Hier is onze lijst met apps voor Ruimtebeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

45 apps
Sorteren op
Met vertrouwen verbinding maken
Ontdek het boeken van bureaus, een veilige, gemakkelijke manier om je werknemers weer op hun werkplek te verwelkomen. Geef medewerkers de mogelijkheid om binnen je vooraf gedefinieerde ruimtes te kiezen waar, wanneer en bij wie ze zitten. Meer informatie over Proxyclick
Cloud-gebaseerde commerciële oplossing voor ruimte- en zitplaatsbeheer
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen... Meer informatie over POC System
IWMS met IoT. Oplossing voor faciliteit, onroerend goed en werkplek
Slim ruimtebeheer en monitoring van het gebruik. Social distancing, realtime indicator van overvolle ruimtes en binnenluchtkwaliteit. Realtime, time-lapse-functionaliteit, dashboards, optimalisatie, consultancy, gegevensexport, sensor- en gezondheidsregistratie. Meer informatie over Spacewell
Cloudoplossing voor ruimteplanning en planogrammen voor de detailhandel
Elk jaar tekenen en beheren klanten in Quant de plattegronden van duizenden winkels en publiceren ze honderdduizenden planogrammen. Meer informatie over Quant Retail
Digital solution to manage car parks, offices & cafeteria
MyCarSpot is a digital solution which facilitates and optimizes the management of workstations and desk sharing in a company. Among the main features: reservation and automatic allocation of spaces, occupancy rate, definition of work teams, connection to your HRIS, statistics... Meer informatie over MyCarSpot
Software voor het beheer van de werkruimte
Accordant is software voor het beheer van de werkruimte waarmee gebruikers verplaatsingen kunnen plannen, bezettingsgraad bijhouden, leases volgen, het gebruik onderzoeken en meer, allemaal met één webgebaseerde tool. Accordant is een must-have tool zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen. Meer informatie over Accordant
Ruimtebeheer, kaarten, planning, hot desking en analyse
Meetio ontwikkelt slimme, eenvoudige en betrouwbare oplossingen voor de moderne werkplek en biedt toonaangevende oplossingen voor het beheer van vergaderruimten, wayfinding, mobiele planning, hot desking en werkplekanalyse - allemaal ontworpen om je werkplek net zo slim te maken als de mensen die er deel van uitmaken. Meer informatie over Meetio
2D en 3D visuele merchandisingsoftware voor detailhandelaren
IWD DISPLAY is cloudgebaseerde planogramsoftware die detailhandelaren helpt bij het plannen van de locatie en de indeling van producten in winkels om de koperservaring te verbeteren. De visuele merchandisingtool biedt 2D- en 3D-weergaven, waardoor winkels het ruimtegebruik kunnen maximaliseren en verkoopkansen kunnen ontdekken. Meer informatie over IWD DISPLAY
Cloud-gebaseerde software voor het beheer van bureaus en vergaderruimtes
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
De eenvoudigste manier om bezoekers aan te melden
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Online boeken en plannen van locaties
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Diagramtool voor het tekenen van elk type grafiek of diagram
Inbegrepen in de alles-in-één diagramsoftware van SmartDraw: stroomdiagramsoftware, plattegrondmaker, organogramsoftware, CAD-software, software voor elektrisch ontwerp, ontwerpsoftware voor landschapsarchitectuur en nog veel meer. SmartDraw, met online en offline toegang, is een uitstekend alternatief voor Visio- en Lucidchart. Meer informatie over SmartDraw
Software om je ruimte om te vormen naar de ideale werkplek
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FMS:Workplace
Cloudgebaseerde software voor vastgoed- en beleggingsbeheer
MRI Software biedt vastgoedeigenaren en -bedrijven, vastgoedinvesteerders en -exploitanten een flexibel cloudgebaseerd platform voor het beheer van residentieel en commercieel vastgoed, boekhouding en financiële rapportage, levenscyclus van investeringen, faciliteitenbeheer, CRE-beheer, verkoop, verhuur en meer. Meer informatie over MRI Software
Software voor faciliteitsbeheer voor de digitale werkplek
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Planning van vergaderruimten, boeken van bureaus, plattegronden en analyse
Met meer dan 100 KPI's die het gebruik op de werkplek helpen te ontdekken, helpt Robin je de werkdag te ondersteunen met gegevens, niet met schattingen. Krijg realtime antwoorden op hoe de mensen, ruimtes en dingen in je kantoor samenwerken. Meer informatie over Robin
One App for all your hybrid workplace needs
A SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees’ safe return-to-office. WorkInSync is a 'One App' solution for all your hybrid workplace needs. Employees can book their desks at the office, meeting rooms and collaborate with their teams. Meer informatie over WorkInSync
Cloudgebaseerde oplossing voor 3D-kaarten en virtuele rondleidingen
Concept3D is een cloudgebaseerde oplossing die organisaties op bedrijfsniveau helpt bij het creëren van 3D-kaarten en virtuele ervaringen om de betrokkenheid bij bezoekers en klanten te verbeteren. Functies zijn onder meer ruimteplanning, contentbeheer, bewegwijzering, virtuele betrokkenheid, 3D-weergave en gegevensvisualisatie. Meer informatie over Concept3D
