Hier is onze lijst met apps voor Digital workplace software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

94 apps
Sorteren op
Platform voor digitale werkruimte en werkstroombeheer
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Functies zijn gedeelde workflows, teamdashboards, prestatierapporten, middelenbeheer, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie en werklastoverzichten. Het bevat ook automatisering met meer dan 400... Meer informatie over Wrike
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. Meer informatie over monday.com
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is digitale werkpleksoftware waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Je nieuwe slimme werkplek
Met Basaas kun je elke collega ondersteunen met een apparaatonafhankelijke digitale werkplek en je apps voor teams of afdelingen distribueren. Combineer al je apps in een krachtige en geïntegreerde bedrijfsoplossing. Integreer ook je bestaande apps en interne oplossingen. Meer informatie over Basaas
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
Platform met weinig codering om aangepaste bedrijfstoepassingen te bouwen
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Maak aanklikbare instructies voor alles wat er op het internet staat.
Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en op aanvraag te delen. Bespaar tijd en moeite door simpelweg een proces te verzenden dat is ingesloten in een URL. Meer informatie over Minerva
Platform voor samenwerkende intelligentie voor risicobeheer
Sofvie is een samenwerkend intelligentieplatform voor risico- en gevarenbeheer op de werkplek. Met tools voor gegevensverzameling, het indienen van formulieren, incidentbeheer en aanpasbare rapportage helpt het platform bedrijven risico's te minimaliseren. Sofvie biedt een mobiele app om onderweg gegevens te verzamelen. Meer informatie over Sofvie
Cloud-gebaseerde software voor het beheer van bureaus en vergaderruimtes
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
Software voor digitale acceptatie, training en verandermanagement
Lemon Learning is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen software-adoptie voor werknemers te versnellen. Met Lemon Learning kunnen bedrijven hun werknemers trainen via in-app walk-throughs, aantrekkelijke en aangepaste content creëren en ondersteuning en communicatie rond IT-projecten beheren. Meer informatie over Lemon Learning
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Online boeken en plannen van locaties
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Breng gratis nauwkeurigheid naar je urenstaten en facturen
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Pakket voor personeelsintranet en samenwerking met ingebouwde apps
OnSemble intranetsoftware geeft je de mogelijkheid om een betere bedrijfscultuur te bevorderen door je in staat te stellen regelmatig met alle werknemers te communiceren, ervoor te zorgen dat werknemers verbonden en betrokken blijven, werknemers af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen en werknemers de tools te geven om documenten te delen en samen... Meer informatie over OnSemble
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een alles-in-één digitale werkplekoplossing waarmee je via één interface je teams kunt verbinden, op één lijn kunt brengen en hun betrokkenheid kunt vergroten. Je kunt het gebruiken om de bedrijfscommunicatie en de communicatie tussen collega's te verbeteren, de samenwerking te stimuleren en bedrijfskennis te beheren. Meer informatie over eXo Platform
Platform voor werknemerservaring om iedereen te betrekken en te verbinden
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Best-in-class software for collaboration and team communications
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. Easy to use. On any device. Meer informatie over Talkspirit
Oplossing voor digitale werkruimte en samenwerkingsbeheer
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen... Meer informatie over Mural
Het moderne intranet voor medewerkers
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen. Meer informatie over Simpplr
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Virtual workspaces that facilitate team collaboration
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing. Meer informatie over Bluescape
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Planning van vergaderruimten, boeken van bureaus, plattegronden en analyse
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
Spreadsheets, Databases and No code APIs - one platform.
Stackby is a collaborative workspace that brings ease of use of spreadsheets, functionality of databases and access to popular services via no-code API connectors - to create, organize and automate anything. Meer informatie over Stackby
een interactief intranet en samenwerkingscentrum voor bedrijven.
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
One App for all your hybrid workplace needs
A SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees’ safe return-to-office. WorkInSync is a 'One App' solution for all your hybrid workplace needs. Employees can book their desks at the office, meeting rooms and collaborate with their teams. Meer informatie over WorkInSync
Employee Communication Platform
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch! Meer informatie over LumApps
The digital workplace for your frontline teams
Manage yout frontline team with an all-in-one digital workplace for task management, communication, and training. Meer informatie over YOOBIC
The matrix collaboration platform for your organisation
Thanks to SweetHive, you can have all your communications in just one customised thread. Improve your collaborative skills and build your personal hive. Meer informatie over SweetHive
Intranet software and collaboration solutions.
Axero is the easy-to-use digital workplace software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Axero
Oplossingen voor intranetsoftware en digitale werkplekken
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Meer informatie over Igloo
Softwareplatform voor sociaal intranet
