Ruimtebeheer software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Ruimtebeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
66 softwareopties
IWD DISPLAY is cloudgebaseerde planogramsoftware die detailhandelaren helpt bij het plannen van de locatie en de indeling van producten in winkels om de koperservaring te verbeteren. De visuele merchandisingtool biedt 2D- en 3D-weergaven, waardoor winkels het ruimtegebruik kunnen maximaliseren en verkoopkansen kunnen ontdekken.
Meer informatie over IWD Platform
MockShop is een visuele rapportagetool waarmee bedrijven merchandised en interactieve 3D-winkels kunnen bouwen. De tool biedt detailhandelaars de mogelijkheid hun bestaande afbeeldingenbibliotheek van goederen te gebruiken om complete catalogi van goederen te maken.
Meer informatie over MockShop
Slim ruimtebeheer en monitoring van het gebruik. Social distancing, realtime indicator van overvolle ruimtes en binnenluchtkwaliteit. Realtime, time-lapse-functionaliteit, dashboards, optimalisatie, consultancy, gegevensexport, sensor- en gezondheidsregistratie. Voor bedrijven 500+.
Meer informatie over Spacewell
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen.
Meer informatie over Tribeloo
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer.
Meer informatie over FMS:Workplace
Elk jaar tekenen en beheren klanten in Quant de plattegronden van duizenden winkels en publiceren ze honderdduizenden planogrammen.
Meer informatie over Quant
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen.
Meer informatie over Envoy
ParkOffice is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van het parkeerreserveringsproces op meerdere locaties. Werkgevers kunnen personeel en parkeerplaatsen voor gasten toewijzen met behulp van een algoritme op basis van informatie zoals werkschema's, anciënniteit, reistijden en gezondheid van de...
Meer informatie over Wayleadr
Ontdek het boeken van bureaus, een veilige, gemakkelijke manier om je werknemers weer op hun werkplek te verwelkomen. Geef medewerkers de mogelijkheid om binnen je vooraf gedefinieerde ruimtes te kiezen waar, wanneer en bij wie ze zitten.
Meer informatie over Proxyclick
Transformeer je werkplek met een eenvoudige oplossing voor het beheren van al je werkplekresources: bureaus, parkeerplaatsen, voertuigen, apparatuur en meer. Het eenvoudig te gebruiken ruimtebeheersysteem.
Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Maintenance Connection is een CMMS ontworpen om onderhoudsprofessionals te helpen, de kosten te volgen en te beheren en waardevolle inzichten in projecten te bieden. De oplossing ondersteunt verschillende sectoren bij het beheren van middelen en inventaris, het volgen van bestellingen, preventief onderhoud, en het beheren van serviceaanvragen.
Meer informatie over Maintenance Connection
Geef je mensen een eenvoudig hulpmiddel om hun bureaus en kamers te boeken, naast de collega's die ze het meest missen. Verhoog betrokkenheid en productiviteit.
Meer informatie over Skedda
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem.
Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer.
Meer informatie over Clearooms
Een SaaS-platform voor ruimtebeheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en het gebruik van kantoorruimte kunnen verbeteren.
Meer informatie over WorkInSync
Inbegrepen in de alles-in-één diagramsoftware van SmartDraw: stroomdiagramsoftware, plattegrondmaker, organogramsoftware, CAD-software, software voor elektrisch ontwerp, ontwerpsoftware voor landschapsarchitectuur en nog veel meer.
SmartDraw, met online en offline toegang, is een uitstekend alternatief voor Visio- en Lucidchart.
Meer informatie over SmartDraw
Alles wat je nodig hebt in een hybride beheerplatform voor werkplekken, plus de mogelijkheid om bureaus en vergaderruimtes te boeken, niet alleen op kantoor maar ook in honderden co-working ruimtes. Beschikbaar als web, mobiel en Slack app.
Meer informatie over Nibol
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het...
Meer informatie over YAROOMS
MRI Software biedt vastgoedeigenaren en -bedrijven, vastgoedinvesteerders en -exploitanten een flexibel cloudgebaseerd platform voor het beheer van residentieel en commercieel vastgoed, boekhouding en financiële rapportage, levenscyclus van investeringen, faciliteitenbeheer, CRE-beheer, verkoop, verhuur en meer.
Meer informatie over MRI Property Management
Yoffix is een cloudgebaseerde tool voor het boeken van bureaus voor hybride teams die helpt bij het optimaliseren van kantoorgebruik, maar ook om teams samen te brengen en de productiviteit te verbeteren.
Meer informatie over yoffix
Alles-in-één hybride kantoorplatform. Inclusief reserveringssysteem voor werkplekken en vergaderruimten, werkplanning, kantooranalyse, navigatie en interactieve kaarten.
Meer informatie over UnSpot
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst.
Meer informatie over Eptura Workplace
Ontdek de flexibele 3-in-1-boekingsoplossing voor bureaus, parkeerplaatsen en vergaderruimtes. Ideaal voor hybride werken en kantoorparkeerbeheer. Laat je werknemers de beschikbaarheid zien en een bureau, parkeerplaats en/of vergaderruimte boeken vanuit dezelfde mobiele app.
Meer informatie over Ronspot
Met meer dan 100 KPI's die het gebruik op de werkplek helpen te ontdekken, helpt Robin je de werkdag te ondersteunen met gegevens, niet met schattingen. Krijg realtime antwoorden op hoe de mensen, ruimtes en dingen in je kantoor samenwerken.
Meer informatie over Robin
Geïntegreerde softwareoplossing voor hybride kantoren: boeken van werkplekken, hybride planning, kantoorbeheer en analyse. Met de hybride werkplekoplossing van deskbird kunnen werknemers bureaus boeken en werkplekmanagers de controle over het kantoor behouden.
Meer informatie over deskbird
De EMS-software voor het boeken van ruimtes, evenementen en bureaus van Accruent vereenvoudigt het beheer en gebruik van ruimtes voor instellingen voor hoger onderwijs en bedrijven in verschillende sectoren.
Meer informatie over EMS