Hier is onze lijst met apps voor Cloud communicatie platform software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
58 softwareopties
CloudTalk is een eersteklas platform voor cloudcommunicatie. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande bedrijfssoftware. Het is een perfect telefoonsysteem voor schaalvergrotende bedrijven. Probeer de gratis proefperiode van 14...
Meer informatie over CloudTalk
Qiscus is een krachtige cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee ondernemingen klantgegevens, leads, omnichannel CRM en activiteiten voor klantenbinding kunnen verwerken. Hiermee kunnen gebruikers één enkel overzicht van de verkooptrechter van je hele organisatie creëren, zodat je effectiever kunt reageren op...
Meer informatie over Qiscus
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer.
Meer informatie over Webex
Wrike is een cloudgebaseerd communicatieplatform dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Functies zijn een live-editor, aangepaste velden, @vermeldingen, proofingtools en meer dan 400 app-integraties om uit te kiezen. Probeer Wrike om de teamcommunicatie te verbeteren en het werken op afstand te vereenvoudigen.
Meer informatie over Wrike
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste...
Meer informatie over GoTo Connect
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en...
Meer informatie over Twilio
3CX is een uitgebreid communicatiesysteem met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Laat dit platform je PBX (Private Branch Exchange) hosten en beheer en updates uitvoeren, of stel het in op je Google-, Azure- of Amazon-cloudaccount met de eenvoudige installatiewizard.
Meer informatie over 3CX
Sms-berichtenservice voor marketingwaarschuwingen, verkoopevenementen, kortingsbonnen, meldingen en afspraakherinneringen
Meer informatie over Textedly
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één.
Meer informatie over Kixie PowerCall
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden.
Meer informatie over MiCloud Connect
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken.
Meer informatie over Avochato
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid...
Meer informatie over Bandwidth
LoopUp is een premium oplossing voor vergaderingen op afstand die leidt tot betere, productievere telefonische vergaderingen. Door de combinatie van audiobetrouwbaarheid met een eenvoudige gebruikerservaring en krachtige samenwerkingsfuncties biedt LoopUp een conferentieoplossing van wereldklasse die je gebruikers en gasten zullen waarderen.
Meer informatie over LoopUp
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer.
Meer informatie over Zingle
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call...
Meer informatie over JustCall
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer.
Meer informatie over JivoChat
Plivo is een API-gebaseerd platform voor spraak- en sms-ontwikkeling en een wereldwijde aanbieder van carrierdiensten voor bedrijven van elke omvang die gebruik willen maken van cloudcommunicatie. Klanten hebben toegang tot veelzijdige HTTP API's voor het bouwen van spraak- en sms-mogelijkheden in elke web- of mobiele app met behulp van elke...
Meer informatie over Plivo
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer.
Meer informatie over Zoho Cliq
Mobile Text Alerts is een cloudgebaseerde oplossing voor sms-marketing die is ontworpen om online bedrijven, clubs en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren van massale telefoonmeldingen en sms-marketingcampagnes. Met de mobiele toepassing kunnen gebruikers berichten verzenden en ontvangen, abonnees beheren en rapporten bekijken.
Meer informatie over Mobile Text Alerts
Fuze - voorheen ThinkingPhones - is een cloudgebaseerd platform voor UCaaS (Unified Communications) dat ondersteuning via meerdere kanalen mogelijk maakt voor klanten, partners, personeel en andere belanghebbenden.
Meer informatie over Fuze
Cloudgebaseerde software voor contactcenters. Met de Stellar-functies kun je de prestaties van je callcenter maximaliseren en je bedrijf laten gedijen. Volledig API-gebaseerd met kant-en-klare CRM-plug-ins. Virtuele telefoonnummers in elk land
Meer informatie over ZIWO
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren.
Meer informatie over Squaretalk
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of...
Meer informatie over Kavkom
Zadarma biedt een zakelijk telefoonsysteem van de nieuwe generatie met virtuele nummers uit 100 landen, gratis Cloud PBX, gratis CRM en widgets.
Meer informatie over Zadarma
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer.
Meer informatie over Telnyx Suite
Pony Express HQ is een oplossing voor online sms-marketing waarmee bedrijven en gemeenschappen sms-berichten met deals, updates en informatie naar grote groepen klanten kunnen verzenden en ontvangen. Pony Express HQ is ontworpen voor niet-technische teams en er is geen training vereist.
Meer informatie over Pony Express HQ
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor marketing-, verkoop-, ondersteunings- en operationele teams, met gedeelde inboxen, mobiele apps, berichtsjablonen en meer.
Meer informatie over Heymarket
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen.
Meer informatie over CloudCall
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat.
