Hier is onze lijst met apps voor Conversational AI software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
72 softwareopties
Krijg waardevolle inzichten op schaal in de activiteiten van de buitendienst met behulp van dit geavanceerde platform voor gespreksinformatie en geef de prestaties van je verkoopteam een boost.
Meer informatie over Modjo
Qiscus is een krachtige cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee ondernemingen klantgegevens, leads, omnichannel CRM en activiteiten voor klantenbinding kunnen verwerken. Hiermee kunnen gebruikers één enkel overzicht van de verkooptrechter van je hele organisatie creëren, zodat je effectiever kunt reageren op...
Meer informatie over Qiscus
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads.
Meer informatie over Pipedrive
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer.
Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer.
Meer informatie over Birdeye
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren.
Meer informatie over Gong.io
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden.
Meer informatie over Dialpad
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface.
Meer informatie over Tidio
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor marketing, ondersteuning, verkoop en producten.
Meer informatie over ExecVision
Smartsupp levert de kracht van geautomatiseerde live chat-communicatie en controles van de bestelstatus via de AI-aangestuurde chatbot. Het is een intuïtief Conversationeel AI-platform dat is gebouwd voor bedrijven van elke omvang. Je medewerkers kunnen zich richten op het verhogen van de verkoop, het verbeteren van conversiepercentages en het...
Meer informatie over Smartsupp
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools.
Meer informatie over Outreach
Qlik Sense is het platform van de volgende generatie van Qlik, dat een volledige reeks gebruiksscenario's voor analyse ondersteunt, waaronder visualisatie en verkenning van zelfbediening, geleide analyse-apps en dashboards, aangepaste en ingebedde analyse en mobiele analyse en rapportage, dit alles binnen een beheerste multi-cloudarchitectuur.
Meer informatie over Qlik Sense
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer.
Meer informatie over Drift
Comm100 Live Chat ondersteunt realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten
Meer informatie over Comm100 Live Chat
Freshdesk Messaging (voorheen Freshchat) is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantenondersteuningsteams om met klanten te praten op de website, mobiele app of social mediapagina's.
Meer informatie over Freshchat
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te...
Meer informatie over Sprinklr
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op bestemmingspag...
Meer informatie over Landbot
Een omnichannel-platform dat kan worden gebruikt om gesprekken met je klanten op te bouwen voor het genereren van leads, klantenondersteuning, enquêtes, vragen, afspraken, feedback, suggesties en meer.
Meer informatie over SmatBot
Chaport is moderne software voor klantberichten met livechat via meerdere kanalen, chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram en groepschatmogelijkheden. Het heeft desktop-apps voor Mac, Windows, web en complete mobiele apps voor iOS en Android.
Meer informatie over Chaport
ChatBot maakt gebruik van AI om je te helpen beter te ondersteunen, betrokken te maken en te verkopen via verschillende kanalen. Bouw AI-chatbots zonder codering.
Meer informatie over Chatbot
Ideta is een cloudgebaseerd conversatie AI-platform (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) dat bedrijven helpt bij het bouwen van AI-chatbots om de betrokkenheid van gebruikers bij het merk te vergroten. Ontwikkelaars kunnen meerdere testscenario's of gesprekken creëren om de prestaties van de bots te bekijken voordat ze worden...
Meer informatie over Ideta
Coosto is een marketingtool die er volledig op is gericht om organisaties te helpen meer resultaat uit content te halen, door praktische oplossingen te bieden voor elke fase van het contentmarketingproces: van het creëren van relevante en waardevolle content tot de verspreiding via social media en het rapporteren van alle resultaten.
Meer informatie over Coosto
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken.
Meer informatie over ChangeGear
Verse.io (voorheen Agentology) is een platform voor gespreksondersteuning waarmee bedrijven kunnen reageren op en vervolgstappen kunnen ondernemen voor online gegenereerde leads. Het 100% in de VS gevestigde conciërgeteam van Verse.io neemt onmiddellijk contact op met inkomende leads, volgt ze en kwalificeert ze via sms, e-mail en telefoon.
Meer informatie over Verse.ai
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid.
Meer informatie over TrueLark
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten.
Meer informatie over INSIDE
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's...
Meer informatie over Haptik
Met het eigen Conversational AI-pakket van LivePerson kunnen merken consumentenintenties in realtime detecteren, chatbots bouwen om die intenties op schaal in samenwerking met menselijke experts te vervullen en deze AI-aangestuurde engagements in te zetten op favoriete berichtenkanalen.
Meer informatie over Conversational Cloud
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek.
Meer informatie over User.com
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat.
