Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

342 softwareopties

Sorteren op
Asana is een tool voor werken op afstand waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Wrike is een samenwerkingsplatform voor teams dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen. Functies zijn Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aanpasbare workflows, gedeelde agenda's en meer dan 400 app-integraties. Maak verbinding met externe teams en werk vanaf elke locatie met de alles-in-één software van Wrike. Meer informatie over Wrike
Flexibele software voor werken op afstand die de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe en geef realtime voortgangsupdates. Meer informatie over monday.com
GoodAccess is een VPN (Virtual Private Network) dat is ontworpen om externe teams te helpen toegang te krijgen tot kritieke informatie en bedrijfssystemen in een veilig netwerk. IT-beheerders kunnen een bedieningspaneel gebruiken om toegang te krijgen tot een virtuele gateway, specifieke IP-adressen op de witte lijst te zetten en toepassingen te... Meer informatie over GoodAccess
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Deel is a global payroll platform for international teams that enables companies to hire anyone, anywhere, without worrying about local laws, complicated tax systems, or international payroll. In just a few clicks, any company can compliantly hire with Deel in over 150 countries. Meer informatie over Deel
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Kasm Workspaces is een containerstreamingplatform voor het leveren van browser-, desktop- en toepassingswerklasten aan de webbrowser. Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van de open source web-native containerstreamingtechnologie om diensten naar je personeel te streamen. Meer informatie over Kasm Workspaces
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light
LiveWebinar van RTCLab is een cloudgebaseerd samenwerkingsplatform waarmee gebruikers via hun webbrowser webinars, vergaderingen, trainingen, live streaming en meer kunnen uitvoeren. Het werkt op alle apparaten, inclusief pc's, Smart TV's en mobiele apparaten en kan worden geïntegreerd met meerdere tools voor marketing automation. Meer informatie over LiveWebinar
Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Houd virtuele vergaderingen, maak agenda's, leg notulen vast, wijs taken toe en beheer taken tussen vergaderingen, stem digitaal en onderteken documenten. Start een gratis proefversie (geen... Meer informatie over Boardable
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshdesk Messaging
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over Shortlist
myInterview is een toonaangevend videogesprekplatform op ondernemingsniveau dat gewoon gratis is. Op basis van meer dan 2.000.000 verwerkte sollicitatiegesprekken kunnen recruiters kandidaten snel beoordelen en bepalen of ze geschikt zijn. Vertrouwd door Fortune 500-bedrijven en kleine bedrijven. Meer informatie over myInterview
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd doorbrengen tijdens de werkdag. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken door je werknemers zijn geopend en bekijk om de paar minuten schermopnames van het computerscherm terwijl je ze werken. Meer informatie over Time Doctor
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Zoho Meeting is een goede oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om je online vergaderingen, videovergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
TestGorilla is software voor tests voorafgaand aan indiensttreding die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van de volledige wervingscyclus, van het maken van beoordelingen en het uitnodigen van kandidaten tot het uitvoeren van een diepgaande evaluatie van de resultaten. Meer informatie over TestGorilla
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Sherpany is dé software voor vergaderbeheer voor formele vergaderingen van grote en middelgrote ondernemingen. Met de nextGen-functies kunnen directieleden, bedrijfssecretarissen en bestuursleden optimaal beheer en voorbereiding van vergaderingen bieden zodat ze uiteindelijk tijd kunnen besparen en zich meer op besluitvorming kunnen richten. Meer informatie over Sherpany
Het OneLogin cloudgebaseerde platform voor identiteitsbeheer biedt veilige eenmalige aanmelding, meervoudige authenticatie en directory-integratie met AD en LDAP. Meer informatie over OneLogin
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense
EasyHire.me is een online videogespreksplatform dat on-demand en live videogesprekken biedt en ook analyse en samenwerking mogelijk maakt om het wervingsproces te versnellen. Meer informatie over EasyHire
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Je kunt al je teams op afstand makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te... Meer informatie over Lumeer
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang, van het MKB tot ondernemingen. De cloudgebaseerde architectuur biedt externe callcenterbeheerfuncties zoals een live dashboard en rapportage van prestaties. Het biedt ook functies voor werken op afstand, zoals mobiele app en doorschakelen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Talentcube is video-wervingssoftware waarmee gebruikers hun activiteiten kunnen stroomlijnen voor het identificeren van talent, het uitnodigen van sollicitanten, het beoordelen van sollicitaties en het houden van interviews. Kandidaten kunnen ook cv's maken, videotoepassingen verzenden en hun sollicitatiestatus volgen. Meer informatie over Talentcube
Uitgebreide klantenservice software voor telefoon, e-mail, chat en berichten die in je browser draait. Dixa is ontworpen voor klantgerichte teams en helpt merken omnichannel klantervaringen te bieden via slimme routering, ingebouwde CRM, integraties en meer. Breng je CX vandaag nog naar een hoger niveau. Meer informatie over Dixa
V2 Cloud is a desktop virtualization software that provides businesses with cloud desktops to facilitate remote work and manage published applications on a centralized platform. Users can minimize potential data breaches with HTTPS encryption, ransomware protection, and two-factor authentication. Meer informatie over V2 Cloud WorkSpaces
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
The time of ineffective meetings is over. Aster is the new solution to prioritize, decide and follow up on actions in meetings. Both remotely and face-to-face. Meer informatie over Aster

Gerelateerde categorieën