Hier is onze lijst met apps voor Digital workplace software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
107 softwareopties
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows.
Meer informatie over Miro
Lemon Learning is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen software-adoptie voor werknemers te versnellen. Met Lemon Learning kunnen bedrijven hun werknemers trainen via in-app walk-throughs, aantrekkelijke en aangepaste content creëren en ondersteuning en communicatie rond IT-projecten beheren.
Meer informatie over Lemon Learning
WorkSpaces is een cloudgebaseerde oplossing voor bedrijven die hun documentbeheer- en workflowprocessen willen automatiseren.
Meer informatie over Workspaces
Uniqkey is een op Europa gebaseerde bedrijfsoplossing voor wachtwoord- en toegangsbeheer op maat. Het platform is ontworpen met IT-professionals in het achterhoofd en is gericht op een moeiteloze gebruikerservaring. Uniqkey stroomlijnt wachtwoordbeheer en biedt gecentraliseerde toegangscontrole voor beheerders.
Meer informatie over Uniqkey
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Van wekelijkse vergaderagenda's tot voortgangsplannen voor werknemers en meer, Trello helpt managers om effectief met hun werknemers in contact te komen. Verbind taken en tools om statusupdates, vervaldatums en opmerkingen over teamleden te tonen. Houd de communicatie soepel en de verwachtingen duidelijk en toegankelijk.
Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen
Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
Asana is digitale werkpleksoftware waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing.
Meer informatie over GoTo Meeting
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte.
Meer informatie over monday.com
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die...
Meer informatie over ClickUp
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Functies zijn gedeelde workflows, teamdashboards, prestatierapporten, middelenbeheer, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie en werklastoverzichten. Het bevat ook automatisering met meer dan 400...
Meer informatie over Wrike
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd.
Meer informatie over Sign In Scheduling
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste...
Meer informatie over GoTo Connect
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,...
Meer informatie over Process Street
ActivTrak is een cloudgebaseerde oplossing voor gedragsanalyse van één medewerker die wordt gebruikt om de productiviteit te verhogen, de operationele efficiëntie te stroomlijnen en de beveiliging te versterken. De software is betaalbaar, gebruiksvriendelijk en snel te installeren.
Meer informatie over ActivTrak
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking.
Meer informatie over ProjectManager.com
Communiceer, organiseer en krijg het werk gedaan op één plek dankzij Podio.
Een tool die je team graag zal gebruiken en die je volledig kunt aanpassen op hoe jij je projecten het meest efficiënt uitvoert.
Meer informatie over Podio
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Connecteam
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen.
Meer informatie over Bloomfire
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren.
Meer informatie over Skedda
Project.co is een platform voor projectmanagement voor teamsamenwerking en communicatie. Gebruikers kunnen meerdere projecten tegelijk creëren en eraan werken, facturen genereren, bestanden delen, takenlijsten en tijdlijnen maken, rolgebaseerde machtigingen toewijzen, planningen en Kanbanborden maken en meer.
Meer informatie over Project.co
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis.
Meer informatie over Zoho Creator
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties.
Meer informatie over MangoApps
Een SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van medewerkers naar kantoor kunnen beheren.
Meer informatie over WorkInSync
Pumble helpt bedrijven in de gezondheidszorg, softwareontwikkeling, financiële diensten en andere sectoren te chatten met leden op verschillende afdelingen en meerdere locaties. Gebruikers kunnen openbare of privékanalen maken met aangepaste namen en beschrijvingen om samen te werken aan projecten en informatie uit te wisselen.
Meer informatie over Pumble
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. Easy to use. On any device.
Meer informatie over Talkspirit
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen.
De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen.
Meer informatie over Workvivo
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen...
Meer informatie over Mural
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing.
Meer informatie over Wimi
OnSemble intranetsoftware geeft je de mogelijkheid om een betere bedrijfscultuur te bevorderen door je in staat te stellen regelmatig met alle werknemers te communiceren, ervoor te zorgen dat werknemers verbonden en betrokken blijven, werknemers af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen en werknemers de tools te geven om documenten te delen en samen...
Meer informatie over Ntranet
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden.
Meer informatie over Blink
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Meer informatie over Simpplr
eXo Platform is een alles-in-één digitale werkplekoplossing waarmee je via één interface je teams kunt verbinden, op één lijn kunt brengen en hun betrokkenheid kunt vergroten. Je kunt het gebruiken om de bedrijfscommunicatie en de communicatie tussen collega's te verbeteren, de samenwerking te stimuleren en bedrijfskennis te beheren.
Meer informatie over eXo Platform
Werk effectiever samen en neem weloverwogen beslissingen met Bluescape, een veilige visuele samenwerkingsoplossing. Krijg flexibele virtuele werkruimten, krachtige whiteboarding, slimme videoconferenties, annotaties en tekentools, aanpasbare sjablonen en eenvoudig delen van bestanden.
Meer informatie over Bluescape
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van...
Meer informatie over Citrix Workspace
Een end-to-end ecosysteem voor het beheren van teams en de levenscyclus van app-packaging. Het bestaat uit de modules Task Manager en Repository Manager.
Meer informatie over PACE Packager Hub
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%.
Meer informatie over Jostle
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren en stroomlijnen van teamcommunicatie met behulp van verschillende beveiligde communicatiekanalen. Gebruikers kunnen bestanden verzenden en ontvangen, groeps- en privéchats houden, uitzendberichten en screenshots verzenden en nog veel meer, allemaal in...
Meer informatie over Brosix
ClickShare Conference is een oplossing voor het beheer van draadloze communicatie waarmee bedrijven conferenties op meerdere locaties kunnen plannen, starten en beheren met behulp van verschillende audiovisuele apparaten. Met het platform voor XMS-cloudbeheer kunnen gebruikers communicatie-eenheden bekijken en het gebruik tijdens vergaderingen...
Meer informatie over ClickShare Conference
Beheer je eerstelijnsteam met een alles-in-één digitale werkplek voor taakbeheer, communicatie en training.
Meer informatie over YOOBIC
CollaBoard is een samenwerkingsbeheeroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van projecten, communicatie en workflows binnen teams. Het platform wordt geleverd met mindmaps waarmee gebruikers ideeën/concepten grafisch kunnen weergeven en informatie kunnen structureren met behulp van plaknotities, afbeeldingen en video's.
Meer informatie over Collaboard
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer.
Meer informatie over Robin
Trillian is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in de gezondheidszorg te helpen processen voor instant messaging te beheren om de interne communicatie te verbeteren. Met Trillian kunnen gebruikers groepschats beheren, gesorteerd op teams of afdeling, en informatie over de status van de patiënt, personeelswisselingen en meer...
Meer informatie over Trillian