Hier is onze lijst met apps voor Chatbot software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

50 softwareopties

Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Appy Pie is de snelst groeiende cloudgebaseerde DIY Mobile App Builder of App Maker waarmee gebruikers zonder programmeervaardigheden een app kunnen maken voor Windows 8 Phone, Android en iPhone-toepassingen voor mobiele telefoons en smartphones, en deze publiceren op Google Play en iTunes. Het doel is om het hele proces heel eenvoudig en... Meer informatie over Appy Pie
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Krijg tot 2x sneller betaald met Bill.com. Accepteer forfaitaire ACH-betalingen, verstuur terugkerende elektronische facturen en stuur automatische betalingsherinneringen. Meer informatie over BILL
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor verkoop, ondersteuning en succes. Meer informatie over ExecVision
Werk niet harder, werk slimmer. Automatiseer klantenserviceprocessen om je online bedrijf veel tijd, geld en middelen te besparen, terwijl je tegelijkertijd de verkoop en je conversiepercentages verhoogt. Weet je niet hoe je een chatbot moet opzetten? Smartsupp biedt chatbot-sjablonen om je op weg te helpen. Meer informatie over Smartsupp
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Brazen is een oplossing voor virtuele evenementen en carrièrebeurzen voor recruiters en universiteiten en biedt persoonlijke video- en tekstchats, live video-uitzendingen, door AI aangedreven chatbots, pre-screening, evenementpromotie en meer. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers de betrokkenheid van kandidaten vergroten en hun bereik... Meer informatie over Brazen
Rocket.Chat is een betrouwbaar bedrijfscommunicatieplatform voor teamchats en samenwerking met hoge privacy. Verlaag de operationele kosten en verbeter de klantervaring door berichten van werknemers en externe klanten te centraliseren op hetzelfde platform. Meer informatie over Rocket.Chat
Comm100 Live Chat ondersteunt realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten Meer informatie over Comm100 Live Chat
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te... Meer informatie over Sprinklr
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag... Meer informatie over Landbot
Een omnichannel-platform dat kan worden gebruikt om gesprekken met je klanten op te bouwen voor het genereren van leads, klantenondersteuning, enquêtes, vragen, afspraken, feedback, suggesties en meer. Meer informatie over SmatBot
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly
Chaport is moderne software voor klantberichten met livechat via meerdere kanalen, chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram en groepschatmogelijkheden. Het heeft desktop-apps voor Mac, Windows, web en complete mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Chaport
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. Meer informatie over Froged
ChatBot is een alles-in-één platform voor het creëren, implementeren en volgen van chatbots op verschillende kanalen. Meer informatie over Chatbot
SAS Visual Analytics is een BI- en visueel ontdekkingsplatform voor ondernemingen dat visuele gegevensverkenning mogelijk maakt en patronen, relaties en snelle inzichten in bedrijfsgegevens identificeert op basis van interactieve visualisaties. Gebruikers kunnen statistieken vinden die van essentieel belang zijn voor het voorspellen en voorspellen... Meer informatie over SAS Visual Analytics
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over TrueLark
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's... Meer informatie over Haptik
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de klantenservice op grote schaal verbeteren op alle favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
SendBird is een messaging software-ontwikkelingskit en chat-API voor mobiele apps en websites die verschillende gebruiksscenario's ondersteunt met 1-op-1 berichten naar grootschalige chatkanalen. Meer informatie over SendBird
Leadoo helpt bij het maken, uitvoeren en beheren van marketingcampagnes, het leveren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring om verkoopdoelstellingen te halen en het converteren van websiteverkeer, verkoopleads en meer. Gebruikers kunnen unieke gebruikersprofielen maken om informatie op te slaan over de interesses, bezochte pagina's en online... Meer informatie over Leadoo