Noodle is het alles-in-een teamcommunicatieplatform met een volledige reeks toepassingen waarmee je de communicatie en samenwerking binnen het bedrijf kunt verbeteren. Meer informatie over Noodle
Employee engagement and success platform with mobile support
Structural is an organizational success platform for profiling and engaging employees with a view to connecting staff, developing talent and analyzing data Meer informatie over Structural
Cloud Based Intranet Solution
MyHub is a leading cloud-based intranet solution created for businesses in need of an easy-to-use, quick-to-deploy and highly engaging employee site. Fully customizable, scalable and secure, MyHub is packed with many essential business tools to help staff create, share and engage. Meer informatie over MyHub
Veilig delen van zakelijke bestanden eenvoudig gemaakt.
Onehub biedt veilige, gebruiksvriendelijke bestandsdeling voor bedrijven. Meer dan 1 miljoen zakelijke gebruikers vertrouwen op Onehub voor het delen van bestanden, klantenportals en virtuele dataroombehoeften. Meer informatie over Onehub
Je inbox, opnieuw uitgevonden
Spike brengt al je communicatie op één plek: je e-mails, berichten, chats, spraak- en videogesprekken, teamsamenwerking en al het andere. Dit is wat jij en je team zochten in een productiviteits- en samenwerkingsapp, maar dan veel eenvoudiger, en allemaal vanuit je inbox. Meer informatie over Spike
Geef personeel een digitale werkplek waar ze zich thuis voelen.
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Your data secure at last
Provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. Uniscon’s business cloud idgard® secures and simplifies digital communication and data exchange with partners, customers and colleagues at the highest level. Meer informatie over idgard
Vertrouwde VoIP voor elk kantoor, overal.
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over VirtualPBX
Intranet software for large dispersed organizations.
Interact is intranet software that helps organizations with distributed employees connect and communicate. Integrations include Office 365, Concur, ServiceNow, Salesforce, Google Workplace, Workday and Box. Meer informatie over Interact
Enterprise workflow management
Workflow management software that's flexible, scalable and powerful. Automate business processes quickly and integrate with other systems easily Meer informatie over Integrify
Private, public, and hybrid cloud infrastructure software
VMware is a cloud infrastructure software that helps businesses integrate private, public, or hybrid cloud environments to deliver and handle applications. The vRealize operations module uses machine learning technology to automatically optimize, plan, and scale multi-cloud and HCI deployments. Meer informatie over Workspace ONE
Award-winning work management solution
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing projects, time, resources, and clients Meer informatie over Ravetree
Meeting room reservation system
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Samenwerkingsdealdesk-software voor het Quote-to-Cash-proces (van offerte tot betaling)
Revv geeft bedrijven de snelheid en merkconsistentie in hun documenten waarmee ze zich onderscheiden van concurrenten. Documenten worden op slimme wijze op één plek gecreëerd, gedeeld en elektronisch ondertekend. Krijg toegang tot meer dan 1000 bedrijfssjablonen, integreer met apps via Zapier, stel betalingen in en maak verbinding met Google... Meer informatie over Revv
Eenvoudig te gebruiken cloudsysteem voor professionele servicebedrijven.
Gebruiksvriendelijk cloudsysteem voor professionele dienstverleners, van startups tot grote internationale bedrijven. Helpt bij het beheren van bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Altijd en overal delen, openen en samenwerken. Meer informatie over Teamogy
Digital Workplace Browser
Focos is a workplace browser that prioritizes productivity by keeping all business communication and applications in one place, reducing web distractions and shifting in and out of the pages. Meer informatie over Focos
Medewerker-app voor interne communicatie
Digitaliseer het hele personeelsbestand, inclusief de frontline, met een krachtig platform dat interne communicatie, teamsamenwerking, workflowautomatisering, productiviteitsapps, uitgebreide analyses en meer biedt. Pas de digitale werkplek aan met een uitgebreide beheerconsole met gedetailleerde bedieningselementen. Meer informatie over Groupe.io
AI-enabled collaboration & communication management solution
Orion helps businesses streamline processes related to voice communication, employee onboarding, task mapping, and more. The platform comes with automated notifications, which facilitate communication during emergencies and allow teams to send help alerts. Meer informatie over Orion Voice Platform
Cloud-based employee training and sales enablement software
Spekit is a cloud-based software that provides businesses with sales enablement resources and training content for employees. It enables managers to collect and store knowledge across all business units in a centralized repository and automatically organize Salesforce metadata and processes. Meer informatie over Spekit
Cloud-based digital adoption platform
OnScreen step by step walkthroughs to help business users complete any task live in any application. Business process guides created in minutes by power users or trainers. Trusted by top Enterprise organizations to improve training & onboarding users on SAP, Salesforce, or any business application. Meer informatie over OnScreen
Workforce communication software to engage & train employees
Use paperless forms and checklists to solve the problem of lost or misplaced forms and checklists, scanned documents and manual data input. iTacit’s configurable digital forms feature an endless array of workflow options, all within your branded employee app. Meer informatie over iTacit
Cloud-based invoice document management system
Affordable Invoice Capture and Approval. SearchExpress Document Management lets you import your emailed invoices and scan your paper invoices and other documents. SearchExpress uses machine learning to eliminate invoice data entry. SearchExpress lets you workflow, approve and search your invoices. Meer informatie over SearchExpress
