Hier is onze lijst met apps voor IWMS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

30 softwareopties

Sorteren op
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Geef je geïntegreerde werkplekbeheer een boost met functies zoals geautomatiseerde rapporten en urenregistratietools. Centraliseer je processen om je middelen bij te houden en de efficiëntie op de werkplek te verbeteren. Meer informatie over Wrike
Accordant is software voor het beheer van de werkruimte waarmee gebruikers verplaatsingen kunnen plannen, bezettingsgraad bijhouden, leases volgen, het gebruik onderzoeken en meer, allemaal met één webgebaseerde tool. Accordant is een must-have tool zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen. Meer informatie over Accordant
Voor facilitair, vastgoed- en werkplekbeheer. Alle relevante activiteiten en contactpunten geïntegreerd op één platform. Self-service functionaliteit, configureerbare workflows, mobiele apps met krachtige mogelijkheden in het veld, centrale database, schaalbaar, meertalig en IoT/BIM/CAD-integraties. Meer informatie over Spacewell
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen... Meer informatie over POC System
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FMS:Workplace
A SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees’ safe return-to-office. WorkInSync is a 'One App' solution for all your hybrid workplace needs. Employees can book their desks at the office, meeting rooms and collaborate with their teams. Meer informatie over WorkInSync
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Onderhoud plattegrondupdates en hou iedereen op de hoogte. Eindelijk is er een kaart die nuttig is voor kantoormanagers, IT en alle anderen op kantoor. Dit platform werkt met je samen om je kaarten te importeren, in welke vorm je kaarten ook worden opgeslagen, of dit nu CAD, JPG, of IWMS is. Meer informatie over Robin
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
Axxerion is een oplossing voor onderhouds- en vastgoedbeheer voor bedrijven die in één geïntegreerd platform een CMMS, IWMS (Integrated Workplace Management System) en CLM (Contract Lifecycle Management)-systeem biedt. Meer informatie over Axxerion
Cities, counties, states, utilities, universities, parks, and commercial campuses tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track maintenance work orders, optimize facility space, and spend smarter. Meer informatie over Cartegraph
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun vastgoedportfolio's, middelen en onderhoud beter volgen. Het maakt het mogelijk om inventaris en onderhoud te monitoren door middel van tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. De functies die worden geboden zijn energiebeheer, magazijnbeheer en budgetbeheer. Meer informatie over Geomap FMS
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,... Meer informatie over Wisp
Overal productiviteit - verenig je mensen, gebouwen en processen met software die is afgestemd op jouw unieke bedrijfsactiviteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Common Areas
IoT-driven enterprise platform for real-time facilities O&M and tenant engagement. Optimising over 30 million sq.ft of space globally. Meer informatie over Facilio
Engage is een cloudgebaseerd bezoekers- en ledenbeheersysteem voor coworking-ruimtes. Het biedt een backend-platform voor het beheren van contracten, boekingen, facturering, ticketsysteem, bezoekers en meer, en whitelabel mobiele apps die kunnen worden aangepast voor elke coworking-ruimte. Meer informatie over Engage
Planon Universe biedt een geïntegreerd systeem voor werkplekbeheer voor bedrijfsvastgoed, faciliteitsmanagers, dienstverleners en financiële professionals. Het helpt hen bedrijfsprocessen te stroomlijnen voor activa, werkplekken, onroerend goed en werknemers. Meer informatie over Planon Universe
Eden Workplace is an IWMS solution designed to help facilities managers and office administrators reserve desks, book conference rooms, and handle helpdesk requests. The software allows employees to manage guest registration processes, track service requests, and distribute wellness surveys. Meer informatie over Eden Workplace
Bisner is software voor het beheer van de werkplek, die bedrijven helpt bij het creëren, lanceren en beheren van een aangepast contactplatform om communicatie en samenwerking te bevorderen. Gebruikers kunnen ook een gepersonaliseerde interface ontwerpen met aangepaste logo's en kleuren om de merkidentiteit te promoten naar klanten. Meer informatie over Bisner Workplace
Mission Control is a project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. Meer informatie over Mission Control
Het is een eigentijdse oplossing die samenwerkt met bedrijven om een compleet perspectief op de werking van faciliteiten te bieden door ruimte, mensen, activa en onderhoud samen te brengen in één systeem. Meer informatie over eFACiLiTY
QFM is an interactive, mobile & web enabled suite of Computer Aided Facilities Management (CAFM) and Integrated Workplace Management System (IWSM) tools Meer informatie over QFM
viewSPACE is a cloud-based space management solution designed to help businesses manage floor plans, locations, occupancy, space utilization, and mapping. Key features include automated notifications, a search functionality, space tracking, and allocations. Meer informatie over viewSPACE
KettleOS is a web-based software designed to help businesses configure and manage workspaces and analyze data about employees' habits to define organizations’ policies. It enables employees to collaborate with team members, schedule meetings, and log their times. Meer informatie over KettleOS
Office Control is een geïntegreerde softwareoplossing voor het verenigen van werkruimten en het verhogen van de productiviteit. Meer informatie over Office Control
Haltian Empathic Building is a solution for digital workplaces. Saves you time, provides more choice, is super easy to use, and helps you to be healthier. The Empathic Building digital twin guarantees a superb end-user experience and deliver the key data for operational excellence. Meer informatie over Haltian Empathic Building

Gerelateerde categorieën