Hier is onze lijst met apps voor Conversationele marketing software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

68 softwareopties

Sorteren op
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag... Meer informatie over Landbot
Goede klantrelaties vormen de basis van een succesvol bedrijf. Met ChatBot bouw je sterke relaties op door gebruikers die naar je website komen betrokken te maken. Ondersteun bezoekers die browsen door je aanbiedingen en help hen bij het vinden en kopen van producten. Meer informatie over Chatbot
Mindsay is a leading Conversational AI and Customer Experience Automation platform. Meer informatie over Mindsay
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
EVA Check-in is a secure, contactless check-in for your customers, visitors, contractors and staff. The platform enables supervisors to register guests, staff, contractors and display customizable flows for any type of visitor. Meer informatie over EVA Check-in
Mobile Text Alerts is een cloudgebaseerde oplossing voor sms-marketing die is ontworpen om online bedrijven, clubs en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren van massale telefoonmeldingen en sms-marketingcampagnes. Met de mobiele toepassing kunnen gebruikers berichten verzenden en ontvangen, abonnees beheren en rapporten bekijken. Meer informatie over Mobile Text Alerts
Attentive drives an average of 18.5% of total online revenue for modern e-commerce brands. See what it can do for you. Meer informatie over Attentive
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots. Meer informatie over Crisp
TextP2P offers texting, email, and ringless voicemail combined in platform for small to medium size businesses in the US & Canada. The platform allows users to do bulk messaging or do 2-way conversations with a 98% open rate. It also supports message automation, keywords, and surveys. Meer informatie over TextP2P
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over True Lark
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de klantenservice op grote schaal verbeteren op alle favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud
Pony Express HQ is een oplossing voor online sms-marketing waarmee bedrijven en gemeenschappen sms-berichten met deals, updates en informatie naar grote groepen klanten kunnen verzenden en ontvangen. Pony Express HQ is ontworpen voor niet-technische teams en er is geen training vereist. Meer informatie over Pony Express HQ
Verse.io (voorheen Agentology) is een platform voor gespreksondersteuning waarmee bedrijven kunnen reageren op en vervolgstappen kunnen ondernemen voor online gegenereerde leads. Het 100% in de VS gevestigde conciërgeteam van Verse.io neemt onmiddellijk contact op met inkomende leads, volgt ze en kwalificeert ze via sms, e-mail en telefoon. Meer informatie over Verse.io
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Community is a cloud-based conversational marketing platform that connects businesses with their audience via text messaging. Meer informatie over Community
MailUp is een oplossing voor e-mail- en sms-bezorging. De software stelt gebruikers in staat om hun eigen promoties, nieuwsbrieven, transactionele e-mails en sms-berichten te verzenden en te ontwerpen, en het biedt databasebeheer, e-mail- en sms-automatisering, beheer van bestemmingspagina's, API en integraties, en meer. Meer informatie over MailUp
North America-based live chat agents respond 24/7 to sales and service inquiries in English and Spanish. We capture, screen, and convert new leads, and assist clients. We offer the superior experience of an in-house receptionist, not a cheap offshore "live chat" vendor that feels like a call center. Meer informatie over Smith.ai
Leadoo helpt bij het maken, uitvoeren en beheren van marketingcampagnes, het leveren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring om verkoopdoelstellingen te halen en het converteren van websiteverkeer, verkoopleads en meer. Gebruikers kunnen unieke gebruikersprofielen maken om informatie op te slaan over de interesses, bezochte pagina's en online... Meer informatie over Leadoo
Kimoby is a leading cloud-based communication platform that offers Business Instant Messaging for improved team collaboration, exceptional customer service, and mobile payment requests. Using the data and resources that businesses already have, Kimoby makes it easy to boost engagement and sales. Meer informatie over Kimoby
Insent is een cloudgebaseerd conversational AI-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen klanten te werven en verkoopkansen te vergroten. Functies omvatten het scoren en genereren van leads, meerdere gebruikersaccounts, begroetingsberichten voor klanten en communicatiebeheer. Meer informatie over ZoomInfo Chat
TrueDialog is an enterprise-grade SMS texting solution built for big business, made easy for small business. Mass Texting & 2-Way dialog at scale. Extensive features at half the price of competitors. SMS integrations with Salesforce, MS Dynamics, Oracle, Marketo, Hubspot, others. Robust SMS API. Meer informatie over TrueDialog
Zoovu is the only AI conversational search platform that solves "if they can't find, they can't buy it" for businesses. Meer informatie over Zoovu
Conversica is een toonaangevende leverancier van intelligente virtuele assistenten die organisaties helpt om op schaal klanten aan te trekken, te werven en te ontwikkelen. Meer informatie over Conversica automated sales assistant
