Hier is onze lijst met apps voor Customer journey mapping tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
44 softwareopties
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de digitale acceptatie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en...
Meer informatie over Whatfix
Met Reveall kun je klanttrajectkaarten visualiseren met echte gegevens. Maak trajectkaarten met echte klantinzichten, volg de gebruikerservaring en ontdek mogelijkheden voor verbetering.
Reveall helpt productteams meer klantgericht te worden door het gemakkelijk te maken om je product te plannen en te prioriteren.
Meer informatie over Reveall
EasySend is software voor het bouwen van digitale toepassingen die bedrijven helpt bij het creëren van claims, polissen, aanmeldingsformulieren voor schade- en ongevallenverzekering, leningsovereenkomsten en meer op een gecentraliseerd platform. Medewerkers kunnen gebruik maken van de interface op basis van slepen en neerzetten en vooraf gebouwde...
Meer informatie over EasySend
Simpl is een omnichannel platform voor het in kaart brengen van klanttrajecten waarmee bedrijven een naadloos klanttraject kunnen ontwerpen en opbouwen dat gedrag en loyaliteit aan je merk beloont. Het systeem biedt tools voor klantcommunicatie door op het juiste moment voor de juiste klant te handelen met scenario's op locatie, aanbevelingswidgets...
Meer informatie over smpl.
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen, verzenden en analyseren met e-mailsjablonen, bestemmingspagina's en een mobiele app.
Meer informatie over Mailchimp
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen.
Meer informatie over Pipedrive
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Bekijk je bedrijf vanuit het oogpunt van je klant en ontwerp de ultieme ervaring voor hen. Probeer het vooraf gemaakte sjabloon van Miro om binnen enkele seconden te beginnen met in kaart brengen.
Meer informatie over Miro
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing.
Meer informatie over Marketo Engage
Gebruik Heatmaps en Session Recordings om te begrijpen hoe gebruikers zich op je site gedragen. De inzichten die je van Hotjar krijgt, helpen je bij het prioriteren van hoe je je website ontwerpt en corrigeert om een beter klantentraject te bieden dat je uiteindelijk kan helpen conversies te verhogen.
Meer informatie over Hotjar
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app.
Meer informatie over Pendo
CardBoard is een cloudgebaseerde tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen waarmee gebruikersteams productideeën, gebruikerservaringen en klanttrajecten en dergelijke gezamenlijk kunnen visualiseren, door gebruik van kaarten op basis van slepen en neerzetten die kunnen worden herschikt om workflows te beschrijven die zijn gekoppeld aan...
Meer informatie over CardBoard
LeadSquared is complete software voor CRM en marketing automation waarmee bedrijven hun leads op één plek kunnen vastleggen, ontwikkelen, beheren en volgen. De cloudgebaseerde oplossing is ontworpen voor ondernemingen en het MKB en biedt tools voor het vastleggen van leads, lead nurturing, verkoopbeheer, marketinganalyse en meer.
Meer informatie over LeadSquared
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls.
Meer informatie over Lucky Orange
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten.
Meer informatie over LeadsRx
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters. Smartlook biedt niet alleen cijfers en grafieken, maar helpt je de acties van je gebruikers echt te begrijpen.
Meer informatie over Smartlook
Contentsquare is het populaire cloudgebaseerde platform voor digitale ervaringsanalyse dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het visualiseren en evalueren van het klantentraject en -gedrag op hun website, mobiele ervaring of app.
Ontdek functies zoals sessieherhalingen, het in kaart brengen van klanttrajecten, heatmaps, AI-waarschuwingen...
Meer informatie over Contentsquare
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten.
Meer informatie over UXPressia
Alles wat je nodig hebt om je website te controleren
Met de website-controle van Pingdom weet je als eerste wanneer je website niet meer werkt en blijf je op de hoogte van de prestaties van je website. Het controleren van je websites en servers is een slimme keuze.
Meer informatie over Pingdom
Segment verzamelt, centraliseert, organiseert en analyseert al je klantgegevens uit meerdere bronnen, zoals apps, websites en verschillende apparaten.
Meer informatie over Segment
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden.
Meer informatie over FullStory
involve.me is een contentontwerper waarvoor geen code nodig is en die is bedoeld voor zelfstandige en integreerbare online formulieren, enquêtes, quizzen, webcalculators, productzoekers en betalingspagina's. Integreer de ontwerper gemakkelijk op je website of deel deze via een eenvoudige URL.
Meer informatie over Involve.me
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren.
Meer informatie over GetFeedback
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer.
Meer informatie over Dreamdata
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten.
Meer informatie over INSIDE
Heap is een oplossing voor web- en mobiele analyse waarmee automatisch alle acties in web- en iOS-apps worden geregistreerd; het stelt gebruikers in staat om zonder codering nieuwe gebeurtenissen te definiëren.
Meer informatie over Heap
Start enquêtes in bijna elk kanaal dat je je kunt voorstellen, laat de feedback automatisch voor je verzamelen en onderneem onmiddellijk actie op je feedback met behulp van automatisering.
