Telemarketing software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Telemarketing software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Sorteren op
31 softwareopties
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren.
Meer informatie over Squaretalk
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde...
Meer informatie over Dialfire
Bitrix24 is een gratis software-oplossing voor telemarketing, beschikbaar in de cloud en lokaal. Je kunt letterlijk binnen één minuut nadat je je Bitrix24-account hebt geregistreerd beginnen met bellen en verkopen.
Meer informatie over Bitrix24
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
Lusha is software voor leadbeheer waarmee bedrijven contactgegevens van prospects vanuit verschillende websites kunnen ophalen, leadinformatie kunnen vastleggen, contact kunnen maken met klanten of kandidaten en de algemene conversiepercentages kunnen verbeteren. Marketeers kunnen aangepaste formulieren voor gegevensverzameling maken om de details...
Meer informatie over Lusha
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale...
Meer informatie over Convoso
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één.
Meer informatie over Kixie PowerCall
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor je telemarketingbehoeften. Maak het je telemarketingsteam gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande bedrijfssoftware. Het is een perfect telefoonsysteem voor schaalvergrotende bedrijven. Probeer de gratis...
Meer informatie over CloudTalk
VICIdial wordt veel gebruikt in de telemarketingsector.
Meer informatie over VICIdial
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call...
Meer informatie over JustCall
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen.
Meer informatie over DialedIn CCaaS
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen.
Meer informatie over PhoneBurner
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer.
Meer informatie over CallTools
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps.
Meer informatie over UJET
Lifesize is een tool voor audio-, web- en videoconferenties die ondersteuning biedt voor chatfunctionaliteit, een geïntegreerde, op zoeken gebaseerde namenlijst, en opname en delen van videogesprekken.
Meer informatie over Lifesize
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers.
Meer informatie over Voiptime Cloud
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties.
Meer informatie over FluentStream
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Kijkers doen mee via elke browser, desktop of mobiel.
Meer informatie over CrankWheel
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of...
Meer informatie over Kavkom
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM.
Meer informatie over Ricochet360
Het self-service cloudcontactcenter van 8x8 biedt een flexibele manier om met klanten in contact te komen, zodat elk bedrijf een positieve klantervaring kan bieden met een complete multi-channel oplossing en uitgebreide klantanalyse.
Meer informatie over 8x8 Contact Center
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor telemarketing en uitgaande oproepen. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller biedt functies zoals gespreksmaskering en integraties met verschillende CRM-systemen om telemarketingteams te helpen. Het biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen en kan worden gebruikt met SIP-telefoons.
Meer informatie over Freshcaller
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter.
Meer informatie over CallFire
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp...
Meer informatie over Adversus
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen.
Meer informatie over CallShaper