Hier is onze lijst met apps voor EMS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

10 apps
Sorteren op
Krachtig personeelsbeheer voor medische nooddiensten, brandweer en politie
Gebruiksvriendelijke online software. Zeer krachtig en modulair, inclusief: planning, tijdregistratie, bijhouden van certificering, e-mail/tekstberichten, online formulieren, volgen van apparatuur, volgen van trainingsklassen, online documenten en meer. Specifiek ontworpen voor medische nooddiensten, brandweer en politie. Meer informatie over eSchedule
Oplossing voor het leveren en volgen van trainingen voor brandweerkorpsen
Rescue Hub is een geïntegreerde trainingsoplossing die is ontworpen om brandweerkorpsen te helpen alle trainingsvereisten op een uniform platform te beheren. Beheerders kunnen het platform gebruiken om aangepaste trainingsprogramma's voor de brandweer te maken, sessies of taken voor officieren in te plannen en de voortgang te volgen op het gebied... Meer informatie over Rescue Hub
Modulaire software voor het beheer van de brandweer
Het Fire-pakket van Emergency Reporting is modulaire software voor het beheer van de brandweer waarmee gebruikers alles wat zich afspeelt in de brandweerkazerne kunnen volgen, beheren en analyseren. De oplossing bestaat uit 16 modules voor dagelijkse activiteiten, waaronder NFIRS-rapportage, bezetting, ploegendiensten, training en meer. Meer informatie over Emergency Reporting
Webgebaseerde software voor personeelsplanning
ESO Scheduling is webgebaseerde software voor personeelsplanning waarmee bureaus en ziekenhuizen voor medische nooddiensten ploegendiensten, verlof, swaps, salarisadministratie en meer kunnen beheren op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over ESO Scheduling
Online employee scheduling & workforce management software
Employee scheduling and workforce management software for various industries including EMS, fire/rescue, law enforcement, communications, and healthcare Meer informatie over Aladtec
Workforce management software for police & fire departments
VCS is a workforce management platform, which helps municipalities, law enforcement agencies, and police or fire departments create and schedule work requests for employees. Features include reminders, time clock, real-time updates, employee availability tracking, and reporting. Meer informatie over VCS
Upgrade Your Fire & EMS Essential Operations | PSTrax.com
Upgrade Narcotic tracking and compliance. PSTrax is the leading system for Fire & EMS checks and logistics management. Track vehicle, equipment, inventory, and controlled substance checks in one place. Meer informatie over PSTrax
Inventory Sucks. We make it suck less.
Online inventory management system with intuitive location mapping and product visualization for inventory items. Meer informatie over CyberStockroom
Non-emergency medical transportation operations management
TripSpark NEMT is a cloud-based non-emergency medical transportation (NEMT) solution for NEMT providers, brokers, and healthcare organizations which offers scheduling tools, notifications, driver mobile apps, and more Meer informatie over TripSpark NEMT
Cloud-based EHR software for EMS agencies
ESO Electronic Health Record (EHR) is a cloud-based software designed to help EMS agencies generate clinical documentation and improve patient care decisions in real-time using treatment guides or reference information. Meer informatie over ESO Solutions Electronic Health Record Software (EHR)