Meer informatie over Feedbackly
WebEngage is een B2C marketing cloud voor cross-channel gebruikersbetrokkenheid via kanalen zoals e-mail, SMS, Onsite, Mobile Push/In-app berichten en pushmeldingen in browsers.
Meer informatie over WebEngage
Leadoo helpt bij het maken, uitvoeren en beheren van marketingcampagnes, het leveren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring om verkoopdoelstellingen te halen en het converteren van websiteverkeer, verkoopleads en meer. Gebruikers kunnen unieke gebruikersprofielen maken om informatie op te slaan over de interesses, bezochte pagina's en online...
Meer informatie over Leadoo
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website.
Meer informatie over Oribi
Met de tool van Netcore voor het in kaart brengen van klanttrajecten kunnen marketeers campagnes opbouwen op basis van klantgedrag en stadia. Complexe klanttrajecten kunnen eenvoudig worden toegewezen met slepen en neerzetten, geautomatiseerd en geoptimaliseerd voor onderweg. Je kunt contextuele berichten over je kanalen leveren en het rendement...
Meer informatie over Netcore Customer Engagement & Experience Platform
Smaply is een webgebaseerde oplossing voor het in kaart brengen van klantentrajecten voor bedrijven van elke omvang, die inzicht biedt in de ervaring van klanten terwijl ze op internet surfen, met functies zoals storyboard-creaties, gegevensvisualisatie, kanaalbeheer, teamsamenwerking, klantprofielen en meer.
Meer informatie over Smaply
Store Locator Widgets is een volledig uitgeruste winkelzoekertool die kan worden geconfigureerd, aangepast en ingebed in elke website voor het volgen van locaties.
Meer informatie over Store Locator Widgets
Zoho PageSense is een compleet platform voor A/B-testen en CRO dat wordt gebruikt door merken van over de hele wereld om het conversiepercentage van hun websites te verbeteren.
Meer informatie over Zoho PageSense
Een snelle manier om gebruikers te onboarden
Userflow is een snelle en gebruiksvriendelijke ontwerper voor productrondleidingen en enquêtes.
Meer informatie over Userflow
Salesforce Retail CRM is een cloudgebaseerd detailhandelsbeheersysteem waarmee e-commercebedrijven de behoeften van het winkelend publiek kunnen analyseren en slimme targeting kunnen uitvoeren om de merkbekendheid te vergroten. Marketeers kunnen door AI aangedreven bots gebruiken om in real time met kopers te communiceren en de klantenbinding te...
Meer informatie over Salesforce Retail CRM
Avion is een tool die wordt gebruikt door productteams voor het in kaart brengen van verhalen. Avion helpt productteams ideeën om te zetten in werkende software, door hen in staat te stellen een krachtige gebruikersgerichte backlog te creëren en de uitkomst boven de output te benadrukken.
Meer informatie over Avion
Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners.
Meer informatie over Centralpoint
Odyssey Attribution is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingtoewijzing die kan worden geïntegreerd met Google Analytics en die adverteerders helpt met aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en kanaalbeheer. Belangrijke functies zijn onder meer verkeersanalyse, campagnebeheer, aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en gepersonaliseerde...
Meer informatie over Odyssey Attribution
Twik analyseert tientallen parameters voor elke bezoeker in realtime met behoud van AVG/CCPA-conformiteit en stelt website-eigenaren in staat om de marketing funnel van elke bezoeker, demografische gegevens, psychografische gegevens en gedrag te analyseren om aanbiedingen te verbeteren en je website opnieuw te optimaliseren.
Meer informatie over Twik
De oplossing van Click2Buy is een winkelzoekerwidget die kan worden aangesloten op elk communicatiekanaal met realtime inventarisupdates voor elke aangesloten detailhandelaar. Naast de widget wordt de oplossing "Waar te koop" geleverd met toegang tot een backoffice met gegevens die het hele traject bestrijkt.
Meer informatie over Click2Buy
SatisMeter is een oplossing voor feedback in de app die NPS-gegevens (Net Promotor Score) verzamelt op basis van verschillende gebruikspatronen van web- en mobiele apps en e-mail.
Meer informatie over SatisMeter
CFN Insight is een webgebaseerde oplossing voor klantervaringen voor bedrijven van elke omvang die functies biedt zoals een klantentrajectkaart, datavisualisatie, scorecarding en trainingen om ervoor te zorgen dat teams up-to-date zijn over alle aspecten van de klantervaring met hun product.
Meer informatie over CFN Insight
Be Informed is een platform om onder andere customer journeys automatisch te creëren. Vastgestelde beslissingsmodellen en acties leiden de klant efficiënt naar zijn of haar doel. Complexe processen worden geautomatiseerd, waarbij ook compliance met bedrijfsregels en wetgeving wordt geborgd.
Meer informatie over Be Informed
Qemotion is een cloudgebaseerde oplossing voor semantische en emotionele analyse waarmee bedrijven de meningen van werknemers en klanten via een uniform portaal kunnen evalueren. Het platform bevat kunstmatige intelligentie-technologie waarmee organisaties klantproblemen kunnen identificeren, scores en beoordelingen kunnen volgen en passende...
Meer informatie over Qemotion