Hier is onze lijst met apps voor Urenregistratie- en declaratiesoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
140 softwareopties
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack.
Meer informatie over Jibble
Zoho Invoice is een cloudgebaseerde factureringsapp waarmee je tijd kunt bijhouden, klanten kunt factureren en uitgaven kunt vastleggen en opnieuw factureren.
Meer informatie over Zoho Invoice
Dankzij gebruiksvriendelijke actiTIME-interfaces kun je uren en uitgaven bijhouden in een wekelijkse urenstaat achter je bureau of onderweg.
Meer informatie over actiTIME
Payhawk is een uitgavenbeheeroplossing voor grote en groeiende bedrijven. Payhawk, met hoofdkantoor in Londen maar wereldwijd beschikbaar, combineert zakelijke betaalkaarten, onkosten en crediteuren in één oplossing. De toekomstgerichte technologie stelt je financiële teams in staat om uitgaven op schaal te beheren en te controleren.
Meer informatie over Payhawk
Registreer tijd en uitgaven voor verschillende projecten en klanten vanaf je desktop, browser of mobiele app. Krijg een volledig beeld van je kosten voor een specifiek project.
Meer informatie over Harvest
Creëer en wijs taken toe, houd de werktijd van medewerkers nauwkeurig bij en houd projectkosten bij.
Meer informatie over Paymo
Iedereen die aan een project werkt, kan eenvoudig zijn of haar factureerbare en niet-factureerbare uren registreren met behulp van urenstaten en er ook facturen van genereren.
Meer informatie over Zoho Projects
Rydoo Expense is een toonaangevende oplossing voor het beheer van zakelijke onkosten die het onkostenbeheerproces automatiseert voor middelgrote tot snelgroeiende bedrijven en ondernemingen.
Meer informatie over Rydoo
Ontdek zeer eenvoudige cloudgebaseerde software voor urenregistratie en onkosten waarmee je je kunt concentreren op het maken van een professionele indruk in het bedrijfsleven. Het is een levenslang, gratis abonnement.
Meer informatie over Elorus
Primetric is een platform voor financiën en projectmanagement voor IT-service- en softwareproviders. Het kan worden gebruikt om een gecentraliseerde registratie bij te houden van alle projecten en ontwikkelaars, individuele voortgang bij te houden, marges te meten, toegang te beperken, rollen aan te wijzen, taken toe te wijzen en winst te...
Meer informatie over Primetric
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer voor creatieve bureaus, softwarebedrijven, productteams en financiële en operationele teams, en het ondersteunt resourceplanning, tijdregistratie, verlofbeheer, beschikbaarheidsbeheer en meer.
Meer informatie over teamdeck
Amberlo - cloudgebaseerde juridische software. Met gecentraliseerd casusbeheer is al het werk van de klant 24/7 beschikbaar in een veilige cloudomgeving. Tot de belangrijkste functies behoren casus- en contactbeheer, documentbeheer, e-mailbeheer, agendafuncties, uren- en uitgavenregistratie, juridische facturering en trustboekhouding.
Meer informatie over Amberlo
7pace Timetracker is lokale en cloudgebaseerde urenregistratiesoftware waarmee teams en organisaties die Azure DevOps gebruiken projecten, gebruikers, goedkeuringsprocessen en meer kunnen beheren. Hiermee kunnen ondernemingen inzicht krijgen in de activiteiten, opmerkingen en werklogboekgeschiedenis van teamleden.
Meer informatie over 7pace Timetracker
De voordelen die je ontvangt door samen te werken met Odyssee buitendienstoplossingen zijn eindeloos: efficiënt beheer van klanten, apparatuur en werkorders, eenvoudige planning, digitale werkorders met elektronische handtekeningen en realtime feedback over servicetaken. Om je efficiëntie te verbeteren, de service te verhogen en de kosten te...
Meer informatie over Odyssee Field Service
Cloudgebaseerde bedrijfssoftware voor uitgavenbeheer.
De onkostenmanager van Klippa bespaart je tijd, verlaagt de kosten en voorkomt fraude. Een zeer efficiënte softwareoplossing voor bedrijven die minder tijd kwijt willen zijn aan de verwerking van onkostendeclaraties en veilige goedkeuringsworkflows willen opzetten.
Boek vandaag nog een...
Meer informatie over Klippa Expense Management
Een kant-en-klare samenwerkingstool die kunstmatige intelligentie combineert met een on-demand team van ingenieurs: de tool biedt DSC (Digital Service Company) van elke omvang met het ideale aangepaste apparaat voor hun beheer.
Meer informatie over ProGesSi
Vereenvoudig het onkostenregistratieproces met TSheets. Houd de uren en taken van werknemers bij met behulp van TSheets en rapporteer vervolgens over taakkosten per project, werknemer en meer.
Meer informatie over QuickBooks Time
FreshBooks is een online facturerings- en tijdregistratieservice waarmee je tijd bespaart en professioneel overkomt – zo professioneel als Fortune 500.
Meer informatie over FreshBooks
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Meer informatie over monday.com
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Time Tracker is een app voor uren- en onkostenregistratie die is ontworpen voor teams. Medewerkers registreren tijd en uitgaven, de beheerder keurt de invoer goed en synchroniseert het met slechts één klik.