Meer informatie over Quiq Messaging
Freshcaller is een modern cloudgebaseerd communicatieplatform voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur combineert functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om telefonische activiteiten op te zetten. Het biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Line2 is een cloudgebaseerd communicatieplatform waarmee kleine bedrijven met klanten kunnen communiceren via oproepen en sms-berichten met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Professionals kunnen het platform gebruiken om verschillende telefoonlijnen voor teamleden in te stellen, wat een snelle reactie voor klanten mogelijk maakt.
Meer informatie over Line2 Pro
NUACOM biedt een alles-in-één cloudgebaseerd telefoonsysteem voor mkb-bedrijven die een moderne, volledig schaalbare oplossing voor zakelijke communicatie nodig hebben. Het platform biedt meer dan 50 zakelijke functies om de productiviteit te verhogen, afdelingen te verbinden en telefonie voor alle locaties te centraliseren.
Meer informatie over NUACOM
Global Call Forwarding biedt internationale gratis nummers, lokale telefoonnummers en spraakoplossingen voor ondernemingen uit de meeste landen over de hele wereld.
Meer informatie over Global Call Forwarding
Alles-in-één oplossingen om je community te beheren en te motiveren.
Meer informatie over VeryConnect
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten.
Meer informatie over VirtualPBX
Ringostat is een platform voor tracking, end-to-end analyse, bellen en berichten.
Het helpt om de marketing te optimaliseren, rekening houdend met het terugverdienen van de kosten, maar ook om effectieve communicatie met klanten op te bouwen en de verkoop te verhogen. Officiële technologische partner van Google Analytics.
Meer informatie over Ringostat
Arena maakt live groepsruimtes voor elk evenement, en dankzij streaming kunnen gebruikers discussiëren en over je content praten. Je groepschat wordt weergegeven waar je maar wilt en je kunt het aanpassen op je website-ontwerp.
Meer informatie over Arena
De innovatieve universele gegevenshub ontvangt, converteert en verzendt gegevens uit verschillende bronnen naar elk doelsysteem in zes eenvoudige stappen, waardoor snelle, efficiënte en transparante communicatie binnen je bedrijf en met je zakelijke partners mogelijk is.
Meer informatie over Lobster_data
Gebruiksvriendelijk cloudsysteem voor professionele dienstverleners, van startups tot grote internationale bedrijven. Helpt bij het beheren van bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Altijd en overal delen, openen en samenwerken.
Meer informatie over Teamogy
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer.
Meer informatie over Moxo
CometChat is een chat-API en in-app messaging SDK waarmee gebruikers HD spraak- en videogesprekken en tekstchatfunctionaliteit rechtstreeks in hun mobiele en web-apps kunnen integreren. CometChat ondersteunt ook pushmeldingen, leesbevestigingen, typindicatoren, realtime vertaling en meer.
Meer informatie over CometChat
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer.
Meer informatie over Infobip
TalkChief is een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem waarmee callcenters, non-profitorganisaties, startups en grote ondernemingen contact leggen en communiceren met klanten via gratis of internationale nummers en voicemail.
Meer informatie over TalkChief
CircleLoop is een cloudgebaseerd, self-service softwaresysteem voor zakelijke telefonie met systeemeigen desktop- en mobiele apps. Het bevat functies zoals ondersteuning voor Britse en internationale nummers, gepersonaliseerde voicemail, doorverbinden van gesprekken, gespreksopname, sms-integratie, slimme meldingen, contactbeheer en meer.
Meer informatie over CircleLoop
Flowroute is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren, implementeren en beheren van een verenigd systeem voor spraak-, sms-, mms- en faxgebaseerde communicatie. Het platform wordt geleverd met een SIP-trunking-module waarmee bedrijven meerdere spraakoproepen kunnen afhandelen met lokale en gratis nummers.
Meer informatie over Flowroute
Een zeer schaalbaar en betrouwbaar MQTT-berichtenplatform waarmee je je gegevens kunt verbinden, verplaatsen en verwerken in bedrijfskritische scenario's voor het IoT-tijdperk.
Meer informatie over EMQX
CALLR is cloudgebaseerde software die bedrijven helpt bij het opzetten van tweerichtingscommunicatie met klanten via sms en spraakoproepen. Met de aangepaste IVR-tool kunnen organisaties telefoonmenu's bouwen om klantverzoeken te verwerken en telefoongesprekken doorsturen naar relevante klantenservicemedewerkers.
Meer informatie over CALLR
Connect once, and communicate forever. Eenvoudige en kosteneffectieve oplossingen om je publiek te bereiken. Gebruik ons platform om je klanten te engagen via hun favoriete kanalen voor ondersteuning, campagnes, transactie-meldingen en meer. Combineer WhatsApp, Apple Messages for Business, Twitter, RCS en meer, of selecteer de favoriete kanalen...
Meer informatie over CM.com Communications Platform