Hier is onze lijst met apps voor IT-service software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

56 apps
Sorteren op
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Management
Beheer en controle van IT- en SaaS-accounts
Youzer is online software voor IT en SaaS-accountbeheer en -controle die bedrijven helpt om de relevante tools aan hun werknemers toe te wijzen en het gebruik van SaaS-toepassingen te beheren binnen hun IT-systeem. Extra functies omvatten anomaliedetectie, kostenanalyse en IT-beveiliging via het dashboard. Meer informatie over YOUZER
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Het gebruiksvriendelijke, uniforme platform voor eindpuntbeheer
NinjaRMM is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het IT-management te verbeteren. Meer informatie over NinjaRMM
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Naadloze IT-dienstverlening met Wrike's werkbeheer. Gebruik formulieren en sjablonen op maat om verzoeken af te handelen, IT-onboarding te organiseren, voortgang bij te houden en werklasten te beheren Plan projecten met Gantt-grafieken en presenteer resultaten met ingebouwde rapportage. Meer informatie over Wrike
Win meer opdrachten en laat je bedrijf groeien met mHelpDesk.
Functionaliteit voor opdrachtvolging en -facturering via je mobiele apparaat Directe toegang tot je klantinformatie vanaf elk apparaat - verlies nooit je opdrachten of apparaten uit het oog Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere... Meer informatie over mHelpDesk
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Meer informatie over LogMeIn Central
Een tool voor PSA (professional services automation) die is ontworpen om jouw bedrijf-als-een-dienst te runnen
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Beheer en analyse van machinegegevens
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise
IT-automatisering voor de hedendaagse IT-wereld
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
Directory-as-a-Service voor cloud-identiteitsbeheer
JumpCloud is een Directory-as-a-Service (DaaS)-platform dat helpt om de gebruikers van een organisatie veilig te beheren en te verbinden met hun systemen, toepassingen, bestanden en netwerken via een enkele set referenties, ongeacht welk platform, provider, protocol of locatie. Meer informatie over JumpCloud DaaS
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Buitendienstbeheer gemaakt voor mobiel
De mobiele app en webgebaseerde software van FieldAware bieden bedrijven de kracht, intelligentie en flexibiliteit om krachtige buitendienstteams op te bouwen met als doel de omzet te verbeteren. Functies omvatten planning, dispatch, taakbeheer, facturering, activabeheer, urenregistratie en meer. Meer informatie over FieldAware
Helpdesk software for customer service management teams
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
Business management automation
Tigerpaw One business management software provides everything you need to begin the automation process, increase collaboration, streamline project management, increase cash-flow, expand your sales pipeline through sales automation, minimize costs and improve customer service. Meer informatie over Tigerpaw
Cloudgebaseerde oplossing om IT-diensten te volgen en te beheren
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear Service Desk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
QuickBooks add-on voor het beheer van servicebedrijven
The Service Program is een QuickBooks add-on voor serviceverlenende bedrijven zoals zwembadonderhoud, gazononderhoud, ongediertebestrijding, sanitaire voorzieningen en meer, die belangrijke functies levert voor service dispatch, routering, werkorderbeheer, onderhoudsplanning, gps en mobiele en klantenservice via een webportal. Meer informatie over The Service Program
Cloudgebaseerd platform voor patchbeheer
Automox is een cloudgebaseerde oplossing voor cyberhygiëne en patchbeheer waarmee ondernemingen eindpuntbeveiliging kunnen stroomlijnen en cyberbedreigingen op alle apparaten kunnen minimaliseren. Het gecentraliseerde platform biedt gebruikers een overzicht van apparaten waarvoor patchgoedkeuringen, systeemupdates of probleemoplossing nodig zijn. Meer informatie over Automox
Software voor workflowautomatisering voor service-, IT- en HR-teams
Hornbill is software voor workflowautomatisering die IT-, HR-, klantenservice- en beveiligingsteams helpt samen te werken aan projecten, taken te beheren, gegevens op te slaan en meer. Het stelt teamleden in staat om gedeelde inboxen te creëren, organiseren en beheren om interne en externe communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Hornbill
Eenvoudige, professionele software voor buitendienst en werkorders
BlueFolder is een apparatuurgerichte oplossing voor het beheer van de buitendienst en werkorders met werkordersoftware, planning, facturering, een klantenportaal en het volgen van bedrijfsmiddelen. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard nodig) van 15 dagen. Meer informatie over BlueFolder
Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang
SeamlessDesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van de klantenondersteuningsprocessen met een ticketingsysteem, ingebouwde inbox en een meldingssysteem, dat pushberichten verzendt om medewerkers te informeren over nieuwe ondersteuningstickets en reacties van... Meer informatie over SeamlessDesk
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Serviceaide
Help desk software for managing customer service processes
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Oplossing voor bedrijfsmanagement voor IT-afdelingen en MSP's
Kaseya BMS is een oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen om IT-afdelingen en MSP's te helpen bij het moeiteloos beheren van projecten, inventaris, CRM, tijdregistratie, kosten, facturering en meer. Meer informatie over Kaseya BMS
ITSM-oplossing voor het beheren van incidenten en activa
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en... Meer informatie over HaloITSM
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Meer informatie over 4me
SaaS IT-beheerplatform voor MSP- en IT-professionals.
