Hier is onze lijst met apps voor Conversie-attributie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

38 softwareopties

Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer. Meer informatie over Dreamdata
Pakket voor marketinganalyse voor het beheren van kanaaltoewijzing, het begrijpen van trajecten met meerdere contactpunten en het maximaliseren van het rendement van online campagnes. Met de toepassing kunnen marketeers via een uniform platform bepalen welke campagnes slecht presteren, advertentiebudgetten beheren en meerdere marketingkanalen... Meer informatie over ROIVENUE
Affise is software voor performancemarketing voor netwerken, adverteerders en bureaus om hun aangesloten netwerken te beheren, het verkeer te volgen, en hun resultaten te optimaliseren. Meer informatie over Affise
QuanticFy is de eerste oplossing voor marketingattributie die elke gebruiker vóór de eerste aankoop op sites herkent en dus de echte cijfers/ROAS (Return On Advertising Spend) van elke marketinginvestering geeft. Meer informatie over QuanticFy
Solitics is cloudgebaseerde analysesoftware waarmee bedrijven in een uniform portal marketingstrategieën kunnen uitstippelen en klantgegevens kunnen verzamelen en evalueren om klantenbinding, marketing, gegevensanalyse, conversiepercentages en andere activiteiten te optimaliseren. Het platform voldoet aan de ISO-beveiligingsnormen en versleutelt... Meer informatie over Solitics
Plan en beheer moeiteloos al je marketingattributie en campagnes op monday.com - het volledig aanpasbare platform zonder code. Gebruik kant-en-klare sjablonen en visuele dashboards om campagnes te bouwen en te beheren, workflows te stroomlijnen met automatiseringen, bestaande apps te integreren en in realtime te communiceren. Meer informatie over monday.com
Wrike is een platform voor werkmanagement dat krachtige marketinginzichten kan leveren. Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen en biedt Gantt-diagrammen, publicatie- en controletools en geautomatiseerde rapporten. Volg analyses en maximaliseer het rendement met één softwareoplossing. Meer informatie over Wrike
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing. Meer informatie over Marketo Engage
Adobe Analytics is software voor marketingattributie waarmee bedrijven van elke omvang de impact van hun klantinteracties kunnen meten en begrijpen met behulp van een reeks tools, waaronder web-analytics, marketing-analytics, attributies, voorspellende analyse, gegevensverzameling via meerdere kanalen en meer. Meer informatie over Adobe Analytics
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan... Meer informatie over Looker
TapClicks levert een geïntegreerd platform voor digitale marketingdiensten, -rapportage en -analyse dat is ontworpen voor marketing- en mediabureaus en grote ondernemingen. Meer informatie over TapClicks
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten. Meer informatie over LeadsRx
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
ActiveDEMAND volgt de volledige cross-channel marketingattributie van je prospect op display, sociaal, betaald zoeken, telefoongesprekken, e-mail en meer. Meer informatie over ActiveDEMAND
Meet nauwkeurig de impact van elk marketingkanaal op je gebruikerswerving dankzij de innovatieve attributieoplossing van Singular. Meer informatie over Singular
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website. Meer informatie over Oribi
Improvado is een aggregatietool voor marketinggegevens waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met een reeks marketingplatforms en tools voor business intelligence (BI), zonder hulp van ontwikkelaars. Meer informatie over Improvado
PixelMe is een cloudgebaseerde oplossing die marketingteams helpt met klanttoewijzing, publieksopbouw en het bijhouden van conversies. Belangrijke functies zijn onder meer het in kaart brengen van de klantreis, kanaalbeheer, retargeting van de doelgroep, link embedding, trendanalyse en budgetoptimalisatie. Meer informatie over PixelMe
Funnel haalt chaotische, geïsoleerde gegevens van meer dan 500 platforms en maakt ze automatisch bedrijfsklaar. Volledig geharmoniseerd, altijd toegankelijk en kan naar elke bestemming worden verzonden. Meer informatie over Funnel
Meet de daadwerkelijke kosten van klantenwerving over verschillende kanalen ten opzichte van de waarde voor de levensduur van de klant, en verbeter de campagneprestaties en de mediamix. Meer informatie over CAKE
BL.INK is software voor linkbeheer die is ontworpen om ondernemingen te helpen URL's te verkorten, merkeigen te maken, te volgen en te beheren. Teams kunnen contactpunten in betrokkenheidstrajecten volgen en meten, vanity-zoekwoorden bewerken en grafieken of diagrammen gebruiken om inzicht te krijgen in klikken tussen datumbereiken op basis van... Meer informatie over BL.INK
Toegewezen percentages voor de conversies van je advertentie-uitgaven in één dashboard. Meer informatie over Attribution
