Hier is onze lijst met apps voor DMS-systemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

372 softwareopties

Sorteren op
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aanvraagformulieren en taken en verkort je goedkeuringen met visuele controle. Vereenvoudig documentbeheer met de meer dan 400 integraties van Wrike. Meer informatie over Wrike
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte taxonomiestructuren en interne tekstzoekopdrachten. Meer informatie over Bynder
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Genereer sneller dan ooit aangepaste, foutloze en veilige documenten met PandaDoc voor kleine tot middelgrote bedrijven in alle afdelingen. Meer informatie over PandaDoc
Met de oplossing van Nintex Workflow Cloud kunnen gebruikers complexe zakelijke workflowprocessen automatiseren met minimale implementatiekosten en meerdere integraties. Meer informatie over Nintex Process Platform
Kizeo Forms is een flexibel hulpmiddel gemaakt voor buitendienstprofessionals van verschillende sectoren. Het stelt gebruikers in staat om snel en eenvoudig aangepaste digitale/mobiele formulieren te maken en in te vullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. Verhoog de efficiëntie en bespaar tijd en geld met Kizeo Forms! Meer informatie over Kizeo Forms
XaitPorter is een alles-in-één oplossing waarmee teams de productie en het onderhoud van grote en complexe documenten kunnen beheren die alle activa verzamelen in één centrale opslagplaats voor inhoud. Hergebruik inhoud in al je documenten en hou wijzigingen bij, met ingebouwde workflow en toegangscontrole. Meer informatie over XaitPorter
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Elvis DAM biedt een platform voor het beheer van digitale middelen dat helpt bij het beheren van de holistische taken rond het creëren van, catalogiseren van en de toegang tot en distributie van digitale content. Meer informatie over WoodWing Assets
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor... Meer informatie over Bitrix24
Voor grote organisaties die op zoek zijn naar veilige, geversieerde documentcontrole met gecontroleerde workflow en goedkeuring. Installeer intern of in de cloud. AD-synchronisatie. Geschikt voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Creëer en beheer documenten, automatiseer bedrijfsprocessen met workflows, bouw conforme, maar toch onzichtbare beheer- en retentiecapaciteiten in en ga verder met behulp van AI en het platform met weinig code om meer waarde uit je documenten te halen en meer te leren uit de kennis die ze bevatten. Meer informatie over Nuxeo
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
TACTIC is gebouwd bovenop een DAM-systeem en brengt documentbeheer naar nieuwe hoogten, zowel in de cloud als lokaal. Met populaire integraties voor Salesforce en Sharepoint werken klanten samen tussen afdelingen en kunnen ze taken, processen, goedkeuringen en andere acties met elkaar verbinden. Meer informatie over TACTIC
Windward is een geïntegreerde tool voor het genereren van documenten waarmee gebruikers documentsjablonen kunnen maken in Microsoft Office. Meer informatie over Windward Hub
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken. Meer informatie over Box
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
BIM 360 is een softwareplatform voor bouwbeheer dat de projectlevering versnelt door de mensen, gegevens en workflows van je project te verbinden. Meer informatie over Autodesk Construction Cloud
LibreOffice is a cloud-based and on-premise suite of applications designed to help businesses, charities, and government organizations create, edit, and manage documents, spreadsheets, presentations, graphs, drawings, mathematical formulas, and more. Meer informatie over LibreOffice
eFileCabinet is een papierloze oplossing voor kantoor- en documentbeheer die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van meerdere sectoren door middel van cloudgebaseerde of lokale implementatie. Meer informatie over eFileCabinet
Bekroonde alles-in-één tool voor documentbeheer. Groepschat via tekst en video, realtime documentbewerking, het delen van bestanden en taken. Het kan worden geïntegreerd in meer dan 1000 apps. Meer informatie over Samepage
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
PDFfiller is een online formulier- en documentbeheersysteem voor het bewerken, afdrukken, downloaden, verzenden en converteren van documenten. Het cloudgebaseerde systeem biedt mogelijkheden voor e-handtekening, een pdf-bewerkingsfunctie, formulierbouwer, verificatiefuncties en systeemeigen mobiele toepassingen voor Android en iOS. Meer informatie over pdfFiller
