Hier is onze lijst met apps voor Software voor uitgavenbeheer. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

59 apps
Sorteren op
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een platform voor werkmanagement dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen. Functies zijn onkostendeclaraties, urenregistratietools en aangepaste analysedashboards. Neem de controle over je uitgaven en controleer je middelen om de winst van je organisatie te verhogen. Meer informatie over Wrike
Modern uitgavenbeheer
Approve.com is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer. De software helpt financiële teams en inkoopteams bij het vastleggen van aankoopverzoeken, het stroomlijnen van goedkeuringen, het genereren van inkooporders, het organiseren van leveranciersinformatie en het openen van realtime gegevens over uitgaven. Probeer vandaag nog een gratis... Meer informatie over Approve.com
Het einde van verspilde uitgaven
Maak je je zorgen dat werknemers het bedrijfsgeld uitgeven zonder volledige transparantie? Zet je zorgen om naar gemoedsrust, met de volledige controle over elke cent die in jouw bedrijf wordt besteed. Eenvoudig en effectief inkooporderbeheer voor het hele team. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die financiële teams volledige controle en zichtbaarheid geeft over de bedrijfsuitgaven. Meer informatie over Spendesk
Basisbesturing voor inkoop in je bedrijf
Precoro is robuuste inkoopsoftware voor vooruitstrevende bedrijven die hun tijd en geld belangrijk vinden. Geautomatiseerde inkoop, gestroomlijnde goedkeuringen en krachtige rapportage - allemaal in één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over Precoro
Inkoopoplossing voor kleine tot grote organisaties
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Oplossing voor inkoop tot betaling om het uitgavenbeheer te vereenvoudigen
Certify Purchasing is een oplossing voor het hele proces van inkoop tot betaling die is ontworpen om bedrijven te helpen met het nemen van beslissingen over inkoop en uitgaven. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het digitaliseren van processen, waaronder vorderingen, betalingen, goedkeuringen, budgetafstemming, factuurverwerking en meer. Meer informatie over Emburse Certify AP
Cloud-based spend management software
Happay helps businesses handle expenses, invoices, payments, claims, and more on a unified portal. The platform includes AI technology, which enables employees to automatically scan and capture receipt data from text messages, emails, credit card statements, invoices, and other sources. Meer informatie over Happay
Zakelijke betaalkaarten en geautomatiseerde onkostendeclaratie
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische onkostencategorisatie, vastleggen van ontvangstbewijzen en meer. Meer informatie over Pleo
Uitgaven- en leveranciersbeheer met automatisering
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te volgen, en dat bedrijven volledige zichtbaarheid en controle geeft. Meer informatie over Divvy
Intelligent onkostenbeheer
Fyle biedt de eenvoudigste gebruikerservaring voor werknemers om uitgaven bij te houden en in te dienen, terwijl het het krachtigste platform biedt voor realtime zichtbaarheid, controle en naleving. Fyle gebruikt AI voor realtime OCR (Optical Character Recognition) en beleidscontroles die 10 x tijd en geld besparen voor financiële en... Meer informatie over Fyle
Moderne app voor het boeken van zakenreizen en 24/7 ondersteuning.
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken. Meer informatie over TravelBank
Boeking en beheer van zakelijke reizen
Lola is een cloudgebaseerde reismanagementoplossing voor zakenreizen die tools biedt voor het boeken van vluchten en accommodatie, beheer van reisbeleid, automatisch bijhouden van uitgaven en uitgavenrapportage. Hiermee kunnen bedrijven reisplannen voor werknemers plannen, boeken, beheren en analyseren. Meer informatie over Lola
Software voor realtime beheer van personeelsuitgaven
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards af te stemmen en je uitgavenbeleid te implementeren met realtime inzichten en rapportage. Meer informatie over Emburse Abacus
Cloudgebaseerde inkooporderoplossing met mobiele app
Digitale Purchase Order is een tool voor e-inkoop waarmee gebruikers via mobiele apps inkooporders kunnen indienen die goedkeurders onmiddellijk kunnen accepteren of weigeren. Meer informatie over Digital Purchase Order
De beste software voor inkoop- en voorraadbeheer of je geld terug!
Al meer dan 30 jaar bewezen door 1000 klanten, met geldteruggarantie! Bellwether is gemakkelijk te gebruiken voor kleine en middelgrote bedrijven om 50-1000 inkooporders per maand te beheren. Meer informatie over Bellwether PO and Inventory
Corporate card and expense management platform
Ramp is a cloud-based expense and spend management solution that provides businesses with virtual corporate cards for employees and allows them to track and manage company spending. The platform helps businesses to track trends in spending and identify areas where costs could be cut. Meer informatie over Ramp
Uitgavenbeheer en creditcards met regels over bestedingen
Emburse Cards stelt het financiële team en bedrijfsmanagers in staat om creditcards aan te maken en aan werknemers te geven om hun budget op schema te houden. Het aanpasbare platform geeft gebruikers volledige controle over hun bedrijfs- en personeelsuitgaven, met ingebouwde regels over bestedingen. Meer informatie over Emburse Cards
Spend management software
Coupa’s cloud-based suite of financial applications provide visibility and control over all expenditure in your company; procurement, expenses and AP Meer informatie over Coupa Business Spend Management
Bevrijd je crediteurenadministratie.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop klanten hun rekeningen betalen. Meer informatie over AvidXchange
Platform voor uitgavenbeheer met automatisering van crediteuren
Airbase is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen met uitgavenbeheer, factuurbetalingen, boekhoudautomatisering en realtime rapportage. De software biedt virtuele en bedrijfskaarten waarmee werknemers aankopen kunnen doen en aan het bedrijfsbeleid kunnen voldoen. Meer informatie over Airbase
Purchasing software for businesses with multiple vendors.
Negotiatus is purchasing software that is transforming the way business administrators and users place orders, control spend, and submit payment across their vendors. Meer informatie over Negotiatus
Expense management and spend analysis platform
Soldo combines prepaid company cards with a management platform. The brighter way to manage spending. Meer informatie over Soldo
Intelligent and Scalable Accounts Payable Automation
