Hier is onze lijst met apps voor Conversationele marketing software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

48 softwareopties

Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen. Meer informatie over Kindly
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
AdPage is de tool voor het mkb en bureaus die ultrasnelle bestemmingspagina's willen maken, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over conversies. Meer informatie over AdPage
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Qiscus is een krachtige cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee ondernemingen klantgegevens, leads, omnichannel CRM en activiteiten voor klantenbinding kunnen verwerken. Hiermee kunnen gebruikers één enkel overzicht van de verkooptrechter van je hele organisatie creëren, zodat je effectiever kunt reageren op... Meer informatie over Qiscus
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Het gebruik van een live chat om conversationele marketing uit te voeren is een aanwinst voor elk bedrijf. Smartsupp is een alles-in-één platform voor conversationele marketing via meerdere kanalen dat live chat, chatbots, krachtige bezoekersdata en statistische tools biedt, naast een aanpasbare widget om de branding te versterken, en nog veel... Meer informatie over Smartsupp
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
MailUp is een oplossing voor e-mail- en sms-bezorging. De software stelt gebruikers in staat om hun eigen promoties, nieuwsbrieven, transactionele e-mails en sms-berichten te verzenden en te ontwerpen, en het biedt databasebeheer, e-mail- en sms-automatisering, beheer van bestemmingspagina's, API en integraties, en meer. Meer informatie over MailUp
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots. Meer informatie over Crisp
Mobile Text Alerts is een cloudgebaseerde oplossing voor sms-marketing die is ontworpen om online bedrijven, clubs en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren van massale telefoonmeldingen en sms-marketingcampagnes. Met de mobiele toepassing kunnen gebruikers berichten verzenden en ontvangen, abonnees beheren en rapporten bekijken. Meer informatie over Mobile Text Alerts
Salesmsg is software voor mms- en sms-berichten in twee richtingen waarmee bedrijven realtime gesprekken met hun klanten op schaal kunnen voeren. Met de software kunnen gebruikers online berichten verzenden, ontvangen en beheren om direct met leads, prospects, klanten en cliënten te communiceren. Meer informatie over Salesmsg
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag... Meer informatie over Landbot
Een omnichannel-platform dat kan worden gebruikt om gesprekken met je klanten op te bouwen voor het genereren van leads, klantenondersteuning, enquêtes, vragen, afspraken, feedback, suggesties en meer. Meer informatie over SmatBot
involve.me is een contentontwerper waarvoor geen code nodig is en die is bedoeld voor zelfstandige en integreerbare online formulieren, enquêtes, quizzen, webcalculators, productzoekers en betalingspagina's. Integreer de ontwerper gemakkelijk op je website of deel deze via een eenvoudige URL. Meer informatie over Involve.me
Communiceer persoonlijk met je publiek met behulp van korte en eenvoudige videochats. Ideaal voor het converteren van leads, het versnellen van werving, het verkrijgen van authentieke getuigenissen en het betrekken van je publiek. Meer informatie over VideoAsk
Goede klantrelaties vormen de basis van een succesvol bedrijf. Met ChatBot bouw je sterke relaties op door gebruikers die naar je website komen betrokken te maken. Ondersteun bezoekers die browsen door je aanbiedingen en help hen bij het vinden en kopen van producten. Meer informatie over Chatbot
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. Meer informatie over Froged
Verse.io (voorheen Agentology) is een platform voor gespreksondersteuning waarmee bedrijven kunnen reageren op en vervolgstappen kunnen ondernemen voor online gegenereerde leads. Het 100% in de VS gevestigde conciërgeteam van Verse.io neemt onmiddellijk contact op met inkomende leads, volgt ze en kwalificeert ze via sms, e-mail en telefoon. Meer informatie over Verse.io
Pony Express HQ is een oplossing voor online sms-marketing waarmee bedrijven en gemeenschappen sms-berichten met deals, updates en informatie naar grote groepen klanten kunnen verzenden en ontvangen. Pony Express HQ is ontworpen voor niet-technische teams en er is geen training vereist. Meer informatie over Pony Express HQ
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over TrueLark
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's... Meer informatie over Haptik