We make company information accessible.
Communicate with your entire workforce through an Instagram like interface. Collect AI-driven intelligence from sales & customer conversations. Meer informatie over Involvesoft
Sociale zoekmachine voor het vinden van zakelijke verbindingen
Sift is een sociale zoekmachine die is ontworpen om teams voor verkoop, IT, professionele services en interne communicatie te helpen bij het vinden van connecties in het ondernemingsnetwerk. Het stelt leidinggevenden in staat om werknemersinformatie te vinden en kandidaten te selecteren voor multifunctionele projecten. Meer informatie over Sift
Digital workspace for contract management
Avokaado is an all-in-one contract lifecycle management platform that helps teams manage, create and collaborate on documents without ever leaving the platform. Process a high volume of documents with other teams and externally with clients in an efficient, compliant and simple way. Meer informatie over Avokaado
Interne communicatietools die de aandacht van werknemers trekken
SnapComms is een softwareoplossing voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties effectiever met hun werknemers kunnen communiceren. Meer informatie over SnapComms
Platform voor intranet en samenwerking
Twine is een cloudgebaseerd platform voor intranet en samenwerking met forums, peilingen en enquêtes, nieuws en blogs, chatberichten, agenda's, bestandsbeheer, en meer. Meer informatie over Twine
Cloud-based business process management (BPM) solution
Omnidek is a cloud-based business process management (BPM) software designed to help organizations of all sizes create corporate forms, intranet portals, and workflows on a unified platform. Meer informatie over Omnidek
Business intelligence and project management software
Enterprise Operating System is a cloud-based businesses intelligence and analytics suite of solutions that helps businesses collect real-time data from multiple sources and gain actionable insights into operations of various departments. Meer informatie over Enterprise Operating System
Smart Factory Communication Platform
SQUEAKS digitally transforms Visual Management Boards and improves problem solving at the production line by driving actionable information to an interactive digital canvas in real-time. Meer informatie over SQUEAKS
Adaptive online workspace on top of Office365 & RemoteApps
Workspace 365 is a digital workplace which provides teams with a centralized platform to collaborate and work on projects. The system allows administrators to combine existing business applications into a single interface, and provides intranet widgets, role-based access, single sign-on, and more. Meer informatie over Workspace 365
Virtual data room & client extranet service
Safelink Data Rooms is a full feature virtual data room and secure extranet solution with encrypted data transmission and storage held offshore Meer informatie over Safelink Data Rooms
Knowledge management solution for businesses
Panviva is a knowledge management platform designed to help organizations enhance the customer experience by delivering information in real-time via a centralized knowledge-base. Key features include content authoring, multi-channel distribution, natural language interactions, and version control. Meer informatie over Panviva
Engagement and operations management for real estate
Mallcomm is a cloud-based software that helps businesses in the real estate industry engage and communicate with clients, tenants, and visitors and manage day-to-day operations. The modular solution offers tools for managing leases, documents, maintenance, feedback, access, inspections, and more. Meer informatie over Mallcomm
Data discovery platform to conduct cognitive search
Lucidworks Fusion is a cloud-based data discovery platform, which helps enterprises perform cognitive search and generate personalized insights and proactive recommendations. Features include authentication, visual usage analytics, data clustering, customizable dashboard, and A/B testing. Meer informatie over Lucidworks Fusion
Je slimme assistent voor op de werkvloer
App voor ondernemingen die AI gebruikt om gesproken opdrachten te begrijpen en je proactief relevante kaarten stuurt, en die ondernemingsbreed zoeken biedt. Meer informatie over Digital Assistant
Integrated intranet, portal, collaboration & directory
Invotra's Intranet is a customizable digital workplace which is designed to facilitate collaboration, information sharing, and information management Meer informatie over Invotra Suite
Digitale werkplekoplossing voor bedrijven van elke omvang
Powell 365 is een intranetoplossing die bedrijven helpt processen te beheren die verband houden met de communicatie tussen teams en collega's op de digitale werkplek. Het stelt gebruikers in staat samen te werken door toegang te bieden tot bedrijfsinformatie, bedrijfstoepassingen en bedrijfsdocumenten. Meer informatie over Powell 365
Virtual office for real-time collaboration
Walkabout Workplace is a digital space, similar to a virtual office, where team members around the world can collaborate and connect in an office setting. Designed for remote workers, the platform enables teams to host online meetings, voice conference calls, and group discussions. Meer informatie over Walkabout Workplace
.Onboarding van medewerkers voor HR-teams
FastrackOnboard is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen het gehele wervings- en onboardingproces voor werknemers te stroomlijnen en te beheren. Het gecentraliseerde platform stelt gebruikers in staat om naleving van de arbeidsvoorwaarden bij deals en andere voorwaardelijke verplichtingen te handhaven. Meer informatie over FastrackOnboard
Cloud-based external and internal collaboration suite
Dooth Vault is a cloud-based collaboration suite of software solutions designed to help businesses manage training, share files, maintain social communities, and streamline communication across teams, among other activities, while ensuring secure exchange of information through data encryption. Meer informatie over Dooth Vault