Finly is a powerful AP Automation, giving AP full control & visibility over the purchase lifecycle. By centering communications on top of the purchase & invoice issues are quickly resolved and approvals happen 10x faster. #AccountsPayable #InvoiceManagement #EProcurement #PurchaseAutomation Meer informatie over Finly.io
Online uitgavenbeheer voor het beheersen van de uitgaven van werknemers
PEX is een oplossing voor zakelijk uitgavenbeheer die populaire boekhoudsoftware integreert met prepaid-betaalkaarten om de uitgaven van werknemers te controleren en te beperken. Meer informatie over PEX
Business commerce partnering
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Meer informatie over SAP Ariba
Eenvoudig te gebruiken cloudsysteem voor professionele servicebedrijven.
Gebruiksvriendelijk cloudsysteem voor professionele dienstverleners, van startups tot grote internationale bedrijven. Helpt bij het beheren van bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Altijd en overal delen, openen en samenwerken. Meer informatie over Teamogy
Business travel booking portal with native mobile apps
Lanes & Planes provides an online portal and native mobile apps for booking and managing all aspects of business travel. The software combines an efficient travel management system with a 24/7 concierge service for all business travelers. Meer informatie over Lanes & Planes
Inkoopoplossing voor het beheren van aankopen
Proactis is een geïntegreerde oplossing voor uitgavenbeheer waarmee bedrijven de uitgaven van inkoopprojecten kunnen volgen en inkoopprocessen kunnen stroomlijnen. Met het administratieve dashboard kunnen professionals een overzicht krijgen van lopende taken en analytische rapporten genereren. Meer informatie over PROACTIS
Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) software
The TYASuite Procurement to Pay tool is a user-friendly, effective cloud-based software perfect for small, medium, and large businesses with up to 100 staff. The product comes stacked with functionalities simultaneously simple to utilize. Meer informatie over TYASuite
Expenses management and travel booking on Salesforce
Accurately capture and track direct or indirect spend in Salesforce. Get instant control and visibility of all spend against business purpose such as customer, sales opportunity or marketing campaign and benefit from real-time analysis of how spend aids company growth. Meer informatie over SalesTrip
Request, approve, and track company spending in real-time.
Teampay’s spend management platform gives finance teams control and automates the purchasing, reconciliation, and reporting process. Meer informatie over Teampay
Cloud-based Procure to Pay software platform
SnapAP is a totally paperless procure-to-pay solution covering purchase order approvals, electronic purchase orders, e-invoicing, and cash management Meer informatie over SnapAP
Purchasing software (e-procurement software)
SpendMap is Purchasing Software (e-procurement software) for companies that need to automate and streamline their purchasing processes. SpendMap is available as a hosted/SaaS/Cloud-based solution or as tradition On-Premise software. Backed by 25 years of experience, SpendMap helps companies reduce paperwork, save time, control spending and... Meer informatie over SpendMap
Een compleet, geïntegreerd source-to-pay-pakket
Ivalua is een geïntegreerd source-to-pay-pakket dat is ontworpen voor het beheer van de inkoop en toeleveringsketen. Het cloudgebaseerde platform biedt een reeks hulpprogramma's waarmee bedrijven hun toeleveringsketenproces kunnen digitaliseren, uitgaven kunnen beheren en inkoop kunnen verbeteren door middel van realtime gegevens en overzicht van... Meer informatie over Ivalua
Uniform inkoopplatform voor het stroomlijnen van het proces van inkoop tot betaling
GEP SMART is een uniform inkoopplatform dat uitgebreide functies voor sourcing, contractbeheer, het bijhouden van besparingen, leveranciersbeheer, uitgavenanalyse en functionaliteit van het proces van inkoop tot betaling levert in één uniform platform om een grotere efficiëntie en prestaties te bevorderen. Meer informatie over GEP SMART
Spend management software for finance teams
Mesh Payments is an expense report management software designed to help finance teams manage subscriptions and process on-demand payments. The platform allows administrators to cancel or suspend subscriptions and receive real-time notifications regarding violations of budget controls. Meer informatie over Mesh Payments
Uitgavenbeheer en onkostenregistratie
Haslle is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer en onkostenregistratie voor teams. Het platform, dat werkt met slimme betaalpassen, stelt bedrijven in staat om vanaf één plek bedrijfsbudgetten, aankopen door werknemers, facturen, abonnementen en meer te beheren en bij te houden. Meer informatie over Haslle
Spend management and accounts payable software for SMEs
finway is a spend management software designed to help SMEs streamline budgeting, accounting, and invoicing operations via a unified portal. The platform enables employees to process one-time or recurring payments, track expenses, generate custom reports, and automate workflows in real-time. Meer informatie over finway
Strategic Planning System (BSC, OKR) and Financial
The most complete system in Brazil for Strategic and Financial Planning that makes planning executable using agile and traditional methodologies such as OKR and BSC. Meer informatie over Scoreplan
Spend management software for businesses of all sizes
Yordex is a spend management software that helps businesses of all sizes handle expenses, suppliers, subscriptions, invoices, approvals, and more on a centralized platform. It allows supervisors to set up and track spending budgets across specific invoices, purchase orders, and recurring payments. Meer informatie over Yordex
Online Expense Management Software
A UK business based in London, Expense Once delivers cloud-based expense management software. Managing the entire process from receipt capture to staff reimbursements. Key features include claim creation, approval, out-of-policy alerts, HMRC approved fuel rates, Open Banking and more. Meer informatie over Expense Once
All-in-One SaaS Management Platform
Cledara is a SaaS management software that helps businesses manage and streamline purchasing, management, and cancellation processes on a unified platform. Supervisors can gain visibility of all SaaS subscriptions to improve operational processes and ensure regulatory compliance. Meer informatie over Cledara
Business process and financial management software
Trace is a purchasing and budgeting software designed to help businesses collaborate with team members to request hiring for contractors, interns, and other profiles. The platform enables managers to review purchase programs, manage procurement lifecycle, and automate compliance. Meer informatie over Trace

