Met inkoopsoftware kunnen bedrijven Source-to-Pay (S2P)-cycli automatiseren voor de goederen en diensten die ze inkopen. Deze systemen kunnen de inkoopcyclus voor goederen en diensten automatiseren, inclusief het verrichten van betalingen en het analyseren van uitgaven. Ook kan inkoopinformatie gedeeld worden met belanghebbenden die niet direct betrokken zijn bij inkoop, zoals het hoger management en partners. Zakelijke inkoopsoftware wordt voornamelijk gebruikt door inkoop- en boekhoudteams. Ze kunnen hiermee elektronische offertes of inkooporders maken, goedkeuringen door bevoegd personeel vergemakkelijken, facturen registreren, offertes aan orders koppelen, ontvangstbevestigingen verstrekken en discrepanties vaststellen. Sommige van dergelijke oplossingen kunnen informatie over leveranciers beheren, hun prestaties bijhouden en portals bieden voor toegang tot bestellingen en het indienen van facturen. Naast het bijhouden van voorraden om tekorten te voorkomen, kunnen inkopers ook herinneringen ontvangen van recente annuleringen en inkooporders. Op dezelfde manier kunnen accountants hun financiële activiteiten registreren, terwijl het hoger management op basis van de bevindingen trendanalyses kan uitvoeren om strategieën te ontwikkelen. Andere voordelen zijn geautomatiseerde PO-generatie en verbeterde zichtbaarheid omvatten. Typische functies van inkooptools zijn PO-beheer, aanvraagbeheer, leveranciersbeheer en factuurverwerking. Inkooptools zijn verwant aan procurement software, die ook onderzoeks- en onderhandelingstools bevatten. Ze kunnen werken in combinatie met voorraadbeheer software of het inkoopaspect van deze toepassingen vervangen. Aangezien de tools uitgaven en prijswijzigingen bijhouden, kunnen ze ook worden beschouwd als een software voor uitgavenbeheer. Vergelijk verschillende producten op GetApp om het juiste inkoopsysteem voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Sorteren op

72 softwareopties

Precoro helpt kleine en middelgrote bedrijven om te stoppen met een handmatige workflow en tijd en geld te besparen met aantrekkelijke inkoopsoftware. Meer informatie over Precoro
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Meer informatie over Tipalti
Adfinity is een totaalpakket voor boekhoudsoftware met een groot aantal geavanceerde functies voor financieel beheer. Adfinity levert toegevoegde waarde op het gebied van rapportage, automatisering, digitalisering van workflows en papierloos werken. Meer informatie over Adfinity
Eenvoudig inkooporderbeheer dat jou de controle geeft. Aanpasbare inkooporderformulieren, flexibele rapportage en mobiel, net als jij. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Matrix Purchasing is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven in de detailhandel, gezondheidszorg, horeca en andere sectoren processen met betrekking tot orderbeheer, inkoopaanvragen, factuurcontrole en meer vanuit een centraal platform kunnen stroomlijnen. Met de software kunnen werknemers bestellingen maken, producten sorteren en toegang... Meer informatie over Matrix Purchasing
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
Gebruik de inkoop- en leveranciersbeheercapaciteiten van de supply chain- en voorraadbeheerfunctie van NetSuite ERP om het hele proces van inkoop tot betaling te beheren. Meer informatie over NetSuite
ShippingEasy is online leveringssoftware voor e-commerce verkopers die de beste portokosten willen en back-end verzendprocessen willen automatiseren. Meer informatie over ShippingEasy
JobBOSS is een beheersysteem voor werkwinkels van kleine en middelgrote fabrikanten met tools voor offertes, orderverwerking, geavanceerde planning, inventaris en meer. Meer informatie over JobBOSS²
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen. Meer informatie over Zoho Books
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Inclusief naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks en meer. Meer informatie over QuickBooks eCommerce
inFlow Cloud is een alles-in-één oplossing voor voorraadbeheer die is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven om producten, de verkoop en klanten te volgen. Meer informatie over inFlow Inventory
