Hier is onze lijst met apps voor Software voor uitgavenbeheer. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

71 softwareopties

Sorteren op
Wrike is een platform voor werkmanagement dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen. Functies zijn onkostendeclaraties, urenregistratietools en aangepaste analysedashboards. Neem de controle over je uitgaven en controleer je middelen om de winst van je organisatie te verhogen. Meer informatie over Wrike
Soldo combines prepaid company cards with a management platform. The brighter way to manage spending. Meer informatie over Soldo
Approve.com is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer. De software helpt financiële teams en inkoopteams bij het vastleggen van aankoopverzoeken, het stroomlijnen van goedkeuringen, het genereren van inkooporders, het organiseren van leveranciersinformatie en het openen van realtime gegevens over uitgaven. Probeer vandaag nog een gratis... Meer informatie over Tipalti Approve
Compleet uitgavenbeheer voor inkoop en goedkeuringen, aankoop, onkostenbeheer en uitgavenanalyse. Meer informatie over Fraxion
Maak je je zorgen dat werknemers het bedrijfsgeld uitgeven zonder volledige transparantie? Zet je zorgen om naar gemoedsrust, met de volledige controle over elke cent die in jouw bedrijf wordt besteed. Eenvoudig en effectief inkooporderbeheer voor het hele team. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Het handige systeem voor onkostendeclaraties. Voor gebruikers en onkostenbeheerders maakt dit platform onkostendeclaraties eenvoudig, geautomatiseerd en geïntegreerd. ExpensePoint helpt processen van onkostendeclaratie te automatiseren en stroomlijnen vanaf de creatie tot aan indiening en goedkeuring, met onder andere een afbeeldingsysteem voor... Meer informatie over ExpensePoint
Beheer al je zakelijke onkosten moeiteloos binnen een paar seconden. Geautomatiseerd uitgavenbeheer, gestroomlijnde goedkeuringen, slimme budgettering en onkostenregistratie, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één cloudgebaseerde app. Meer informatie over Precoro
Certify Purchasing is een oplossing voor het hele proces van inkoop tot betaling die is ontworpen om bedrijven te helpen met het nemen van beslissingen over inkoop en uitgaven. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het digitaliseren van processen, waaronder vorderingen, betalingen, goedkeuringen, budgetafstemming, factuurverwerking en meer. Meer informatie over Emburse Certify AP
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur
Happay helps businesses handle expenses, invoices, payments, claims, and more on a unified portal. The platform includes AI technology, which enables employees to automatically scan and capture receipt data from text messages, emails, credit card statements, invoices, and other sources. Meer informatie over Happay
Plooto is er voor accountants en boekhouders die hun praktijk willen opschalen met crediteuren en debiteuren. Plooto biedt end-to-end automatisering van crediteuren en debiteuren met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen, waardoor talloze uren worden bespaard op crediteuren- en debiteurenprocessen. Meer informatie over Plooto
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Fyle biedt de eenvoudigste gebruikerservaring voor werknemers om uitgaven bij te houden en in te dienen, terwijl het het krachtigste platform biedt voor realtime zichtbaarheid, controle en naleving. Fyle gebruikt AI voor realtime OCR (Optical Character Recognition) en beleidscontroles die 10 x tijd en geld besparen voor financiële en boekhoudteams. Meer informatie over Fyle
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die financiële teams volledige controle en zichtbaarheid geeft over de bedrijfsuitgaven. Meer informatie over Spendesk
Plan, design, and build with seamless information sharing across the entire supply chain . Meer informatie over Adoddle
Dit zeer uitgebreide pakket van oplossingen voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid voor Australië en Nieuw-Zeeland kan gezamenlijk of zelfstandig worden gebruikt en is configureerbaar volgens de processen en workflows van jouw organisatie. Meer informatie over ELMO Software
Lola is een cloudgebaseerde reismanagementoplossing voor zakenreizen die tools biedt voor het boeken van vluchten en accommodatie, beheer van reisbeleid, automatisch bijhouden van uitgaven en uitgavenrapportage. Hiermee kunnen bedrijven reisplannen voor werknemers plannen, boeken, beheren en analyseren. Meer informatie over Lola
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards af te stemmen en je uitgavenbeleid te implementeren met realtime inzichten en rapportage. Meer informatie over Emburse Abacus
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop klanten hun rekeningen betalen. Meer informatie over AvidXchange
Digitale Purchase Order is een tool voor e-inkoop waarmee gebruikers via mobiele apps inkooporders kunnen indienen die goedkeurders onmiddellijk kunnen accepteren of weigeren. Meer informatie over Digital Purchase Order
Al meer dan 30 jaar bewezen door 1000 klanten, met geldteruggarantie! Bellwether is gemakkelijk te gebruiken voor kleine en middelgrote bedrijven om 50-1000 inkooporders per maand te beheren. Meer informatie over Bellwether PO and Inventory
Emburse Cards stelt het financiële team en bedrijfsmanagers in staat om creditcards aan te maken en aan werknemers te geven om hun budget op schema te houden. Het aanpasbare platform geeft gebruikers volledige controle over hun bedrijfs- en personeelsuitgaven, met ingebouwde regels over bestedingen. Meer informatie over Emburse Cards
Negotiatus is purchasing software that is transforming the way business administrators and users place orders, control spend, and submit payment across their vendors. Meer informatie over Negotiatus
