Hier is onze lijst met apps voor Teamcommunicatie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

246 softwareopties

Verbeter de teamcommunicatie met vertrouwde software voor samenwerking op afstand van Wrike. Brainstorm en neem beslissingen in realtime, maak silo's overbodig met volledig zichtbare workloads en consolideer alle projectinformatie in één gedeelde werkruimte. Meer informatie over Wrike
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp
Lively is sociale en collaboratieve intranet- en digitale werkpleksoftware die bedrijfscommunicatie ontwikkelt en werknemers ondersteunt bij hun dagelijkse activiteiten. Meer informatie over Lively
Cerri is een oplossing voor samenwerking van teams en IT-managers bij ondernemingsprojecten, waarmee gebruikers zich kunnen organiseren en taken, prioriteiten, deadlines, bestanden en meer delen. Meer informatie over Cerri
monday.com is software voor samenwerking en communicatie waarmee teams meer samen kunnen doen. Werk moeiteloos samen met je team op één plek. Meer informatie over monday.com
Pumble helpt bedrijven in de gezondheidszorg, softwareontwikkeling, financiële diensten en andere sectoren te chatten met leden op verschillende afdelingen en meerdere locaties. Gebruikers kunnen openbare of privékanalen maken met aangepaste namen en beschrijvingen om samen te werken aan projecten en informatie uit te wisselen. Meer informatie over Pumble
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee teams moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals [email protected] of [email protected] met meer transparantie en verantwoording. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Vaak vereisen opmerkingen een actie. Daarom heeft ClickUp toegewezen opmerkingen gecreëerd - maak direct actiepunten en wijs ze toe aan anderen of jezelf. Los opmerkingen eenvoudig op of wijs ze opnieuw toe, rechtstreeks in de opmerking zelf. Geen zoeken, geen verwarring, geen verloren opmerkingen meer. Meer informatie over ClickUp
Bitrix24 is een gratis platform voor teamcommunicatie. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen teams. Chat, video, documenten, agenda's, taken, projectmanagement en meer. Meer informatie over Bitrix24
ClickMeeting is een browsergebaseerd platform voor het hosten van webinars en trainingssessies. Het stelt gebruikers in staat om met meerdere mensen te praten, schermen te delen en vergaderingen in realtime te vertalen. De webinar-ruimte is geschikt voor maximaal 4 presentatoren en maximaal 5000 deelnemers tegelijkertijd. Meer informatie over ClickMeeting
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
Ineffectieve vergaderingen zijn nu verleden tijd. Aster is de nieuwe oplossing om tijdens vergaderingen prioriteiten te stellen, beslissingen te nemen en vervolgstappen voor acties te nemen. Zowel op afstand als persoonlijk. Meer informatie over Aster
Skello is een human resource-oplossing die bedrijven in de detailhandel en horeca helpt bij het creëren en optimaliseren van dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse personeelsroosters. Het platform stelt beheerders in staat om verlof, onbeschikbaarheid of vervangingsverzoeken te beheren en in realtime met medewerkers te communiceren. Meer informatie over Skello
Empowering teams to communicate faster and achieve more with video. Meer informatie over PixelMixer
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Meer informatie over WhatsApp
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Asana is een teamcommunicatietool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Google Meet is een platform voor videoconferenties waarmee teams kunnen communiceren via berichten, spraak en video. Functies omvatten high-definition video- en audioconferenties voor maximaal 100 deelnemers, chatsynchronisatie met meerdere apparaten, opgeslagen chatgeschiedenis, realtime ondertiteling, vergaderopnamefunctie en meer. Meer informatie over Google Meet
GoToMeeting is een tool voor teamcommunicatie waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoTo Meeting
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Google Chat is a communication software that helps businesses of all sizes and non-profit organizations collaborate on projects and tasks. It lets users set up virtual chat rooms and chat threads, track task progress, and create follow-up tasks on a centralized platform. Meer informatie over Google Chat
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta
Gebruik When I Work om tijd en aanwezigheid te plannen, bij te houden en met werknemers te communiceren, allemaal op één plek. Maak snel en eenvoudig roosters en stuur ze met slechts één klik door naar het personeel. Bespaar tijd. Verbeter de verantwoording. Gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7shifts
Houd iedereen op één lijn met gratis teamberichten. Communiceer met je team zonder cijfers of e-mails uit te wisselen. Meer informatie over Homebase
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Houd iedereen in je team op één lijn om het werk sneller gedaan te krijgen. Meer informatie over Miro
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
RingCentral Video is a cloud-based video conferencing platform designed to help businesses conduct virtual meetings from multiple devices such as desktops, tablets & mobile devices. The solution offers collaboration tools including audio and video calls, screen sharing, integrated messaging & more. Meer informatie over RingCentral Video
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Lucidspark is a web-based whiteboard tool, designed to help teams collaborate on projects and share ideas. The collaborative platform provides users with an adaptable space to share ideas, create plans, collaborate on projects, organize tasks, and evaluate ideas. Meer informatie over Lucidspark
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Google Hangouts is a cross-platform messaging platform that allows users to collaborate and communicate in real-time via video conferencing and instant group messaging. Meer informatie over Google Hangouts
3CX is eenvoudig, betaalbaar en flexibel en heeft ingebouwde functies voor teamcommunicatie, allemaal inbegrepen in één gebruiksvriendelijk platform - je hoeft geen add-ons of extra's aan te schaffen. Zowel voor werken op kantoor als op afstand. Geïntegreerde videovergaderingen, livechat, mobiele apps, Facebook-integratie en sms-berichten. Meer informatie over 3CX
Loom is een oplossing voor het maken van video's die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het faciliteren van communicatie op de werkplek via video- of schermopnamemogelijkheden. Hiermee kunnen gebruikers de webinterface gebruiken om schermen vast te leggen of cameravideo's aan de voorkant op te nemen en deze via een link te delen met belanghebb... Meer informatie over Loom
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, urenregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Highfive is een alles-in-één hardware- en softwareoplossing voor video- en webconferenties die de zakelijke samenwerking vereenvoudigt. Meer informatie over Highfive
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven. Controleer meerdere taken, wijs taken toe, beheer externe medewerkers en houd projecten op schema en binnen het budget. De gratis demo maakt het gemakkelijk om te zien hoe FunctionFox je workflow stroomlijnt. Probeer het vandaag nog. Meer informatie over FunctionFox

Gerelateerde categorieën