Zoho Marketing is cloudgebaseerde alles-in-één software voor marketingautomatisering die wordt gebruikt om marketingactiviteiten via meerdere kanalen te automatiseren. Het helpt bedrijven bezoekers naar de website te trekken, anonieme bezoekers om te zetten in leads en leads om te zetten in loyale klanten en ze langer vast te houden. Meer informatie over Zoho Marketing Automation
Measured is een cloudgebaseerd platform dat merken, retailers en e-commerceleveranciers helpt met cross-channel marketing en het meten van incrementele bijdragen van media. Belangrijke functies omvatten het bijhouden van conversies, gegevensbeheer, kanaalattributie, kwaliteitsanalyse en rapportage. Meer informatie over Measured
Squeezely is een online customer data platform waar alle klantgegevens centraal worden verzameld. Doelgroepen kunnen aan de hand van datapunten eenvoudig bepaald worden. Het platform synchroniseert alle online kanalen, zodat je eenvoudig cross-mediale campagnes kunt uitvoeren. Meer informatie over Squeezely
SegMetrics is een platform voor marketinganalyse dat is ontworpen om bedrijven te helpen inzicht te krijgen in de echte waarde van hun leads. Hiermee kunnen marketeers inzicht krijgen in de toewijzing van leads, contactpunten voor betrokkenheid, de aankoopwaarde door klanten en het behoud van terugkerende klanten. Meer informatie over SegMetrics
Odyssey Attribution helpt je bij het vaststellen van de werkelijke prestaties van je marketingcampagnes door te kijken naar multi-touch attributie. Uniek voor Odyssey is de integratie met Google Analytics, wat betekent dat dit platform je historische gegevens kan gebruiken. Het instellen duurt slechts 2 minuten en er zijn geen ontwikkelingsmiddelen... Meer informatie over Odyssey Attribution
Twik is een e-commerce- en B2B-platform dat de verkoop en omzet verhoogt en gebruikmaakt van AI en machine learning in realtime, volledig AVG/CCPA/ICO-conform. Twik is toonaangevend in de personalisatie-automatiseringssector en presenteert een Shopify-app om de omzet, conversies en inkomsten te verhogen. Probeer Twik gratis. Meer informatie over Twik
DailyStory is een turn-key-oplossing voor marketing automation die software en digitale marketingexpertise omvat om MKB-bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden. En ze te behouden. Meer informatie over DailyStory
Funnelll is een webgebaseerde marketingoplossing die is ontworpen om marketeers te helpen klantactiviteiten op zakelijke websites te volgen en advertentiecampagnes uit te voeren om conversies van leads te stimuleren. Het biedt heatmaps en stelt gebruikers in staat opnames van cliëntsessies te bekijken om de klantervaring te analyseren en te... Meer informatie over Funnelll
Shopping Minds is cloudgebaseerde software, ontworpen voor de detailhandel, uitgeverijen, toerisme en andere bedrijfssectoren, waarmee sterk verkopende producten kunnen worden gepresenteerd, advertenties gepersonaliseerd en websites geoptimaliseerd volgens de voorkeuren van de klant. Meer informatie over Shopping Minds
Hive9 is een oplossing voor marketing resource management die bedrijven helpt om marketingcampagnes op te zetten en hun budget te optimaliseren om het rendement op de investering (ROI) te verbeteren. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde database, waarmee managers verkoop- en marketinggegevens kunnen opslaan voor toekomstig gebruik. Meer informatie over Hive9
Aphrodite is self-service business intelligence-software waarmee je de gegevenswaanzin achter je kunt laten zodat je je kunt concentreren op je missie. De drie dashboards bieden gebruikers een allesomvattende visie op hun bedrijfsprestaties en helpen teams bij het synchroniseren van bedrijfsinzichten. Meer informatie over Aphrodite
N.Rich is een cloudgebaseerd platform dat speciaal is ontworpen om de juiste advertentietools te bieden aan groeigerichte bedrijven, ABM-overstappers (Account-Based Marketing) en prestatiegerichte commerciële teams. Meer informatie over N.Rich
Aquaji is een cloudgebaseerde tool voor marktanalyse die AI gebruikt om essentiële gegevenspunten bij te houden in bedrijven zoals restaurants, reguliere winkels en winkelcentra. De bijgehouden gegevens omvatten demografische gegevens van klanten, bezoekersaantallen, gedragspatronen, verblijfsduur en wachttijden. Meer informatie over AQUAJI Marketing Analytics Software
SearchAdsHQ levert een reeks oplossingen om het beheer van Apple Search Ads te automatiseren, campagnes te optimaliseren met AI-algoritmen, slimme suggesties en marktinzichten, en om ROAS (Return On Advertising Spend) te laten groeien en KPI's te bereiken. Het platform biedt marketeers efficiëntere, eenvoudige en transparante gegevens (MMP, BI en... Meer informatie over SplitMetrics Acquire
TraceDock is software voor first-party gegevensverzameling. Met de software krijgen gebruikers tot 30% meer marketinggegevens in Google Analytics en Meta en kunnen ze alle transacties toeschrijven aan de juiste kanalen en campagnes, en dat zonder de privacy van hun klanten te schenden. Een plug-and-play-oplossing - werkt al in 20 minuten. Meer informatie over TraceDock

Gerelateerde categorieën