Hier is onze lijst met apps voor VoIP-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

131 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde VOIP-software die met één druk op de knop kan worden gebruikt voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
Voorspellende nummerselectie en telefoniesoftware voor telemarketeers
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis zakelijk VoIP-systeem dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een modern VoIP-telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller combineert functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om ingaande en uitgaande VoIP-gesprekken op te zetten. Telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
De browsergebaseerde callcentersoftware van Talkdesk werkt naadloos via VoIP. Profiteer van geavanceerde functies zoals geautomatiseerde gespreksverdeling, op vaardigheden gebaseerde routering, IVR en meer. Meer informatie over Talkdesk
Webconferentie-oplossing voor scholen en organisaties
Adobe Connect is een cloudgebaseerde oplossing voor webconferenties die is ontworpen om bedrijven, overheidsinstanties en onderwijsinstellingen te helpen vergaderingen en trainingssessies te organiseren. Functies omvatten aanpasbare branding, teamsamenwerking, betrokkenheidsanalyse, externe toegang, rapportage en het delen van documenten. Meer informatie over Adobe Connect
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Webconferentietool voor het hosten van online vergaderingen en webinars.
Zoho Meeting is een goede oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om je online vergaderingen, videovergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Maak van de wereld je kantoor.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
Business Phone and IP telephony system
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Cloudgebaseerd telefoonsysteem en software en diensten voor contactcentra
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps
3CX is een open-platform VoIP-telefoonsysteem met software dat werkt met populaire IP-telefoons en SIP-trunks, zowel lokaal als in de cloud. 3CX is eenvoudig, betaalbaar en flexibel en maakt de kosten en het beheer van verouderde, traditionele telefoonsystemen of de beperkingen van gedeelde cloudgebaseerde PBX's overbodig. Meer informatie over 3CX
Cloudgebaseerde zakelijke VoIP-telefoondienst
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
Zakelijke samenwerking eenvoudig gemaakt
Highfive is een alles-in-één hardware- en softwareoplossing voor video- en webconferenties die de zakelijke samenwerking vereenvoudigt. Meer informatie over Highfive
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondienst
8x8 Virtual Office biedt slimmere, efficiëntere manieren om contact te onderhouden met klanten en werknemers. 8x8 Virtual Office levert een krachtig platform voor unified communications dat één oplossing biedt voor spraak, video en chat op elk apparaat, altijd en overal. Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Vereenvoudigen van de bedrijfscommunicatie
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Sluit meer deals. Creëer meer omzet.
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Krijg geavanceerde VoIP-belfuncties zoals de snelkiesfunctie en voorspellende nummerselectie. Dankzij lokale telefoonnummers kun je je belvolume van overal ter wereld verhogen. Meer informatie over Close
Oproepregistratie en analyse
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het mkb
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Bedrijfsbreed cloudgebaseerd communicatieplatform
Bouw snelle, betrouwbare en veilige spraaktoepassingen voor je bedrijf met de krachtige VoIP-infrastructuur van MessageBird. Meer informatie over MessageBird
SIP-trunk wederverkoopplatform
SIPTRUNK is een dienstenplatform voor bedrijven die een SIP-trunking-praktijk willen opbouwen met een terugkerende inkomstenstroom via de verkoop van SIP-diensten. Meer informatie over SIPTRUNK.com
Coderings-API's voor het toevoegen van telefonie, sms en 911-belfunctie aan toepassingen
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
100% cloud phone for startups and SMBs
Ringover allows you to make unlimited VoIP calls to over 110 destinations worldwide - no matter your plan - offering you precise, transparent rates for all other global destinations. Meer informatie over Ringover
Op VoIP gebaseerde oplossing voor zakelijke telefoonsystemen voor kleine bedrijven
Ooma Office is een bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. Prijzen beginnen vanaf $ 19,95/gebruiker/maand, zonder contracten. Het platform biedt twee serviceplannen voor verschillende zakelijke behoeften. Meer informatie over Ooma Office
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Zakelijk VoIP-telefoonsysteem voor organisaties van elke omvang
Intulse is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat is ontworpen om organisaties te helpen processen voor inkomende en uitgaande communicatie te stroomlijnen door telefoonoplossingen te bieden. Belangrijke functies zijn onder meer teamsamenwerking, wachtrijbeheer, vergadergesprekken, voicemail, nummeroverzetting en rapportage. Meer informatie over Intulse
