Hier is onze lijst met apps voor Incident management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
87 softwareopties
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
ConnectWise SIEM is software voor bedreigingsdetectie en responsbeheer waarmee ondernemingen cyberbeveiligingsprogramma's kunnen creëren, lanceren en beheren. Met het platform kunnen organisaties potentiële bedreigingen en kwaadaardige activiteiten op netwerken en verbonden apparaten identificeren via een uniform portaal.
Meer informatie over ConnectWise SIEM
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Workday Human Capital Management is een uniforme HR-softwareoplossing die werving, talentbeheer, salarisadministratie, urenregistratie en meer combineert.
Meer informatie over Workday HCM
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal.
Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van...
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
Incidentbeheer van Datadog stelt DevOps-teams en SRE's (Site Reliability Engineering) in staat om hun workflows voor incidentrespons van begin tot eind effectiever te beheren, waardoor tijd en frustratie worden bespaard wanneer het er het meest toe doet.
Meer informatie over Datadog
PagerDuty is cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
Meer informatie over PagerDuty
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring.
Meer informatie over Splunk Enterprise
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Voorzie je frontlinie van een inspectie-oplossing die ze binnen enkele minuten kunnen aanleren, zodat je vanaf elke locatie je operationele activiteiten kunt beheren. iAuditor wordt gebruikt om meer dan 1 miljoen inspecties per maand uit te voeren in alle sectoren voor veiligheid, kwaliteitscontrole en operationele activiteiten.
Meer informatie over iAuditor
New Relic One is een alles-in-één aanbieder van prestatiebeheer voor web- en mobiele toepassingen in de cloud en het datacenter. Het biedt diagnostiek op codeniveau voor productie-apps die op verschillende infrastructuren worden ingezet. Het heeft een SaaS-platform waarmee partners plug-ins kunnen bouwen met behulp van open API's.
Meer informatie over New Relic
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis.
Meer informatie over Zoho Creator
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen.
Meer informatie over xMatters
Opsgenie centraliseert waarschuwingen van je monitoring-, ticketing- en ITSM-tools en stuurt ze vervolgens op basis van bron, inhoud en tijd naar de mensen die bereikbaar zijn en klaar zijn om actie te ondernemen.
Opsgenie biedt teams alle informatie die nodig is om tijdens een incident samen te werken en problemen op te lossen.
Meer informatie over OpsGenie
Site24x7 is een monitoringoplossing voor DevOps en IT-activiteiten voor probleemoplossingsapps, servers en netwerkinfrastructuur.
Meer informatie over Site24x7
AlertMedia is een cloudgebaseerd platform voor massameldingen en een noodveiligheidsoplossing die berichtenuitwisseling via meerdere kanalen en in twee richtingen, geïntegreerde crisismonitoring en datagestuurde rapportagecapaciteiten biedt voor organisaties die behoefte hebben aan communicatie met werknemers en partners tijdens kritieke gebeurteni...
Meer informatie over AlertMedia
Teramind is een oplossing voor het volgen van medewerkers, detectie van bedreigingen van binnenuit en voorkoming van gegevensverlies. Volg alle activiteiten en productiviteit van werknemers, bevoorrechte gebruikers en externe werknemers om IP- en gegevenslekken te voorkomen. Monitor je werknemers vanaf je telefoon en tablet met de Teramind...
Meer informatie over Teramind
Cority biedt een webgebaseerde software-oplossing voor het beheer van milieu, gezondheid, veiligheid en kwaliteit waarmee je de ecologische duurzaamheid en de gezondheid, veiligheid en kwaliteit op het werk kunt verbeteren.
Meer informatie over Cority
ContentKing voorziet digitale marketingbureaus, e-commercebedrijven en andere online organisaties van realtime SEO-auditing en change tracking om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en behouden. De oplossing helpt gebruikers om onverwachte veranderingen en problemen te herkennen voordat zoekmachines en bezoekers dit doen.
Meer informatie over ContentKing
Freshstatus is de nieuwe standaard voor incidentcommunicatie. Met Freshstatus kunnen bedrijven incidenten en gepland onderhoud in realtime aan hun klanten communiceren. Communiceer met klanten met realtime e-mail- en Twittermeldingen, toon betrouwbaarheid met historische uptime.
Meer informatie over Freshstatus
Safesite is een cloudgebaseerd systeem voor veiligheidsbeheer dat is ontworpen om vastgoed- en bouwbedrijven te helpen om veiligheidsproblemen vast te leggen en inspecties uit te voeren op locaties met een hoog risico. De belangrijkste kenmerken zijn audit, prestatiebewaking, documentbeheer, analyse en incidentrapportage.
Meer informatie over Safesite
Robuust kwaliteitsbeheersysteem en -platform met extreme configureerbaarheid. Voldoe aan FDA-naleving en ISO-normen, stimuleer operationele uitmuntendheid en verbeter de bedrijfsproductiviteit.
Meer informatie over Intellect QMS
Donesafe is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor milieu, gezondheid en veiligheid om aan al je gezondheids- en veiligheidsvereisten te voldoen. Snel en eenvoudig te gebruiken voor werknemers, gemakkelijk aan te passen voor managers. Bespaar tijd en automatiseer repetitieve taken. Geschikt voor alle sectoren. Probeer het nu.
Meer informatie over HSI Donesafe
De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Meer informatie over GoAudits
Een pushmeldingsoplossing voor organisaties met functies voor communicatie met meerdere afdelingen, integratie met meerdere apparaten en meer.
Meer informatie over Regroup Mass Notification
Nieuwe generatie van incidentbeheersoftware die is ontworpen voor rapportage van verliesperiodes, statistieken, en meldingen om het beheer te stroomlijnen.
