Hier is onze lijst met apps voor IT-service software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
59 softwareopties
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog...
Meer informatie over Atera
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen.
Meer informatie over ConnectWise PSA
NinjaOne is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten en...
Meer informatie over NinjaOne
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate.
Meer informatie over ConnectWise Automate
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflows naadloos samen in één interface.
Meer informatie over Zendesk Suite
Creëer een naadloze IT-service met het werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste formulieren en sjablonen om verzoeken af te handelen, IT-onboarding te organiseren, de voortgang bij te houden en werklasten te beheren. Plan projecten met Gantt-diagrammen en presenteer resultaten met ingebouwde rapportage.
Meer informatie over Wrike
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies.
Meer informatie over mHelpDesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn.
Meer informatie over Spiceworks
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads...
Meer informatie over EngageBay CRM
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie.
Meer informatie over SysAid
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren.
Meer informatie over Central
Het WebTitan-webfilter van TitanHQ is een op DNS gebaseerde tool voor het filteren van webinhoud die malware, ransomware en phishing-pogingen blokkeert en geavanceerde controle op webinhoud biedt.
Meer informatie over WebTitan
Dameware is een cloudgebaseerd hulpprogramma voor ondersteuning op afstand dat IT-professionals helpt bij probleemoplossing en Windows-beheer. Belangrijkste functionaliteiten omvatten multi-platformondersteuning, directorybeheer, machtigingen voor gebruikersaccounts, livechat, zichtbaarheid op meerdere monitoren, taakgebaseerde ticketing en...
Meer informatie over Dameware
Caspio is het toonaangevende low-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code te hoeven schrijven.
Meer informatie over Caspio
CloudBerry Managed Backup Service is ontworpen voor IT-serviceproviders en IT-afdelingen van bedrijven die een Backup-as-a-Service (BaaS)-oplossing nodig hebben.
Meer informatie over MSP360 Managed Backup
Eén identiteit waarmee gebruikers veilig toegang krijgen tot de IT-middelen die ze nodig hebben.
Meer informatie over JumpCloud Directory Platform
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring.
Meer informatie over Splunk Enterprise
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat.
Meer informatie over Issuetrak
Pulseway IT Service Platform is rechtstreeks ontworpen voor MSP's en interne IT-teams en biedt een krachtige monitoring- en beheertool die je krachtige automatisering, besturing op afstand, OS- en patchbeheer van derden, eindpunt- en beveiligingsbeheer, activarapportage en back-up biedt.
Meer informatie over Pulseway
Met het Vivantio-platform kun je je concentreren op de tools die logisch zijn voor het unieke servicemodel van jouw organisatie: van incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken tot serviceverzoeken, klantkennis en bedrijfsmiddelenbeheer. Het platform kan worden geschaald om te voldoen aan de complexe zakelijke behoeften van B2B IT-serviceteams.
Meer informatie over Vivantio
SmartDeploy's unieke gelaagde aanpak maakt single-image management van Windows en applicaties mogelijk.
Meer informatie over SmartDeploy
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en...
Meer informatie over Web Help Desk
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk.
Meer informatie over Autotask PSA
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer.
Meer informatie over InvGate Service Desk
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem.
Meer informatie over Naverisk
OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken.
Meer informatie over OTRS
Automox is een cloudgebaseerde oplossing voor cyberhygiëne en patchbeheer waarmee ondernemingen eindpuntbeveiliging kunnen stroomlijnen en cyberbedreigingen op alle apparaten kunnen minimaliseren. Het gecentraliseerde platform biedt gebruikers een overzicht van apparaten waarvoor patchgoedkeuringen, systeemupdates of probleemoplossing nodig zijn.
Meer informatie over Automox
De mobiele app en webgebaseerde software van FieldAware bieden bedrijven de kracht, intelligentie en flexibiliteit om krachtige buitendienstteams op te bouwen met als doel de omzet te verbeteren. Functies omvatten planning, dispatch, taakbeheer, facturering, activabeheer, urenregistratie en meer.
Meer informatie over FieldAware
BlueFolder is een apparatuurgerichte oplossing voor het beheer van de buitendienst en werkorders met werkordersoftware, planning, facturering, een klantenportaal en het volgen van bedrijfsmiddelen. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard nodig) van 15 dagen.
Meer informatie over BlueFolder
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen.
Meer informatie over Alloy Navigator
The Service Program is een QuickBooks add-on voor serviceverlenende bedrijven zoals zwembadonderhoud, gazononderhoud, ongediertebestrijding, sanitaire voorzieningen en meer, die belangrijke functies levert voor service dispatch, routering, werkorderbeheer, onderhoudsplanning, gps en mobiele en klantenservice via een webportal.
Meer informatie over The Service Program
Helpdesk en servicebeheer
Meer informatie over TOPdesk
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken.
Meer informatie over ChangeGear
Milvus is een IT-beheerplatform dat alleen in het Portugees beschikbaar is. Het systeem bevat capaciteiten voor het beheer van IT-middelen, helpdesks, support-/probleemtickets, servicecatalogi, externe toegang, bestandsoverdracht, apparaatdetectie, IT-inventaris, activabewaking, klantdocumentatie en meer.
Meer informatie over Milvus
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu...
Meer informatie over HaloITSM
SeamlessDesk is een cloudgebaseerd softwarepakket voor servicedesks dat is ontworpen om de processen voor klantenondersteuning van organisaties van elke omvang te helpen stroomlijnen. Beantwoord tickets met Help Desk, beheer bedrijfsmiddelen met Asset Manager, publiceer aanpasbare artikelen met Knowledgebase en nog veel meer.
Meer informatie over SeamlessDesk
Hornbill is software voor workflowautomatisering die IT-, HR-, klantenservice- en beveiligingsteams helpt samen te werken aan projecten, taken te beheren, gegevens op te slaan en meer. Het stelt teamleden in staat om gedeelde inboxen te creëren, organiseren en beheren om interne en externe communicatie te vereenvoudigen.
Meer informatie over Hornbill
Kaseya BMS is een oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen om IT-afdelingen en MSP's te helpen bij het moeiteloos beheren van projecten, inventaris, CRM, tijdregistratie, kosten, facturering en meer.
Meer informatie over Kaseya BMS
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering.
Meer informatie over CloudBlue PSA
NetSupport Manager is een oplossing voor toegangsbeheer op afstand die bedrijven helpt apparaten op afstand te beheren op meerdere platforms. Belangrijke functionaliteiten zijn tweerichtingscommunicatie, bediening op afstand, realtime monitoring, systeembeheer en ondersteuning voor meerdere platforms.
Meer informatie over NetSupport Manager
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal.
Meer informatie over Canfigure
Open voor meer informatie het succesverhaal op de website.
Meer informatie over 4me
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste...
Meer informatie over Capacity
Het SaaS IT-beheerportaal van RG System biedt MSP- en IT-professionals RMM (Remote Monitoring and Management), gegevensback-up en -herstel en aanvullende functies voor eindpuntbeveiliging.
Meer informatie over RG System
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native mobiele apps waardoor technici onderweg toegang hebben tot tickets.
Meer informatie over MSP Manager
Network Detective is een niet-storende IT-beoordelingstool. Er is geen software om te installeren, dus de tool kan overal worden gebruikt zonder een voetafdruk achter te laten. Met de goedkope en onbeperkte licentiemodellen kunnen MSP's workflows beheren, nieuwe klanten onboarden en de dienstverlening verbeteren.
Meer informatie over Network Detective Pro