Hier is onze lijst met apps voor NPS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

78 softwareopties

Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Qemotion is a cloud-based semantic and emotional analysis solution designed to help businesses evaluate the opinions of employees and customers via a unifed portal. The platform includes artificial intelligence technology, which lets organizations identify customer issues, track ratings and reviews, and take appropriate measures to ensure an... Meer informatie over Qemotion
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat. Meer informatie over Jotform
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Met de Alchemer Activated NPS-oplossing kun je transformeren naar een klantgerichte organisatie. NPS-feedback van klanten wordt automatisch geleverd aan de teamleden die onmiddellijk actie kunnen ondernemen. Dankzij de NPS-oplossing voelen je klanten zich gehoord, waardoor hun feedback goud waard is. Meer informatie over Alchemer
Nicereply is een tool voor klanttevredenheidsonderzoek die is ontworpen voor ondersteuningsteams. Maak en verzend aantrekkelijke enquêtes met één klik om de klanttevredenheid, NPS en klantinspanningsscore te meten. Bekijk en meet feedback van klanten per medewerker, team of bedrijfsbreed. Meer informatie over Nicereply
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
AskNicely is feedbacksoftware voor klanten om bedrijven te helpen hun klantervaring te verbeteren en de groei te versnellen aan de hand van het NPS-raamwerk (net promoter score, netto promotiescore). Meer informatie over AskNicely
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Qwary is a customer experience management software designed to help businesses in the hospitality, retail, healthcare, education, and other sectors gain insights into customer and employee feedback. Administrators can gain insights into net promoter score (NPS), customer effort score (CES), and customer satisfaction score (CSAT) on a unified... Meer informatie over Qwary
Empuls is een alles-in-één platform voor medewerkersbetrokkenheid en motivatie dat beloningen en erkenning, Pulse-enquêtes, eNPS-enquêtes, 1-op-1 feedback, sociaal intranet en menselijke analytics biedt in één krachtige oplossing. Empuls wordt vertrouwd door meer dan 1000 merken over de hele wereld en helpt organisaties om high-performing teams... Meer informatie over Empuls
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden en reacties kunnen evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
SurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren en professionals. De online enquêtetool SurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly
Blue 360 Degree Feedback automatiseert het verzamelen en verbeteren van feedback voor organisaties die zich bezighouden met ontwikkeling rond competentie, vaardigheden en leren. Meer informatie over Blue
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren. Meer informatie over GetFeedback
De besluitvormingstechnologie van UniFocus biedt tools voor personeelsbeheer die managers helpen slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over UniFocus
Listen360 is software voor klantenbinding die bedrijven van elke omvang helpt bij het verzamelen en beheren van klantfeedback, online beoordelingen en getuigenissen. Het stelt managers in staat om de opvattingen van klanten te volgen, feedback vast te leggen, vervolgstappen te ondernemen voor gesloten lussen, beoordelingen te plaatsen en inzicht... Meer informatie over Listen360
Spark Chart is uitgebreide software voor enquêtes waarmee bedrijfsconsultants en -leiders elk type enquête kunnen creëren en implementeren. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare enquêtes en branding, kant-en-klare sjablonen, uitgebreide opties voor implementatie en volgen, voorwaardelijke logica en krachtige rapportage en het delen van... Meer informatie over Spark Chart
Delighted is een cloudgebaseerd systeem voor het verzamelen van feedback van klanten dat enquêtes met één vraag gebruikt via meerdere kanalen, waaronder e-mail, sms, weblink en website-integratie om inzichten over de ervaring van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en te analyseren, terwijl NPS-scores in realtime worden... Meer informatie over Delighted
Start enquêtes in bijna elk kanaal dat je je kunt voorstellen, laat de feedback automatisch voor je verzamelen en onderneem onmiddellijk actie op je feedback met behulp van automatisering. Meer informatie over Feedbackly
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
Sitejabber is a reviews platform that allows brands to manage their reputation by collecting, monitoring & sharing business & product reviews. The cloud-based platform offers features such as automatic review requests, review widgets, marketing tools & social sharing to publicize positive feedback. Meer informatie over Sitejabber