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over Joomla
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken. Meer informatie over Microsoft Word
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer. Meer informatie over Brandfolder
Suralink is een oplossing voor het beheer van workflows die accountantskantoren helpt bij het stroomlijnen van processen met betrekking tot beheer geleverd door PBC-lijsten (Provided By Client), audits, documentoverdrachten en meer. Met de functionaliteit voor slepen en neerzetten kunnen gebruikers bestanden toevoegen aan de PBC-lijsten en deze... Meer informatie over Suralink
Drupal is een open source platform voor contentbeheer dat miljoenen websites en toepassingen ondersteunt. Het is ontworpen, gebruikt en ondersteund door een actieve en diverse gemeenschap van mensen over de hele wereld. Meer informatie over Drupal
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud
ONLYOFFICE is een beveiligd webkantoor geïntegreerd met CRM, document- en projectbeheer, e-mail, agenda, chat en intern sociaal netwerk, dit alles om je teamwork op één plek te organiseren. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace
PDFelement is een documentbeheeroplossing voor bedrijven van elke omvang dat meerdere Microsoft Office-bestandsindelingen in PDF converteert, inclusief .docx, .doc, .xlsx, .pptx, .ppt en afbeeldingsbestanden zoals .jpeg, .jpg, .png, .tiff, .gif en .bmp. De tool werkt op elk Mac- of Windows-besturingssysteem. Meer informatie over PDFelement
Gebruik ShareFile om alle bestanden en documenten te beheren, ze te delen met collega's en klanten, ze op te slaan in de cloud, mapmachtigingen in te stellen en meer. Meer informatie over ShareFile
Smallpdf is een tool voor desktop- en cloudgebaseerd pdf-documentbeheer- en conversie, met een pakket van 18 tools voor het maken, converteren en bewerken van documenten. Meer informatie over Smallpdf
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven om hun ontvangstbewijzen te registreren en te digitaliseren. Sinds 2007 heeft Shoeboxed meer dan een miljoen bedrijven geholpen om papierloos te werken en hun belastingaftrek te maximaliseren. Meer informatie over Shoeboxed
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, krachtige... Meer informatie over Smokeball
Priority Matrix is software voor project- en prioriteitsbeheer waarmee bedrijven taken kunnen beheren, projectactiviteiten in realtime kunnen volgen en kunnen samenwerken met teamleden. Het systeem laat gebruikers taken volgens hun prioriteitsstatus categoriseren als kritiek, onmiddellijk, niet-onmiddellijk of ongecategoriseerd. Meer informatie over Priority Matrix
M-Files helpt ondernemingen bij het vinden, delen en beveiligen van documenten en informatie. Zelfs in sterk gereguleerde sectoren. Meer informatie over M-Files
Quip is een nieuwe manier om de documenten van je team te beheren die ook documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring. Meer informatie over Quip
Gebruik de krachtige inhoudinformatie van Seismic om je documentbeheeractiviteiten op te schalen. Creëer één centrale bron van waarheid voor alle materialen van je bedrijf en zorg voor efficiënte workflows voor documentgoedkeuring, samenwerkingstools en de mogelijkheid om inhoud op schaal bij te werken. Meer informatie over Seismic
GoCanvas is een cloudgebaseerde softwaredienst waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande... Meer informatie over GoCanvas
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over CloudApp
iLovePDF Desktop is a document management software designed to help businesses access, compress, merge, split, and edit portable document format (PDF) files on a unified platform. It enables users to convert scanned PDF files into editable Microsoft Word documents using OCR technology. Meer informatie over iLovePDF
Carbonite maakt een back-up van alle gegevens op je computer zolang deze is verbonden met het internet. Meer informatie over Carbonite
Een zeer kosteneffectieve manier om je juridische praktijk vanaf elke locatie te beheren. HoudiniEsq is een geïntegreerd toolpakket dat de workflow stroomlijnt, de productiviteit verhoogt, je helpt betere dienstverlening te bieden en helpt bij het opbouwen van je praktijk. En dit alles gebaseerd op schaalbare webtoegankelijkheid. Meer informatie over HoudiniESQ
Gebruik Zoho Docs om documenten op te slaan in de cloud, bestanden veilig te delen, Word-documenten, spreadsheets en presentaties te maken en bestanden op verschillende apparaten te synchroniseren. Meer informatie over Zoho Docs
