Hier is onze lijst met apps voor Conversie-attributie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

44 apps
Sorteren op
Attributietool voor het maximaliseren van het marketingrendement
Pakket voor marketinganalyse voor het beheren van kanaaltoewijzing, het begrijpen van trajecten met meerdere contactpunten en het maximaliseren van het rendement van online campagnes. Met de toepassing kunnen marketeers via een uniform platform bepalen welke campagnes slecht presteren, advertentiebudgetten beheren en meerdere marketingkanalen... Meer informatie over Roivenue
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een platform voor werkmanagement dat krachtige marketinginzichten kan leveren. Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers in 140 landen en biedt Gantt-diagrammen, publicatie- en controletools en geautomatiseerde rapporten. Volg analyses en maximaliseer het rendement met één softwareoplossing. Meer informatie over Wrike
Multi-touch, accountgebaseerde attributie en inkomstenanalyses
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer. Meer informatie over Dreamdata
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een open platform en geeft je de mogelijkheid om je dashboards aan te passen om het klantentraject beter te volgen en relevante KPI's te analyseren. Meer informatie over monday.com
Advertentie-analyseplatform voor online marketeers
Funnel haalt chaotische, geïsoleerde gegevens van meer dan 500 platforms en maakt ze automatisch bedrijfsklaar. Volledig geharmoniseerd, altijd toegankelijk en kan naar elke bestemming worden verzonden. Meer informatie over Funnel
Een geïntegreerde marketingoplossing voor marketeers en bureaus
ActiveDEMAND volgt de volledige cross-channel marketingattributie van je prospect op display, sociaal, betaald zoeken, telefoongesprekken, e-mail en meer. Meer informatie over ActiveDEMAND
Marketingtoewijzing en uitgavenaanbeveling voor adverteerders
Odyssey Attribution helpt je bij het vaststellen van de werkelijke prestaties van je marketingcampagnes door te kijken naar multi-touch attributie. Uniek voor Odyssey is de integratie met Google Analytics, wat betekent dat dit platform je historische gegevens kan gebruiken. Het instellen duurt slechts 2 minuten en er zijn geen... Meer informatie over Odyssey Attribution
Software voor marketingattributie
Adobe Analytics is software voor marketingattributie waarmee bedrijven van elke omvang de impact van hun klantinteracties kunnen meten en begrijpen met behulp van een reeks tools, waaronder web-analytics, marketing-analytics, attributies, voorspellende analyse, gegevensverzameling via meerdere kanalen en meer. Meer informatie over Adobe Analytics
Platform voor marketingdashboard, -analyses, en -rapportage
TapClicks levert een geïntegreerd platform voor digitale marketingdiensten, -rapportage en -analyse dat is ontworpen voor marketing- en mediabureaus en grote ondernemingen. Meer informatie over TapClicks
Multichannel marketingattributie voor B2B en B2C
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten. Meer informatie over LeadsRx
Account based marketing for B2B marketers
Terminus is an account-based marketing software that offers tools including target account identification, account-based advertising, sales intelligence, account-based analytics, web visitor intelligence, web personalization, and more. It enables B2B marketers to plan and manage ABM at scale. Meer informatie over Terminus
De volgende stap in analyses
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan... Meer informatie over Looker
De alles-in-één oplossing voor contactcenters en het volgen van oproepen
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Media attribution for radio & TV broadcasters
Veritone Attribute is a real-time media attribution software which gives radio & television broadcasters the ability to measure the effectiveness of their advertising campaigns with features such as behavior analytics, campaign management, intelligent attribution, reports & dashboards, & more Meer informatie over Veritone Attribute
Analytics voor marketing- en productteams
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website. Meer informatie over Oribi
Oplossing voor klanttoewijzing voor marketingteams
PixelMe is een cloudgebaseerde oplossing die marketingteams helpt met klanttoewijzing, publieksopbouw en het bijhouden van conversies. Belangrijke functies zijn onder meer het in kaart brengen van de klantreis, kanaalbeheer, retargeting van de doelgroep, link embedding, trendanalyse en budgetoptimalisatie. Meer informatie over PixelMe
Aggregatietool voor marketinggegevens
Improvado is een aggregatietool voor marketinggegevens waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met een reeks marketingplatforms en tools voor business intelligence (BI), zonder hulp van ontwikkelaars. Meer informatie over Improvado
Business intelligence-oplossing voor marketeers van mobiele toepassingen
Adjust is een cloudgebaseerde oplossing voor een business intelligence-platform waarmee marketingbureaus en marketeers van mobiele toepassingen betrokkenheid via digitale kanalen kunnen bijhouden en de bronnen van online verkeer ontdekken. Adjust biedt inzicht in het hele downloadproces van de toepassing, inclusief de betrokkenheid en het gedrag... Meer informatie over Adjust
Mobile attribution and marketing analytics for app marketers
AppsFlyer is a cloud-based mobile attribution and marketing analytics platform which assists app marketers with campaign management and conversion tracking. Its key features include customer journey mapping, attribution modeling, audience segmentation, social media metrics and retention tracking. Meer informatie over AppsFlyer
Performance Marketing Software
Measure true customer acquisition costs across channels against customer lifetime value, enhance campaign performance and media mix. Meer informatie over CAKE
Sales engagement and call tracking platform
ringDNA is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over RingDNA
Mobile attribution and linking platform
Branch is a cross-platform attribution & linking solution designed to improve mobile measurement and user experiences across devices, platforms & channels. Branch increases mobile conversion, engagement, and retention through deep linking, mobile banners, user routing & personalized app experiences. Meer informatie over Branch Metrics
B2B revenue attribution & planning
Bizible is a B2B marketing attribution solution that enables hundreds of companies to optimize for what really matters: revenue. It's called pipeline marketing. Meer informatie over Bizible
Marketing analytics- en cross-channel-attributiesysteem.
Measured is een cloudgebaseerd platform dat merken, retailers en e-commerceleveranciers helpt met cross-channel marketing en het meten van incrementele bijdragen van media. Belangrijke functies omvatten het bijhouden van conversies, gegevensbeheer, kanaalattributie, kwaliteitsanalyse en rapportage. Meer informatie over Measured
Realtime business intelligence en website-optimalisatie
Twik is een e-commerce- en B2B-platform dat de verkoop en omzet verhoogt en gebruikmaakt van AI en machine learning in realtime, volledig AVG/CCPA/ICO-conform. Twik is toonaangevend in de personalisatie-automatiseringssector en presenteert een Shopify-app om de omzet, conversies en inkomsten te verhogen. Probeer Twik gratis. Meer informatie over Twik
Marketingautomatisering en -diensten voor het MKB
DailyStory is een turn-key-oplossing voor marketing automation die software en digitale marketingexpertise omvat om MKB-bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden. En ze te behouden. Meer informatie over DailyStory
Marketing Performance Management Software
Allocadia is cloud-based software designed to create, collaborate, and share marketing plans that align with company priorities. The solution helps marketing teams of 25 collaborate to create and manage global budgets in any currency by forecasting the ROI from plans and predicting revenue impact. Meer informatie over Allocadia
Oplossing voor marketing resource management en optimalisatie
Hive9 is een oplossing voor marketing resource management die bedrijven helpt om marketingcampagnes op te zetten en hun budget te optimaliseren om het rendement op de investering (ROI) te verbeteren. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde database, waarmee managers verkoop- en marketinggegevens kunnen opslaan voor toekomstig gebruik. Meer informatie over Hive9
Optimalisatie van marketingcampagnes
Funnelll is een webgebaseerde marketingoplossing die is ontworpen om marketeers te helpen klantactiviteiten op zakelijke websites te volgen en advertentiecampagnes uit te voeren om conversies van leads te stimuleren. Het biedt heatmaps en stelt gebruikers in staat opnames van cliëntsessies te bekijken om de klantervaring te analyseren en te... Meer informatie over Funnelll
Understand Your Ecommerce Marketing Performance
ThoughtMetric allows businesses in the eCommerce industry to gain an overview of their digital marketing performance on a centralized platform and improve decision-making processes. Meer informatie over ThoughtMetric
Platform voor marketingintelligentie en -analyse
Singular is een oplossing voor marketingintelligentie en -analyse die is ontworpen om onbewerkte gegevens om te zetten in bruikbare inzichten. Bedrijven kunnen campagnegegevens koppelen aan toeschrijvingsgegevens voor verschillende apparaten, wat een gedetailleerde, op maat gemaakte vergelijking tussen verschillende marketingkanalen mogelijk maakt. Meer informatie over Singular
Campaign management solution for businesses
Makeme.click is a cloud-based solution designed to help businesses track the performance of marketing campaigns and manage visitor traffic in real-time. Key features include lead generation, customizable branding, status mapping, ad serving, user group management, link building, and reporting. Meer informatie over Makeme.click
URL shortener and pixel retargeting tool
lc.cx brings together on a single platform shortener for branded links pixel retargeting, and links page for social networks and QR code. Meer informatie over lc.cx
Data handled. Engagement automated. Marketers liberated.
Mapp Cloud is a digital marketing platform that harnesses the power of your data, providing a 360° customer view coupled with actionable insights and campaign orchestration tools to effectively reach each individual customer. Meer informatie over Mapp Cloud