Medallia is de marktleider in het beheer van ervaringen waarop meer dan duizend internationaal toonaangevende merken vertrouwen. Volgens het Total Economic Impact™-onderzoek van Forrester Consulting in opdracht van Medallia, kunnen organisaties die Medallia gebruiken binnen 3 jaar $ 35,6 miljoen aan waarde en een rendement van 591% realiseren. Meer informatie over Medallia Experience Cloud
Maak binnen enkele seconden NPS-enquêtes en krijg bruikbare inzichten die de groei stimuleren en het verloop verminderen. Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots met Survicate. ✅ Eenvoudige integratie met Intercom, HubSpot en meer (native, codevrij) ✅ Kant-en-klare sjablonen inbegrepen Meer informatie over Survicate
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Meer informatie over Retently
Trustmary measures and collects NPS for companies and converts feedback into text and video reviews. It displays the testimonials on company websites for campaigns and social media. It's a fully automated testimonial tool that aims to generate more leads and boost conversions for online businesses. Meer informatie over Trustmary
youengage is a customer experience and engagement solution designed to help businesses interact with users at every step of the customer journey, generate leads, gain feedback, increase revenue, and capture data via a unified platform. It enables professionals to design quizzes using personality tests and knowledge quizzes and create and share... Meer informatie over youengage
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen. Meer informatie over Qualaroo
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Meer informatie over Keatext
Netigate is a customer and employee feedback management software that helps businesses in construction, healthcare, and automotive conduct market research, employee exit interviews, NPS surveys, board evaluations, and more from within a unified platform. It enables staff members to utilize the built-in templates to create and preview multilingual... Meer informatie over Netigate
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. Meer informatie over Survey2Connnect
Verzend eenvoudige, merkeigen e-mail- en klanttevredenheidsonderzoeken voor directe feedback. Verzend je eigen merkeigen e-mails of gebruik inbeddingsknoppen om met je systeem te integreren. Reageer op individuele e-mailontvangers en bekijk de resultaten. Ontvang waarschuwingen wanneer je klanten ontevreden zijn om meteen op te reageren. Meer informatie over Customer Thermometer
Chattermill is a cloud-based customer experience management software designed to help businesses capture, organize, and analyze customer feedback using analytics, natural language processing (NLP), and artificial intelligence (AI) technology. The platform lets organizations establish automated workflows with event-based triggers to record customer... Meer informatie over Chattermill
Take the stress out of creating surveys. doopoll is an easy-to-use survey platform, that saves you time and effort by helping you to create brilliant surveys, with zero fuss. Create, share, present, and analyse your surveys in just a few clicks. We've made every feature a breeze to use. Meer informatie over doopoll
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index allows you to boost patient satisfaction by capturing patient feedback, identifying insights, and assigning targeted content to improve patient satisfaction. Meer informatie over MedBridge
ProProfs Survey Maker is a powerful survey tool which is used by educators, instructors, online marketers, and organizations to gather valuable customer feedback, market data, and much more. Create surveys easily, customize it based on your requirements or choose free our in built templates. Meer informatie over ProProfs Survey Maker
Business owners use AirVote QR smileys to monitor service levels through the eyes of their customers. This self-service platform is free forever for moderate use. Ideal customer: any brick-and-mortar business with a public restroom or a portable restroom operator Meer informatie over AirVote
allwers allows businesses to collect information about clients, analyze all comments and activate actions to achieve organizational objectives. Teams can measure and manage the employees' and improve productivity using action plans based on intelligent surveys. Meer informatie over allswers
VirtlX Reflect is a SaaS solution designed to help businesses of all sizes. It offers a simple approach to customer and employee sentiment as well as in-house training. The unified platform allows companies to gather performance data metrics from clients as well as employees, view the results in meaningful, easily comprehendible reports, and take... Meer informatie over VirtlX 360° Success Management
Lumoa is the feedback analytics solution that looks at any interaction with your customers and tells you what to do next to grow your business. Meer informatie over Lumoa
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Teams can share reviews across multiple platforms such as Twitter, LinkedIn, XING, Facebook, and corporate websites. Meer informatie over Retamo

Gerelateerde categorieën