Hier is onze lijst met apps voor Chatbot software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

119 softwareopties

Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Werk niet harder, werk slimmer. Automatiseer klantenserviceprocessen om je online bedrijf veel tijd, geld en middelen te besparen, terwijl je tegelijkertijd de verkoop en je conversiepercentages verhoogt. Weet je niet hoe je een chatbot moet opzetten? Smartsupp biedt chatbot-sjablonen om je op weg te helpen. Meer informatie over Smartsupp
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Combine AI chatbot with conversion optimization, cart abandonment messages, and live chat all in one platform. Users can improve the average order value. Meer informatie over Kindly
Appy Pie is de snelst groeiende cloudgebaseerde DIY Mobile App Builder of App Maker waarmee gebruikers zonder programmeervaardigheden een app kunnen maken voor Windows 8 Phone, Android en iPhone-toepassingen voor mobiele telefoons en smartphones, en deze publiceren op Google Play en iTunes. Het doel is om het hele proces heel eenvoudig en... Meer informatie over Appy Pie
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Krijg tot 2x sneller betaald met Bill.com. Accepteer forfaitaire ACH-betalingen, verstuur terugkerende elektronische facturen en stuur automatische betalingsherinneringen. Meer informatie over Bill.com
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor verkoop, ondersteuning en succes. Meer informatie over ExecVision
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Brazen is een oplossing voor virtuele evenementen en carrièrebeurzen voor recruiters en universiteiten en biedt persoonlijke video- en tekstchats, live video-uitzendingen, door AI aangedreven chatbots, pre-screening, evenementpromotie en meer. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers de betrokkenheid van kandidaten vergroten en hun bereik... Meer informatie over Brazen
Rocket.Chat is een betrouwbaar bedrijfscommunicatieplatform voor teamchats en samenwerking met hoge privacy. Verlaag de operationele kosten en verbeter de klantervaring door berichten van werknemers en externe klanten te centraliseren op hetzelfde platform. Meer informatie over Rocket.Chat
Comm100 Live Chat ondersteunt realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten Meer informatie over Comm100 Live Chat
Mesaaging & Live Chat by TeamSupport empowers B2B and healthcare organizations to unify their customer experience through consistent, convenient, and meaningful conversations. Meer informatie over TeamSupport Messaging & Live Chat
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te... Meer informatie over Sprinklr
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag... Meer informatie over Landbot
Oracle HCM Cloud is a suite of human capital management applications that help find and retain talent including HR, benefits, payroll, & performance management Meer informatie over Oracle Cloud HCM
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Chaport is een moderne livechat-oplossing met automatische berichten, integraties met Facebook, Viber, Telegram, capaciteiten voor groepschat, opgeslagen antwoorden en offline berichten. Het bevat desktop-apps voor Mac, Windows en web, en mobiele apps voor iOS en Android met volledige functionaliteit. Meer informatie over Chaport
ChatBot is een alles-in-één platform voor het creëren, implementeren en volgen van chatbots op verschillende kanalen. Meer informatie over Chatbot
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over TrueLark
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de klantenservice op grote schaal verbeteren op alle favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud
SAS Visual Analytics is een BI- en visueel ontdekkingsplatform voor ondernemingen dat visuele gegevensverkenning mogelijk maakt en patronen, relaties en snelle inzichten in bedrijfsgegevens identificeert op basis van interactieve visualisaties. Gebruikers kunnen statistieken vinden die van essentieel belang zijn voor het voorspellen en voorspellen... Meer informatie over SAS Visual Analytics
Turn online conversations into sells with B2Chat. A web app software that brings into one inbox and simultaneously, all of your customer service channels: social media, WhatsApp, Chatbots. Meer informatie over B2Chat
Kommunicate is a live chat software designed to help businesses in the healthcare, eCommerce, education and other sectors build custom AI-based chatbots. Administrators can create NLP-powered support bots to schedule meetings, qualify leads, and support customers. Meer informatie over Kommunicate
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Meer informatie over Kustomer
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Yellow Messenger help businesses in advertising, education, banking and other industries create, launch, and manage custom chatbots. The AI technology lets organizations build virtual assistants to automate operational workflows, respond to customer queries, and engage with the target audience. Meer informatie over yellow.ai
ManyChat is a conversational AI platform designed to help businesses in the eCommerce sector automate conversations across text messages, Facebook Messenger, and Instagram. Administrators can share discount coupons, booking confirmations, promotional messages, and more with customers via email and text messages. Meer informatie over ManyChat
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's... Meer informatie over Haptik
Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7. Meer informatie over Smith.ai
Leadoo helpt bij het maken, uitvoeren en beheren van marketingcampagnes, het leveren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring om verkoopdoelstellingen te halen en het converteren van websiteverkeer, verkoopleads en meer. Gebruikers kunnen unieke gebruikersprofielen maken om informatie op te slaan over de interesses, bezochte pagina's en online... Meer informatie over Leadoo
Bold360 is het ultieme AI-aangedreven platform voor betrokkenheid dat bedrijven helpt om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden, en tegelijkertijd betere ervaringen te bieden voor zowel klanten als de vertegenwoordigers die hen bedienen. Meer informatie over Genesys DX
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Meer informatie over Chatfuel
Engati is a cloud-based platform for chatbots and LiveChats without the need for programming knowledge. Bots built within can be published across Facebook Messenger, Skype, Viber, Slack, Kik, Telegram, and embedded in websites, and can be used for eCommerce, banking, media, health care, and more. Meer informatie over Engati
Boost.ai helpt bedrijven in het bankwezen, verzekeringen en andere sectoren bij het maken, lanceren en beheren van geautomatiseerde chatbots om vragen van klanten te verwerken. Met behulp van zelflerende AI kunnen organisaties informatie van bestaande websites of chatlogboeken gebruiken om binnen enkele uren geavanceerde virtuele medewerkers te... Meer informatie over Boost.AI
eBanqo is a customer engagement platform that helps businesses extend their services and offer support on social and messaging channels. It offers automated answers to FAQs, multichannel live chat and automation of workflows that enable customers to onboard, complete purchases or resolve issues from their preferred messaging application. Meer informatie over eBanqo
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Meer informatie over HappyFox Chat
Heyday is een conversationeel AI-platform, dat is ontworpen om detailhandelaars en e-commercebedrijven te helpen leads vast te leggen en de betrokkenheid bij kopers te vergroten. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare branding, multi-channel communicatie, wachttijdbeheer, prioritering, pushmeldingen en standaardantwoorden. Meer informatie over Heyday
Kore is a cloud-based and on-premise conversational AI platform designed to help businesses of all sizes streamline developer collaboration, bot lifecycle management, API integration, intent recognition, natural language processes (NLP), and other operations. The software enables organizations to create, host, test, and deploy artificial intelligen... Meer informatie over Kore
REVE Chat is omni-channel software voor klantenondersteuning die livechat, videochat, spraakoproepen en wachtrijen biedt om in contact te komen met websitebezoekers. Meer informatie over REVE Chat
The Honeit interview platform turns natural phone and video interview conversations into insights. Honeit was designed for recruiting and hiring teams to schedule, screen and assess candidates faster using real-time conversational insights. Meer informatie over Honeit
DontGo is a live chat platform that utilizes artificial intelligence (AI) chatbots and exit intent technology to help businesses convert abandoning traffic into sales leads. Professionals can utilize the chatbots to resolve visitor queries and promote other products in the catalog. Meer informatie over DontGo

Gerelateerde categorieën