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway. Meer informatie over DEAR
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire toepassing voor cloudgebaseerd financieel beheer voor de AICPA. Meer informatie over Sage Intacct
ERPAG is een cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven, dat is gericht op verkoop, inkoop, voorraad, productie, payroll, bedrijfsanalyse en meer. Meer informatie over ERPAG
Laat e-mail en spreadsheets achterwege en centraliseer je verzoeken op één enkele plaats. Met Pipefy kun je je hele proces visualiseren, zodat er geen informatie in de shuffle verloren gaat. Meer informatie over Pipefy
Sage 100cloud is een ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot productie en distributie. De aanpasbare oplossing biedt functies zoals financieel beheer, supply chain tracking, realtime rapportage en meer. Meer informatie over Sage 100
Gebruik Unleashed Software om aanpasbare inkooporders te creëren. Met ondersteuning voor extra kosten zoals vracht en invoerrechten tijdens het ontvangstbewijsproces. Meer informatie over Unleashed
Quartzy is cloudgebaseerde software voor laboratoriumproductiviteit en -beheer voor bedrijven die betrokken zijn bij wetenschappelijk onderzoek en ontwikkeling. Het omvat een digitale inkoopinterface waarmee wetenschappers, laboratoriummanagers, onderzoekers en R&D-organisaties voorraadbeheer- en orderworkflows kunnen automatiseren. Meer informatie over Quartzy
Orderhive is automatiseringssoftware voor e-commerce waarmee je je voorraad, bestellingen, verzending en alle andere e-commerce-activiteiten automatisch kunt beheren. Meer informatie over Orderhive
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Spendwise - voorheen Officewise - is een interactieve cloudgebaseerde boekhoudoplossing die kleine en middelgrote bedrijven helpt bij het beheren van hun boekhoudkundige en financiële activiteiten. Meer informatie over Spendwise
Gebruik Stitch Labs om inkooporders te creëren, leverancierskosten te analyseren, nabestellingen bij te houden, de aankoopgeschiedenis vast te leggen en voorraadgegevens automatisch bij te werken. Meer informatie over Stitch Labs
JD Edwards EnterpriseOne van Oracle is een geïntegreerd toepassingspakket van uitgebreide software voor enterprise resource planning. Het combineert bedrijfswaarde, op standaarden gebaseerde technologie en diepgaande ervaring in de sector in een zakelijke oplossing met lage totale eigendomskosten. EnterpriseOne is de eerste ERP-oplossing die alle... Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne
Procurify stelt organisaties in staat om proactief te zijn in het beheren van hun uitgavencultuur door een combinatie van toegankelijke gegevens, handige processen en beheersbare controles te bieden. Meer informatie over Procurify
Megaventory is een web-app voor inkoopbeheer met de capaciteit om inkooporders van leveranciers voor te bereiden en hun voortgang bij te houden. Verhoog de efficiëntie met prijsregels, kortingen, voorraadwaarschuwingen, aanpasbare rapporten en meer. Gebruiksvriendelijke interface, uitgebreide ondersteuning en waar voor je geld. Meer informatie over Megaventory
Inventarissoftware van Acctivate is een betere manier om magazijn-, inkoop- en voorraadactiviteiten in je hele bedrijf te optimaliseren. Meer informatie over Acctivate Inventory Management
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
Het cloudgebaseerde pakket van financiële toepassingen van Coupa biedt zichtbaarheid en controle over alle uitgaven in je bedrijf; inkoop, kosten en crediteurenadministratie. Meer informatie over Coupa
Modern advertentiebeheer voor merken en detailhandelaren - verkoop je producten moeiteloos op Amazon, eBay, Etsy, Walmart en meer. Meer informatie over Sellbrite
SAP Fieldglass biedt een leveranciersbeheersysteem, extern talentbeheer en een diensteninkoopoplossing voor middelgrote en grote organisaties over de hele wereld. Meer informatie over SAP Fieldglass
Een cloudgebaseerde/SaaS-aankoopoplossing die eenvoudig en transparant en gecontroleerd is, omvat aanvragen - online goedkeuringen - bestellingen - ontvangst - facturen - activa - inventaris - personeelsuitgaven - meerdere vestigingen, meerdere valuta, meertalig. Meer informatie over eBuyerAssist Platform