Expense8

(0)
Corporate travel and expense management platform
Expense8's customisable expense module manages the reconciliation, approval & integration of business transactions. Core features: -Expenses From Anywhere -Simplify GST & FBT Processing -Simple Reconciliation -Receipt Scanning with OCR -Dynamic Approval -Automated Data Synchronisation Meer informatie over Expense8

Spendency

(0)
Business intelligence and spend analysis solution
Spendency is a cloud-based spend analysis solution that helps businesses create purchasing strategies, manage data, sort categories, and generate reports. The software includes data security features such as secure login, two-factor authentication, and encryption to protect against data breaches. Meer informatie over Spendency

Sievo

(0)
Procurement and spend analytics platform
Sievo is a cloud-based procurement analytics solution designed to help businesses manage spend analysis, contract management, procurement benchmarking, and more. The AI-enabled software allows users to extract and classify data from across the entire company, improving decision making. Meer informatie over Sievo
Spend analysis and classification platform
Zycus Spend Analysis is a cloud-based spend management solution designed to help businesses analyze, track, and classify spend data. The centralized platform allows users to identify and calculate market trends, cost drivers, and commodity prices. Meer informatie over Zycus Spend Analysis
Helpdesksoftware voor HR-vragen
NeeyamoWorks ServiceDesk is een ticketsysteem en ondersteuningshub, ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren, toewijzen en oplossen van vragen van werknemers. Het kan door bedrijven worden gebruikt om hun werknemers een self-service kennishub en een ticketsysteem te bieden om hun HR-gerelateerde twijfels of vragen op te lossen. Meer informatie over NeeyamoWorks

Eved

(0)
Cloud-based spend and supplier management software
Eved is a cloud-based spend management software designed to help businesses automate and manage invoice processing, digital payments, and supplier information on a centralized platform. Using custom dashboards and actionable analytics, administrators can track the real-time status of payments. Meer informatie over Eved

CureMint

(0)
Procurement and accounts payable software for scaling DSOs.
CureMint is a spend management software designed to help dental organizations source, procure, and process payments for orders placed with different vendors. Administrators can track expenditures and budgets across multiple offices in real-time. Meer informatie over CureMint

CarData

(0)
Non-Taxable IRS compliant vehicle reimbursement programs
With CarData's reimbursement solutions, reduce liability, remove administration and generate ongoing annual cost savings. Meer informatie over CarData

Inpensa

(0)
Software to manage capital planning operations
Inpensa's Connected Capital Planning platform helps finance executives make and manage more timely and effective Capex decisions. Meer informatie over Inpensa