VoIP communication and collaboration management solution
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
Alles-in-één oplossing met voorspellende nummerkiesfunctie en callcenter
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie voor SIP- en IAX-systemen
Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant message-berichten kunnen worden uitgevoerd via meerdere PBX-netwerken of favoriete SIP-providers, met smartphone-apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over Zoiper
Virtueel telefoonsysteem voor kleine bedrijven
MightyCall is een effectieve optie voor zakelijke VoIP. MightyCall is de oplossing als je bedrijf moderne tools nodig heeft om de communicatie met je klanten te stroomlijnen, maar je geen enorme uitgaven wilt doen. Meer informatie over MightyCall
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
SMS survey software for the healthcare and eCommerce sectors
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
Alles-in-één tool voor communicatie en samenwerking
Bekroond zakelijk VoIP-telefoonsysteem waarmee kleine bedrijven de kosten verlagen en de productiviteit van werknemers verhogen. Dankzij aanvullende mobiele en desktop-apps blijven Unite-gebruikers naadloos verbonden. Unite wordt ondersteund door 24/7 assistentie (gecertificeerd door J.D. Power) en een serviceniveauovereenkomst die een... Meer informatie over Intermedia Unite
Oplossing voor voice over internet protocol (VoIP)
SIP.US is een cloudgebaseerde VoIP-oplossing waarmee bedrijven processen kunnen beheren voor het leveren van SIP-trunkdiensten aan analoge/digitale telefoonadapters en IP-PBX-systemen. Het werkt op de breedbandinternetverbinding van klanten en gebruikt een tier-1 netwerk om zakelijke telefoons in te stellen voor het doorverbinden van het... Meer informatie over SIP.US
Multi-channel ondersteuning voor klanten, partners en personeel
Fuze - voorheen ThinkingPhones - is een cloudgebaseerd platform voor UCaaS (Unified Communications) dat ondersteuning via meerdere kanalen mogelijk maakt voor klanten, partners, personeel en andere belanghebbenden. Meer informatie over Fuze
Oplossing voor communicatie- en samenwerkingsbeheer
Cisco Unified Communications Manager (voorheen CallManager) helpt bedrijven bij het verbinden en samenwerken met teams tussen afdelingen via interne protocol-telefonie, spraak- en videogesprekken, berichten en meer. Met de onboarding-functionaliteit via activeringscode kunnen gebruikers telefoonrecords maken zonder het MAC-adres van een telefoon. Meer informatie over Cisco Unified Communications Manager
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
Integreer je verkoop- en servicegesprekken eenvoudig en betaalbaar met Salesforce en Desk.com. Registreren en opnemen van oproepen. Bekijk klantrecords samen met inkomende oproepen. Meer informatie over Vonage Contact Center
2 nummers. 1 telefoon.
Voeg een tweede nummer toe aan je telefoon met alle tools die je nodig hebt om je kleine bedrijf te starten, te runnen en te laten groeien. Meer informatie over Sideline
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
Het cloudgebaseerde callcenter van 3CLogic, gehost op Amazon Web Services, is een volledig webgebaseerd en VOIP-compatibel aanbod met minimale systeemvereisten, zodat medewerkers snel en eenvoudig gebruik kunnen maken van de spraak- en telefoniemogelijkheden. Meer informatie over 3CLogic
Alles-in-één communicatieplatform en API
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Turn mobile phones into a cloud business phone system / PBX.
Unleash your business profitability with a mobile first VoIP phone system for the modern business. Hosted VoIP phone solution for any sized business. Fast setup. Prebuilt integrations. HD call quality. Meer informatie over Spoke Phone
Communiceer beter
Phone.com is het toonaangevende cloudgebaseerde telefoonbedrijf dat zich richt op de behoeften van het MKB en ondernemers. Naast het aanbieden van verschillende oplossingen, levert Phone.com bekroonde, in de VS gevestigde klantenondersteuning aan meer dan 30.000 klanten in heel Amerika. Meer informatie over Phone.com
Cloudgebaseerde IP-telefoon met functies voor unified communications
De cloudgebaseerde IP-telefoonsystemen van Evolve IP bieden een gehoste PBX van zakelijke kwaliteit zodat je bedrijf zich niet langer meer bezig hoeft te houden met het beheren van providers, hardware en leveranciers. Meer informatie over IP Phone System
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Gehost zakelijk telefoonsysteem
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
VoIP-oproepen, cloudgebaseerde PBX- en sms-oplossingen voor zakelijke gebruikers
Zadarma biedt een zakelijk telefoonsysteem van de nieuwe generatie met virtuele nummers uit 100 landen, gratis Cloud PBX, gratis CRM en widgets. Meer informatie over Zadarma
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Business Communication Simplified
Make and receive calls through your computer or laptop while connected to WiFi or using your cellular plan. Every plan includes VOIP calling. Meer informatie over SendHub
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Toon alle scherminhoud van je computer via internet in realtime aan meerdere mensen.
