Hier is onze lijst met apps voor Digital workplace software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

122 softwareopties

Sorteren op
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Functies zijn gedeelde workflows, teamdashboards, prestatierapporten, middelenbeheer, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie en werklastoverzichten. Het bevat ook automatisering met meer dan 400... Meer informatie over Wrike
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. Meer informatie over monday.com
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Jamespot
Asana is digitale werkpleksoftware waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Met Basaas kun je elke collega ondersteunen met een apparaatonafhankelijke digitale werkplek en je apps voor teams of afdelingen distribueren. Combineer al je apps in een krachtige en geïntegreerde bedrijfsoplossing. Integreer ook je bestaande apps en interne oplossingen. Meer informatie over Basaas
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Sofvie is een samenwerkend intelligentieplatform voor risico- en gevarenbeheer op de werkplek. Met tools voor gegevensverzameling, het indienen van formulieren, incidentbeheer en aanpasbare rapportage helpt het platform bedrijven risico's te minimaliseren. Sofvie biedt een mobiele app om onderweg gegevens te verzamelen. Meer informatie over Sofvie
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Lemon Learning is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen software-adoptie voor werknemers te versnellen. Met Lemon Learning kunnen bedrijven hun werknemers trainen via in-app walk-throughs, aantrekkelijke en aangepaste content creëren en ondersteuning en communicatie rond IT-projecten beheren. Meer informatie over Lemon Learning
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
The time of ineffective meetings is over. Aster is the new solution to prioritize, decide and follow up on actions in meetings. Both remotely and face-to-face. Meer informatie over Aster
zenphi is een codevrij platform voor workflowautomatisering dat is ontworpen voor Google Workspace. Meer informatie over zenphi
Detego is RFID-gebaseerde voorraadbeheer software waarmee modewinkels de volledige levenscyclus van de toeleveringsketen voor fabriekszendingen van fabrikanten tot winkels kunnen bijhouden, valideren en beheren. Meer informatie over Detego
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Van wekelijkse vergaderagenda's tot voortgangsplannen voor werknemers en meer, Trello helpt managers om effectief met hun werknemers in contact te komen. Verbind taken en tools om statusupdates, vervaldatums en opmerkingen over teamleden te tonen. Houd de communicatie soepel en de verwachtingen duidelijk en toegankelijk. Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
OnSemble intranetsoftware geeft je de mogelijkheid om een betere bedrijfscultuur te bevorderen door je in staat te stellen regelmatig met alle werknemers te communiceren, ervoor te zorgen dat werknemers verbonden en betrokken blijven, werknemers af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen en werknemers de tools te geven om documenten te delen en samen... Meer informatie over OnSemble
eXo Platform is een alles-in-één digitale werkplekoplossing waarmee je via één interface je teams kunt verbinden, op één lijn kunt brengen en hun betrokkenheid kunt vergroten. Je kunt het gebruiken om de bedrijfscommunicatie en de communicatie tussen collega's te verbeteren, de samenwerking te stimuleren en bedrijfskennis te beheren. Meer informatie over eXo Platform
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. Easy to use. On any device. Meer informatie over Talkspirit
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen... Meer informatie over Mural
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing. Meer informatie over Bluescape
Manage yout frontline team with an all-in-one digital workplace for task management, communication, and training. Meer informatie over YOOBIC
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen. Meer informatie over Simpplr
A SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees’ safe return-to-office. WorkInSync is a 'One App' solution for all your hybrid workplace needs. Employees can book their desks at the office, meeting rooms and collaborate with their teams. Meer informatie over WorkInSync
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Stackby is a collaborative workspace that brings ease of use of spreadsheets, functionality of databases and access to popular services via no-code API connectors - to create, organize and automate anything. Meer informatie over Stackby
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
Provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. Uniscon’s business cloud idgard® secures and simplifies digital communication and data exchange with partners, customers and colleagues at the highest level. Meer informatie over idgard
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch! Meer informatie over LumApps
Axero is the easy-to-use digital workplace software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Axero
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes. Meer informatie over Intrexx
Thanks to SweetHive, you can have all your communications in just one customised thread. Improve your collaborative skills and build your personal hive. Meer informatie over SweetHive
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Meer informatie over Igloo
A tool that makes remote meetings memorable, helps you stand out and helps your audience remember more information Meer informatie over Reactiv SUITE
Noodle is het alles-in-een teamcommunicatieplatform met een volledige reeks toepassingen waarmee je de communicatie en samenwerking binnen het bedrijf kunt verbeteren. Meer informatie over Noodle

Gerelateerde categorieën