Customer journey mapping tools
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Customer journey mapping tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
53 softwareopties
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden en reacties kunnen evalueren.
Meer informatie over SurveySparrow
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen.
Meer informatie over Pipedrive
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen, verzenden en analyseren met e-mailsjablonen, bestemmingspagina's en een mobiele app.
Meer informatie over Mailchimp
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Bekijk je bedrijf vanuit het oogpunt van je klant en ontwerp de ultieme ervaring voor hen. Probeer het vooraf gemaakte sjabloon van Miro om binnen enkele seconden te beginnen met in kaart brengen.
Meer informatie over Miro
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing.
Meer informatie over Marketo Engage
Gebruik Heatmaps en Session Recordings om te begrijpen hoe gebruikers zich op je site gedragen. De inzichten die je van Hotjar krijgt, helpen je bij het prioriteren van hoe je je website ontwerpt en corrigeert om een beter klantentraject te bieden dat je uiteindelijk kan helpen conversies te verhogen.
Meer informatie over Hotjar
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen.
Meer informatie over XM for Customer Experience
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls.
Meer informatie over Lucky Orange
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app.
Meer informatie over Pendo
SimilarWeb is een wereldwijd marktinformatiebedrijf voor meerdere apparaten dat door honderdduizenden bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt om hun digitale marktaandeel te ontdekken, volgen en vergroten.
SimilarWeb Pro biedt een wereldwijd overzicht van eindeloze gegevens over websites en mobiele apps op basis van een groot gebruikerspaneel...
Meer informatie over Similarweb
CardBoard is een cloudgebaseerde tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen waarmee gebruikersteams productideeën, gebruikerservaringen en klanttrajecten en dergelijke gezamenlijk kunnen visualiseren, door gebruik van kaarten op basis van slepen en neerzetten die kunnen worden herschikt om workflows te beschrijven die zijn gekoppeld aan...
Meer informatie over CardBoard
LeadSquared is complete software voor CRM en marketing automation waarmee bedrijven hun leads op één plek kunnen vastleggen, ontwikkelen, beheren en volgen. De cloudgebaseerde oplossing is ontworpen voor ondernemingen en het MKB en biedt tools voor het vastleggen van leads, lead nurturing, verkoopbeheer, marketinganalyse en meer.
Meer informatie over LeadSquared
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten.
Meer informatie over LeadsRx
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters. Smartlook biedt niet alleen cijfers en grafieken, maar helpt je de acties van je gebruikers echt te begrijpen.
Meer informatie over Smartlook
Contentsquare is het populaire cloudgebaseerde platform voor digitale ervaringsanalyse dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het visualiseren en evalueren van het klantentraject en -gedrag op hun website, mobiele ervaring of app.
Ontdek functies zoals sessieherhalingen, het in kaart brengen van klanttrajecten, heatmaps, AI-waarschuwingen...
Meer informatie over Contentsquare
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten.
Meer informatie over UXPressia
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de digitale acceptatie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en...
Meer informatie over Whatfix
Alles wat je nodig hebt om je website te controleren
Met de website-controle van Pingdom weet je als eerste wanneer je website niet meer werkt en blijf je op de hoogte van de prestaties van je website. Het controleren van je websites en servers is een slimme keuze.
Meer informatie over Pingdom
CollaBoard is een samenwerkingsbeheeroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van projecten, communicatie en workflows binnen teams. Het platform wordt geleverd met mindmaps waarmee gebruikers ideeën/concepten grafisch kunnen weergeven en informatie kunnen structureren met behulp van plaknotities, afbeeldingen en video's.
Meer informatie over Collaboard
Segment verzamelt, centraliseert, organiseert en analyseert al je klantgegevens uit meerdere bronnen, zoals apps, websites en verschillende apparaten.
Meer informatie over Segment
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden.
Meer informatie over Fullstory
involve.me is een contentontwerper waarvoor geen code nodig is en die is bedoeld voor zelfstandige en integreerbare online formulieren, enquêtes, quizzen, webcalculators, productzoekers en betalingspagina's. Integreer de ontwerper gemakkelijk op je website of deel deze via een eenvoudige URL.
Meer informatie over Involve.me
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren.
Meer informatie over GetFeedback
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer.
Meer informatie over Dreamdata
Delighted is een cloudgebaseerd systeem voor het verzamelen van feedback van klanten dat enquêtes met één vraag gebruikt via meerdere kanalen, waaronder e-mail, sms, weblink en website-integratie om inzichten over de ervaring van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en te analyseren, terwijl NPS-scores in realtime worden...
Meer informatie over Delighted