Het SaaS IT-beheerportaal van RG System biedt MSP- en IT-professionals RMM (Remote Monitoring and Management), gegevensback-up en -herstel en aanvullende functies voor eindpuntbeveiliging. Meer informatie over RG System
Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Op kunstmatige intelligentie gebaseerde oplossing voor kennisbeheer
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste... Meer informatie over Capacity
ERP solution for managing administrative processes
Ant My ERP is a cloud-based solution that helps businesses manage administrative operations related to inventory, enterprise resource planning (ERP), finance, and more. Features include attendance tracking, asset management, contract drafting, collaboration, timesheets, payroll processing & more. Meer informatie over Ant My ERP
Unified project management & help desk software
TeamHeadquarters is a unified service desk and project management solution, with tools for managing tickets, resources, assets, teams, timesheets, and more Meer informatie over TeamHeadquarters
IT management software for managed software providers (MSP)
Electric is an IT management software designed to help businesses monitor network security and manage applications, operating systems, databases, and more. It allows IT teams to automate provisioning and de-provisioning of devices, monitor network inventories, launch upgrades, and review policies. Meer informatie over Electric
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Disk imaging solution for Windows deployment & migration
smartImager is a disk imaging solution which enables organizations of all sizes to automate processes related to the configuration, patching, administration, deployment, and migration of Windows operating systems across multiple workstations and environments. Meer informatie over smartImager
IT and remote access management solution
ITarian remote access & IT management solution that helps companies connect and communicate with clients & employees, facilitating remote file access, system monitoring, troubleshooting, and operations management. Users can create multiple groups & define roles to provide secure access to resources. Meer informatie over ITarian
Web based help desk management software
ServiceWise is an online help desk software for IT service management and offers SLA management, configurable workflows, reporting and analytics features Meer informatie over ServiceWise
IT-beheersysteem en helpdeskoplossing
Milvus is een IT-beheerplatform dat alleen in het Portugees beschikbaar is. Het systeem bevat capaciteiten voor het beheer van IT-middelen, helpdesks, support-/probleemtickets, servicecatalogi, externe toegang, bestandsoverdracht, apparaatdetectie, IT-inventaris, activabewaking, klantdocumentatie en meer. Meer informatie over Milvus
Services ordering, provisioning & delivery platform for MSPs
mspStack is a SaaS-based cloud services ordering, provisioning, and delivery platform for MSPs, telcos and healthcare, with white-labeled portal for customers Meer informatie over mspStack
Noodmeldings- en IT-waarschuwingssysteem via meerdere kanalen
AlertFind is een noodmeldings- en IT-waarschuwingssysteem in twee richtingen via meerdere kanalen dat organisaties helpt werknemers onmiddellijk te informeren en incidenten te beheren, variërend van natuurrampen tot systeemuitval. Het omvat het automatisch bijwerken van contactgegevens, geofencing, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over AlertFind
Oplossing voor bewaking en beheer op afstand voor MSP's (Managed Services Providers)
Continuum Command is een oplossing voor RMM (Remote Monitoring and Management) die is ontworpen om MSP's (Managed Services Providers) te helpen bij het beheren van de IT-infrastructuur van klanten. Het is ontworpen voor servers, desktops, netwerken en mobiel, en biedt tools om de gezondheid van servers en apparaten te bewaken en te beheren. Meer informatie over ConnectWise Command
IT management software for handling Cisco Meraki networks
Boundless Automation is an IT service management software designed to help businesses configure, audit, and monitor Cisco Meraki networks. The application enables IT professionals to streamline NetOps framework and network management operations via a unified platform. Meer informatie over Boundless Automation
Customizable IT support solution
Requuest is a SaaS service desk solution offering tools for ticketing, service catalog & knowledge base creation, SLA management, client self-service, and more Meer informatie over Requuest
IT service management system to handle incidents & resources
Sunrise IT Service Management (ITSM) is designed to help businesses streamline IT operations, resource planning, and customer support functions. It enables IT support analysts to log, track, and resolve customer queries, automate common request processes, and gain visibility into work queues. Meer informatie over Sunrise ITSM