Conversie-attributie software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Conversie-attributie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
43 softwareopties
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer.
Meer informatie over Dreamdata
Pakket voor marketinganalyse voor het beheren van kanaaltoewijzing, het begrijpen van trajecten met meerdere contactpunten en het maximaliseren van het rendement van online campagnes. Met de toepassing kunnen marketeers via een uniform platform bepalen welke campagnes slecht presteren, advertentiebudgetten beheren en meerdere marketingkanalen...
Meer informatie over ROIVENUE
AppsFlyer is een cloudgebaseerd platform voor mobiele toewijzing en marketinganalyse waarmee app-marketeers hun campagnes kunnen beheren en conversies bijhouden. De belangrijkste functies omvatten het in kaart brengen van klanttrajecten, attributiemodellering, doelgroepsegmentatie, statistieken voor sociale media en het bijhouden van retentie.
Meer informatie over AppsFlyer
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Plan en beheer moeiteloos al je marketingattributie en campagnes op monday.com - het volledig aanpasbare platform zonder code. Gebruik kant-en-klare sjablonen en visuele dashboards om campagnes te bouwen en te beheren, workflows te stroomlijnen met automatiseringen, bestaande apps te integreren en in realtime te communiceren.
Meer informatie over monday.com
Wrike is een platform voor werkmanagement dat krachtige marketinginzichten kan leveren. Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen en biedt Gantt-diagrammen, publicatie- en controletools en geautomatiseerde rapporten. Volg analyses en maximaliseer het rendement met één softwareoplossing.
Meer informatie over Wrike
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing.
Meer informatie over Marketo Engage
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan...
Meer informatie over Looker
Adobe Analytics is software voor marketingattributie waarmee bedrijven van elke omvang de impact van hun klantinteracties kunnen meten en begrijpen met behulp van een reeks tools, waaronder web-analytics, marketing-analytics, attributies, voorspellende analyse, gegevensverzameling via meerdere kanalen en meer.
Meer informatie over Adobe Analytics
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls.
Meer informatie over Lucky Orange
TapClicks levert een geïntegreerd platform voor digitale marketingdiensten, -rapportage en -analyse dat is ontworpen voor marketing- en mediabureaus en grote ondernemingen.
Meer informatie over TapClicks
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten.
Meer informatie over LeadsRx
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
Affise is software voor performancemarketing voor netwerken, adverteerders en bureaus om hun aangesloten netwerken te beheren, het verkeer te volgen, en hun resultaten te optimaliseren.
Meer informatie over Affise
ActiveDEMAND volgt de volledige cross-channel marketingattributie van je prospect op display, sociaal, betaald zoeken, telefoongesprekken, e-mail en meer.
Meer informatie over ActiveDEMAND
Meet nauwkeurig de impact van elk marketingkanaal op je gebruikerswerving dankzij de innovatieve attributieoplossing van Singular.
Meer informatie over Singular
RollWorks is B2B-marketingsoftware die is ontworpen om marketeers te helpen omzetgroei te stimuleren door zinvolle klantrelaties op te bouwen via het ontdekken van nieuwe contacten binnen doelaccounts, het tonen van relevante advertenties en het optimaliseren van conversies. Gebruikers kunnen RollWorks verbinden met hun CRM- en marketing automation...
Meer informatie over RollWorks
Plezi is een oplossing voor marketing automation die is gericht op B2B-bedrijven die meer leads willen genereren via hun marketinginhoud.
Meer informatie over Plezi
Improvado is een aggregatietool voor marketinggegevens waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met een reeks marketingplatforms en tools voor business intelligence (BI), zonder hulp van ontwikkelaars.
Meer informatie over Improvado
QuanticFy is de eerste oplossing voor marketingattributie die elke gebruiker vóór de eerste aankoop op sites herkent en dus de echte cijfers/ROAS (Return On Advertising Spend) van elke marketinginvestering geeft.
Meer informatie over QuanticFy
PixelMe is een cloudgebaseerde oplossing die marketingteams helpt met klanttoewijzing, publieksopbouw en het bijhouden van conversies. Belangrijke functies zijn onder meer het in kaart brengen van de klantreis, kanaalbeheer, retargeting van de doelgroep, link embedding, trendanalyse en budgetoptimalisatie.
Meer informatie over PixelMe
Marin Software levert AI-ondersteunde digitale marketingoplossingen en biedt een geïntegreerd platform voor het beheren van zoekopdrachten (SEM), retail, display en sociale marketing.
Meer informatie over Marin Software
Funnel haalt chaotische, geïsoleerde gegevens van meer dan 500 platforms en maakt ze automatisch bedrijfsklaar. Volledig geharmoniseerd, altijd toegankelijk en kan naar elke bestemming worden verzonden.
Meer informatie over Funnel
Meet de daadwerkelijke kosten van klantenwerving over verschillende kanalen ten opzichte van de waarde voor de levensduur van de klant, en verbeter de campagneprestaties en de mediamix.
Meer informatie over CAKE
BL.INK is software voor linkbeheer die is ontworpen om ondernemingen te helpen URL's te verkorten, merkeigen te maken, te volgen en te beheren. Teams kunnen contactpunten in betrokkenheidstrajecten volgen en meten, vanity-zoekwoorden bewerken en grafieken of diagrammen gebruiken om inzicht te krijgen in klikken tussen datumbereiken op basis van...
Meer informatie over BL.INK