op een uniform platform. Hiermee kunnen gebruikers gescande pdf-bestanden converteren naar bewerkbare Microsoft Word-documenten met behulp van OCR-technologie.
Meer informatie over iLovePDF
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets.
Meer informatie over Bluebeam Revu
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR (Optical Character Recognition), veilig delen van bestanden en krachtige tools voor workflowautomatisering combineert om de manier waarop je bedrijf omgaat met papierwerk te transformeren.
Meer informatie over Revver
PDFfiller is een online formulier- en documentbeheersysteem voor het bewerken, afdrukken, downloaden, verzenden en converteren van documenten. Het cloudgebaseerde systeem biedt mogelijkheden voor e-handtekening, een pdf-bewerkingsfunctie, formulierbouwer, verificatiefuncties en systeemeigen mobiele toepassingen voor Android en iOS.
Meer informatie over pdfFiller
Smallpdf is een tool voor desktop- en cloudgebaseerd pdf-documentbeheer- en conversie, met een pakket van 18 tools voor het maken, converteren en bewerken van documenten.
Meer informatie over Smallpdf
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,...
Meer informatie over Process Street
Verminder het printen en maak 100% digitale workflows mogelijk met een geïntegreerde oplossing die krachtige pdf-productiviteit en een onbeperkt aantal e-handtekeningen allemaal op één plek combineert.
Meer informatie over Nitro