Airbase is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen met uitgavenbeheer, factuurbetalingen, boekhoudautomatisering en realtime rapportage. De software biedt virtuele en bedrijfskaarten waarmee werknemers aankopen kunnen doen en aan het bedrijfsbeleid kunnen voldoen. Meer informatie over Airbase
Ramp is een cloudgebaseerde oplossing voor onkosten- en uitgavenbeheer die bedrijven virtuele bedrijfskaarten voor werknemers biedt en waarmee ze de bedrijfsuitgaven kunnen volgen en beheren. Het platform helpt bedrijven om trends in uitgaven bij te houden en gebieden te aan te wijzen waar kosten kunnen worden bespaard. Meer informatie over Ramp
Coupa’s cloud-based suite of financial applications provide visibility and control over all expenditure in your company; procurement, expenses and AP Meer informatie over Coupa Business Spend Management
Finly is a powerful AP Automation, giving AP full control & visibility over the purchase lifecycle. By centering communications on top of the purchase & invoice issues are quickly resolved and approvals happen 10x faster. #AccountsPayable #InvoiceManagement #EProcurement #PurchaseAutomation Meer informatie over Finly.io
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Meer informatie over SAP Ariba
PEX is een oplossing voor zakelijk uitgavenbeheer die populaire boekhoudsoftware integreert met prepaid-betaalkaarten om de uitgaven van werknemers te controleren en te beperken. Meer informatie over PEX
Gebruiksvriendelijk cloudsysteem voor professionele dienstverleners, van startups tot grote internationale bedrijven. Helpt bij het beheren van bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Altijd en overal delen, openen en samenwerken. Meer informatie over Teamogy
Lanes & Planes provides an online portal and native mobile apps for booking and managing all aspects of business travel. The software combines an efficient travel management system with a 24/7 concierge service for all business travelers. Meer informatie over Lanes & Planes
Accurately capture and track direct or indirect spend in Salesforce. Get instant control and visibility of all spend against business purpose such as customer, sales opportunity or marketing campaign and benefit from real-time analysis of how spend aids company growth. Meer informatie over SalesTrip
Proactis is een geïntegreerde oplossing voor uitgavenbeheer waarmee bedrijven de uitgaven van inkoopprojecten kunnen volgen en inkoopprocessen kunnen stroomlijnen. Met het administratieve dashboard kunnen professionals een overzicht krijgen van lopende taken en analytische rapporten genereren. Meer informatie over PROACTIS
Teampay’s spend management platform gives finance teams control and automates the purchasing, reconciliation, and reporting process. Meer informatie over Teampay
The TYASuite Procurement to Pay tool is a user-friendly, effective cloud-based software perfect for small, medium, and large businesses with up to 100 staff. The product comes stacked with functionalities simultaneously simple to utilize. Meer informatie over TYASuite
SpendMap is Purchasing Software (e-procurement software) for companies that need to automate and streamline their purchasing processes. SpendMap is available as a hosted/SaaS/Cloud-based solution or as tradition On-Premise software. Backed by 25 years of experience, SpendMap helps companies reduce paperwork, save time, control spending and... Meer informatie over SpendMap
SnapAP is a totally paperless procure-to-pay solution covering purchase order approvals, electronic purchase orders, e-invoicing, and cash management Meer informatie over SnapAP
Web-based & mobile expense management solution that help you achieve just about any spend management goal. Create, submit, approve to pay, report, and analyze easily, with full tracking and control during the entire expense lifecycle. Features include OCR, Google Maps, in-line attachments and more Meer informatie over WorkPlace Expense
PLANERGY is a web based Purchase Order System which can be quickly set up for multiple sites and departments without any work from your IT department. It helps maintain all purchasing information in one place and manage major reductions in administration overheads. Meer informatie over Planergy
Captio is an expense management software that integrates expense processes into a single, paperless workflow, eliminating manual tasks & preventing fraud Meer informatie over Emburse Captio
Ivalua is een geïntegreerd source-to-pay-pakket dat is ontworpen voor het beheer van de inkoop en toeleveringsketen. Het cloudgebaseerde platform biedt een reeks hulpprogramma's waarmee bedrijven hun toeleveringsketenproces kunnen digitaliseren, uitgaven kunnen beheren en inkoop kunnen verbeteren door middel van realtime gegevens en overzicht van... Meer informatie over Ivalua
GEP SMART is een uniform inkoopplatform dat uitgebreide functies voor sourcing, contractbeheer, het bijhouden van besparingen, leveranciersbeheer, uitgavenanalyse en functionaliteit van het proces van inkoop tot betaling levert in één uniform platform om een grotere efficiëntie en prestaties te bevorderen. Meer informatie over GEP SMART
finway is a spend management software designed to help SMEs streamline budgeting, accounting, and invoicing operations via a unified portal. The platform enables employees to process one-time or recurring payments, track expenses, generate custom reports, and automate workflows in real-time. Meer informatie over finway
Mesh Payments is an expense report management software designed to help finance teams manage subscriptions and process on-demand payments. The platform allows administrators to cancel or suspend subscriptions and receive real-time notifications regarding violations of budget controls. Meer informatie over Mesh Payments

Gerelateerde categorieën