Advocaten software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Advocaten software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Sorteren op
52 softwareopties
Beheer je juridische zaken met behulp van verschillende modules die de dagelijkse activiteiten vergemakkelijken. Beheer klanten en koppel taken, zaken, documenten en casussen aan specifieke klanten. Krijg op één plek veilig toegang tot alle gegevens. Wijs rollen en machtigingen toe met zichtbaarheid over de voortgang, aangepaste rapporten en meer.
Meer informatie over Lexzur
Gebruikers van GetApp stoppen meestal hun zoektocht naar software voor het beheren van advocatenkantoren na het vinden van Clio, de enige oplossing met meer dan 1000 beoordelingen en de meeste 5*-beoordelingen. Ontdek waarom Clio wordt vertrouwd door meer dan 150.000 juridische professionals en aanbevolen door meer dan 66 advocatenkantoren. Plan...
Meer informatie over Clio
FORDATA Virtual Data Room is een op het web gebaseerde oplossing die kleine tot grote organisaties helpt vertrouwelijke gegevens op te slaan en over te dragen via een beveiligde verbinding. Belangrijke functies zijn toegangscontrole, bestandsbeveiliging, activiteitenmonitoring, tweefactorauthenticatie en gebruikersgedragsanalyse.
Meer informatie over FORDATA VDR
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.
Meer informatie over BQE CORE Suite
MyCase is software voor juridisch praktijkbeheer die kleine advocatenkantoren helpt hun meest kritieke bedrijfsproblemen op te lossen. Besteed minder tijd aan de maandelijkse facturering, krijg sneller betaald en verlies geen uren van je week meer aan vervelende administratieve taken dankzij een zeer intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor...
Meer informatie over MyCase
eWay-CRM is een plug-in voor CRM (Customer Relationship Management) voor Microsoft Outlook die tools combineert voor marketing, projectmanagement, verkoop en meer.
Meer informatie over eWay-CRM
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead scoring.
Meer informatie over Freshsales
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren van elke omvang.
Meer informatie over PracticePanther Legal Software
AbacusLaw is een oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken die een virtuele desktop biedt in een privécloud voor zaakbeheer, facturering en boekhoudkundige bewerkingen.
Meer informatie over AbacusLaw
CosmoLex is een cloudgebaseerd alles-in-één systeem voor praktijkbeheer, facturering en boekhouding (geen QuickBooks vereist).
Meer informatie over CosmoLex
iDeals Solutions is een universele leverancier van de Virtual Data Room voor het veilig delen van bestanden.
Meer informatie over iDeals Virtual Data Room
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer.
Meer informatie over Quickbase
LEAP is echte cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor advocatenkantoren. LEAP omvat het beheer van juridische zaken, geautomatiseerde juridische formulieren, e-mailbeheer, automatische tijdregistratie, trustboekhouding, facturering, kantoorrapportage en een klantenserviceportaal in één systeem voor één prijs.
Meer informatie over LEAP
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, krachtige integraties...
Meer informatie over Smokeball
Filevine is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische casussen die is ontworpen voor advocatenkantoren om juridische documenten te organiseren en te beheren en essentiële casusmijlpalen bij te houden.
Meer informatie over Filevine
Canopy helpt accountants en belastingdeskundigen om klantinformatie en -documenten te verzamelen, scenario's voor belastingafwikkeling te beoordelen en IRS-formulieren automatisch in te vullen.
Meer informatie over Canopy
Rocket Matter is de toonaangevende cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenkantoren die je helpt een efficiënter advocatenkantoor te runnen, je inkomsten met meer dan 20% te verhogen en je klanten blij te maken.
Meer informatie over Rocket Matter
Amicus Attorney is een cloudgebaseerde en lokale oplossing waarmee advocatenkantoren de volledige levenscyclus van een zaak kunnen stroomlijnen, van het creëren van documenten tot het opstellen van facturen. Gebruikers kunnen afspraken delen en bijwerken, wijzigingsmeldingen ontvangen en evenementen zoals rechtbankdatums aan agenda's koppelen.
Meer informatie over Amicus Attorney
Bill4Time is eersteklas cloudgebaseerde software voor urenregistratie, onkosten, klanten en projecten. Maak binnen enkele seconden facturen, overzichten, voorlopige facturen en rapporten. Functies zijn conflictbeheer, sjablonen, 256-bits versleuteling, betalingsportal, machtigingsbeheer en meer.
Meer informatie over Bill4Time
Tabs3 is een pakket voor juridisch beheer dat advocatenkantoren helpt om alle activiteiten met betrekking tot financiën, facturering en praktijkbeheer te beheren. Tabs3 biedt juridische entiteiten de tools om juridische processen te stroomlijnen, van trustboekhouding tot elektronisch dossierbeheer.
Meer informatie over Tabs3
Een zeer kosteneffectieve manier om je juridische praktijk vanaf elke locatie te beheren. HoudiniEsq is een geïntegreerd toolpakket dat de workflow stroomlijnt, de productiviteit verhoogt, je helpt betere dienstverlening te bieden en helpt bij het opbouwen van je praktijk. En dit alles gebaseerd op schaalbare webtoegankelijkheid.
Meer informatie over HoudiniESQ
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt een aangepaste workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkantoren overbodig te maken en je werkwijze te vereenvoudigen.
Meer informatie over Actionstep
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Toonaangevende functies zoals gepatenteerd e-mailbeheer, robuust facturerings- en compleet boekhoudplatform die worden geleverd via een moderne en intuïtieve webinterface bieden een enkele bron van waarheid.
Meer informatie over CARET Legal
Needles is een oplossing voor het beheer van juridische zaken die advocatenkantoren ondersteunt bij het beheren van documentworkflows, contacten en meer. De software stelt gebruikers in staat om leadafspraken te plannen, verwijzingen bij te houden en contactgegevens vast te leggen binnen een gecentraliseerd platform om het intakeproces van klanten...
Meer informatie over Neos
SmartAdvocate is beschikbaar als lokale installatie of gehost in de cloud en is een softwaresysteem voor het beheer van rechtszaken met documentopslag, rapporten en e-mailintegratie.
Meer informatie over SmartAdvocate