Concord is een alles-in-één platform voor succesvolle contracten waarmee bedrijven de groei kunnen versnellen met behoud van een vlekkeloze naleving. Meer informatie over Concord
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
FileCloud is een oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden waarmee gebruikers bestanden en gegevens veilig kunnen openen, beheren en delen via hun webbrowser, mobiele app, toegewezen virtueel apparaat en meer. FileCloud integreert met Microsoft Office en Outlook, alsook met andere apps zoals Excel en Okta. Meer informatie over FileCloud
ABBYY FineReader PDF is designed to help individuals and businesses create PDF documents and streamline editing workflows. It can be used to convert, edit, and share various types of custom PDFs, such as editable forms. Teams working in digital workspaces can collaborate and approve PDFs from remote locations across the globe. ABBYY FineReader PDF... Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
Document Control van MediaLab stelt laboratoria in staat documenten en procedurehandleidingen te beheren en daarbij te voldoen aan CAP, CLIA, Joint Commission, FDA, EPA en ISO 15189 regelgeving. Meer informatie over Document Control
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
RightSignature is een innovatieve oplossing voor elektronische handtekeningen die het aantal voltooide documenten verhoogt, de kosten verlaagt en de klantervaring verbetert. Gebruikers bekijken documenten, vullen formuliervelden in en creëren online echte handtekeningen met een muis of op het touchscreen van de iPhone/iPad. Meer informatie over RightSignature
OnSemble is een modern intranet waarmee je een betere bedrijfscultuur kunt bevorderen. Met OnSemble kun je regelmatig met alle werknemers communiceren, ervoor zorgen dat werknemers verbonden en betrokken blijven, werknemers afstemmen op bedrijfsdoelstellingen en werknemers de tools geven om documenten te delen en samen te werken. Meer informatie over OnSemble
Je hoeft nooit meer naar het postkantoor te rijden of te wachten op een stapel post wanneer je terugkeert van je reizen. Je hebt nu online toegang tot je post en kunt je pakketbezorging bekijken, en dit bedrijf vervolgens gewoon vertellen wat het ermee moet doen. Vanaf je pc of Mac, Android-toestel of iPhone. deze software doet het allemaal. Meer informatie over PostScan Mail
Bewaar alle documenten op een centrale plek voor eenvoudige toegang en bewerking met eXo Platform: een compleet DMS met samenwerkings- en sociale mogelijkheden. Meer informatie over eXo Platform
Plan, design, and build with seamless information sharing across the entire supply chain . Meer informatie over Adoddle
DocFly (formerly PDFPro) is an online PDF editor that allows users to create, convert, edit, and secure PDFs. It includes a set of editing tools designed to fully manipulate PDF files, such as reordering and extracting pages, merging and splitting files, editing PDF text, and more. DocFly is accessible from any modern browser and securely stores... Meer informatie over DocFly
Canopy helpt accountants en belastingdeskundigen om klantinformatie en -documenten te verzamelen, scenario's voor belastingafwikkeling te beoordelen en IRS-formulieren automatisch in te vullen. Meer informatie over Canopy Software
EisenVault is een centraal archief voor de documenten van een bedrijf. Documenten uploaden via een offline client (voor Mac en Windows) Werk zonder internettoegang Geavanceerde zoekfuncties Zoeken in volledige tekst van gescande pdf-documenten Apps voor Android en iOS Integreer met software van derden met behulp van API's Meer informatie over EisenVault
Formstack Documents is een webgebaseerde teamtool voor het maken van documenten die functies biedt zoals aanpasbare documentsjablonen, automatisch gegenereerde formulieren, geavanceerde gegevensrouting, documentopslag en meer. Het stelt bedrijven in staat hun gegevens om te zetten naar op maat gemaakte merkeigen documenten. Meer informatie over Formstack Documents
pCloud is een dienst voor veilige cloudopslag en snel beheer van digitale bedrijfsmiddelen met oplossingen voor web, Windows, Mac, Linux, iOS en Android met een gebruiksvriendelijke interface. Met de nieuwste functie van pCloud voor merkeigen links kun je downloadlinks aanpassen met het logo en de beschrijving van jouw merk. Meer informatie over pCloud Business
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor professionals in de bouwsector. Meer informatie over LetsBuild
SmartVault helps businesses store documents and collaborate with internal and external stakeholders via a unified portal. The platform complies with a variety of statutory guidelines including CCPA, SEC, GLBA, GDPR, and FINRA to prevent violation of rules and fulfil legal obligations. Meer informatie over SmartVault