Boost.ai helpt bedrijven in het bankwezen, verzekeringen en andere sectoren bij het maken, lanceren en beheren van geautomatiseerde chatbots om vragen van klanten te verwerken. Met behulp van zelflerende AI kunnen organisaties informatie van bestaande websites of chatlogboeken gebruiken om binnen enkele uren geavanceerde virtuele medewerkers te... Meer informatie over Boost.AI
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
Heyday is een conversationeel AI-platform, dat is ontworpen om detailhandelaars en e-commercebedrijven te helpen leads vast te leggen en de betrokkenheid bij kopers te vergroten. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare branding, multi-channel communicatie, wachttijdbeheer, prioritering, pushmeldingen en standaardantwoorden. Meer informatie over Heyday
REVE Chat is omni-channel software voor klantenondersteuning die livechat, videochat, spraakoproepen en wachtrijen biedt om in contact te komen met websitebezoekers. Meer informatie over REVE Chat
Versnel de levering van foutloze klanttrajecten via digitale kanalen en spraakkanalen en verminder het risico op defecten. Meer informatie over Cyara
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via e-mail, spraak en chat in het ecosysteem van je onderneming. Automatiseer 85% van alle gebruikersgerelateerde vragen in meer dan 12 talen, verhoog de CSAT-scores met 25% en wees binnen een dag klaar voor implementatie. Meer informatie over Enterprise Bot
Ada personaliseert klantenbinding door de kracht van AI in handen te geven van de mensen die jouw bedrijf het beste kennen. Met Ada is het voor niet-technische teams eenvoudig om een geautomatiseerd chatbot voor ondernemingen te creëren die 80% van de vragen van klanten kan beantwoorden. Meer informatie over Ada
Het Compliant Conversation Platform van Membit maakt de privé WhatsApp-chats met klanten van werknemers controleerbaar en efficiënt in je CRM. Meer informatie over Membit
Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen. Meer informatie over Kindly
BOTNATION AI is een cloudgebaseerde conversationele KI-oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het introduceren en beheren van chatbots voor websites en Facebook-pagina's. Met de engine voor trefwoordaanbevelingen kunnen gebruikers trefwoorden en woordgroepen uit klantinteracties in meerdere advertentiecampagnes zoeken en analyseren. Meer informatie over BOTNATION AI
Met messaging software Web1on1 kan één centraal telefoonnummer gebruikt worden voor WhatsApp-contacten met alle teams of afdelingen. Dit voorkomt problemen bij afwezigheid van collega’s. Conversaties worden naar de juiste afdeling geleid en opgeslagen in lead management- en CRM-systemen. Meer informatie over Web1on1
Automatiseer terugkomende klantvragen met een chatbot. Het werkt 24/7, biedt als het nodig is een naadloze overdracht aan een agent, en is gemakkelijk te bouwen en te beheren – je hoeft niets te programmeren. Maak de service makkelijker en sneller voor je klanten én je klantenservice. Meer informatie over Mobile Service Cloud
Titan Chatbot is een AI-omnichannel chatbot die gebruikmaakt van zelflerende capaciteiten en natuurlijke taalverwerking om vragen van klanten automatisch te beantwoorden. Meer informatie over Titan Chatbot
Zowie is een goed beoordeelde chatbot voor bedrijven die online verkopen. Het platform biedt een gratis analyse van het automatiseringspotentieel, een omnichannel inbox en verschillende integraties, waaronder Shopify, Magento, Klaviyo, Zapier en meer. Meer informatie over Zowie
Conversational AI Cloud helpt bedrijven grote hoeveelheden klanteninteracties te beheren. Bouw geavanceerde virtuele assistenten via een eenvoudige drag-and-drop interface en bied een uitstekende klantenservice. Maak je klantenservice productiever en efficiënter door te automatiseren wat geautomatiseerd kan worden. Meer informatie over Conversational AI Cloud
Proto is een CX-automatiseringsplatform waarmee organisaties in opkomende markten de klantenservice in meer dan 100 lokale talen kunnen automatiseren. De natuurlijke taalverwerkingsengine van Proto biedt toonaangevende intentieclassificatie voor talen zoals Kinyarwanda en Twi, met een API voor ontwikkelaars. Meer informatie over Proto AICX Chat

Gerelateerde categorieën