Hier is onze lijst met apps voor Kwalitatieve data-analyse software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

33 softwareopties

Sorteren op
Verkrijg de gegevens die je nodig hebt om de belangrijkste beslissingen te nemen. Met Stats iQ kan iedereen, van beginners tot expert-analisten, betekenis in gegevens ontdekken, trends identificeren en voorspellende modellen produceren zonder dagen door te brengen in SPSS of Excel – geen training vereist. Meer informatie over Qualtrics CoreXM
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Pollfish is een online enquête-oplossing waarmee bedrijven enquêtes maken met behulp van een zelfbedieningsportal, en in realtime reacties van consumenten ontvangen. Reclamebureaus kunnen online campagnes uitvoeren, consumentenrapporten genereren en doelgroepen bepalen door het gedrag van consumenten te analyseren. Meer informatie over Pollfish
Accern is een codevrij platform voor gegevenswetenschap waarmee gegevensteams moeiteloos out-of-box NLP-modellen kunnen gebruiken om inzichten te extraheren, sentiment te analyseren en voorspellingen te doen op basis van meerdere, ongestructureerde gegevensbronnen. Bespaar tijd en geld met NLP-modellen die speciaal voor financiën zijn getraind. Meer informatie over Accern
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te gaan. Meer informatie over Tableau
Hotjar geeft je kwalitatief inzicht in hoe en waarom gebruikers zich op een bepaalde manier op je site gedragen. Meer informatie over Hotjar
Het Sisense-platform voor gegevens en analyse maakt het zeer eenvoudig om gegevens uit je hele gegevenslandschap te combineren en om te zetten naar krachtige, bruikbare analysetoepassingen die overal kunnen worden ingebed. Duizenden organisaties gebruiken Sisense, van startups tot merken zoals GE, Nasdaq en Philips. Meer informatie over Sisense
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan... Meer informatie over Looker
VWO is een gebruiksvriendelijk platform voor conversie-optimalisatie waarmee bedrijven het gedrag van hun websitebezoekers kunnen volgen en analyseren. Bedrijven ontvangen inzichten die kunnen worden gebruikt om hun totale website-conversiepercentages te verbeteren. Meer informatie over VWO Testing
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Phocas is een cloudgebaseerd SaaS-bedrijf dat gespecialiseerd is in data-analyse voor de productie-, distributie- en detailhandelssector. Meer informatie over Phocas Software
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden. Meer informatie over FullStory
SurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren en professionals. De online enquêtetool SurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Dovetail is een cloudgebaseerde oplossing voor gebruikersonderzoek, die product-, ontwerp- en ontwikkelteams helpt met gebruikersonderzoek en samenwerking. Tot de belangrijkste functies behoren bruikbaarheidstesten, bestanden delen, patroonherkenning, zoeken in volledige tekst, tagging, grafische rapportage en analyse. Meer informatie over Dovetail
NVivo is a data analysis software, which helps businesses in the education, healthcare, non-profit, public, and other sectors organize, store, or evaluate qualitative data and manage cloud-based collaboration and automated transcription processes. Meer informatie over NVivo
LiveSession is een cloudgebaseerde kwalitatieve analyseoplossing die bedrijven helpt bij het uitvoeren van websiteanalyses door gebruikersgebeurtenissen bij te houden, sessies opnieuw af te spelen en klanten te segmenteren. Met het platform kunnen gebruikers webpagina-activiteiten opnemen en opnieuw afspelen om fouten te vinden en de... Meer informatie over LiveSession
Delve is een platform voor kwalitatieve gegevensanalyse dat etnografische onderzoekers, focusgroepen en sociale wetenschappers helpt analyses uit te voeren voor onderzoeksprojecten en transcripties van interviews. Gebruikers kunnen zinnen, zinsdelen of alinea's uit ingediende transcripties coderen en gemarkeerde citaten sorteren in categorieën. Meer informatie over Delve
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Meer informatie over Keatext
ATLAS.ti is a qualitative data analysis platform, which allows businesses to analyze content including text, graphics, audio, and video for quality. The platform can be deployed in the cloud or on-premise using Windows, Mac, Android, or iOS devices. Meer informatie over ATLAS.ti
LivingLens video intelligence platform harnesses usable data from video content for brands and agencies. The software translates human behavior by capturing and analyzing video content via speech, actions, and sentiment to generate actionable insight for decision making. Meer informatie over LivingLens
Thematic is een platform voor feedbackanalyse dat feedback over meerdere kanalen in één weergave samenbrengt, opkomende specifieke thema's en sentimenten ontdekt en visualisatie en rapportage biedt. Het helpt je je klanten beter te behouden, het contactcenter-volume te verminderen en kosten te besparen op rapportage. Meer informatie over Thematic
EnjoyHQ is een cloudgebaseerd platform voor het bewaren van onderzoeken dat is ontworpen om organisaties te helpen bij het centraliseren en delen van onderzoeksgegevens inzake UX (User Experience, gebruikerservaringen) met belanghebbenden en teamleden. Belangrijke functies omvatten gebruikersbeheer, een ruimte voor samenwerking, vertalingen van... Meer informatie over EnjoyHQ
CallFinder® is de toonaangevende leverancier van beheerde, cloudgebaseerde SaaS-spraakanalyse, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptie met gespreksinzichten, zoals detectie van sentiment en emotie. Meer informatie over CallFinder
Remesh is a cloud-based feedback platform which employs machine learning to engage customers in conversation & collect, analyze & present responses in real-time Meer informatie over Remesh
VideoPeel is a cloud-based video capturing platform designed to help businesses across industries such as eCommerce, education, and healthcare collect video testimonials and messages from customers and share them across advertising channels. Meer informatie over VideoPeel
ARCS is a panel management software designed to help research organizations manage participants and streamline processes for research studies. Supervisors can utilize the member portal to schedule study sessions, build personalized profiles for participants, and conduct screenings through surveys. Meer informatie over ARCS
OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand unstructured data from disparate sources. The data provides insights on metadata such as sentiment, emotion, or concepts for better decision-making while freeing up resources and time. Meer informatie over OpenText Magellan
Advize is a cloud-based customer feedback analysis & experience automation solution which allows users to combine voice of the customer (VoC) feedback from across the customer journey, identify themes & customer sentiments, & combine reach, loyalty & satisfaction scores to prioritize impact drivers Meer informatie over Advize
Group Quality is a qualitative and quantitative research tool designed to achieve online research, evaluation and customer feedback objectives. You can conduct online focus groups, remote usability testing, one-on-one interviews, web and mobile community discussion boards and online surveys. Meer informatie over GroupQuality
Diary Study App and Mobile Ethnography platform that empowers Researchers and Designers to research human needs, behaviours, journeys and experiences. Meer informatie over Indeemo
évolt is a collaborative platform that enables teams and organizations to lead all their projects in a user-centered way. The solution delivers a suite of specialized applications/tools, expert methods, and templates to support teams in every aspect of their work. Meer informatie over évolt
Luminoso is a cloud-based text analytics software designed to help businesses of all sizes upload, analyze, and visualize structured and unstructured customer insights data using artificial intelligence (AI) and natural language understanding technology. The platform includes multilingual capabilities, enabling organizations to process data in... Meer informatie over Luminoso

Gerelateerde categorieën