OptiMine

(0)
Marketing measurement platform
OptiMine Insight is an agile, cross-channel marketing measurement platform for business looking to maximise ROI of their online & offline advertising spend Meer informatie over OptiMine
Marketing analytics to eliminate waste online & offline
Ferrite Labs is a marketing analytics platform designed to help marketers understand and analyze which marketing campaign tactics are working, and which are not Meer informatie over Ferrite Labs
All-in-one conversion tracking software
Web Analytics Supercharged. Easily get your phone calls, offline conversions and sales inside Google Analytics. All leads and sales with full attribution models Meer informatie over Leadtosale
Marketing attribution solution for businesses of all sizes
The Attributor is a cloud-based solution, which helps advertising and analytics teams automate processes related to audience targeting by optimizing campaigns to identify prospects. The platform provides proof of audience performance, enabling marketers to measure the ROI of promotional operations. Meer informatie over The Attributor
Algorithmic TV & Radio attribution for marketing teams
TV & Radio Attribution by Quality Analytics measures ad performance for offline campaigns and provides detailed visualizations. It can integrate with Google Analytics and simultaneously measure multiple campaigns. Marketing teams can attribute past campaigns and plan for future media schedules. Meer informatie over TV & Radio Attribution

iSpot.tv

(0)
TV ad measurement and analysis platform
iSpot is a cloud-based attribution platform, which helps businesses optimize TV advertisements, measure impressions, and generate reports on the performance of cross-screen advertisements. Meer informatie over iSpot.tv
Ad server platform for retail, travel and gaming industries
Flashtalking is an ad server platform designed to help businesses in retail, travel, gaming, and other industries personalize and manage advertisements across multiple online channels. It enables advertisers to control promotional content and streamline media sales, delivery, and sales performance measurement operations. Meer informatie over Flashtalking

Simpli.fi

(0)
Digital advertising & programmatic campaign management tool
Simpli.fi is a digital advertising platform that helps marketing agencies conduct and streamline programmatic advertising through sales campaigns. Supervisors can create custom audiences by selecting specific devices, browser types, geographical regions, recency, contextual content, and browsing behavior according to requirements. Meer informatie over Simpli.fi