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de klantenservice op grote schaal verbeteren op alle favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Leadoo helpt bij het maken, uitvoeren en beheren van marketingcampagnes, het leveren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring om verkoopdoelstellingen te halen en het converteren van websiteverkeer, verkoopleads en meer. Gebruikers kunnen unieke gebruikersprofielen maken om informatie op te slaan over de interesses, bezochte pagina's en online... Meer informatie over Leadoo
MessageMedia is een wereldleider voor zakelijke sms-diensten en biedt mobiele berichtenoplossingen voor kleine tot grote bedrijven. De sms-berichtendienst van MessageMedia stelt klanten in staat om tekstberichten te verzenden en te beheren vanuit web, e-mail of API, om klanten te betrekken via een mobiele ervaring. Meer informatie over MessageMedia
Routee, aangedreven door AMD Telecom, biedt web- en API-Communication as a Service-oplossingen om de communicatiecapaciteiten tussen mensen, toepassingen, bedrijven en technologie uit te breiden en te vereenvoudigen. Organisaties kunnen vormen van berichten, spraak en verificatie gebruiken. Meer informatie over ROUTEE
Arena maakt live groepsruimtes voor elk evenement, en dankzij streaming kunnen gebruikers discussiëren en over je content praten. Je groepschat wordt weergegeven waar je maar wilt en je kunt het aanpassen op je website-ontwerp. Meer informatie over Arena
Conversica is een toonaangevende leverancier van intelligente virtuele assistenten die organisaties helpt om op schaal klanten aan te trekken, te werven en te ontwikkelen. Meer informatie over Conversica
Heyday is een conversationeel AI-platform, dat is ontworpen om detailhandelaars en e-commercebedrijven te helpen leads vast te leggen en de betrokkenheid bij kopers te vergroten. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare branding, multi-channel communicatie, wachttijdbeheer, prioritering, pushmeldingen en standaardantwoorden. Meer informatie over Heyday
Insent is een cloudgebaseerd conversational AI-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen klanten te werven en verkoopkansen te vergroten. Functies omvatten het scoren en genereren van leads, meerdere gebruikersaccounts, begroetingsberichten voor klanten en communicatiebeheer. Meer informatie over ZoomInfo Chat
De op AI gebaseerde verkoopassistent van Exceed helpt bedrijven om klanten sneller en efficiënter te vinden en vast te houden door leads automatisch te contacteren, ze te betrekken, kwalificeren en op te volgen via natuurlijke tweerichtingsgesprekken. Meer informatie over Exceed.ai
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Betrek je klanten 24/7 met Target First. Het klantenrelatieplatform biedt verschillende opties om in contact te blijven met het beste deel van het publiek op je website: - livechat; - terugbellen; - chatbot; - berichten; - e-mail; - ontmoetingen. Meer informatie over Target First
AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via e-mail, spraak en chat in het ecosysteem van je onderneming. Automatiseer 85% van alle gebruikersgerelateerde vragen in meer dan 12 talen, verhoog de CSAT-scores met 25% en wees binnen een dag klaar voor implementatie. Meer informatie over Enterprise Bot
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie. Meer informatie over CM.com Communications Platform
WotNot automatiseert je klantinteracties op schaal met chatbots. Los zakelijke uitdagingen op, zoals meer leads krijgen, meer afspraken boeken en je klantenondersteuning opschalen. Meer informatie over WotNot
textback.ai is een getest sms-marketingplatform dat is ontworpen voor volumeberichten en waarmee marketeers hun doelstellingen kunnen bereiken, contact leggen met hun klanten en hun bedrijf laten groeien. Meer informatie over textback.ai
Personaliseer je afbeeldingen, video's en e-mails met gemak en motiveer je gebruikers beter met gepersonaliseerde content. Meer informatie over Personalize.cc
Maisie is een chatbot voor conversationele verkoop en marketing die is ontworpen voor e-commercewinkels. Maisie maakt gebruik van Facebook Messenger om gepersonaliseerde meldingen naar huidige en potentiële klanten te sturen om kopers opnieuw aan te trekken, het publiek en de lijsten met abonnees te vergroten en speciale aanbiedingen te communicere... Meer informatie over Maisie
Mobile Marketing Cloud is een alles-in-één softwareoplossing waarmee marketeers superieure klanttrajecten kunnen creëren die de betrokkenheid en conversie vergroten. Inclusief klantgegevensplatform met slimme segmenten, omnichannel-campagnes, mobiele bestemmingspagina's, geautomatiseerde meerstappen-workflows en meer. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud

Gerelateerde categorieën