Cloudgebaseerde oplossing voor interieurontwerp en plattegronden
Space Designer 3D is een online toepassing waarmee architecten, vastgoedconsultants en ontwerpers plattegronden in 2D kunnen tekenen en in 3D kunnen visualiseren. Meer informatie over Space Designer 3D
Facility management software
OfficeSpace Software is a cloud-based facility management solution designed to help users create and allocate workspaces for critical administrative tasks using a range of features, including desk booking, resource tracking, plus move, space and request management, and more Meer informatie over OfficeSpace
Alles-in-één software voor onderhouds- en vastgoedbeheer
Axxerion is een oplossing voor onderhouds- en vastgoedbeheer voor bedrijven die in één geïntegreerd platform een CMMS, IWMS (Integrated Workplace Management System) en CLM (Contract Lifecycle Management)-systeem biedt. Meer informatie over Axxerion
AI/ML-enabled supply chain solution for full visibility
Luminate Platform by Blue Yonder (formerly known as JDA Software) is a supply chain solution that uses AI and ML to provide supply chain visibility that helps optimize business decisions. It can help predict, prevent, and resolve business disruptions. Luminate Platform is suitable for retail grocers, automotive and industrial, high-tech and... Meer informatie over Luminate Platform
Manage every asset: indoors, outdoors, above and below.
Cities, counties, states, utilities, universities, parks, and commercial campuses tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track maintenance work orders, optimize facility space, and spend smarter. Meer informatie over Cartegraph
Meeting room reservation system
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Configureerbare oplossing voor ruimtebeheer
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,... Meer informatie over Wisp
Productiviteitssoftware voor vastgoedbedrijven met meerdere locaties
Overal productiviteit - verenig je mensen, gebouwen en processen met software die is afgestemd op jouw unieke bedrijfsactiviteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Common Areas
Faciliteit- en ruimtebeheersoplossing
QuickFMS is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die kleine tot grote bedrijven helpt bij het beheren van werkplekinfrastructuur en fysieke activa. Belangrijke functies zijn onder meer huurberekening, lay-outplanning, workflowautomatisering, e-mail-/sms-herinneringen en rapportage. Meer informatie over QuickFMS
Oplossing voor het beheer van visuele bedrijfsmiddelen en apparatuur
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding, kaart of plattegrond. Je kunt informatie over bedrijfsmiddelen in die ruimten volgen en koppelen, zoals informatie over garanties, uitgevoerd onderhoud, onderdeel- en serienummers. Meer informatie over SpaceRunner
Visitor management and meeting room booking system
Appspace is a meeting room booking software designed to help businesses manage visitor access and space reservations across workplaces. The platform enables managers to capture images and digital signatures, monitor building access, and facilitate touchless check-ins to manage visitors. Meer informatie over Appspace
Interior decoration software for creating 2D & 3D designs
InnoPlanner is a cloud-based CAD software designed to help designers, architects, dealers, retailers and manufacturers create 2D and 3D designs. The catalog content management system (CCMS) enables users to maintain custom catalogs/documents & publish, as well as update, products in real-time. Meer informatie over InnoPlanner
Workspace management software with lead management
Workspace management solution that optimizes workflow processes and manages customer expectations with features such as financial reporting, automated billing, lead management, contract drafting, client onboarding,business analytics and more. The system also accepts payments in multiple currencies. Meer informatie over Operate
Systeem voor het boeken van werk- en vergaderruimtes
AgilQuest is een boekingssysteem voor werkplekken en vergaderruimtes dat organisaties een centraal platform biedt om vergaderruimtes te vinden en te reserveren. Gebruikers kunnen de beschikbaarheid en locatie van ruimtes en de kenmerken van vergaderruimtes controleren via een mobiele app, desktop of een digitale display-oplossing. Meer informatie over AgilQuest
Meeting room booking, facility & space management software
Flowscape is a facility and space management software designed to help businesses optimize workspaces, manage meeting room bookings, and gain insights into office space utilization. It enables managers to add check-ins or cancel meetings using RFID scanning capability, visualize room availability, and detect faulty equipment via a unified portal. Meer informatie over Flowscape
Snelle, betaalbare transformatie van werkruimtes.
Zorg voor een snelle, betaalbare transformatie van werkruimtes met Space Connect. Voor een vast laag maandelijks bedrag van slechts £ 495 en geen minimaal contract geeft Space Connect je een volledig geïntegreerde feature set, met bezoekers-, vergaderings- en deskbeheer, plus mobiel en analytics. Eenvoudig zelf in te stellen, of het kan voor je... Meer informatie over Space Connect

