IWMS-software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor IWMS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
34 softwareopties
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer.
Meer informatie over FMS:Workplace
Voor facilitair, vastgoed- en werkplekbeheer. Alle relevante activiteiten en contactpunten geïntegreerd op één platform. Self-service functionaliteit, configureerbare workflows, mobiele apps met krachtige mogelijkheden in het veld, centrale database, schaalbaar, meertalig en IoT/BIM/CAD-integraties. Voor bedrijven 500+.
Meer informatie over Spacewell
InfoSite is een cloudgebaseerd platform voor vastgoedbeheer dat speciaal is ontworpen voor zakelijke vastgoedafdelingen die 30 tot 3000 objecten beheren. De oplossing beschikt over een dashboard met een portefeuille-overzicht en tools voor het beheer van huurcontracten, belastingen en aanslagen, betalingen, rapportages en meer.
Meer informatie over Nakisa IWMS
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Geef je geïntegreerde werkplekbeheer een boost met functies zoals geautomatiseerde rapporten en urenregistratietools. Centraliseer je processen om je middelen bij te houden en de efficiëntie op de werkplek te verbeteren.
Meer informatie over Wrike
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren.
Meer informatie over Skedda
Ganttic is een cloudgebaseerde tool waarmee teams van ondernemingen al hun resources, faciliteiten en projecten kunnen beheren. De oplossing verbetert het gebruik van de werkplek, zorgt voor een efficiëntere toewijzing van personeel en verlaagt het aantal budgetoverschrijdingen. Plan resources zonder te worden beperkt door de locatie.
Meer informatie over Ganttic
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem.
Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer.
Meer informatie over Clearooms
Een IWMS-platform (Integrated Workplace Management System) waarmee organisaties hybride werkplekken en een veilige terugkeer naar kantoor van medewerkers kunnen realiseren.
Meer informatie over WorkInSync
Alles wat je nodig hebt in een hybride beheerplatform voor werkplekken, plus de mogelijkheid om bureaus en vergaderruimtes te boeken, niet alleen op kantoor maar ook in honderden co-working ruimtes. Beschikbaar als web, mobiel en Slack app.
Meer informatie over Nibol
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het...
Meer informatie over YAROOMS
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst.
Meer informatie over Eptura Workplace
Onderhoud plattegrondupdates en hou iedereen op de hoogte. Eindelijk is er een kaart die nuttig is voor kantoormanagers, IT en alle anderen op kantoor. Dit platform werkt met je samen om je kaarten te importeren, in welke vorm je kaarten ook worden opgeslagen, of dit nu CAD, JPG, of IWMS is.
Meer informatie over Robin
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen.
Meer informatie over Tribeloo
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer.
Meer informatie over OfficeSpace
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,...
Meer informatie over Urbest
Door IoT aangestuurd bedrijfsplatform voor realtime facilitaire diensten en onderhoud en betrokkenheid van huurders. Optimaliseert wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte.
Meer informatie over Facilio
Een ideale tool om een hybride en permanent werkstation te beheren dat een alles-in-één-pakket biedt voor oplossingen voor ruimtebeheer.
Meer informatie over Seating Allocation Solution
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun vastgoedportfolio's, middelen en onderhoud beter volgen. Het maakt het mogelijk om inventaris en onderhoud te monitoren door middel van tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. De functies die worden geboden zijn energiebeheer, magazijnbeheer en budgetbeheer.
Meer informatie over Geomap FMS
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,...
Meer informatie over Wisp
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen...
Meer informatie over POC System
Surfy is software voor werkplekbeheer die verschillende functies biedt, waaronder digitale bouwplannen, agile gegevensverwerking, ruimteoptimalisatie, kostenregistratie en nalevingsondersteuning. Surfy is ontworpen om te voldoen aan milieu- en operationele vereisten en ondersteunt ruimteoptimalisatie, personeelstoewijzing, kostenregistratie en...
Meer informatie over Surfy
Room Display 6 is een tool voor het plannen van vergaderingen waarmee teamleden beschikbare ruimtes op specifieke datums en tijden kunnen boeken en verschillende details kunnen toevoegen, zoals vergadertitel, geschatte vergadertijd en meer. Beheerders kunnen het platform in meerdere talen configureren en bedrijfslogo's en kleuren toevoegen.
Meer informatie over Room Display X
QuickFMS is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die kleine tot grote bedrijven helpt bij het beheren van werkplekinfrastructuur en fysieke activa. Belangrijke functies zijn onder meer huurberekening, lay-outplanning, workflowautomatisering, e-mail-/sms-herinneringen en rapportage.
Meer informatie over QuickFMS
Overal productiviteit - verenig je mensen, gebouwen en processen met software die is afgestemd op jouw unieke bedrijfsactiviteiten op meerdere locaties.
Meer informatie over Common Areas
FlexO is een boekingssysteem voor vergaderruimten waarmee bedrijven ontmoetingsruimten, bureaus, parkeerplaatsen, gedeelde faciliteiten, whiteboards en meer kunnen beheren. Met het meertalige platform kunnen managers kamers, voorzieningen, sites en andere resources toevoegen en verwijderen met behulp van een gecentraliseerd dashboard.
Meer informatie over FlexEZ