Hier is onze lijst met apps voor Digital asset management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

179 softwareopties

Sorteren op
Bynder is een eenvoudige manier om digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen. Met Bynder hebben merken de volledige controle over hun marketing via één centrale portal. Meer informatie over Bynder
monday.com is de gemakkelijkste DAM-oplossing voor teams. Centraliseer je digitale middelen op één platform dat alle bestandsformaten ondersteunt en de mogelijkheid heeft om externe documenten toe te voegen om er gemakkelijk mee te communiceren. Vind precies wat je zoekt met een zoekfunctie op tags, naam of bestandstype. Meer informatie over monday.com
Elvis DAM biedt een platform voor het beheer van digitale middelen dat helpt bij het beheren van de holistische taken rond het creëren van, catalogiseren van en de toegang tot en distributie van digitale content. Meer informatie over WoodWing Assets
Frontify is een alles-in-één platform voor merkenbeheer dat wordt gebruikt door 2500 merken over de hele wereld. Hiermee kun je merkmiddelen centraliseren in een gebruiksvriendelijke DAM, binnen enkele minuten prachtige digitale merkrichtlijnen maken, de samenwerking en efficiëntie tussen creatieve teams verbeteren en nog veel meer. Meer informatie over Frontify
Vind, deel en bescherm je bedrijfsmiddelen met Portfolio-software; een oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen die kan worden aangepast aan de unieke behoeften van je organisatie. Meer informatie over Extensis Portfolio
Beheer digitale middelen met een uitgebreide reeks DAM-functionaliteiten en je krijgt nog veel meer. Het zoeken en opslaan van rich media-middelen is nog maar het begin. Versnel nu de productontwikkeling en maak gebruik van elke stap in je creatieve waardeketen met behulp van het Nuxeo-platform. Meer informatie over Nuxeo
Een mediabibliotheek met vele functies en een DAM-systeem. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Meer informatie over Third Light
Volledige controle vanaf één platform - je digitale middelen geven je merk een unieke stem. Dankzij DAM kunnen marketeers bestanden opslaan en delen vanaf één platform, waardoor inconsistentie, onverwachte kosten en vertragingen voor projecten niet meer voorkomen. Meer informatie over BrandMaster
MediaBeacon is een oplossing voor het beheer van digitale middelen (DAM) op ondernemingsniveau, waarmee bestanden op een veilige manier worden gecentraliseerd om distributie, samenwerking en controle te ondersteunen. Meer informatie over MediaBeacon
Wrike is een samenwerkingsplatform dat je beheer van beheer van digitale bedrijfsmiddelen vereenvoudigt. Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen en biedt aangepaste mappen, publicatie- en controletools en meer dan 400 app-integraties. Houd toezicht op je bedrijfsmiddelen met de gebruiksvriendelijke software van... Meer informatie over Wrike
A design & brand templating platform empowering non-designers to create beautiful marketing materials without going off brand. Meer informatie over Lucidpress
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Organiseer en deel foto's, video's, gegevens, enz. vanuit één systeem. Marketingplatform voor het veilig en professioneel organiseren en delen van je afbeeldingen, video's, logo's en andere bestanden, zowel intern als extern. Meer informatie over Kontainer
Beheer van digitale bedrijfsmiddelen biedt marketeers alles wat ze nodig hebben om hun merk te beheren. Een DAM-systeem bevat de merkrichtlijnen, een mediabibliotheek met alle merkmiddelen en een workflowmodule waar alle marketingpublicaties kunnen worden gevolgd voordat ze worden gepubliceerd. Meer informatie over Lytho
inRiver PIM is een productinformatiebeheerplatform dat e-commercebedrijven de tools biedt om productinformatie te creëren, beheren, opslaan, onderhouden en te verspreiden over meerdere kanalen. Het cloudgebaseerde platform is meertalig en bevat meerdere valuta's voor wereldwijde merken. Meer informatie over inriver PIM
Limecraft Flow is a cloud-based solution for Media Asset Management, used by producers and content agencies worldwide to manage their digital workflow and to automate production processes. Meer informatie over Limecraft
CGTrader ARsenal is a cloud-based platform that helps retailers and manufacturers develop photorealistic 3D product models using 2D images. Features include visual QA approval workflow, data storage, asset analytics, and custom scenes. Meer informatie over CGTrader ARsenal
Marketingteams van elke omvang gebruiken Trello om marktstrategieën te lanceren, redactionele agenda's te plannen en alle projectplanning in het hele team in het oog te houden. Trello is het commandocentrum dat al je werk verbindt om statusupdates, vervaldatums en commentaar te tonen aan teamgenoten. Meer informatie over Trello
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Canva is een grafische vormgevingstool voor het maken van marketingmateriaal, documenten en presentaties met een editor op basis van slepen en neerzetten en een bibliotheek met aanpasbare sjablonen. Meer informatie over Canva
Box is een modern platform voor inhoudbeheer dat de manier verandert waarop organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken. Meer informatie over Box
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Een zeer visuele manier om je afbeeldingen, video's, logo's en andere digitale middelen te organiseren, centraliseren en delen. Meer informatie over Canto
