Hier is onze lijst met apps voor Thuiswerksoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

448 softwareopties

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Wrike is een samenwerkingsplatform voor teams dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen. Functies zijn Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aanpasbare workflows, gedeelde agenda's en meer dan 400 app-integraties. Maak verbinding met externe teams en werk vanaf elke locatie met de alles-in-één software van Wrike. Meer informatie over Wrike
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
GoodAccess is een VPN (Virtual Private Network) dat is ontworpen om externe teams te helpen toegang te krijgen tot kritieke informatie en bedrijfssystemen in een veilig netwerk. IT-beheerders kunnen een bedieningspaneel gebruiken om toegang te krijgen tot een virtuele gateway, specifieke IP-adressen op de witte lijst te zetten en toepassingen te... Meer informatie over GoodAccess
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Deel is een payroll- en nalevingsplatform dat is ontworpen voor externe teams. Je kunt mensen internationaal in dienst nemen zonder je zorgen te maken over lokale arbeidswetgeving, complexe belastingen en secundaire arbeidsvoorwaarden of internationale betalingen. Bedrijven gebruiken Deel voor werving zonder grenzen vanuit de wereldwijde... Meer informatie over Deel
[email protected] is a SaaS application, integrated with Microsoft Teams that supports hybrid work management. [email protected] facilitates work organization, supports flexible work and space optimization, and strengthens social bonds. Meer informatie over [email protected]
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking dat teams op afstand in staat stelt om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin samen te werken met... Meer informatie over Miro
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Werken op afstand voor bedrijven met een hybride werkbeleid helpt de bedrijfscontinuïteit te garanderen. Voor flexibele werkregelingen buiten kantoor zijn echter geavanceerde beveiligingsmaatregelen nodig die NordLayer helpt om zelfs op oudere infrastructuren te implementeren en uitdagingen op het gebied van werken op afstand met gemak te beperken. Meer informatie over NordLayer
Flexibele software voor werken op afstand die de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe en geef realtime voortgangsupdates. Meer informatie over monday.com
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Kijkers doen mee via elke browser, desktop of mobiel. Meer informatie over CrankWheel
Worksuite is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over Worksuite
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Teramind is een oplossing voor het volgen van medewerkers, detectie van bedreigingen van binnenuit en voorkoming van gegevensverlies. Volg alle activiteiten en productiviteit van werknemers, bevoorrechte gebruikers en externe werknemers om IP- en gegevenslekken te voorkomen. Monitor je werknemers vanaf je telefoon en tablet met de Teramind... Meer informatie over Teramind
Kasm Workspaces is een containerstreamingplatform voor het leveren van browser-, desktop- en toepassingswerklasten aan de webbrowser. Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van de open source web-native containerstreamingtechnologie om diensten naar je personeel te streamen. Meer informatie over Kasm Workspaces
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd doorbrengen tijdens de werkdag. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken door je werknemers zijn geopend en bekijk om de paar minuten schermopnames van het computerscherm terwijl je ze werken. Meer informatie over Time Doctor
Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en geschikt voor grotere teams en freelancers. Het biedt urenregistratie, rapportage, projectmanagement, het berekenen van factureerbare tarieven en teambeheer. Meer informatie over Clockify
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit. Begin met een gratis proefversie van 30 dagen. Je zit nergens aan vast. Meer informatie over OnBoard
Zoho Meeting is een goede oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om je online vergaderingen, videovergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
TestGorilla is software voor tests voorafgaand aan indiensttreding die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van de volledige wervingscyclus, van het maken van beoordelingen en het uitnodigen van kandidaten tot het uitvoeren van een diepgaande evaluatie van de resultaten. Meer informatie over TestGorilla