Al meer dan 30 jaar bewezen door 1000 klanten, met geldteruggarantie! Bellwether is gemakkelijk te gebruiken voor kleine en middelgrote bedrijven om 50-1000 inkooporders per maand te beheren. Meer informatie over Bellwether Purchasing Software
Hybrent is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven in de gezondheidszorg helpt, zoals artsenpraktijken, ambulante chirurgische centra, ziekenhuizen, instellingen voor langdurige zorg en managementgroepen bij het automatiseren en stroomlijnen van supply chain-, inkoop- en voorraadcontroleprocessen. Meer informatie over Hybrent
Digitale Purchase Order is een tool voor e-inkoop waarmee gebruikers via mobiele apps inkooporders kunnen indienen die goedkeurders onmiddellijk kunnen accepteren of weigeren. Meer informatie over Digital Purchase Order
Fraxion vereenvoudigt het gehele proces van aankoop tot betaling en beperkt het risico van goedkeuringen door ervoor te zorgen dat alle uitgaven worden geautoriseerd, bijgehouden en binnen het budget blijven, wat resulteert in proactief uitgavenbeheer. Meer informatie over Fraxion
Een gebruiksvriendelijk compleet workflowsysteem voor groeiende import- en exportbedrijven om processen te beheren van offerte tot factuur. Meer informatie over EMERGE App
Bespaar tijd met het verwerken van inkoopfacturen. Datamolino verzamelt automatisch gegevens van je facturen, rekeningen en ontvangstbewijzen en stuurt deze rechtstreeks naar Xero of QuickBooks. Meer informatie over Datamolino
BidSync is een cloudgebaseerde oplossing voor biedingsmeldingen waarmee particuliere bedrijven biedingen of offerteaanvragen kunnen doorzoeken die zijn geplaatst door de staatsoverheid, openbare sectoren, hogescholen of federale agentschappen. Functies zijn onder andere biedingsbeoordeling, een visuele relevantie-indicator, trefwoordmatching en... Meer informatie over Periscope S2G
Expeni.com is een goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem voor inkooporders. Met name geschikt voor bedrijven die hun aankopen moeten bijhouden binnen een klein budget. Meer informatie over Expeni
Esker is een oplossing voor documentautomatisering waarmee je een aantal bedrijfsprocessen kunt beheren, waaronder inkoop, crediteuren/debiteuren en verwerking van verkooporders. Meer informatie over Esker
OfficeBooks is een gebruiksvriendelijke toepassing voor bedrijfsmanagement. Het systeem is ideaal voor kleine of middelgrote productiebedrijven. Het biedt alle vereiste functionaliteiten zonder de lastige complexiteit en kosten van oplossingen voor grote ondernemingen. OfficeBooks integreert alle belangrijke processen van elk bedrijf:... Meer informatie over OfficeBooks
Zahara is een cloudgebaseerd automatiseringssysteem voor crediteurenadministratie dat het proces regelt van inkoopaanvraag tot factuurmatching, en integreert met Sage, Xero en QuickBooks. Zahara is zeer geschikt voor organisaties met meerdere locaties of projectleiders, zoals de bouw. Meer informatie over Zahara
Door de e-inkoopmodule van Promena beheren klanten aanvragen en inkooporders op basis van hun aanpasbare goedkeuringsworkflows. Promena helpt bij het centraliseren van inkoop en het beheren van uitgaven met een moderne UI/UX-interface en B2C e-commerce-schermen. Meer informatie over Promena
GoProcure is een oplossing voor marginale uitgaven waarmee zakelijke kopers inkooptransacties kunnen beheren. Functionaliteiten zijn een online marktplaats van SKU's, rationalisatie van marginale uitgaven, geconsolideerde facturen, uitgavenanalyse, door AI en machine learning gegenereerde zakelijke inzichten, interactieve dashboards en meer.But Meer informatie over GoProcure
Basware biedt oplossingen voor e-facturering en inkoop-tot-betaling, waaronder e-inkoop, automatisering van crediteuren, beheer van reiskosten, analyse en meer. Meer informatie over Basware
Stop met handmatig werk, coördineer inkoopprocessen en werk op een moderne, interactieve manier samen met leveranciers. De cloudgebaseerde oplossing van Prokuria maakt de noodzaak voor tijdrovend papierwerk overbodig door je in staat te stellen het inkooporderproces te digitaliseren met één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over Prokuria

Gerelateerde categorieën