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Ga aan de slag met een bord, upload alle documenten, afbeeldingen en video's om je ideeën te illustreren en alles op één plek op te slaan. Nodig je team uit om moeiteloos online samen te werken, ongeacht locaties en tijdzones. Meer informatie over Miro
Joomla is een open source CMS (Content Management System, contentbeheersysteem) waarmee gebruikers websites en online toepassingen kunnen bouwen met behulp van sitesjablonen, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over Joomla
Brandfolder is een online platform voor het beheren van digitale middelen voor PR-doeleinden en biedt een privé en openbare opslagplaats voor het delen van logo's, video's en meer. Meer informatie over Brandfolder
Libris is een platform voor digitale middelenbeheer waarmee organisaties moeiteloos grote aantallen afbeeldingen en video's en de distributie ervan kunnen archiveren en beheren. Meer informatie over PhotoShelter for Brands
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Met de tool voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen van admation kun je moeiteloos marketingbestanden en campagnes veilig opslaan, delen en opnieuw uitvoeren. Meer informatie over Admation
Verbeter de uitvoering van marketing en verkoop om leads om te zetten in klanten door voor elke verkoopsituatie de juiste inhoud in de juiste handen te leggen. Meer informatie over Seismic
Sirv is een realtime oplossing voor beeldoptimalisatie en -verwerking waarmee bedrijven afbeeldingen kunnen beheren, bewerken en leveren op meerdere platforms. Het cloudgebaseerde systeem biedt functies zoals beeldverwerking, formaatwijziging en optimalisatie, evenals 360-graden draai-opties en beeldzoom. Meer informatie over Sirv
Snel en zeer veilig platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen met een gebruiksvriendelijke interface. Het stelt je in staat downloadlinks aan te passen aan de stijl en het logo van je merk. Gecontroleerde toegang tot al je digitale bestanden, altijd en overal en op elk apparaat, en meer. Meer informatie over pCloud Business
Droplr is een tool voor samenwerking en communicatie op afstand waarmee externe teams direct schermopnames kunnen uitwisselen, schermen en bestanden kunnen delen met teamleden en klanten. Meer informatie over Droplr
Het is een schaalbaar platform waarmee organisaties rich media-bestanden veilig, eenvoudig en snel kunnen centraliseren, beheren en distribueren in een merkeigen omgeving. Meer informatie over Image Relay
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. Meer informatie over CoSchedule
Adobe Experience Manager is een toepassing voor enterprise content management die gebruikers helpt klantervaringen te creëren, beheren en optimaliseren via alle kanalen. Meer informatie over Adobe Experience Manager
Een marketingarchief voor je team dat al je bedrijfsmiddelen bevat, zorgt voor merkintegriteit, en maatwerk en distributie mogelijk maakt. Meer informatie over MarcomCentral Enterprise
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set... Meer informatie over Filecamp
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer. Meer informatie over IT Glue
Los je problemen met DAM en marketingactiviteiten op met deze uitstekende DAM voor branding, workflow en klantenservice. Dit platform maakt het eenvoudiger om je marketingproces te beheren. Meer informatie over IntelligenceBank
MediaValet is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen waarmee teams hun digitale middelen en content eenvoudig kunnen beheren, eraan samenwerken en ze distribueren. Meer informatie over MediaValet
Outfit helps businesses manage branding, assets, communication, marketing, and digital and print production operations. Built-in templates help users design personalized PDFs & Word documents with custom logos, colors, and themes to utilize for marketing and establish brand identity. Meer informatie over Outfit
WalkMe™ was baanbrekend met het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van AI, analyse, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken moeiteloos te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele app of... Meer informatie over WalkMe
GigaTrak Asset Tracking Software, a powerful easy to use solution to manage all of your stuff. Call us today! Meer informatie over GigaTrak Asset Tracking System
Showcase Workshop is een platform voor het delen en presenteren van content voor verkoopbevordering en marketing. Met de cloudgebaseerde tool kunnen verkoop- en marketingteams een verkooptoolkit bouwen die bestaat uit aangepaste content, die op elk moment en vanaf elke locatie kan worden gelanceerd en geleverd aan klanten. Meer informatie over Showcase Workshop
Asset Bank - 5-sterren software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen vanaf slechts $ 585 per maand. Cloudgebaseerd of on-premises, eenvoudig te gebruiken, in hoge mate configureerbaar en uitstekende ondersteuning. Meer informatie over Asset Bank
Met Plytix DAM kun je eenvoudig afbeeldingen, video's en bestanden op één plek beheren. Allemaal rechtstreeks gekoppeld aan je producten. Er is geen limiet, dus je kunt een onbeperkt aantal bestanden toevoegen. Je kunt ook eenvoudig grote of kleine bestanden koppelen aan je producten en het delen van bestanden heel eenvoudig maken. Meer informatie over Plytix

Gerelateerde categorieën