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked
Neat enhances the productivity of small businesses by automating their bookkeeping activities. Neat helps businesses retain and organize their digital data to satisfy financial and expense reporting, accounting and tax prep needs with direct integration to industry leading accounting, contact management and marketing automation software and SaaS... Meer informatie over NeatBooks
De gloednieuwe Soda PDF Online biedt webgebaseerde PDF-tools die je op elk apparaat kunt gebruiken, inclusief desktop, laptop, smartphone en tablet. Je kunt bestanden rechtstreeks in je webbrowser maken, converteren, samenvoegen, splitsen en bewerken. Meer informatie over Soda PDF
De documentcontrolesoftware van MasterControl verwerkt de strengste voorschriften en normen van over de hele wereld. Het vermindert de totale nalevingskosten en verhoogt de efficiëntie, waardoor de time-to-market wordt versneld. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en... Meer informatie over Filecamp
SalesHandy is een tool voor verkoopbevordering die je voorziet van betrokkenheidsgegevens van e-mailontvangers en je helpt meer gedaan te krijgen door middel van geavanceerde functies voor e- mailproductiviteit. Meer informatie over SalesHandy
Copyleaks is a proofreading and plagiarism checking software that is designed for education institutes, law firms, marketing agencies, content developers, and bloggers. It helps organizations conduct online searches to compare and analyze created content with similar search results. Meer informatie over Copyleaks
Adobe Experience Manager is een toepassing voor enterprise content management die gebruikers helpt klantervaringen te creëren, beheren en optimaliseren via alle kanalen. Meer informatie over Adobe Experience Manager
Veilige virtuele datarooms waarmee investeringsbanken, advocatenkantoren, private equity-groepen en bedrijven documenten online kunnen delen en kunnen samenwerken aan projecten. Meer informatie over Firmex Virtual Data Room
Shelf is een bekroond platform voor het delen van kennis met optimale zoekmogelijkheden binnen de sector en is toonaangevend op het gebied van bruikbaarheid. Meer informatie over Shelf
Daptiv is opgericht in 1997 en is de toonaangevende leverancier van on-demand oplossingen voor PPM (Project Portfolio Management). Het geïntegreerde pakket PPM-toepassingen van Daptiv omvat portfoliomanagement, projectmanagement, resourcemanagement, tijd en kosten, documentbeheer en meer. Tot de klanten van Daptiv behoren organisaties van... Meer informatie over Changepoint PPM
Je kunt allerlei soorten documenten samenvoegen en automatisch een vooraf bepaalde tijd- en kostenwaarde en een vervolgtaak genereren. Documenten die je op papier ontvangt kunnen rechtstreeks in je zaak worden gescand en documenten die je digitaal ontvangt kunnen als een bestand worden toegevoegd. Je documenten zijn altijd georganiseerd en... Meer informatie over Prevail Case Management System
End-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden die is ontworpen om vertrouwelijke documenten te beschermen. Meer informatie over Tresorit
FileInvite is een cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van het proces van het verzamelen van informatie en documenten van zakelijke klanten met meer efficiëntie en beveiliging. Meer informatie over FileInvite
Hubdoc automatically collects financial documents securely within the cloud, syncing data from invoices, receipts and statements between accounting apps Meer informatie over Hubdoc
Automatiseer en integreer het beheer en de controle van documenten, bedrijfsprocessen en -dossiers met behulp van één toepassing. Meer informatie over OnBase
Clustdoc a smart customer onboarding solution which offers tools for sharing documents, collaborating with partners, building forms, and storing files within the cloud. Clustdoc aims to automate the document collection process for sales, financial services, contractors, consultants, and more. Meer informatie over Clustdoc
DocuWare is een documentbeheersysteem voor het overzetten van papieren en digitale middelen naar collectieve kwantificeerbare bronnen. E-mails, facturen, contracten en andere zakelijke documenten kunnen worden samengebracht en verenigd in een samenhangende online informatiebron, waardoor papier overbodig wordt. Meer informatie over DocuWare
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid. Meer informatie over HotDocs

Gerelateerde categorieën