Hier is onze lijst met apps voor IT-project management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

83 softwareopties

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Pluralsight Flow is een cloudgebaseerde oplossing voor productiviteitsanalyse die is ontworpen voor softwareteams. Het platform verzamelt historische git-gegevens om rechtstreeks vanuit gegevens in de codebase rapportage en inzichten voor managers en belanghebbenden te genereren en inzicht te geven in de workflowpatronen van het team. Meer informatie over Pluralsight Flow
monday.com is software voor visueel IT-projectmanagement die jou en je IT-team zal helpen samen te werken en samen meer te bereiken. Meer informatie over monday.com
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten om effectievere roadmaps te creëren. airfocus integreert met Jira en Trello zodat je binnen enkele minuten aan de slag kunt. Meer informatie over airfocus
De oplossing van Genius Project gaat veel verder dan enkel planning: het omvat alle fasen van een project en beheert alle documenten die betrekking hebben op een project. Genius Project coördineert projecten door middel van logische en chronologische segmentatie. Meer informatie over Cerri Project
SpiraPlan is een geïntegreerd platform voor het beheren van elke fase van elk product en programma. Dit flexibele programmabeheersysteem voor ondernemingen helpt bij het beheren van de vereisten, versies, iteraties, taken, risico's en fouten/problemen van je project. Meer informatie over SpiraPlan
Blijf op de hoogte van IT-beheer met het werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste formulieren en sjablonen om verzoeken af te handelen, IT-onboarding te organiseren, de voortgang bij te houden en werklasten te beheren. Plan projecten met Gantt-diagrammen en presenteer resultaten met ingebouwde rapportage. Meer informatie over Wrike
GitLab is een geïntegreerd, open source platform voor DevOps levenscyclusbeheer voor software-ontwikkelingsteams om productveranderingen te plannen, coderen, testen, implementeren en bewaken. Meer informatie over GitLab
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
GanttPRO is een online projectmanagementtool op basis van Gantt-diagrammen. Vertrouwd door meer dan 500.000 IT-projectmanagers wereldwijd. Dankzij het geweldige UI-ontwerp kun je meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies gratis in een... Meer informatie over GanttPRO
Birdview PSA verenigt teams binnen serviceorganisaties door meer zichtbaarheid en één bron van waarheid te bieden voor projecten, middelen en financiën. Birdview beschikt over een comprimerende set tools voor het uitvoeren van projecten, resource-optimalisatie en projectboekhouding. Meer informatie over Birdview PSA
Zoho Sprints is een samenwerkende, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrum, agile rapportage en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
>Teamdeck is een tool voor IT-resources en projectplanning. >Belangrijkste functies: teamplanning, op vaardigheden gebaseerde taaktoewijzing, urenregistratie en urenstaten, beschikbaarheidsbeheer, projectplanning en teamgebruik. >Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber en Netflix. Meer informatie over teamdeck
Harvestr is software voor productbeheer die bedrijven in de horeca, e-learning, IT en andere sectoren helpt bij het creëren van productstrategieën en het faciliteren van productgroei op basis van klantfeedback en andere gegevens. Teamleden kunnen samenwerken en functiegerelateerde verzoeken, problemen en klachten van klanten oplossen. Meer informatie over Harvestr
iceScrum is project management software die teams een virtuele werkruimte biedt om projecten of portfolio's te beheren met Agile- en Scrum-methodologieën. De belangrijkste functionaliteiten zijn onder meer nalevingsbeoordeling voor de AVG, foutopsporing, taakcreatie, gebruikersbeheer en rapportage. Meer informatie over iceScrum
Project Monitor is een alles-in-één oplossing voor het beheer van projectenportfolio's. Deze oplossing is gebruiksvriendelijk omdat het gemakkelijk te implementeren en te gebruiken is (SaaS of licenties). Door elke twee maanden een nieuwe release te bieden wordt het gebruik regelmatig verbeterd. Project Monitor is aangepast aan alle soorten... Meer informatie over Project Monitor
7pace Timetracker is lokale en cloudgebaseerde urenregistratiesoftware waarmee teams en organisaties die Azure DevOps gebruiken projecten, gebruikers, goedkeuringsprocessen en meer kunnen beheren. Hiermee kunnen ondernemingen inzicht krijgen in de activiteiten, opmerkingen en werklogboekgeschiedenis van teamleden. Meer informatie over 7pace Timetracker
Asana is een IT-projectmanagementtool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
ClickUp regelt je agile ontwikkeling, en het volgen van Github-problemen, scrumvergaderingen, codebeheer en kanbanborden, allemaal op één platform. Ontdek waarom duidelijke, beknopte workflows tussen ontwikkelaars, ontwerpers, projectmanagers en andere teamleden eenvoudig te realiseren zijn in ClickUp. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Workfront centraliseert al het IT-werk en beheert kritieke projecten, van onboarding van leveranciers en medewerkers tot software-implementaties, verandermanagement en initiatieven tussen afdelingen. Plan werk sneller en budgetteer de juiste bedrijfsmiddelen in één systeem om je projecten sneller dan ooit te starten. Meer informatie over Adobe Workfront
