Team management software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Team management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
76 softwareopties
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem.
Meer informatie over Rippling
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
Zoho Projects is een krachtige tool die teams helpt bij het beheren van taken, het bijhouden van de voortgang, het toewijzen van resources en het factureren van klanten.
Meer informatie over Zoho Projects
Alobees is een eenvoudige en intuïtieve tool waarmee bouwprofessionals de productiviteit en doelmatigheid op al hun locaties kunnen verhogen.
Meer informatie over Alobees
Skello is een human resource-oplossing die bedrijven in de detailhandel en horeca helpt bij het creëren en optimaliseren van dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse personeelsroosters. Het platform stelt beheerders in staat om verlof, onbeschikbaarheid of vervangingsverzoeken te beheren en in realtime met medewerkers te communiceren.
Meer informatie over Skello
Asana is een teammanagementtool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
De besluitvormingstechnologie van UniFocus biedt tools voor personeelsbeheer die managers helpen slimmere beslissingen te nemen.
Meer informatie over Unifocus
Wil je de manier van werken in je bedrijf veranderen? VitalTeam helpt je bij het implementeren van participatie en samenwerking binnen je teams.
Meer informatie over VitalTeam
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Meer informatie over monday.com
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die...
Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Wrike is een softwareoplossing voor teambeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Functies zijn Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aanpasbare workflows, gedeelde agenda's en meer dan 400 app-integraties. Gebruik Wrike om de projectvoortgang bij te houden en in realtime contact te onderhouden met teams.
Meer informatie over Wrike
Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat.
Meer informatie over Todoist
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor je crossfunctionele teamwork. Probeer de meer dan 60 diepe integraties, verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan...
Meer informatie over Miro
Deel is een wereldwijd platform voor loonadministratie voor internationale teams waarmee bedrijven iedereen overal in dienst kunnen nemen, zonder zich zorgen te maken over lokale wetten, ingewikkelde belastingsystemen of internationale loonadministratie. Met Deel kan elk bedrijf met slechts een paar klikken in meer dan 150 landen conform de...
Meer informatie over Deel
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis.
Meer informatie over 7shifts
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking.
Meer informatie over ProjectManager.com
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Connecteam
Communiceer, organiseer en krijg het werk gedaan op één plek dankzij Podio.
Een tool die je team graag zal gebruiken en die je volledig kunt aanpassen op hoe jij je projecten het meest efficiënt uitvoert.
Meer informatie over Podio
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, urenregistratie en facturering.
Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie.
Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Meer informatie over ProWorkflow
TMetric is een urenregistratie-app voor zowel particulieren als grote bedrijven met automatische urenregistratie, facturering van klanten, factureerbare uren, gedetailleerde rapportage, Time Off-module en 50 integraties zoals voor Asana, Trello, Jira, GitLab. Ook beschikbaar voor iOS en Android, Windows, Linux.
Meer informatie over TMetric
Tempo Timesheets is software voor urenregistratie in Jira waarmee teams de tijd online kunnen bijhouden en betrouwbare gegevens kunnen verzamelen voor rapportage, facturering, boekhouding en meer. De Tempo Cloud-app biedt gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun iOS- en Android-smartphone of -tablet.
Meer informatie over Tempo Timesheets