Meer informatie over A1 Tracker
Betrek het personeel binnen enkele minuten bij gezondheids- en veiligheidsincidenten. Geef medewerkers en partners de tools om eenvoudig incidenten op het gebied van milieu, gezondheid en veiligheid te melden, documenteren en onderzoeken. Stroomlijn incidentrapportage en beheer onderzoeken. Maak snel aangepaste en gelokaliseerde incidentsjablonen.
Meer informatie over EcoOnline Platform
Wooqer is één app voor alle activiteiten waarmee bedrijven en teams van elke omvang acties ter plaatse in overeenstemming kunnen brengen met de strategie. Digitaliseer papieren, Excel- of informele workflows, train mensen en deel ideeën en weet op het juiste moment wat er beslist moet worden - allemaal op één plek op Wooqer.
Meer informatie over Wooqer
HammerTech is een cloudgebaseerde oplossing voor veiligheids- en kwaliteitsbeheer voor de bouwsector. Het platform biedt een reeks functies, waaronder personeelsbeheer, urenregistratie, observatie- en inspectiebeheer, audits, apparatuurcontrole, punchlists, dagelijkse rapportage en meer.
Meer informatie over HammerTech
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor
IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen
Meer informatie over TOPdesk
Collaboratieve en gebruiksvriendelijke aanpak om ISO 9001-naleving te implementeren en te handhaven via complete ISO 9001-software.
Meer informatie over Effivity
WorkClout is een cloudgebaseerde softwaretoepassing die productie- en industriële werknemers helpt om optimaal te presteren door training van medewerkers op het werk, probleemoplossing, veiligheids-/kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en prestatiemeting te centraliseren.
Meer informatie over WorkClout
De software van Resolver voor incidentbeheer biedt een totaaloplossing voor het reageren op, rapporteren over en onderzoeken van incidenten. Dankzij gestandaardiseerde incidentregistratie en krachtige rapportage kun je snel begrijpen wat er gebeurt en waarom. Beheer middelen, minimaliseer de impact en voorkom incidenten.
Meer informatie over Resolver
Het Fusion Framework-systeem is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van risico- en continuïteitsprogramma's. Het platform biedt bedrijven tools voor risicobeheer, bedrijfscontinuïteit, incidentbeheer, leveranciersbeheer en IT-rampherstel.
Meer informatie over Fusion Framework System
iLert is software voor website-controle die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van uptime-monitoring en incidentescalaties op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen aangepaste regels instellen om escalatiewaarschuwingen te ontvangen via sms en spraakberichten op basis van de prioriteit van incidenten.
Meer informatie over iLert
Form.com is een webgebaseerde oplossing voor het automatiseren van formulieren, met ondersteuning voor op maat gemaakte formulieren, formulierimplementatie en het beheer van de gegevens die in de formulieren worden verzameld.
Meer informatie over FORM OpX
Better Uptime is een platform voor infrastructuurbewaking dat de juiste persoon in je team belt als er iets misgaat.
Meer informatie over Better Uptime
De uitgebreide software voor MGV-beheer van VelocityEHS omvat risicoanalyse, incidentbeheer, correctieve actie, nalevingsbeheer, ergonomie en nog veel meer.
Meer informatie over VelocityEHS
audits.io is een cloudgebaseerd auditbeheerplatform voor organisaties van elke omvang, ontworpen om het auditproces te stroomlijnen en de resultaten visueel weer te geven.
Meer informatie over Falcony
De software voor incidentbeheer stemt logbeheer, monitoring, chat-tools en meer op elkaar af voor een gecentraliseerd kijkje in de systeemstatus.
Meer informatie over Splunk On-Call
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,...
Meer informatie over Urbest
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu...
Meer informatie over HaloITSM
Hiermee kun je alle diensten op één platform beheren en ondersteuningsverzoeken organiseren, de klanttevredenheid verbeteren en het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren. Deepser is modulair en schaalbaar: ticketing, CMDB (Configuration Management Database), ITAM (IT Asset Management), CRM enz. Het maakt een snelle implementatie en verschillen...
Meer informatie over Deepser
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR-tool. Het is een veilige, intuïtieve en gebruiksvriendelijke oplossing waarmee werknemers en leerlingen gevallen van wangedrag kunnen melden. Iedereen kan anoniem met slechts twee klikken meldingen verzenden via een website of mobiele app.
Meer informatie over FaceUp Whistleblowing System
Falcon is een cloudgebaseerd platform voor eindpuntbescherming dat ondernemingen helpt om bedreigingen in realtime te detecteren, te beheren en te verhelpen om gegevensverlies te voorkomen. Functies zijn registratie van gebeurtenissen, waarschuwingen, prioritering, referentiebeheer en toegangscontrole.
Meer informatie over Falcon
Sofvie is een samenwerkend intelligentieplatform voor risico- en gevarenbeheer op de werkplek. Met tools voor gegevensverzameling, het indienen van formulieren, incidentbeheer en aanpasbare rapportage helpt het platform bedrijven risico's te minimaliseren. Sofvie biedt een mobiele app om onderweg gegevens te verzamelen.
Meer informatie over Sofvie
Industry Safe is web-based software voor veiligheidsbeheer waarmee bedrijven kunnen voldoen aan regelgeving, en incidenten, corrigerende maatregelen en meer kunnen volgen.
Meer informatie over Vector EHS Management
Asset Infinity is een cloudgebaseerde tool voor activabeheer en -tracering om alle soorten activa te beheren en een overzicht bij te houden van alle onderhoudsactiviteiten en activaverloop gedurende hun gehele levensduur. Asset Infinity is voor bedrijven in productie, sport, horeca en onderwijs, met native mobiele apps.
Meer informatie over Asset Infinity