Resource planning software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Resource planning software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
128 softwareopties
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer.
Meer informatie over Scoro
De ERM-software (Enterprise Resource Management) van Saviom is ontworpen voor enterprise resourceplanning met realtime zichtbaarheid en voorspellingen.
Meer informatie over Saviom
Minitab Engage is software voor innovatiebeheer waarmee bedrijven ideeën en workflows kunnen genereren, volgen, organiseren en eraan samenwerken. Met de oplossing kunnen teams doelen stellen voor belangrijke prestatie-indicatoren, rapporten genereren en de voortgang van projecten volgen. Managers kunnen tijdlijnen van projecten volgen en bijhouden...
Meer informatie over Minitab Engage
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen.
Meer informatie over Forecast
Ganttic spreekt mensen aan die spreadsheets zijn ontgroeid, maar geen zin hebben in het gedoe van gecompliceerde ERP. De op resources gerichte Gantt-diagrammen van de online planner helpen de workflow te visualiseren, planningsconflicten te elimineren en helpen managers hun resources op een slimmere manier te gebruiken. Doe meer met minder.
Meer informatie over Ganttic
Silverbucket is een oplossing voor middelenplanning die is ontworpen om bedrijven zoals architecten, ingenieurs en IT-consulting te helpen. Hiermee kunnen projectleiders processen beheren voor het toewijzen van middelen aan projecten binnen een enkel team of de hele organisatie.
Meer informatie over Silverbucket
Asana is een resource managementtool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
Abraxio is een cloudgebaseerd platform waarmee IS-afdelingen (Information Systems) hun financiën, projecten, teams en leveranciers kunnen beheren om hun workflows te optimaliseren en de samenwerking te verbeteren. Met de budgetmodule kunnen gebruikers budgetten in realtime beheren voor het eenvoudig controleren en optimaliseren van de kosten.
Meer informatie over Abraxio
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
Het collaboratieve platform is een slimme manier om de resources van je team te maximaliseren en biedt managers in één oogopslag duidelijkheid over de capaciteit van hun team. Begin binnen een uur met behulp van vooraf gemaakte sjablonen. Herdistribueer vervolgens de werklast van je team door taken opnieuw toe te wijzen om knelpunten proactief te...
Meer informatie over monday.com
Met ClickUp kun je bronnen visueel beheren en zelfs slepen en neerzetten om taken van en naar verschillende bronnen te verplaatsen. Je kunt gemakkelijk zien wie er klaar is voor meer taken en wie er misschien overbelast is. Meet de werklast en capaciteit op basis van het aantal voltooide taken, de geschatte tijd of de agile-/scrumpunten.
Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Vereenvoudig beslissingen met het vertrouwde resourcebeheer van Wrike. Beoordeel risicovolle projecten, volg uren en budget en verkrijg projectinzichten met aanpasbare rapporten. Gebruik tijdlijnen om de werklast in evenwicht te brengen, burn-out te voorkomen en de tijdige levering te verhogen.
Meer informatie over Wrike
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
De toonaangevende resource management-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topmerken uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en BuzzfOgilvy, met het voorspellen van hun uren. Met een prachtig eenvoudig ontwerp, een interface op basis van slepen en neerzetten en razendsnelle technologie maakt Float het plannen eenvoudig.
Meer informatie over Float
NetSuite wijst de juiste resources aan de juiste projecten toe tijdens de hele projectlevenscyclus voor een optimale benutting van de resources.
Meer informatie over NetSuite
Gebruik kunstmatige intelligentie om de juiste mensen op het juiste werk af te stemmen op basis van hun roosters, functies en beschikbaarheid. Stem werk en mensen af voor nauwkeurige prognoses, capaciteitsplanning en strategische discussies omtrent prioriteit.
Meer informatie over Adobe Workfront
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten.
Meer informatie over Teamwork.com
Bitrix24 is een gratis platform voor projectplanning en resourcebeheer dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Meer informatie over Bitrix24
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.
Meer informatie over BQE CORE Suite
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie.
Meer informatie over Paymo
LiquidPlanner is een oplossing voor middelenbeheer die gebruik maakt van voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en projectonzekerheid te beheersen. Ervaar automatische afstemming van middelen over je hele projectportfolio en heb vertrouwen dat de juiste mensen aan de juiste zaken werken.
Meer informatie over LiquidPlanner
Zoho Projects is een projectmanagementtool die resources efficiënt toewijst, het gebruik optimaliseert en de teamproductiviteit verbetert.
Meer informatie over Zoho Projects
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen.
Meer informatie over BigTime