Tango

(0)
Software voor het beheer van de levenscyclus van winkels met voorspellende analyse
Tango is software voor het beheer van de levenscyclus van winkels waarmee bedrijven leases, projecten, verkoopprognoses, activa en meer kunnen beheren. Met de module voor faciliteitenonderhoud kunnen medewerkers budgetten beheren, werkorders volgen, leveranciers beheren, terugkerende onderhoudstaken instellen en facturen aanmaken. Meer informatie over Tango
Space management software with CAD floor planning tool
MRI ProLease Space Management is a SaaS software that helps human resources, IT, facilities, and security teams collaborate and manage facilities and workspace across the organization. It enables workspace planners to create CAD floor plans to visualize and organize spaces. Meer informatie over MRI ProLease Space Management

Shelf-OS

(0)
Real-time inventory control solution
SHELF-OS provides retail businesses with a real-time inventory control solution designed to improve operating margins by automatically triggering actionable corrective workflows. The software aims to reduce both out of stock (OOS) and overstock issues through data capture by 3D sensor cameras. Meer informatie over Shelf-OS
Faciliteiten- en ruimtebeheer
myPrequest is een Nederlandstalige tool voor faciliteiten- en ruimtebeheer waarmee bedrijven in verschillende bedrijfstakken faciliteiten zoals vergaderruimten, parkeerplaatsen, resources, catering en meer kunnen beheren en boeken. Het platform maakt procesautomatisering mogelijk om tijd te besparen en de efficiëntie te vergroten. Meer informatie over myPrequest
Intuitive lease, space, and accounting management solution
One solution for all your corporate lease portfolio needs. Streamline user experience and data sharing across lease, space, FASB/IFRS accounting, facilities, and transaction management needs of your teams with a platform backed by 4 decades of proptech experience and 10,000+ customers globally. Meer informatie over Yardi Corom
Smart workspace booking and capacity management software.
Bisner Workspace Capacity Manager is a cloud-based platform developed for workspace and desk booking, contact tracing and capacity management. Ideal for creating smarter, safer and more dynamic workplaces. Meer informatie over Bisner Workspace Capacity Manager
Meeting room booking system for the retail sector
SmartSpace Global is a facility management software that helps businesses in the hospitality, real estate, and retail sectors streamline space reservations across offices. Employees can utilize the wayfinding feature to locate free desks near the current location and track directions for reaching the space via maps in real-time. Meer informatie over SmartSpace Global
We build software for retail process automation.
Leafio Planogram Optimization is a cloud-based software designed to assist businesses with macro/micro space management, performance tracking, planogram generation, category management, data analysis, and more. Meer informatie over Leafio Planogram Optimization

Cobot

(0)
Coworking and flexible office management
Cobot is a coworking and flexible office management software that automates tasks and connects your community, giving you more time to spend with your coworkers. Meer informatie over Cobot

CIAO

(0)
Desk booking application for the hybrid office
CIAO is a web-based desk booking application with floorplan views for the hybrid-flex office. It is designed to enable businesses to adopt the hybrid work model successfully. By booking a desk before going to the office, employees can ensure they will be walking into a suitable workplace. Using CIAO, employees can select a quiet day or book a desk... Meer informatie over CIAO