Mikogo is een gebruiksvriendelijke gratis oplossing voor het delen van schermen die een snelle en veilige oplossing biedt voor webconferenties, online vergaderingen, ondersteuning op afstand, webinars, verkoopgesprekken, webpresentaties en meer. Met de snelle capaciteiten voor het delen van desktops stelt Mikogo de presentator in staat om hun... Meer informatie over Mikogo
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor kleine bedrijven
Line2 is een cloudgebaseerd communicatieplatform waarmee kleine bedrijven met klanten kunnen communiceren via oproepen en sms-berichten met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Professionals kunnen het platform gebruiken om verschillende telefoonlijnen voor teamleden in te stellen, wat een snelle reactie voor klanten mogelijk maakt. Meer informatie over Line2 Pro
Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Cloudgebaseerd contactcenter voor inkomende, uitgaande en gemengde communicatie
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
VoIP-telefoonserviceprovider voor medewerkerscommunicatie
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
A phone system trusted by modern businesses
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organisations of all sizes to simplify their customer service and team collaboration. Meer informatie over Acefone
Vertrouwde VoIP voor elk kantoor, overal.
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over VirtualPBX
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Ontvang een hoogwaardig VoIP–telefoonsysteem dat in je browser draait en binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Je kunt gesprekken automatisch routeren, doorverbinden, doorsturen en opnemen en profiteren van lokale tarieven in >60 landen vanaf $ 99 per gebruiker/per maand met een tarief van $ 0,02 naar gebruik. Meer informatie over Dixa
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Broadvoice b-Hive Cloud Communications for SMBs
BroadVoice b-Hive is everything you need and anywhere you want to go! Untether your team from their desk phones and give them the power to provide deeper customer experiences and seize on opportunities more effectively. Meer informatie over BroadVoice Cloud PBX
The All-in-one Business Process Communication solution
Cut down your businesses international calling and roaming costs by talking over the internet with crystal clear audio quality and a secure, reliable connection Meer informatie over Team on the Run
Professional business calling and routing for mobile devices
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
Communication tool that connects teams via voice calling
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
Business phone and messaging system.
Beautiful, easy-to-use, voice and messaging platform perfect for businesses of all sizes. Built on cloud-based technology, Cytracom delivers fully managed and hosted communications across any device. Perfect for the office, home office, or any work location. Enable productivity and collaboration. Meer informatie over Cytracom
Uniforme cloudcommunicatie - werk met plezier
PanTerra heeft een revolutionair product gecreëerd genaamd Streams, die een eenvoudige interface biedt met één portal/toepassing voor al je zakelijke communicatiebehoeften. Werk met plezier in de wetenschap dat Streams je in staat stelt om op elk medium te communiceren dat je team nodig heeft. Meer informatie over PanTerra Networks
Converteer meer leads in minder tijd.