Meer informatie over Time Tracker
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem.
Meer informatie over Rippling
Wrike is een softwareoplossing voor urenregistratie die wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers wereldwijd. Functies zijn taaktimers, urenstaten, aanpasbare uurtarieven, geautomatiseerde rapporten, analysedashboards en meer. Hou je factureerbare uren en bedrijfskosten bij op één veelzijdig platform.
Meer informatie over Wrike
Toggl is een zeer eenvoudige tool voor urenregistratie. De software is bedoeld voor iedereen die behoefte heeft aan een eenvoudig te gebruiken overzicht van bestede tijd. Toggl is op het internet, maar heeft ook systeemeigen apps voor desktop, iOS en Android - die allemaal samen synchroniseren. Het kan zowel online als offline worden gebruikt.
Meer informatie over Toggl Track
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten.
Meer informatie over ClockShark
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden.
Meer informatie over Hubstaff
Workday Human Capital Management is een uniforme HR-softwareoplossing die werving, talentbeheer, salarisadministratie, urenregistratie en meer combineert.
Meer informatie over Workday HCM
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit.
Meer informatie over Expensify
CoConstruct helpt bouwers en verbouwers hun projecten naadloos te coördineren, moeiteloos te communiceren met hun klanten, werkploeg en handelspartners, en zorgeloos de controle te hebben over alle financiële gegevens van elke opdracht die volledig met QuickBooks kan worden geïntegreerd.
Meer informatie over CoConstruct
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor salarisadministra...
Meer informatie over Timesheets.com
Paycom geeft bedrijven tijdige en nauwkeurige toegang tot hun personeelsgegevens. Het systeem geeft werknemers eenvoudig en op elk moment toegang om hun eigen informatie te bekijken en te gebruiken, waardoor de administratieve lasten voor HR worden verminderd. Aangezien alle toepassingen worden aangestuurd vanuit een enkele database, worden...
Meer informatie over Paycom
Bitrix24 is een gratis oplossing voor het bijhouden van uren en kosten. Taken, projecten, CRM, offertes, facturen. Cloudgebaseerd, mobiel, open source.
Meer informatie over Bitrix24
BQE Core is een geïntegreerde oplossing voor uren- en onkostenregistratie, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor dienstverlenende bedrijven van elke omvang.
Meer informatie over BQE CORE Suite
Als leider in tijd- en onkostenbeheer biedt Nexonia financiële leiders een verbeterd inzicht en controle over de uitgaven voor reizen en entertainment. Nexonia Expenses biedt onbetwiste integraties met ERP-, reis- en boekhoudsystemen, configureerbare workflows voor onkostenbeleid en klantenondersteuning van wereldklasse.
Meer informatie over Nexonia Expenses
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen.
Meer informatie over BigTime
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners
Meer informatie over Kantata
TimeCamp is een urenregistratieplatform waarmee het MKB factureerbare uren kan bijhouden, automatische facturen kan genereren en de tijd en aanwezigheid van werknemers kan beheren.
Meer informatie over TimeCamp
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB.
Meer informatie over HoneyBook
MyCase is software voor juridisch praktijkbeheer die kleine advocatenkantoren helpt hun meest kritieke bedrijfsproblemen op te lossen. Besteed minder tijd aan de maandelijkse facturering, krijg sneller betaald en verlies geen uren van je week meer aan vervelende administratieve taken dankzij een zeer intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor...
Meer informatie over MyCase
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren van elke omvang.
Meer informatie over PracticePanther Legal Software
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van projecten en meer controle om ze op een winstgevende manier te beheren. Bedrijven kunnen tijd en onkosten voor projecten moeiteloos beheren om klanten nauwkeurig te factureren.
Meer informatie over Replicon
busybusy is een webgebaseerde en native mobiele tijdregistratie-app voor aannemers in bouw- en mobiele bedrijven, met realtime registratie van arbeidskosten, via GPS volgen van apparatuur, PTO, projectbudgetten, rapporten, foto's en notities. busybusy bestaat uit twee modules: tijdregistratie en apparatuur.
Meer informatie over busybusy
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen.
Meer informatie over Avaza
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft.
Meer informatie over Divvy
Meet precies hoeveel tijd je team aan taken besteedt met de geïntegreerde ActiveCollab Stopwatch en profiteer van een visueel overzicht van alle tijdregistraties. Stel uurtarieven in, registreer tijd voor taken en projecten en gebruik deze urenregistraties voor nauwkeurige facturen en rapporten. Zorg dat elk uur telt.
Meer informatie over ActiveCollab
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer.
Meer informatie over Everhour
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA.
Meer informatie over Sage Intacct
Houd de uitgaven van werknemers bij en geef ze een eerlijke vergoeding voor deze uitgaven. Je werknemers kunnen foto's van hun ontvangstbewijzen maken en deze rechtstreeks uploaden naar de mobiele app van Sage HR.
Meer informatie over CakeHR
Proliant is cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die loonadministratie en HRIS, tijd en aanwezigheid, onboarding en administratie van secundaire arbeidsvoorwaarden biedt.
Meer informatie over Proliant
CosmoLex is een cloudgebaseerd alles-in-één systeem voor praktijkbeheer, facturering en boekhouding (geen QuickBooks vereist).
Meer informatie over CosmoLex