Text mining software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Text mining software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
22 softwareopties
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien.
Meer informatie over Lumoa
VizRefra is een webgebaseerde tool voor textmining en -analyse die bedrijfsmanagers AI-tools biedt voor activiteiten op het gebied van tekstinformatie. Belangrijke kenmerken omvatten grafische gegevensweergave, samenvatting, tagging, tekstanalyse, onderwerpclusters, sentimentanalyse en voorspellende modellering.
Meer informatie over VizRefra
DiscoverText ondersteunt geavanceerd zoeken, filteren van metagegevens, de-duplicatie, clustering, menselijke codering en de ontwikkeling van aangepaste classificaties voor machine learning.
Meer informatie over DiscoverText
NVivo is software voor gegevensanalyse die bedrijven in het onderwijs, de gezondheidszorg, non-profitorganisaties, openbare en andere sectoren helpt bij het organiseren, opslaan of evalueren van kwalitatieve gegevens en het beheren van cloudgebaseerde samenwerking en geautomatiseerde transcriptieprocessen.
Meer informatie over NVivo
Scrapinghub is een full-stack webcrapingplatformpakket voor zakelijke gebruikers van elke omvang die als een beheerde service of als ontwikkelaarstools gegevens dekt, met producten als op maat gemaakte gegevensextractie, Crawlera-proxybeheer en API, Splash headless browser en het online spiderbeheer van Scrapy Cloud.
Meer informatie over Zyte
Webgegevens vastleggen, processen automatiseren en opschalen. Vertrouwd door duizenden bedrijven en meer dan 30% van de wereldwijde Fortune 500-bedrijven. Gratis telefonische ondersteuning.
Meer informatie over Mozenda
Chattermill verenigt klantfeedback, klantenondersteuning en productfeedback in één platform en maakt gebruik van deep learning kunstmatige intelligentie (AI) om klantgegevens op schaal te analyseren en bruikbare inzichten te bieden.
Meer informatie over Chattermill
Thematic is een platform voor feedbackanalyse dat feedback over meerdere kanalen in één weergave samenbrengt, opkomende specifieke thema's en sentimenten ontdekt en visualisatie en rapportage biedt. Het helpt je je klanten beter te behouden, het contactcenter-volume te verminderen en kosten te besparen op rapportage.
Meer informatie over Thematic
Cauliflower is een analysetool voor klantfeedback die AI gebruikt om bruikbare inzichten te bieden over klantfeedback voor CX- en productteams, marketeers en consultants.
Meer informatie over Cauliflower
Deep Talk transformeert tekstgesprekken met klanten in waardevolle gegevens om meer te verkopen, een betere klantervaring te hebben en producten te verbeteren met behulp van kunstmatige intelligentie.
Meer informatie over Deep Talk
PrediCX van Warwick Analytics is een geautomatiseerde tool voor voorspellende analyse voor tekst die machine learning gebruikt om op tekst gebaseerde gegevens te classificeren en labelen.
Meer informatie over PrediCX
Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners.
Meer informatie over Centralpoint
PaloPro is een oplossing voor social listening die marketing-, merk- en communicatieteams helpt bij het in realtime volgen van nieuws, berichten, discussies en video's via internet en socialemediakanalen. Het is voornamelijk bedoeld om bedrijven te helpen merkspecifieke referenties te verzamelen en te analyseren.
Meer informatie over Palo Pro
SimpleX is een gebruiksvriendelijke console die geavanceerde semantische en codeloze AI biedt voor gebruikers om tekstgegevens beter en sneller te verwerken.
Importeer, analyseer en doorzoek tekstgegevens 10 x sneller met een tool die de taal echt begrijpt.
Deel inzichten met het team en klanten dankzij een krachtige dataviz-module.
Meer informatie over SimpleX
Textdatamining is het proces van het extraheren van informatie uit tekst. Een aantal termen wordt veel gebruikt in de sector, zoals textdatamining en information mining. De analyseprocessen zijn gebaseerd op technieken van natuurlijke taalverwerking, computerlinguïstiek en gegevenswetenschap.
Meer informatie over Gavagai
Sinequa is een cloudgebaseerd en on-premises zoek- en analyseplatform dat is ontworpen om grote ondernemingen te helpen inzichten te verkrijgen uit gestructureerde of ongestructureerde gegevens met behulp van artificiële intelligentie (AI) en machine learning-technologie.
Meer informatie over Sinequa
Accern is een codevrij platform voor gegevenswetenschap waarmee gegevensteams moeiteloos out-of-box NLP-modellen kunnen gebruiken om inzichten te extraheren, sentiment te analyseren en voorspellingen te doen op basis van meerdere, ongestructureerde gegevensbronnen. Bespaar tijd en geld met NLP-modellen die speciaal voor financiën zijn getraind.
Meer informatie over Accern
Intelligente CX-analyses om te begrijpen waarom je NPS daalt
Meer informatie over Clootrack
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams.
Meer informatie over Akio.CX
Hoogwaardige, productieklare NLP API voor NER, sentimentanalyse, classificatie, samenvatting, vragen beantwoorden, vertaling, taaldetectie, tokenisatie en POS-tagging.
Het is gebaseerd op spaCy- en HuggingFace-transformatoren en alle modellen kunnen gratis worden gebruikt.
Meer informatie over NLP Cloud
Qemotion is een cloudgebaseerde oplossing voor semantische en emotionele analyse waarmee bedrijven de meningen van werknemers en klanten via een uniform portaal kunnen evalueren. Het platform bevat kunstmatige intelligentie-technologie waarmee organisaties klantproblemen kunnen identificeren, scores en beoordelingen kunnen volgen en passende...
Meer informatie over Qemotion
Kimola Cognitive is een machine learning-platform voor het analyseren van feedback van klanten. Gebruikers kunnen aangepaste modellen maken, de galerij met vooraf gebouwde modellen gebruiken, beoordelingen scrapen en SWOT-analyse, productbeschrijvingen en krachtig marketingmateriaal genereren met GPT.
Meer informatie over Kimola Cognitive