NPS-software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor NPS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
50 softwareopties
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien.
Meer informatie over Lumoa
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws.
Meer informatie over Typeform
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden en reacties kunnen evalueren.
Meer informatie over SurveySparrow
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey.
Meer informatie over SurveyMonkey
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring.
Meer informatie over Jotform
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer.
Meer informatie over Trustpilot
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken.
Meer informatie over SurveyLegend
Zoho Survey is software voor het creëren van online enquêtes en vragenlijsten en is schaalbaar om aan je specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie op de website.
Meer informatie over Zoho Survey
Met de Alchemer Activated NPS-oplossing kun je transformeren naar een klantgerichte organisatie. NPS-feedback van klanten wordt automatisch geleverd aan de teamleden die onmiddellijk actie kunnen ondernemen. Dankzij de NPS-oplossing voelen je klanten zich gehoord, waardoor hun feedback goud waard is.
Meer informatie over Alchemer
Nicereply is een tool voor klanttevredenheidsonderzoek die is ontworpen voor ondersteuningsteams. Maak en verzend aantrekkelijke enquêtes met één klik om de klanttevredenheid, NPS en klantinspanningsscore te meten. Bekijk en meet feedback van klanten per medewerker, team of bedrijfsbreed.
Meer informatie over Nicereply
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen.
Meer informatie over XM for Customer Experience
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt maken.
Meer informatie over forms.app
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer.
Meer informatie over Startquestion
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten.
Meer informatie over CheckMarket
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer...
Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SmartSurvey is een cloudgebaseerde tool voor het beheer van enquêtes en vragenlijsten waarmee gebruikers reacties voor een onbeperkt aantal enquêtes kunnen creëren, distribueren, beheren en analyseren.
Meer informatie over SmartSurvey
AskNicely is feedbacksoftware voor klanten om bedrijven te helpen hun klantervaring te verbeteren en de groei te versnellen aan de hand van het NPS-raamwerk (net promoter score, netto promotiescore).
Meer informatie over AskNicely
Empuls is een alles-in-één platform voor medewerkersbetrokkenheid en motivatie dat beloningen en erkenning, Pulse-enquêtes, eNPS-enquêtes, 1-op-1 feedback, sociaal intranet en menselijke analytics biedt in één krachtige oplossing.
Empuls wordt vertrouwd door meer dan 1000 merken over de hele wereld en helpt organisaties om high-performing teams...
Meer informatie over Empuls
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer.
Meer informatie over Customerly
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen.
Meer informatie over Zonka Feedback
Sitejabber is een AI-geactiveerd beoordelingsplatform waarmee merken hun reputatie kunnen beheren door zakelijke en productbeoordelingen te verzamelen, bewaken en delen. Het resultaat is dat bedrijven hun zichtbaarheid vergroten, kopers aantrekken en groei stimuleren.
Meer informatie over Sitejabber
SurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren en professionals. De online enquêtetool SurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics.
Meer informatie over SurveyLab
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)...
Meer informatie over Simplesat
Spark Chart is uitgebreide software voor enquêtes waarmee bedrijfsconsultants en -leiders elk type enquête kunnen creëren en implementeren. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare enquêtes en branding, kant-en-klare sjablonen, uitgebreide opties voor implementatie en volgen, voorwaardelijke logica en krachtige rapportage en het delen van...
Meer informatie over Spark Chart
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren.
Meer informatie over GetFeedback