Hier is onze lijst met apps voor Mobile analytics software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

32 softwareopties

Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Affise is software voor performancemarketing voor netwerken, adverteerders en bureaus om hun aangesloten netwerken te beheren, het verkeer te volgen, en hun resultaten te optimaliseren. Meer informatie over Affise
UXCam is een cloudgebaseerde oplossing voor gebruikerservaring (user experience, UX) die bedrijven van elke omvang helpt de app-functionaliteit te optimaliseren door gebruikersinteracties op te nemen en te analyseren. Belangrijkste functies omvatten activiteitenmonitoring, gedragsanalyse, gegevensexport, offline opname, grafische visualisatie en... Meer informatie over UXCam
FraudScore is een SaaS-oplossing voor fraudebestrijding met afzonderlijke producten voor het voorkomen en detecteren van advertentiefraude. De software werkt met desktop en mobiel. Geïntegreerd met alle toonaangevende advertentieplatforms, heeft integraties met pixel, JS, API en PostBack. Meer informatie over FraudScore
Microsoft Power BI converteert gegevens naar rijke interactieve visualisaties, met behulp van bedrijfsanalysetools om dashboard-gebaseerde inzichten op alle apparaten te delen. Meer informatie over Microsoft Power BI
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app. Meer informatie over Pendo
Databox is een mobielgerichte oplossing voor bedrijfsanalyse waarmee je aangepaste analysedashboards met gegevens uit meerdere bronnen kunt creëren die op elk apparaat kunnen worden bekeken. Meer informatie over Databox
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Contentsquare is het populaire cloudgebaseerde platform voor digitale ervaringsanalyse dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het visualiseren en evalueren van het klantentraject en -gedrag op hun website, mobiele ervaring of app. Ontdek functies zoals sessieherhalingen, het in kaart brengen van klanttrajecten, heatmaps, AI-waarschuwingen... Meer informatie over Contentsquare
Alles wat je nodig hebt om je website te controleren Met de website-controle van Pingdom weet je als eerste wanneer je website niet meer werkt en blijf je op de hoogte van de prestaties van je website. Het controleren van je websites en servers is een slimme keuze. Meer informatie over Pingdom
Hevo is een bidirectionele datapijplijntechnologie zonder code die speciaal is ontworpen voor geavanceerde ETL-, ELT- en Reverse ETL-vereisten. Meer informatie over Hevo
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden. Meer informatie over FullStory
Amplitude is een mobiel analyseplatform dat is gericht op het bieden van toegang tot de gedragslaag van gebruikersgegevens. Meer informatie over Amplitude
Analyse van MoEngage helpt marketeers en producteigenaren inzicht te krijgen in het gedrag van klanten, de prestaties van campagnes en het gebruik van productfuncties. Meer informatie over MoEngage
Begrijp je mobiele gebruiker dankzij realtime inzichten en gedrag, en gebruik die kennis om individueel gerichte campagne te ontwerpen en retentiestatistieken te verbeteren. Meer informatie over CleverTap
Oracle Fusion Cloud ERP is een reeks oplossingen die zijn ontworpen om middelgrote tot grote ondernemingen te helpen bij het afhandelen van verschillende administratieve processen met betrekking tot risicobeheer, supply chain, inkoop, projectmanagement en meer. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud ERP
Heap is een oplossing voor web- en mobiele analyse waarmee automatisch alle acties in web- en iOS-apps worden geregistreerd; het stelt gebruikers in staat om zonder codering nieuwe gebeurtenissen te definiëren. Meer informatie over Heap
Indicative is een cloudgebaseerd platform voor gedragsanalyse voor marketeers, productmanagers en analisten dat gegevensbronnen verbindt om ze te synthetiseren in een volledig overzicht van het klantentraject en bruikbare inzichten te bieden voor het optimaliseren van klantacquisitie, betrokkenheid en retentie. Meer informatie over Indicative