MeisterTask is een intuïtieve tool voor IT-projectbeheer op het web, perfect voor agile projectmanagement. Dankzij goed ontworpen interfaces, intuïtieve functionaliteit en naadloze integraties met andere tools is dit een logische keuze voor projectteams. Meer informatie over MeisterTask
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Targetprocess is een oplossing voor het projectmanagement van software-ontwikkeling die met name geschikt is voor middelgrote tot grote bedrijven. Ondersteunt ontwikkelteams die complexe werkzaamheden vanaf één plek willen beheren. Gebruik Scrum, Kanban, je eigen aangepaste proces of een combinatie van processen. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Targetprocess
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om teams in te plannen en projecten op schema te houden. Krijg een visueel overzicht van werklasten en beschikbaarheid en wijs werk strategisch toe. Controleer de gebruikspercentages en niet-factureerbare uren en verhoog je productiviteit. Houd werklasten realistisch en voorkom burn-out van werknemers. Meer informatie over Resource Guru
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
WorkOtter is een SaaS PM/PPM die PMO-automatisering eenvoudig en aangenaam maakt. Intake, workflow, Gantt, agile, kanban, urenregistratie en meer dan 100 Magic dashboards. Integreert met MS Project, JIRA, SharePoint, Outlook, API's en meer. Zeer hoog gewaardeerd in 2017, 2018 en 2019 volgens Gartners softwareadvies voor bruikbaarheid en reviews.... Meer informatie over WorkOtter
Tempo Timesheets is software voor urenregistratie in Jira waarmee teams de tijd online kunnen bijhouden en betrouwbare gegevens kunnen verzamelen voor rapportage, facturering, boekhouding en meer. De Tempo Cloud-app biedt gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun iOS- en Android-smartphone of -tablet. Meer informatie over Tempo Timesheets
Priority Matrix is software voor project- en prioriteitsbeheer waarmee bedrijven taken kunnen beheren, projectactiviteiten in realtime kunnen volgen en kunnen samenwerken met teamleden. Het systeem laat gebruikers taken volgens hun prioriteitsstatus categoriseren als kritiek, onmiddellijk, niet-onmiddellijk of ongecategoriseerd. Meer informatie over Priority Matrix
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert. Meer informatie over Planview AdaptiveWork
Redmine is online projectmanagementsoftware die is ontworpen op het Ruby on Rails-framework, specifiek voor kleine groepen Meer informatie over Redmine
Productboard is een klantgestuurd productbeheersysteem waarmee teams sneller de juiste producten op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Productboard
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard. Meer informatie over Pivotal Tracker
Toggl Plan zorgt voor tevreden, stressvrije en winstgevende teams. Zelfs als je met meerdere projecten tegelijk te maken hebt. Creëer snel kleurgecodeerde tijdlijnen voor beschikbaarheid, projecten en deadlines. Krijg inzicht in hoe druk je team het heeft, hoe het werk vordert en waar er ruimte is voor nieuwe projecten. Meer informatie over Toggl Plan
timeBro is met name geschikt voor iedereen die op een snelle en nauwkeurige manier hun tijd besteed aan projecten of klanten wil bijhouden. Terwijl het op de achtergrond draait, legt timeBro alle computeractiviteiten vast en visualiseert het de werkdag van de gebruiker als een tijdlijn. Maakt het mogelijk om vastgelegde tijden eenvoudig vast te... Meer informatie over timeBro
MantisBT is open source, webgebaseerde software voor fout- en probleemopsporing, geschreven in PHP en onder het GNU-protocol, die de samenwerking tussen teamleden en klanten vereenvoudigt. Meer informatie over MantisBT
ITM Platform is software voor IT-projectmanagement die binnen twee weken kan worden geïmplementeerd en die je projectportfolio afstemt op de bedrijfsstrategie. Teams leren binnen één dag hoe ze de project- en werkmanagementtools moeten gebruiken, waardoor portfoliomanagers beschikken over de statistieken die ertoe doen. Meer informatie over ITM Platform
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Intervals is webgebaseerde software voor projectmanagement die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportagefuncties. Intervals is ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project... Meer informatie over Intervals
Productive is een end-to-end tool voor bureaubeheer die je een overzicht geeft van de activiteiten van je bureau. Meer informatie over Productive
Userback is een visuele feedbackoplossing waarmee website-eigenaren en softwareteams gemakkelijk feedback, functieverzoeken en foutrapporten van hun gebruikers kunnen verzamelen en beheren. Verzamel visuele feedback met geannoteerde schermopnames, video-opnames en meer, zodat je feedback sneller kunt beheren. Meer informatie over Userback
Primetric is een platform voor financiën en projectmanagement voor IT-service- en softwareproviders. Het kan worden gebruikt om een gecentraliseerde registratie bij te houden van alle projecten en ontwikkelaars, individuele voortgang bij te houden, marges te meten, toegang te beperken, rollen aan te wijzen, taken toe te wijzen en winst te... Meer informatie over Primetric

Gerelateerde categorieën