Incident management software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Incident management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
108 softwareopties
iLert is software voor website-controle die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van uptime-monitoring en incidentescalaties op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen aangepaste regels instellen om escalatiewaarschuwingen te ontvangen via sms en spraakberichten op basis van de prioriteit van incidenten.
Meer informatie over iLert
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
De digitale benchmark voor operationele risico-, nalevings- en duurzame bedrijfsmanagementsystemen voor ondernemingen.
Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS
Qooling is een online beheerplatform voor kwaliteit en VGM dat is ontworpen om organisaties te helpen hun gegevens te digitaliseren, samen te werken met collega's en externe experts, en te blijven voldoen aan de voorschriften. De cloudgebaseerde tool biedt functies zoals een activiteitendashboard, gegevens- en documentopslag, probleembeheer,...
Meer informatie over Qooling
De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Meer informatie over GoAudits
Site24x7 is een monitoringoplossing voor DevOps en IT-activiteiten voor probleemoplossingsapps, servers en netwerkinfrastructuur.
Meer informatie over Site24x7
Workday Human Capital Management is een uniforme HR-softwareoplossing die werving, talentbeheer, salarisadministratie, urenregistratie en meer combineert.
Meer informatie over Workday HCM
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal.
Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van...
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Incidentbeheer van Datadog stelt DevOps-teams en SRE's (Site Reliability Engineering) in staat om hun workflows voor incidentrespons van begin tot eind effectiever te beheren, waardoor tijd en frustratie worden bespaard wanneer het er het meest toe doet.
Meer informatie over Datadog
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring.
Meer informatie over Splunk Enterprise
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
PagerDuty is cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
Meer informatie over PagerDuty
Voorzie je frontlinie van een inspectie-oplossing die ze binnen enkele minuten kunnen aanleren, zodat je vanaf elke locatie je operationele activiteiten kunt beheren. iAuditor wordt gebruikt om meer dan 1 miljoen inspecties per maand uit te voeren in alle sectoren voor veiligheid, kwaliteitscontrole en operationele activiteiten.
Meer informatie over SafetyCulture
Stroomlijn de respons op incidenten met realtime monitoring en geautomatiseerde waarschuwingen, op maat gemaakt voor CXO’s.
Meer informatie over New Relic
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer.
Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming.
Meer informatie over Vivantio
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis.
Meer informatie over Zoho Creator
Opsgenie centraliseert waarschuwingen van je monitoring-, ticketing- en ITSM-tools en stuurt ze vervolgens op basis van bron, inhoud en tijd naar de mensen die bereikbaar zijn en klaar zijn om actie te ondernemen.
Opsgenie biedt teams alle informatie die nodig is om tijdens een incident samen te werken en problemen op te lossen.
Meer informatie over OpsGenie
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen.
Meer informatie over xMatters
AlertMedia is een cloudgebaseerd platform voor massameldingen en een noodveiligheidsoplossing die berichtenuitwisseling via meerdere kanalen en in twee richtingen, geïntegreerde crisismonitoring en datagestuurde rapportagecapaciteiten biedt voor organisaties die behoefte hebben aan communicatie met werknemers en partners tijdens kritieke gebeurteni...
Meer informatie over AlertMedia
TOPdesk is een servicemanagementplatform voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. Boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, assetbeheer en verandermanagement, is TOPdesk klaar voor gebruik en snel aan te passen. Onze interne experts staan klaar om te helpen.
Meer informatie over TOPdesk
Cority biedt een webgebaseerde software-oplossing voor het beheer van milieu, gezondheid, veiligheid en kwaliteit waarmee je de ecologische duurzaamheid en de gezondheid, veiligheid en kwaliteit op het werk kunt verbeteren.
Meer informatie over Cority
Teramind is een oplossing voor het volgen van medewerkers, detectie van bedreigingen van binnenuit en voorkoming van gegevensverlies. Volg alle activiteiten en productiviteit van werknemers, bevoorrechte gebruikers en externe werknemers om IP- en gegevenslekken te voorkomen. Monitor je werknemers vanaf je telefoon en tablet met de Teramind...
Meer informatie over Teramind
Robuust kwaliteitsbeheersysteem en -platform met extreme configureerbaarheid. Voldoe aan FDA-naleving en ISO-normen, stimuleer operationele uitmuntendheid en verbeter de bedrijfsproductiviteit.
Meer informatie over Intellect QMS