Meer informatie over Quiq
Het toegewijde, door technologie ondersteunde talent van Wing voltooit terugkerend werk zoals klantrelatiebeheer, klantenondersteuning, e-mailbeheer en meer met een hoogwaardig werkresultaat.
Meer informatie over Wing
Appen is een door kunstmatige intelligentie ondersteund platform dat is ontworpen om bedrijven in de sectoren informatietechnologie, automobiel, detailhandel, gezondheidszorg en andere sectoren toegang te geven tot trainingsgegevens om toepassingen te implementeren. Met de software kunnen werknemers activiteiten voor natuurlijke taalverwerking,...
Meer informatie over Appen
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat.
Meer informatie over Acobot
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes...
Meer informatie over Helpshift
Codevrij conversationeel AI-platform voor ondernemingen
Meer informatie over Boost.AI
Quantcast is software voor het meten van je doelgroep die gegevensanalytics biedt om je websiteverkeer beter te begrijpen. De app haalt gegevens uit meer dan 100 miljoen web- en mobiele platforms om rapporten te verstrekken over demografische en geografische gegevens van je doelgroep, inclusief informatie over websites van concurrenten.
Meer informatie over Quantcast
Met Solvemate kunnen merken hoogwaardige klantenservice leveren via zinvolle gesprekken.
Meer informatie over Solvemate
Conversica is een toonaangevende leverancier van intelligente virtuele assistenten die organisaties helpt om op schaal klanten aan te trekken, te werven en te ontwikkelen.
Meer informatie over Conversica
Heyday is een conversationeel AI-platform, dat is ontworpen om detailhandelaars en e-commercebedrijven te helpen leads vast te leggen en de betrokkenheid bij kopers te vergroten. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare branding, multi-channel communicatie, wachttijdbeheer, prioritering, pushmeldingen en standaardantwoorden.
Meer informatie over Heyday
Insent is een cloudgebaseerd conversational AI-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen klanten te werven en verkoopkansen te vergroten. Functies omvatten het scoren en genereren van leads, meerdere gebruikersaccounts, begroetingsberichten voor klanten en communicatiebeheer.
Meer informatie over ZoomInfo Chat
XOR bouwt moderne communicatiesoftware die teams helpt te werven met behulp van sms, chatbots en kunstmatige intelligentie om de beste mensen efficiënter aan te werven. Honderden bedrijven zoals IKEA, Exxon Mobil en Manpower Group vertrouwen op dit platform om sneller en goedkoper te werven en kandidaten blij te maken.
Meer informatie over XOR
Sparkcentral is een SaaS-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen hun klantenservice-activiteiten te beheren via verschillende asynchrone berichtenkanalen zoals WhatsApp, Viber, Messenger, e-mail of webchat, evenals de sociale platforms van Facebook en Instagram.
Meer informatie over Sparkcentral
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste...
Meer informatie over Capacity
Exceed.ai automatiseert gesprekken met leads op schaal via e-mail en chat. In tegenstelling tot andere marketingplatforms met conversatie gebruikt Exceed AI om de intentie van leads te analyseren en te reageren met de juiste boodschap. Exceed spreekt elke lead aan, geeft een kwalificering en opvolging voor je afspraken en plant deze in voor je...
Meer informatie over Exceed.ai
Het platform is eenvoudig te gebruiken en vereist geen programmering; de bots zijn meertalig en bieden meerdere kanalen. Met het BotXO-platform kan elk bedrijf, in elke sector, moeiteloos een slimme AI-chatbot bouwen en opstarten om een uitzonderlijke klantervaring te bieden.
Meer informatie over Certainly
Botmock is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt voor het ontwerpen en bouwen van chatbots met AI voor meerdere communicatiekanalen. Supervisors kunnen conversatieworkflows aanpassen met behulp van een editor op basis van slepen en neerzetten en teamleden om feedback vragen.
Meer informatie over Botmock
hellomybot.io is een omnichannel-botplatform voor bedrijven en ontwikkelaars die elk soort gespreksagent willen creëren, zoals AI-spraak- en tekstchat-agenten om klanten te bereiken met als doel een verbeterde klantervaring te creëren.
Meer informatie over HelloMyBot
Betrek je klanten 24/7 met Target First. Het klantenrelatieplatform biedt verschillende opties om in contact te blijven met het beste deel van het publiek op je website:
- livechat;
- terugbellen;
- chatbot;
- berichten;
- e-mail;
- ontmoetingen.
Meer informatie over Target First
AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via e-mail, spraak en chat in het ecosysteem van je onderneming. Automatiseer 85% van alle gebruikersgerelateerde vragen in meer dan 12 talen, verhoog de CSAT-scores met 25% en wees binnen een dag klaar voor implementatie.
Meer informatie over Enterprise Bot