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Business VoIP software and phone systems
Fonality is a business VoIP and unified communications solution with both pure cloud-hosted and hybrid options, and offers users native iOS and Android apps Meer informatie over Comm-unity
App voor tweede telefoonnummer voor sms'en en bellen
Ring4 is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het genereren van een tweede telefoonlijn voor bellen en sms'en. Belangrijkste functies omvatten labels, oproepopname, nummerportering, lokaal/internationaal bellen, nummerherkenning en blokkering van spamoproepen. Meer informatie over Ring4
Call recording solution for businesses of all sizes
VSLogger by Versadial is a cloud-based call recording solution which helps companies record calls to improve employee coaching, compliance & liability protection. The platform can be integrated with business telephone systems and computers, and all call recordings can be accessed via a web browser. Meer informatie over VSLogger
Sales engagement and call tracking platform
ringDNA is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over RingDNA
Virtual phone system for communicating with customers
Talkroute is a virtual phone system designed to help businesses manage voicemail, route calls and communicate with customers via various channels. It offers an audio library, which includes several prompts for agents to create custom greetings for clients. Meer informatie over Talkroute
Business phone system for streamlining customer service
Yodel is a cloud-based business phone system designed to help teams manage inbound and outbound calls via Slack using existing phone numbers. It lets customer service representatives view which members are on active calls, and join conference calls to facilitate communication across organizations. Meer informatie over Yodel
Cloud-based VoIP communications platform for business users
net2phone Canada is a SaaS-based communications provider offering VoIP and analytics solutions to Canadian businesses, with scalable telephony packages providing call queues, unlimited international calling to 40+ countries, free Polycom phones, & features including data insights & app integrations. Meer informatie over Versature
Cloud based business telephony system
CircleLoop is a cloud-based,self-serviced business telephony software system with native desktop, and mobile apps, boasting features including UK and international number support, personalized voicemail, call transfer, call recording, SMS integration, smart notifications, contact management and more Meer informatie over CircleLoop
Communicatiemanagementsysteem voor bellen, sms, mms en fax
Flowroute is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren, implementeren en beheren van een verenigd systeem voor spraak-, sms-, mms- en faxgebaseerde communicatie. Het platform wordt geleverd met een SIP-trunking-module waarmee bedrijven meerdere spraakoproepen kunnen afhandelen met lokale en gratis nummers. Meer informatie over Flowroute
Business VoIP platform for all team & customer conversations
Vonix Flex is a cloud-based communication platform that enables businesses to interact with clients via message, calls, and social media channels. With the shared inboxes, supervisors can assign multiple team members to a single message group, facilitating collaborative handling of customer queries. Meer informatie over Vonix
Cloud-based softphone and voicemail platform
OnSIP is a softphone and private branch exchange (PBX) solution that helps businesses to manage call recording, transfers, monitoring, reporting and more. It allows companies to utilize the desktop or mobile applications to conduct HD video or voice conferences as well as manage voicemails. Meer informatie over OnSIP
VoIP-based communication management solution
ClarityTel is a voice over internet protocol (VoIP) solution that helps businesses manage communication with external and internal stakeholders via online phone, virtual fax & SIP trunking. The voicemail functionality lets users receive email notifications for incoming voicemail & fax messages. Meer informatie over ClarityTel
Intelligent sales call handling with native CRM integration
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Meer informatie over Ringio
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Free Your Voice
Phonebooth is one of the leading voip providers, providing phone systems and phone service for small businesses. We own our network just like a traditional phone company. This matters if you care about price, reliability and call quality. Meer informatie over Phonebooth
Call Center Predictive Dialer | Hosted Predictive Dialer
Voicent's easy-to-use Agent Dialer predictive dialer software dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing, skipping busy, no-answer and disconnected lines, optionally leaving a voice message on answering machines and--most importantly--never involving you or your agent on a call until a live... Meer informatie over Voicent Predictive Dialer
Cloud communication platform
thinQ is a cloud communication platform designed to help contact centers, telcos and enterprises control all aspects of their inbound & outbound communications with local voice, toll-free voice, call routing, voice API integrations, database solutions, messaging technology, and more Meer informatie over thinQ
Zakelijk telefoonsysteem voor je moderne zakelijke behoeften
Met krachtige functies zoals teams en leden, interactieve spraakherkenning, wachtrijen, slimme spamdetectie en het instellen van vaste, dynamische en willekeurige ID-nummers, kun je elke gewenste routering voor de gespreksstroom opbouwen op basis van vaardigheden of tijd. Hierdoor kun je de efficiëntie van je teamleden verhogen. Meer informatie over TalkChief
HIPAA-compliant communication software
Halo is a HIPAA-compliant communication software that helps healthcare organizations collaborate on clinical tasks via instant messaging, VoIP calls and on-call scheduling. Administrators can build custom screens to display information such as a phone directory, staff list, call schedules & surveys. Meer informatie over Halo Health
Virtual PBX software for small to medium businesses
Virtual PBX system turns your phone into an office phone system with multiple extensions and personalized voicemail. You can record customized greeting, have an operator extension and access to online management center. You will never install any hardware or have to deal with complicated software. Meer informatie over Callture
Global Phone System 100% native in Salesforce CRM
Global Cloud PBX, with eight data centres around the world. We have built and own 100% of our software, hardware and data centres. No external parties. Meer informatie over Natterbox