Wrike alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Wrike?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Wrike als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Wrike om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Wrike?
Top 20 alternatieven
Overzicht
ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: werklastbeheer, urenregistratie, taakafhankelijkheden, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden.
Meer informatie over ActiveCollab
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
OpenProject is open source software voor projectsamenwerking die is ontworpen om bedrijven te helpen de volledige levenscyclus van projectmanagement af te handelen, van planning en het bijhouden van problemen tot budgettering en kostenrapportage. Supervisors kunnen taakkenmerken markeren op basis van de status, prioriteit of vervaldatum.
Meer informatie over OpenProject
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5,95
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.4
Overzicht
Contentools is een platform voor contentmarketing voor het creëren, samenwerken aan, publiceren en analyseren van inhoud voor marketingcampagnes. Contentools is ontworpen voor middelgrote en grote ondernemingen en stelt gebruikers in staat om campagnes te plannen, te distribueren en te meten vanaf één cloudgebaseerd platform.
Meer informatie over Workflow
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 199,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.4
Overzicht
Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en -bureaus in marketing, reclame en meer.
Meer informatie over Workamajig
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7
0.5
Overzicht
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten...
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Overzicht
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen.
Meer informatie over Microsoft Excel
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.4
Overzicht
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven.
Meer informatie over GoTo Webinar
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 59,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
ADP Workforce Now
Cloudgebaseerd softwarepakket voor het beheer van menselijk kapitaal (HCM, human capital management)
Overzicht
ADP Workforce Now is cloudgebaseerde software voor het beheer van menselijk kapitaal, talenten en secundaire arbeidsvoorwaarden die is ontworpen voor middelgrote bedrijven met 50 - 5000 werknemers.
Meer informatie over ADP Workforce Now
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Overzicht
WordPress is een website- en blogcreatie- en publicatieplatform met hulpmiddelen voor esthetisch ontwerpen, het volgen van bezoekers, opslaan en uploaden van inhoud en meer.
Meer informatie over WordPress
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.4
Overzicht
Hive is krachtig, intuïtief projectmanagement voor invloedrijke bedrijven.
Meer informatie over Hive
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,50
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.2
Overzicht
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ...
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.2
Overzicht
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer.
Meer informatie over Scoro
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 28,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners
Meer informatie over Kantata
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.2
Overzicht
Procore is constructiebeheersoftware dat bedrijven helpt de projectefficiëntie en aansprakelijkheid te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen.
Meer informatie over Procore
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.1
Overzicht
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren.
Meer informatie over Proggio
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren.
Meer informatie over Adobe Workfront
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Overzicht
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers.
Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 10,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.1
Overzicht
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren.
Meer informatie over Zoho Projects
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.2
Overzicht
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,53
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Gerelateerde categorieën
- Campagne management software
- Planning software
- Business process management software
- CMS-systemen
- Reclamebureau software
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Samenwerkingssoftware
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Workflow management systemen
- Taakbeheer software
- Urenregistratie software
- Project portfolio management software
- Issue tracking software
- Business management software