De op AI gebaseerde verkoopassistent van Exceed helpt bedrijven om klanten sneller en efficiënter te vinden en vast te houden door leads automatisch te contacteren, ze te betrekken, kwalificeren en op te volgen via natuurlijke tweerichtingsgesprekken. Meer informatie over Exceed.ai
Chat Metrics is a live chat software designed to help businesses communicate with website visitors in real-time and improve overall lead conversion rates. Organizations can maintain a history of chats, view transcripts and download them in CSV format according to requirements. Meer informatie over Chat Metrics
Cartloop helps Shopify brands bring in additional revenue every month, where real people drive sales and offer support by texting shoppers in real-time. Meer informatie over Cartloop SMS Marketing
iAdvize is a conversational platform that brings a profitable human touch to the digital experience at scale. Meer informatie over iAdvize
Betrek je klanten 24/7 met Target First. Het klantenrelatieplatform biedt verschillende opties om in contact te blijven met het beste deel van het publiek op je website: - livechat; - terugbellen; - chatbot; - berichten; - e-mail; - ontmoetingen. Meer informatie over Target First
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance engagement with buyers. Key features include customizable branding, multi-channel communication, wait time management, prioritization, push notifications, and canned responses. Meer informatie over Heyday
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Verloop.io is a cloud-based customer support automation platform designed to help businesses provide support to their customers. Multilingual AI-powered chatbots enable engagement with both local and international customers across websites, native apps, Facebook pages, and WhatsApp. Meer informatie over Verloop
Make the most of every conversation with help pages, chatbot and live chat in one platform. Meer informatie over FAQ Bot
Clickatell’s Chat Commerce Platform supports the creation and development of customer relationships in chat-based messaging, engagement, and payment solutions. Our global customers easily manage millions of monthly conversations and transactions, all through chat. Meer informatie over Clickatell
Dashly platform helps SaaS companies improve communications with their customers. Convert website traffic through every step of the funnel and reactivate inactive users with live chat, bots, and targeted messages. An unlimited number of seats for every plan. Meer informatie over Dashly
Pypestream is a conversational AI platform designed to help businesses improve customer engagement using a patented messaging carrier. It enables customer service teams to connect multiple applications via APIs and facilitate transactional, proactive, or reactive workflows. Meer informatie over Pypestream
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie. Meer informatie over CM.com
moinAI provides clients with an AI-equipped chatbot to enable the automation of customer inquiries. The chatbot learns independently during service. This system can be integrated into existing APIs, CRMs, and live chats. Meer informatie over moin.ai
ALMA Chatbot is a web-based chatbot tool that can be used to capture leads, gather contact information, provide information to clients, and more. Businesses can configure the chatbot, embed it in their business website, and track conversations in order to enhance conversions. Meer informatie over ALMA Chatbot
Businesses and teams use Skipio to reach out, follow up, and close sales through automated personalized text messaging. Meer informatie over Skipio
Slaask is a customer service app for Slack, bringing all team & customer communication from multiple channels together in one place, for SMBs & large businesses Meer informatie over Slaask
TruChat is an AI powered chatbot & live chat platform that lets users build multichannel conversational marketing chatbot solutions easily without any coding, as well as control customer conversations across all major messenger platforms, company mobile app, and websites with a single system Meer informatie over TruChat
The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows that operate over any channel and are powered by the latest AI. Meer informatie over Communication Studio 2.0
Userbot is a conversational artificial intelligence (AI) platform that provides businesses with a chatbot to handle and automate customer service processes. Supervisors can use the dashboard to track users’ activities and control conversational flows. Meer informatie over Userbot
Whisbi is a conversational commerce solution designed for live engagement & sales conversion. It connects brands to their web audience in a seamless and new way and combines the benefits of an open B2C webinar with a chat. Meer informatie over Whisbi
Live chat with the best user experience for the agents, chat routing, workflow with real-time analytics among other superb features. Meer informatie over Giosg
Snaps is a cloud-based conversational AI platform designed to help eCommerce businesses interact and engage with customers across their buying journeys and provide personalized assistance in searching required products. Meer informatie over Snaps

Gerelateerde categorieën