Scense

(0)
Software voor flexibel desktop-werkplekmanagement.
Scense software maakt het mogelijk elke gebruiker te voorzien van een gepersonaliseerde desktop-werkplek met de eigen applicaties, instellingen, printers en gegevens. Het maakt hierbij niet uit op welke desktop of laptop men inlogt. De lokale software functioneert op een Windows-platform. Meer informatie over Scense

HeadsUpp

(0)
Digital workplace solution for fitness centers
HeadsUpp is a digital workplace solution designed to help owners of public or commercial buildings monitor environmental factors such as temperature and humidity levels across rooms. It offers Pointgrab sensors, allowing teams to register and track occupancy rates in different rooms and buildings. Meer informatie over HeadsUpp

Workdeck

(0)
Digital workplace and collaboration software
Workdeck is a digital workplace software designed to help businesses manage projects, corporate travels, and leaves on a unified interface. The platform enables administrators to communicate with team members across remote, on-site, field-based, and distributed teams via chat, video conferences, and text messages in real-time. Meer informatie over Workdeck

TASKBOSS

(0)
Tasks under control. Time in focus. Projects on schedule.
With TASKBOSS you have an overview of all tasks in your company, plan projects precisely and leverage time tracking to create invoices in record time. Manage tasks, structure your projects and track time accurately — optimize your workflow with TASKBOSS to get the decisive advantage! Meer informatie over TASKBOSS
We take the pain out of compliance®
Workplace compliance system that comes with pre-built compliance courses, HR policy templates and enables you to manage records, report on incidents and run safety culture surveys. Meer informatie over Workplace Compliance System

Neoffice

(0)
Bringing Employees & Workspaces on a Single Digital Platform
Agiledge Neoffice – a suite of workplace management solution designed to help companies to manage their workforce. Our features include scheduling & rostering, hot-desking/room booking, cafeteria booking, employee declaration form, parking slot booking etc Meer informatie over Neoffice

Qntrl

(0)
Workflow orchestration software for enterprise teams.
If you're in charge of a process, a department, or an organization, and you're looking to have more visibility into what's going on in your area, you need control over what does and doesn't happen, and you'd like to simplify your team's workflows through automation, Qntrl is built for you. Meer informatie over Qntrl