Kontentino is een cloudgebaseerde tool voor management binnen social media waarmee bureaus en hun klanten sociale media-content kunnen plannen, beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over Kontentino
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Monitask is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven met externe teamleden, zoals freelancers, aannemers of externe medewerkers, wat de productiviteit, efficiëntie en verantwoording helpt te verhogen. Managers volgen hun team altijd, overal en via elk apparaat. Meer informatie over Monitask
Pumble helpt bedrijven in de gezondheidszorg, softwareontwikkeling, financiële diensten en andere sectoren te chatten met leden op verschillende afdelingen en meerdere locaties. Gebruikers kunnen openbare of privékanalen maken met aangepaste namen en beschrijvingen om samen te werken aan projecten en informatie uit te wisselen. Meer informatie over Pumble
Sherpany is dé software voor vergaderbeheer voor formele vergaderingen van grote en middelgrote ondernemingen. Met de nextGen-functies kunnen directieleden, bedrijfssecretarissen en bestuursleden optimaal beheer en voorbereiding van vergaderingen bieden zodat ze uiteindelijk tijd kunnen besparen en zich meer op besluitvorming kunnen richten. Meer informatie over Sherpany
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer werk op afstand op efficiënte wijze zonder in te leveren op projectkwaliteit en klantrelaties. Meer informatie over Forecast
EasyHire.me is een online videogespreksplatform dat on-demand en live videogesprekken biedt en ook analyse en samenwerking mogelijk maakt om het wervingsproces te versnellen. Meer informatie over EasyHire
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Moet je het werken op afstand van je organisatie bijhouden en je projecten organiseren? TimeLog geeft je de tools die je nodig hebt om de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over TimeLog
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
Je kunt al je teams op afstand makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te... Meer informatie over Lumeer
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer voor creatieve bureaus, softwarebedrijven, productteams en financiële en operationele teams, en het ondersteunt resourceplanning, tijdregistratie, verlofbeheer, beschikbaarheidsbeheer en meer. Meer informatie over teamdeck
SysTrack is een oplossing voor het controleren van digitale ervaringen voor IT-afdelingen die gegevens verzamelt en analyseert over alles wat van invloed kan zijn op de ervaring van de eindgebruiker en de bedrijfsproductiviteit. SysTrack registreert gegevens zoals CPU, RAM en geheugen en meer dan 10.000 andere gegevenspunten. Meer informatie over SysTrack
Talentcube is video-wervingssoftware waarmee gebruikers hun activiteiten kunnen stroomlijnen voor het identificeren van talent, het uitnodigen van sollicitanten, het beoordelen van sollicitaties en het houden van interviews. Kandidaten kunnen ook cv's maken, videotoepassingen verzenden en hun sollicitatiestatus volgen. Meer informatie over Talentcube
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
V2 Cloud is software voor desktopvirtualisatie die bedrijven clouddesktops biedt om werken op afstand te vergemakkelijken en gepubliceerde toepassingen te beheren op een gecentraliseerd platform. Gebruikers kunnen potentiële datalekken minimaliseren met HTTPS-versleuteling, ransomware-bescherming en tweefactorauthenticatie. Meer informatie over V2 Cloud WorkSpaces
Ekran System is een cloudgebaseerde tool voor het detecteren van bedreigingen van binnenuit die bedrijven helpt bij het controleren van gebruikersactiviteiten, identiteitsbeheer en bevoorrecht toegangsbeheer en naleving. Het platform biedt dashboards voor systeembronnen, browsegeschiedenis, registratie van toetsaanslagen, urenregistratie en... Meer informatie over Ekran System
Ineffectieve vergaderingen zijn nu verleden tijd. Aster is de nieuwe oplossing om tijdens vergaderingen prioriteiten te stellen, beslissingen te nemen en vervolgstappen voor acties te nemen. Zowel op afstand als persoonlijk. Meer informatie over Aster
Cloudalize is een platform voor GPU's met VDI dat is ontworpen voor overheidsorganisaties en bedrijven in de bouw, productie, vastgoed, media en entertainment en onderwijs. Meer informatie over Cloudalize
Atolia is de alles-in-één werkplek voor externe teams die het sturen van berichten, delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en projectmanagement ondersteunt, zodat gebruikers kunnen samenwerken en de teamvoortgang overal en altijd kunnen volgen, via elk apparaat met internetverbinding, inclusief tablets en smartphones. Meer informatie over Atolia

Gerelateerde categorieën