HeadSpin is een CIP (Connected Intelligence Platform) dat bedrijven in sectoren zoals media, detailhandel, bankwezen, telecommunicatie en meer helpt de connectiviteit tussen toepassingen, apparaten en netwerken te optimaliseren door de implementatie van IoT, 5G of mobiele oplossingen. Meer informatie over HeadSpin
Alle tools die je nodig hebt om erachter te komen wat je klanten denken, wie ze zijn en waarom ze zich gedragen zoals ze doen. Op je website, via e-mail en in je mobiele toepassing. Meer informatie over Survicate
Verzamel al je mobiele gegevens tot in het diepste detail om de prestaties te optimaliseren door tijdige, nauwkeurige en gedetailleerde gegevensinzichten aan het licht te brengen. Meer informatie over Singular
Improvado is een aggregatietool voor marketinggegevens waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met een reeks marketingplatforms en tools voor business intelligence (BI), zonder hulp van ontwikkelaars. Meer informatie over Improvado
Het pakket voor klantenbinding en -ervaring van Netcore ondersteunt een full-stack groeiplatform voor digitale merken om klantenbinding, conversies, retentie en productervaring op schaal te stimuleren. Het helpt de juiste boodschap aan de juiste klant af te leveren via het juiste kanaal en op het juiste moment. Meer informatie over Netcore Customer Engagement & Experience Platform
AppFollow is een cloudgebaseerde oplossing voor mobiele analyse die bedrijven van elke omvang helpt met beoordelingsbeheer en concurrentieanalyse. De belangrijkste functies zijn onder meer kanaaltoewijzing, inkomsten bijhouden, sociaal delen, sentimentanalyse, trefwoorden volgen, taaktoewijzing en conversie volgen. Meer informatie over AppFollow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Userflow is een snelle en gebruiksvriendelijke ontwerper voor productrondleidingen en enquêtes. Meer informatie over Userflow
Kumulos is niet zoals de andere analyseplatforms voor mobiele apps. Dit platform is volledig mobielgericht, en geeft je een uitgebreid 360-gradenoverzicht van zowel de technische als de commerciële prestaties op het gebied van gebruikersgedrag van je app. Meer informatie over Kumulos
Gainsight PX is een cloudgebaseerd productbelevingsplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het analyseren van UX, (User Experience) en het ontwikkelen van strategieën voor productacceptatie voor klanten. Belangrijke functies zijn onder meer feedbackverzameling, doelgroepsegmentatie, statistieken voor gebruikersretentie... Meer informatie over Gainsight PX
Dataroid is software voor digitale analyse en omnichannel klantenbinding waarmee bedrijven het gedrag van klanten over verschillende online kanalen kunnen analyseren en inzichtelijk maken, en de CLV (Customer Lifetime Value) kunnen verbeteren door op een relevante en gepersonaliseerde manier met de doelgroep in contact te treden. Meer informatie over Dataroid
Een platform voor het testen en valideren van gegevensgestuurde besluitvorming voor winstgevende investeringen in de lancering en groei van mobiele apps en games. Het platform biedt de mogelijkheid om meer dan 30.000 soorten A/B/N-tests uit te voeren die worden aangestuurd door één technologiestack om continue optimalisatie in elke fase van de... Meer informatie over SplitMetrics Optimize
Het platform maakt deze inzichten specifiek toegankelijk voor klanten door de inkomsten per gebruiker, per segment, per cohort en per mediabron bij te houden. SOOMLA wordt door veel van de grote game-uitgevers gebruikt om betere beslissingen over het genereren van inkomsten te nemen. Meer informatie over SOOMLA
SearchAdsHQ levert een reeks oplossingen om het beheer van Apple Search Ads te automatiseren, campagnes te optimaliseren met AI-algoritmen, slimme suggesties en marktinzichten, en om ROAS (Return On Advertising Spend) te laten groeien en KPI's te bereiken. Het platform biedt marketeers efficiëntere, eenvoudige en transparante gegevens (MMP, BI en... Meer informatie over SplitMetrics Acquire

Gerelateerde categorieën