Hier is onze lijst met apps voor Call accounting software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

21 softwareopties

Sorteren op
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
eXsight Call Accounting is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van technologiekosten en unified communications met optionele uitbestede managed services. Meer informatie over eXsight
Telecom Expense Management is een platform voor het beheer van vaste en draadloze gespreks- en gegevenskosten, inclusief middelenbeheer en inkoop. Meer informatie over Telecom Expense Management
Sierra Gold by SAI is an online telecom expense management solution offering wireline and wireless usage visibility, asset tracking, network optimization and security features. Meer informatie over Sierra Gold
Cloud-based marketing and customer engagement solution that helps boost and convert website visitors into inbound calls. Meer informatie over BounceHelp
Call Record Analyzer is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote organisaties te helpen aangepaste rapporten te maken voor een uniforme communicatieomgeving. Belangrijke functies zijn onder meer patroonherkenning, apparaatgebruik, aangepaste gegevensopmaak, oproepgegevensbeheer en waarschuwingsmeldingen. Meer informatie over Call Record Analyzer
WinCall is een oproepregistratie-oplossing van TeleManagement Technologies, geschikt voor gebruik met analoge, VoIP en Centrex PBX-systemen. Meer informatie over WinCall
VeraSMART is een oplossing voor oproepregistratie en -rapportage van Calero dat gebruiksmonitoring, call-tracking, naleving en meer ondersteunt voor zowel vaste als mobiele netwerken. Meer informatie over VeraSMART
Fonvirtual Call Center is a cloud-based communication solution designed to assist users with managing calls & call distribution via various automated tools such as interactive voice response (IVR) & an automatic call distributor (ACD). Meer informatie over Fonvirtual Call Center
PhoneTrack is a call tracking software designed to help businesses track the performance of sales and marketing teams by analyzing data collected via customer calls. It allows managers to run marketing campaigns and classify calls as productive or unproductive based on interactions. Meer informatie over PhoneTrack
Our software is designed to be user-friendly, reliable, and responsive. Through our experiences with our clients, we are able to upgrade and update our services to the needs of companies all over the world. Meer informatie over Teltrac

Gerelateerde categorieën